PDA

View Full Version : Tito Ortiz in pride...



m.g
27-09-2005, 14:58
Gerucht of werkelijkheid?!?!?

lees zelf maar hier (http://www.titoortiz.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=11275)

maartenjackie
27-09-2005, 15:08
hoop dat het echt zo is maar denk het niet aangezien Tito bezig is om zn eigen mma event op te zetten in LasVegas

Marco (scheids)
27-09-2005, 17:12
Tito = cool ....

Allistair vs Tito in Pride !!!

HUNEBED
27-09-2005, 17:17
goeie aanwinst voor Pride, zonde om zo'n gast te laten (rond)lopen, hij schijnt echter wel vrij prijzig te wezen... haha...

Anonymous
28-09-2005, 13:13
Tito presteert net niets in Pride; Tito is geen ringvechter

Intoxico
28-09-2005, 13:21
UFC is echt wel een heel stuk heavier dan pride

alleen al omdat elleboogslagen en knieen naar het hoofd mogen, zelfs op de grond. dus ik denk dat tito vanuit de ufc al een hele hoop gewend is, hij zal het in pride ook wel goed doen

Anonymous
28-09-2005, 13:55
Tito is idd geen ringvechter,,denk dat ie vaak met zijn tegenstander op de jurytafel zal liggen :roll:

Anonymous
28-09-2005, 14:02
UFC is echt wel een heel stuk heavier dan pride

alleen al omdat elleboogslagen en knieen naar het hoofd mogen, zelfs op de grond. dus ik denk dat tito vanuit de ufc al een hele hoop gewend is, hij zal het in pride ook wel goed doen

je mag geen knieen naar het hoofd in ufc. in pride juist wel en soccer kicks ook :P . je mag in pride alleen geen elleboogstoten naar t hoofd maken. denk dat tito ook beter tot zn recht komt in de kooi, maar heb wel zin om die vette opkomst van hem weer eens te zien

Duncan
28-09-2005, 14:35
Tito is een hele goede vechter en zal zijn huiswerk heus wel doen voordat hij de ring in stapt. Het zijn m.i. maar kleine aanpassingen die hij zou moeten maken om tot resultaten te komen in pride.
Ik vind het dus ook een beetje krom om te denken dat hij niet tot zijn recht zou komen in de pride-ring...
Om een voorbeeldje te opperen Arona zal in de kooi waarschijnlijk ook een veel betere vechter zijn!

Fr3ddy
28-09-2005, 14:45
Tito is idd geen ringvechter,,denk dat ie vaak met zijn tegenstander op de jurytafel zal liggen :roll:
Dat kooi-ring verschil valt imo allemaal wel mee.. als je een goede vechter bent kan je je wel aanpassen denk ik.

Anonymous
28-09-2005, 14:57
Tito is een hele goede vechter en zal zijn huiswerk heus wel doen voordat hij de ring in stapt. Het zijn m.i. maar kleine aanpassingen die hij zou moeten maken om tot resultaten te komen in pride.
Ik vind het dus ook een beetje krom om te denken dat hij niet tot zijn recht zou komen in de pride-ring...
Om een voorbeeldje te opperen Arona zal in de kooi waarschijnlijk ook een veel betere vechter zijn!

ik zei ook beter tot zijn recht in de kooi... ik zei niet dat hij in de ring nix kan.. vind tito een super vechter.

Anonymous
28-09-2005, 15:05
Tito is een hele goede vechter en zal zijn huiswerk heus wel doen voordat hij de ring in stapt. Het zijn m.i. maar kleine aanpassingen die hij zou moeten maken om tot resultaten te komen in pride.
Ik vind het dus ook een beetje krom om te denken dat hij niet tot zijn recht zou komen in de pride-ring...


true, maar ik vind wel dat de niveau van pride wat hoger ligt dan die van de ufc.

Jay Hoov
28-09-2005, 15:20
Ik wens Tito veel sterkte in Pride :?

Hier kan ie je niet tegen de kooi aangooien, en kapot ellebogen..... :?

Staand vind ik Tito niet echt denderend, maar we zullen zien!

d0d0
28-09-2005, 19:25
wat is het voordeel van worstel schoentjes en het nadeel? want ik zie tito meestal met worstelschoentjes aan :lol:

maartenjackie
28-09-2005, 21:33
wat is het voordeel van worstel schoentjes en het nadeel? want ik zie tito meestal met worstelschoentjes aan :lol:

tito heeft meestal blote voeten aan in de octagon, maargoed als iemand schoenen draagt heeft hij meer grip op de mat, het gevaar in mma is dat iemand met schoenen aan makkelijk te heel of foot locken is

Jochem
28-09-2005, 21:43
meestal hebben worstelaars voordeel met knieen naar hoofd (kerr) dus wie weet ligt et em wel. Maarre, denk dat ie de 1e partij zowiezo onderuit gaat, "ring rust", hij heeft te lang niet gevochten.

The Bulldog
28-09-2005, 22:53
meestal hebben worstelaars voordeel met knieen naar hoofd (kerr) dus wie weet ligt et em wel. Maarre, denk dat ie de 1e partij zowiezo onderuit gaat, "ring rust", hij heeft te lang niet gevochten.

Tito heeft ook eens bijna 1,5 jaar kooi rust gehad en kwam knallend terug....


Ben het daar dus niet helemaal mee eens...

Vind het wel mooi als er weer zo`n opvallend figuur in Pride bij komrt..