PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter seizoen 2 Aflevering 6 ***SPOILER***



Ralph
27-09-2005, 21:15
Zeker proberen te pakken te krijgen! Vetste gevecht tot nu toe. Ik had eigenlijk verwacht dat Jorge wel gemakkelijk zou winnen, maar Jason is een taaie gast.

Jochem
27-09-2005, 21:38
Was Phat ja! ik vond die jorge een beetje tegenvallen, misschien zenuwen ofzo. Die Jason knokte wel voor wat ie waard was.

kyokushin
27-09-2005, 23:37
jorge was geblesseerd aan zijn knie en aan het begin van de tweede ronde last van, daarom kon hij de laatste twee ronden minder, als hij zo door kon gaan als in de eerste ronde had hij zker gewonnen.

Deuce
27-09-2005, 23:41
Heb nog een wedstijd van die jorge in KOTC...man die is 3 rondes 3x de actie van deze....jammer had m graag verder gezien in de volgende ronde.


Die kerels met hun rondjes kruipen om elkaar.....204.....fucking hell zeg...

Ralph
28-09-2005, 00:21
Idd! 204! Ik wist niet wat ik zag. Respect hoor, doe ik ze niet na.

redjuh
28-09-2005, 00:55
ik vond dat rich en de rest van het groene team niet goed hebben gecoached. Jorge heeft niet slim gevochten door niet veel meer te proberen het gevecht op de grond te krijgen.

big upset imo. maar wel erg leuk voor de show denk ik... hoop ik, want ik vind er dit seizoen geen reet aan eerlijk gezegd.

Virus
28-09-2005, 01:22
Aan dit seizoen maar ook aan dit gevecht vond ik weinig eerlijk gezegd!
Ke... Ze toonde ballen door fel tegen elkaar in te gaan, maar nauwelijks techniek te zien... Een beetje er op los rossen maakt het voor mij nog geen vet gevecht!

Die voorgaande Welter-weight fight (Joe vs die oudere) vond ik bruter!!

btw... jammer dat Matt zich al een paar weken zo eikelig opstelt :?

Ronald
28-09-2005, 01:36
Wat is Hughes een slechte verliezer zeg :shock: . Z'n eigen team afbeulen, zeuren over showboaten, psyochologische oorlog proberen te voeren... ik had 'm een stuk sportiever verwacht.
En goeie zet van Franklin om de overwinning van de challenge aan de anderen te gunnen :lol: .

Jammer van Jorge Gurgel. Je zag tijdens die slomo trouwens duidelijk dat z'n knie bijna onder 'm weg schoot. Zal 'm vast parten gespeeld hebben want ik heb 'm idd ook wel eens betere partij zien vechten.

redjuh
28-09-2005, 01:58
ja over die knie durf ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat daar geen werkende voorste kruisband meer in zit. als je er zo doorheen gaat, is de stabiliteit weg en kan hij (net als ik) de komende pittige tijd herstellen en of geopereerd worden.

Wheelie
28-09-2005, 13:13
Jammer dat Jorge eruit is

Intoxico
28-09-2005, 13:22
heeft iemand een torrent van ep 6, ik vind em nergens

Justinian
28-09-2005, 14:05
Damnit! Hier baal ik van. Ik had graag gezien dat Jorge de partij won. Het was wel duidelijk dat hij veel last had van z'n knie.

Silat
29-09-2005, 01:06
ik verbaasde me echt over die eerste 100 rondjes al.. tering wat een oefening.

Als Jeorge sloeg had Jason het echt slecht. Jason maakt goed gebruik van z'n reach en Jeorge kon het niet afmaken. Beide taaievechters.

Deuce kun je dat gevecht uploaden?

m.g
29-09-2005, 03:12
Tof slugfest, alleen jammer dat Jorge niet door is jammer van zijn knie maar ja dat hoort bij het spelletje. Beiden hebben ze echt hun vechterhart getoond door helemaal stuk te gaan! dat vind ik altijd vet om te zien.

En die 204 DAMN :shock: !!!

Fasada
29-09-2005, 13:16
Ja, was een leuk gevecht alleen vond ik de techniek niet echt goed.
Jorge was ook slecht in de clinch.

En die Matt is echt een mongool... wat een sukkel is dat zeg...

Intoxico
30-09-2005, 02:22
MATT is de man, hij gaat gewoon altijd 100% voor de winst en verwacht niets anders van zijn vechters. het is natuurlijk niet altijd de slimste manier maar het laat wel zien wie je bent. en voor de rest kun je met meer dan 168 uur filmmateriaal, en maar 30 min eindresultaat natuurlijk heel makkelijk een beeld van iemand schetsen, wil wel eens weten hoe het is alsj e er echt elke dag compleet bij bent

Remco
03-10-2005, 10:44
Ben ik de enige die zich irriteerde aan Jorge "Prinses op de erwt" Gurgel? Ik vond het een potsierlijk mannetje, die zichzelf als het grote middelpunt van het programma beschouwde. Die Jason Von Flu was in ieder geval verrassend, maar erg leuk dat hij won, gelet op de vreemde reactie van Jorge toen Jason in het huis kwam.

Ik vond die oefening het stoerst van de hele aflevering. Heeft iemand hier ervaring mee? Als ik erover nadenk lijkt het me zwaarder voor de staande persoon (mike) als het zo lang duurt. Hij verstijft immers compleet. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat je zo'n 100 minuten lang aan één oefening kunt werken en dan helemaal wanneer het zo'n zware oefening is.

Ik hoop dat de afleveringen zo leuk blijven en ben benieuwd naar de skills van Keith! Lijkt me de sterkste HW.