PDA

View Full Version : Lee Murray neergestoken



Anonymous
28-09-2005, 22:34
Lees net op ft dat Lee is neergestoken...zou vanmorgen gebeurd zijn toen hij uit een clubkwam.

http://www.fighttalk.nl/pages/news.php?news_id=51

Jacob

Peete
28-09-2005, 22:44
Tering, heavy, meerdere malen in de borst gestoken en al 2 operaties ondergaan. not good, hoop echt dat hij nu net zo taai in het ziekenhuis is zoals hij ook in de kooi is. Damm wat een bout nieuws

Christophe
28-09-2005, 22:52
Tegen een ongewapende man met een mes uitpakken ... stoer hoor! Ik hoop dat ze die kerel vinden en voor de rest van z'n leven (zal wel niet) in de bak stoppen. Kunnen ze daar ook eens vanalles in hem steken ... eens zien of hij het dan nog zo stoer vindt!

Ralph
28-09-2005, 22:53
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/london/4289674.stm

Sterkte Lee! Ik hoop op een spoedig herstel.

m.g
28-09-2005, 23:01
Damn dat is zwaar klote!!

Ronald
28-09-2005, 23:02
Slecht nieuws man. Maar zo zie je maar weer dat alles relatief is. Je kunt nog zo'n topper zijn... als ze een gaatje in je prikken is niemand daar tegen bestand.

Deuce
28-09-2005, 23:06
Damned das echt sick :shock: ......zal s even informeren..

Wheelie
29-09-2005, 00:04
Fucked Up :twisted:

Hoop dat Lee er weer boven op komt :cry:

Wheelie
29-09-2005, 00:10
I just got an email from a good friend and insider that Lee Murray passed away in the past hour. Can someone PLEASE confirm this.

http://www.mma.tv/TUF/index.cfm?ac=ListMessages&PID=1&TID=673722&FID=1&pc=1

hoop dat het onzin is :?

Deuce
29-09-2005, 00:31
Dit komt van iemand uit zn directe omgeving:

"Please everyone be calm, I know you are all both ancious & concerned for Lee. I can confirm that Lee has not passed away, although still in a critical condition he is showing signs of improvement, he is responding to treatment & is aware of what is going on around him. This information is of 10pm tonight."
"

Silat
29-09-2005, 00:44
poepoeh... gaat lekker zo.

ik hoop dat ie leeft

Deuce
29-09-2005, 00:53
Bovenstaande komt van dougie truman, man die promoter is in de UK en lee goed kent.....dus hij is niet dood.....

Silat
29-09-2005, 01:01
dat snap ik ik bedoel ook dat ie "door"leeft

Sjaak
29-09-2005, 01:37
Weer zeer triest nieuws :cry: in wat voor klote wereld leven we tegenwoordig waar dit toestanden orde van de dag zijn :x

Hoop dat die het red ...... en er weer bovenop komt zonder ernstig blijvend letsel :cry:

Hebben ze die teringlijer al te pakken :evil:

Ossie
29-09-2005, 01:44
That's some sick shit man!!

Ik hoop echt dat ie er bovenop komt

Anonymous
29-09-2005, 01:55
pffff... heel naar dit allemaal

dit is toch een risico dat je als vechter hebt en je krijgt ruzie... mensen zullen het absoluut niet aandurven om met blote handen tegen je te vechten.

laten we hopen dat het allemaal goedkomt!!!

Jay Hoov
29-09-2005, 11:11
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Iwan
29-09-2005, 12:13
Shit, hoop dat ie het red!

The Maniac
29-09-2005, 12:38
Jeff Sherwood broke the story this afternoon, "Lightening" Lee Murray was stabbed multiple times in the chest early Wednesday morning outside of a London nightclub. Tonight the one time UFC fighter is battling for his life in a North London hospital.

MMAWeekly spoke with Alexis Demetriades, an instructor at the London Shootfighters Gym where Murray trains. Alexis gave this statement to MMAWeekly.

"I can confirm he was stabbed multiple times, and that he is currently fighting for his life in I.T.U. He got stabbed while he was fighting a group of guys. They are very bad wounds that punctured lungs, ribs, and put a hole in his heart. Please pray for him."

Murray's no stranger to street fights. When he last spoke with MMAWeekly, Lee said, "I got two, three, four hundred street fights. I've been street fighting all my life." This evening he fights for his life. On behalf of the entire MMAWeekly staff, our thoughts and prayers are with Lee, his family, and friends.

