PDA

View Full Version : Gewapende Flippers



Sjaak
27-09-2005, 09:56
Het moet niet gekker worden :shock:

De Amerikaanse marine zou, als gevolg van de orkaan Katrina, 36 speciaal getrainde dolfijnen zijn kwijtgeraakt. Doordat hun onderkomen onderliep konden de dieren hun vrijheid tegemoet zwemmen. Vermoed wordt dat de dolfijnen zich nu in de Golf van Mexico ophouden, aldus het blad The Observer, dat zich beroept op bronnen binnen de marine. Deze wil de geruchten echter bevestigen noch ontkennen.

Het gaat om dolfijnen die getraind zijn in het tijdelijk uitschakelen van terroristen en spionnen middels verdovende pijltjes die de dieren kunnen afvuren met een speciaal harnas. Daarnaast kunnen de dieren ook worden ingezet om mijnen op te sporen. Een aantal van de ontsnapte dolfijnen zouden zijn toegerust met het speciale harnas. De kans bestaat dat de dieren hun pijltjes richten op nietsvermoedende duikers en surfers, als deze voor terroristen worden aangezien. Bij een treffer is er de kans op de verdrinkingsdood als er niemand anders in de buurt is.

xXRichardXx
27-09-2005, 10:07
In wat voor wereld leven we joh?! Dit is zo raar dat ik er wel om kan lachen :lol:

Arjan
27-09-2005, 14:24
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=15489

maar het is idd van de pot gerukt!

Dennis
27-09-2005, 14:30
Daar heb je Flipper Flipper
Hij is geweldig
Wat een dolfijn
Om trots op te zijn
Daar heb je Flipper Flipper
Flipper de flapper de flipper
Flipper de flapper wat een dolfijn


En bedankt, het nummer krijg ik vandaag niet meer uit mijn hoofd
Vanavond is Ajax en wat zing ik :?

Mmmmh

die blik van Charisteas en dan het nummer van Flipper :wink: