PDA

View Full Version : Jerome Le Banner **spoiler**



redjuh
27-09-2005, 13:47
Ik ben nogal een tijdje fan van JLB en ik vind hem momenteel de grootste kanshebber voor de titel, mits hij niet geblesseerd raakt.
ik bedoel damn... 120 kilo kickboxspier, die razendsnelle combo's en die supertrappen van die man zijn niet normaal.
Die combi van die linker low kick met meteen erna die rechter high (of andersom) waarmee hij goodridge sloopte, je en uiteraard die snoeiharde l-k's de partij door...
man man man, als hij zijn kin goed beschermt en niet geblesseerd raakt, wie gaat hem dan pakken???
hij buldozert overal doorheen

H POWER
27-09-2005, 13:56
man man man, als hij zijn kin goed beschermt en niet geblesseerd raakt, wie gaat hem dan pakken???


Semmy Schilt.

hoop ook dat dit de finale partij word.
Vond het trouwens ook een superpartij van jlb.

m.g
27-09-2005, 14:16
Ik ben het helemaal met redjuh eens ik denk ook dat Jerome dit jaar de titel pakt.

Anonymous
27-09-2005, 14:18
Ik ben het helemaal met redjuh eens ik denk ook dat Jerome dit jaar de titel pakt.

Ik hoop het. JLB is de man, hij verdient die titel gewoon.

redjuh
27-09-2005, 14:25
ja eigenlijk wel he?

kijk begrijp me niet verkeerd... ik hoop dat nooit meer iemand met een andere ntionaliteit dan de Nederlandsche, de K1 wint, maar om de hele geschiedenis van de K1 compleet te maken, met dus een soort van Hall of Fame, MOET JLB die belt gewoon een keer pakken.

Jochem
27-09-2005, 14:28
hij heeft kansen zat gehad. Ik denk dat ie het weer net niet haalt, ik hoop het zelfs, want hij is IMO de enigste die een NLD-er van de overwinning kan afhouden.

Biiyen
27-09-2005, 14:28
Ik ben het helemaal met redjuh eens ik denk ook dat Jerome dit jaar de titel pakt.

Ik hoop het. JLB is de man, hij verdient die titel gewoon.

Mee eens, had deze discussie gisteren met een maat en we waren het allebij eens dat Jeronimo nu eindelijk maar eens de K1 moet winnen. Al ik het een persoon 1000% gun dan is het Jerome. Geweldige vechter met een prachtige stijl.

Daarna mag Ignashov hem nog winnen maar dan moet Nederland weer heersen. :lol:

Marco
27-09-2005, 17:13
Jerome moet blijven combineren, dus niet alleen boksen maar ook trappen want dat doet hij soepel en hard!