Sjaak
29-09-2005, 13:49
"I can confirm he was stabbed multiple times, and that he is currently fighting for his life in I.T.U. He got stabbed while he was fighting a group of guys. They are very bad wounds that punctured lungs, ribs, and put a hole in his heart.

oei wat erg dit :cry:

Deuce
29-09-2005, 14:38
Ze houden m nu 48 uur in slaap, op zich ziet t er goed uit....mits hij geen bloedingen krijgt....dus fingers crossed de komende uren...

Deuce
29-09-2005, 17:12
Ok hij heeft al geprobeerd te praten, maar is nog erg zwak, hij reageert verder goed op prikkels en het ziet er voor nu goed uit. De beademing is er ook vanaf gehaald, dat kan hij al zelf...

Dus het gaat de goede kant op!

Hij was 3x gestoken, 1x in hart en longen, 1x in lever en alvleesklier en een keer "behind the eye"....voor dat laatste...no fucking idea hoe ik dat moet zien... maargoed...even afwachten.

Anonymous
29-09-2005, 17:15
Als je een paar honderd straatgevechten hebt gehad dan vind ik het niet raar dat hij een keer de verkeerde is tegengekomen. Maar hoop dat hij het haalt en dan wat rustiger word.

Roob
29-09-2005, 17:46
Als je een paar honderd straatgevechten hebt gehad dan vind ik het niet raar dat hij een keer de verkeerde is tegengekomen. Maar hoop dat hij het haalt en dan wat rustiger word.

Dat ben ik helemaal met je eens. En ik kan me heel goed voorstellen dat je dan zeker wilt zijn van je zaak. Het is wel heel fout hoor, begrijp me goed. Ik weet natuurlijk niet hoe het gevecht is ontstaan. Maar als je hier zo vaak bij betrokken bent geweest, dan ben je zelf volgens mij ook best een fout type.
Al met al toch lullig voor em! Nogmaals, ik keur niet goed wat hier is gebeurd en ik hoop dan ook dat ie er snel van hersteld en hopelijk zijn lesje geleerd heeft. Vechten doe je binnen de ring, op een eerlijke manier.

Deuce
29-09-2005, 17:56
Lee doet nooit geen vlieg kwaad :wink:

Marco
29-09-2005, 17:58
triest verhaal

Loen
29-09-2005, 18:10
Get well Lee!!

Meiyo
29-09-2005, 18:33
Fuck waar is die tijd dat we met de blote hand onze verschillen uit de wereld hielpen en zonder dat laffe gedoe met wapens.Hoop dat hij het dit overleeft.

Nickuraba
29-09-2005, 18:34
wapens zijn zoo laf, komop jongens :(

Anonymous
29-09-2005, 18:37
sorry, als ik in de minderheid ben of krijg echt klappen en ik zie wat liggen een steen of staaf sla ik toch echt wel je hersens in...dat is STRAATVECHTEN

Ton
29-09-2005, 18:39
Damn triest nieuws!!
Hoop dat Lee een taaie is !

Deuce
29-09-2005, 20:02
Updatje:

Praten gaat moeilijk, conditie is aan het verbeteren en hij schrijft al wat dingen op papier etc.

Dus ik denk dat het voor nu goed afloopt...de rest wordt nog even afwachten.

Anonymous
30-09-2005, 00:34
Tering, heavy, meerdere malen in de borst gestoken en al 2 operaties ondergaan. not good, hoop echt dat hij nu net zo taai in het ziekenhuis is zoals hij ook in de kooi is. Damm wat een bout nieuws
wie is lee?

Silat
30-09-2005, 01:41
Lee
http://img230.imageshack.us/img230/8793/beaten6vk.jpg

Daar wil je niet mee vechten op straat.

Anonymous
30-09-2005, 08:24
haha lol @ die foto. hoe was dat gevecht ook alweer gegaan met tito?

marcelt
30-09-2005, 23:48
Lijkt mij een duidelijk geval van boontje komt om zijn loontje. Iedereen is zo met hem begaan omdat hij een pro-fighter is? :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Eerst was ik ook gechoqueerd door het nieuws, maar toen ik dat las over die straatgevechten sloeg ik om als een blad aan de boom. Als hij 100-en straatgevechten heeft gedaan, betekent dat dat hij een van die teringlijers is die de straten onveilig maken en die mensen aan pulp slaan omdat ze verkeerd kijken of per ongeluk tegen je aanlopen. Dat soort lui kunnen we missen als kiespijn. Hij is nu alleen tegen een ergere bloedhond opgelopen.

