PDA

View Full Version : Kaoklai Vs Sefo *Spoiler*



Biiyen
27-09-2005, 13:10
Pffff kan het nog erger? Wat hebben Japanners tegen Thai? Kaoklai wordt door Sefo vol op het achterhoofd geslagen en kaoklai krijgt gewoon 8 tellen??? Daarvoor kreeg hij ook al een openbare waarschuwing van die pipo scheids, waarvoor is mij onduidelijk, mag je niet vallen ofzo? Die 2 grappen van de scheids hebben Kaoklai mijn inziens de das omgedaan. Wat is dat toch? Persoonlijk had ik 1000x liever Kaoklai dan die clown uit Nieuw Zeeland. Wat een lul zeg die Sefo, altijd lopen fucken en klieren, ik hoop dat Semmy hem vet KO slaat.

redjuh
27-09-2005, 13:19
ben ik niet met je eens. die thai maakte het hem onmogelijk te vechten.
hij bleef maar wegrennen en sefo er maar weer achteraan.
ja dan ga je dat soort dingen doen... kijk ik snap niet dat als hij ze dekking laag heeft, dat die thai niet iets van een gesprongen knie maakt.

Muay Thai Elite
27-09-2005, 14:11
Het is een irritante vent; totaal respectloos in de ring.

Biiyen
27-09-2005, 14:24
Heb de partij nog niet gezien maar ben 't wel eens dat Sefo niet zo veel moet kloten in die ring.

Tegen Kaoklai sloeg alles, hij begon al na 45 seconde in ronde 1 en hij is daarna niet meer opgehouden.

* Schouderschuddend en *woohoo* roepenend voor kaoklai gaan staan
* Met zijn handen naar beneden en kop naar voren gaan staan
* Hand opsteken en roepen naar het publiek dat hij OK is nadat Kaoklai hem sloeg
* Gaan staan in de typische thaiboks houding (kaoklai nadoen)
* Kaoklai voortdurend uitlachen

echt totaal respectloos, een dikke vette lul is het.

Nickuraba
27-09-2005, 20:45
k denk dat hij wel tof draait als je hem een geode harde knokker geeft, zoals tegen hunt dan haalt die ook shit uit. Maar Die thai verneukte ook de pot, elke x laten vallen enzo. das niet phat

Wheelie
27-09-2005, 20:58
Sefo is cool 8)

Ralph
27-09-2005, 22:04
Een beetje showboaten vind ik niet erg, maar soms maakt hij het iets te bont. Als ie geconcentreerd knokt, is ie echt super.

Virus
28-09-2005, 20:15
Sefo is cool 8)
Mijn idee...

Ik hoop niet dat Sem hem KO slaat en dat Sefo zo verstandig is om geen gekke dingen te doen tegen Schilt...