PDA

View Full Version : Man vast na bespugen Verdonk



rajuraket
27-09-2005, 11:50
Een 19-jarige Amsterdammer zit sinds dit weekend in de cel nadat hij minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken & Integratie in haar gezicht wilde spugen. Het incident vond plaats in de Leidsestraat waar de minister met haar man en kinderen liep tijdens een gezinsuitje. De jongeman reed met zijn fiets recht op Verdonk af in een poging haar vol in het gezicht te rochelen. De minister wist nog net op tijd haar hoofd af te wenden, waardoor de klodders spuug niet in haar gezicht maar op haar kleding belandden.

De verdachte werd hierna meteen door Verdonks beveiligers van de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging (DKDB) overmeesterd en overgedragen aan de Amsterdamse politie. De 19-jarige rochelaar zit nog steeds in de cel omdat hij hij ook nog voor een aantal andere zaken werd gezocht. Het zou gaan om een activist uit het krakersmilieu.

Een woordvoerder van de VVD-bewindsvrouw laat weten dat het voorval grote indruk op de minister heeft gemaakt. ''De minister is geschrokken en aangedaan door het spuugincident''.

Jay Hoov
27-09-2005, 11:52
Hij had haar nog moeten natrappen ook :D

}|^-_-^|{
27-09-2005, 12:44
Hij had haar nog moeten natrappen ook :D

lachen...

cactusdre
27-09-2005, 12:44
Ach zij vangt een klodder spuug. Een aantal uitgezette asielzoekers vangen een kogel. Who cares?

Jay Hoov
27-09-2005, 13:05
Ach zij vangt een klodder spuug. Een aantal uitgezette asielzoekers vangen een kogel. Who cares?

niet ik...jij?

Makijs
27-09-2005, 13:21
Ik dacht dat Fortuyn eerst ook een taart over zich uitgestort kreeg. Lijkt mij belangrijk dat duidelijk gemaakt wordt dat dit echt niet kan.

Muay Thai Elite
27-09-2005, 13:34
Hoe ranzig is dit.. Ook helemaal schandalig als zij daar met haar gezin loopt. Wat een debiel.

DVDmannetje
27-09-2005, 21:43
Rita is de man. Een van de weinige in Den Haag die niet alleen lult maar ook daadwerkelijk nog wat doet.

Anonymous
27-09-2005, 22:45
Ook helemaal schandalig als zij daar met haar gezin loopt. Wat een debiel.

Niet zo schandalig als mensen met gezinnen waarvan de kinderen hier geboren zijn en hier opgegroeid zijn het land uitzetten.

LOCO
27-09-2005, 22:59
Beetje prutsbeveiligers, pakken de dader pas NADAT hij gespuugd heeft. Wat nou alstie een mes in haar had geplant of een kogel had afgevuurd????

cactusdre
28-09-2005, 08:25
Rita is de man. Een van de weinige in Den Haag die niet alleen lult maar ook daadwerkelijk nog wat doet.

Het probleem is alleen dat alles wat ze doet of wil doen in strijd is met de mensenrechten en dit door de raad van state steeds wordt afgekeurd.

Ralph
28-09-2005, 10:27
Spugen is het laagste wat er is. Als iemand mij bespuugd heeft ie een probleem.

Anonymous
28-09-2005, 10:47
de verdachte was iemand uit het krakersmilieu!

Als er 1 ding is waar ik wel een pleurishekel aan heb zijn het van die achtelijke krakersfiguren :evil:

kunnen ze die gasten niet gewoon uitzetten...hehehe.. verdonk doe je best

PigDog
30-09-2005, 13:09
Zwaar belachelijk dat als Verdonk met haar gezin door de Leidse straat gaat lopen, dat daar DKDB'ers bij lopen, weet je wel hoeveel dat kost? Zonde van de belastingcenten. Kun je beter besteden aan taarten, ik vind spugen ook ranzig.

Nou ja......



Misschien stond haar snor wel in brand....