Sjaak
30-09-2005, 23:53
Wat een verschrikkelijk stomme reactie zeg Marcel, heb jij wel een greintje medeleven in je donder :x

Je lult totaal uit je nek en je verhaal raakt kant noch wal :roll:

Anonymous
01-10-2005, 00:47
Wat een verschrikkelijk stomme reactie zeg Marcel, heb jij wel een greintje medeleven in je donder :x

Je lult totaal uit je nek en je verhaal raakt kant noch wal :roll:

ik ben het met marcel eens!!! ik vond het eerst ook heel naar( vind het nog steeds vervelend hoor dit verdiend niemand)

maar als hij 100den straatgevechten heeft gehad dan heb je de kans dat je een keer de verkeerde tegenkomt ... dat is het risico dat je loopt als je aan straatvechten doet.

trouwens! er worden elke dag zoveel mensen neergeschoten en gestoken! \en daar horen we toch ook niemand over... ik zal vanaf nu alle steekpartijen hier op het forum neerzetten... ben benieuwd na hoeveel keer de mensen nog reageren!!! en nou moeten we het allemaal zielig vinden voor iemand die het eigenlijk aan zichzelf te danken heeft! met alle respect voor Lee hoor!

vechten doe je in de ring! en niet op straat!

marcelt
01-10-2005, 01:55
Sjaak heb jij medeleven met die honderden mensen die hij op straat in elkaar heeft gerost?

mossad
01-10-2005, 02:57
Sjaak heb jij medeleven met die honderden mensen die hij op straat in elkaar heeft gerost?

Het is natuurlijk de vraag of de mensen waar hij mee gevochten heeft allemaal lieverdjes zijn die een beetje verkeerd keken. Bovendien is het nu maar de vraag of Lee dit incident aan zichzelf te wijten heeft. Ik geef toe dat hij de schijn tegen heeft, maar ik stel voor dat je je oordeel pas geeft als je feiten hebt. Neemt niet weg dat als je honderden straatgevechten hebt gehad dat er waarschijnlijk ook iets schort aan je eigen mentaliteit, maar dit lijkt me niet het uitgelezen moment om je daar druk over te maken.

Anonymous
01-10-2005, 09:28
maar dit lijkt me niet het uitgelezen moment om je daar druk over te maken.

Zeer correct want de man vecht voor zijn leven Sjaak heeft gelijk.

marcelt
01-10-2005, 10:58
IK heb het niet over Murrays mentaliteit. Het lijkt me duidelijk dat daar iets aan schort. Ik sta meer stil bij zijn slachtoffers. Het gaat er bij mij niet in dat als je 100-en straatgevechten hebt gehad (en er trots op bent) het steeds Lee was die zich moest verdedigen tegen andere hufters. Ik vind het niet erg als hij anderen sloeg die zelf ruzie zochten. Maar het kan dan niet anders dan dat hij het ook vaak zelf op gezocht heeft waarna hij zijn agressie kon botvieren. Ik denk dan vooral aan de mensen die zijn slachtoffer waren. Met dat soort daders als Murray heb ik geen compassie. Zij zijn juist een van de grootste problemen van onze maatschappij. Gevoel in mijn donder heb ik hooguit voor Lee's geliefden. Dat Lee de schijn tegen heeft vind ik onzin. Hij heeft zelf trots verklaard dat hij al die 100-en keren heeft gevochten.
Als je het niet met me eens bent shihan, karate grootmeester, kan je ook opschrijven dat je mijn beweringen onzin vindt ipv "je lult uit je nek" .

Roob
01-10-2005, 11:11
IK heb het niet over Murrays mentaliteit. Het lijkt me duidelijk dat daar iets aan schort. Ik sta meer stil bij zijn slachtoffers. Het gaat er bij mij niet in dat als je 100-en straatgevechten hebt gehad (en er trots op bent) het steeds Lee was die zich moest verdedigen tegen andere hufters. Ik vind het niet erg als hij anderen sloeg die zelf ruzie zochten. Maar het kan dan niet anders dan dat hij het ook vaak zelf op gezocht heeft waarna hij zijn agressie kon botvieren. Ik denk dan vooral aan de mensen die zijn slachtoffer waren. Met dat soort daders als Murray heb ik geen compassie. Zij zijn juist een van de grootste problemen van onze maatschappij. Gevoel in mijn donder heb ik hooguit voor Lee's geliefden. Dat Lee de schijn tegen heeft vind ik onzin. Hij heeft zelf trots verklaard dat hij al die 100-en keren heeft gevochten.
Als je het niet met me eens bent shihan, karate grootmeester, kan je ook opschrijven dat je mijn beweringen onzin vindt ipv "je lult uit je nek" .

Zo denk ik er nu ook over... :roll:

mossad
01-10-2005, 11:36
IK heb het niet over Murrays mentaliteit. Het lijkt me duidelijk dat daar iets aan schort. Ik sta meer stil bij zijn slachtoffers. Het gaat er bij mij niet in dat als je 100-en straatgevechten hebt gehad (en er trots op bent) het steeds Lee was die zich moest verdedigen tegen andere hufters. Ik vind het niet erg als hij anderen sloeg die zelf ruzie zochten. Maar het kan dan niet anders dan dat hij het ook vaak zelf op gezocht heeft waarna hij zijn agressie kon botvieren. Ik denk dan vooral aan de mensen die zijn slachtoffer waren. Met dat soort daders als Murray heb ik geen compassie. Zij zijn juist een van de grootste problemen van onze maatschappij. Gevoel in mijn donder heb ik hooguit voor Lee's geliefden. Dat Lee de schijn tegen heeft vind ik onzin. Hij heeft zelf trots verklaard dat hij al die 100-en keren heeft gevochten.
Als je het niet met me eens bent shihan, karate grootmeester, kan je ook opschrijven dat je mijn beweringen onzin vindt ipv "je lult uit je nek" .

Ik blijf er bij dat je niet weet of Lee zielige slachtoffers uitzoekt om zijn aggressie op te botvieren. Hij is in een slechte buurt opgegroeid en daar kom je types tegen die jou in elkaar slaan tenzij je hun een pak rammel geeft. En al heeft hij er honderden achter de rug, dan weet je nog niet of hij mensen heeft aangevallen die niks gedaan hadden en ook niet in staat waren wat terug te doen. Als het zo is, ben ik het met je eens, maar mijn punt is dat je het niet weet omdat je de feiten niet hebt.

marcelt
01-10-2005, 11:45
Daar heb je op zich gelijk in.
Even voor de duidelijkheid. Ik word er ook ziek van als ik lees over zijn wonden enz. Het is niet dat ik e.e.a. toejuich. Meer dat ik er mee zit dat je tegenwoordig om niets kreupel geslagen wordt of gestoken. Het liefst met een groep. Zoals ik al schreef is Lee volgens mij naast slachtoffer ook dader.
Wel grappig dat iemand die zich "mossad" noemt zich zo ethisch opstelt.

Anonymous
01-10-2005, 15:06
Jammer dat er diverse mensen zo snel reageren zonder de feiten te kennen.

Wacht eerst eens af om te horen wat er precies is gebeurd en als je Lee niet kent, oordeel dan ook niet over hem...


GV

Anonymous
01-10-2005, 16:26
Jammer dat er diverse mensen zo snel reageren zonder de feiten te kennen.

Wacht eerst eens af om te horen wat er precies is gebeurd en als je Lee niet kent, oordeel dan ook niet over hem...


GV

volgens mij word hij hier niet echt veroordeeld ofzo...maar hij heeft wel alle schijn tegen dat het toevallig op zijn pad is gekomen.. dat word bedoeld

marcelt
01-10-2005, 17:08
GV heb jij dan altijd alleen maar oordelen over mensen die je persoonlijk kent?
Ik baseer mijn oordeel hier op basis van uitspraken die Lee zelf heeft gedaan. zoals ik al schreef kan ik me niet voorstellen dat hij 100-en keren heeft gevochten louter om zichzelf in zijn buurt te handhaven.

mossad
01-10-2005, 17:18
Daar heb je op zich gelijk in.
Even voor de duidelijkheid. Ik word er ook ziek van als ik lees over zijn wonden enz. Het is niet dat ik e.e.a. toejuich. Meer dat ik er mee zit dat je tegenwoordig om niets kreupel geslagen wordt of gestoken. Het liefst met een groep. Zoals ik al schreef is Lee volgens mij naast slachtoffer ook dader.
Wel grappig dat iemand die zich "mossad" noemt zich zo ethisch opstelt.

Wat is er onethisch aan de Mossad? Hoewel dat misschien weer een discussie oplevert die niet in deze thread thuishoort.

Weet iemand trouwens al of Lee buiten levensgevaar is?