PDA

View Full Version : K-1 in de arena (rutz)



Highline
29-09-2005, 14:19
bron : http://www.simonrutzpromotions.nl/main.html?id=4&tbl=2

Beste vechtsportliefhebbers,

Ik ben net terug uit Japan en ik kan mededelen dat de
onderhandelingen zeer positief verlopen zijn met de K1. De
definitieve mededeling van onze samenwerking zal pas 19
november bekendgemaakt worden (na ondertekening contract).
Er zijn heel veel berichten en telefoontjes binnengekomen
over de matchmaking: Ik kan nog niet alles vertellen omdat
sommige vechters nog een contract moeten ondertekenen met
de K1. Een tipje van de sluier is als volgt; Als Remy
Bonjansky zijn contract met de K1 tekent zal hij op 13 mei
vechten tegen niemand minder dan JEROMME LE BANNER, MELVIN
MANHOEF zal hoogstwaarschijnlijk vechten tegen ALLISTAIR
OVEREEM, VOOR JOERIE MES zijn we in onderhandeling met
RAMON DEKKER. Verder zullen BOB SAP,SEM SCHILT,DRAGO en
MURAT DERECKI een superbout gaan vechten. Tevens zal er op
deze 13e mei een ongeloofelijk sterke 8 mans toernooi
plaatsvinden waarbij de winnaar zich rechtstreeks plaats
bij de laatste 16 van het grote K1 toernooi. De winnaar
hoeft dan dus nog maar 1 wedstrijd te winnen om in de
finale te staan: Deelnemers van dit toernooi zullen in
ieder geval zijn: ALEXEI IGNASHOV, STEFAN LEKO, BJORN BREGY
en BADR HARI, de andere vier deelnemers komen uit
toernooien die de K1 organisseerd uit andere landen. Dat
dit toernooi ijzersterk zal zijn blijkt al uit deze vier
deelnemers!! Zoals al eerder gezegt sommige partijen zijn
nog niet 100% zeker maar de onderhandelingen zijn al in een
ver gevorderde stadium. We zullen de aankomende weken de
gevechten welke 100% zeker zijn bevestigen. De voorverkoop
zal 2 januari 2006 starten.

Vriendelijke groeten,
Simon Rutz

Anonymous
29-09-2005, 14:21
NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE!

Ralph
29-09-2005, 14:24
Dat klinkt veelbelovend!!!

Anonymous
29-09-2005, 14:43
Dit is pas een line-up!!!

Anonymous
29-09-2005, 14:45
heel vet!!! en nou maar hopen dat er niet te veel uitvallen.

m.g
29-09-2005, 14:51
Ben benieuwd het is nog erg ver weg.....

Wheelie
29-09-2005, 15:01
Alistair vs Manhoef is echt heel vet als het op MMA regels is ????

The Bulldog
29-09-2005, 15:19
WTF.....

1 woord hiervoor....

SPAREN!!!!!!

Anonymous
29-09-2005, 15:20
Liever een top partij Lima vs Amir .Met alle respect voor Dekker maar die is de beste in 66 kg en dat moet hij zo houden.we moeten nieuwe toppers zien

Marco
29-09-2005, 15:50
Liever een top partij Lima vs Amir .Met alle respect voor Dekker maar die is de beste in 66 kg en dat moet hij zo houden.we moeten nieuwe toppers zien

zo jij bent een echte kenner zeg............

Dekker is inmiddels geen 66 kg meer maar rond de 75kg en laat Mes dat nou ook zijn
en Dekker kan nog steeds wel meekomen dat bewijst m.i. wel zijn partij tegen Duane Ludwig welk hij met 1 arm vocht ...en won terwijl Ludwig een paar keer neer ging..

Marco
29-09-2005, 15:52
veelbelovend de arena 13 mei ! Simon Rutz is goed bezig.

sportfan
29-09-2005, 15:52
Alistair vs Manhoef is echt heel vet als het op MMA regels is ????

Uiteraard

Sjaak
29-09-2005, 15:55
Tering dat is een line up zeg Simon :shock: Als dit het tipje van de sluier is ben ik toch wel zeer benieuwd wat er nog meer gaat komen want dit is voor mij al de sterkste line up ever in Nederland.

Succes er mee en als dat zo blijft moet ik toch weer naar de Arena komen :lol:

Sjaak

Anonymous
29-09-2005, 15:56
Alistair vs Manhoef is echt heel vet als het op MMA regels is ????

Uiteraard

Nou dat denk ik niet volgens mij is het beetje te vroeg voor Manhoef :lol: niet vergeten Alistair is een pridevechter dus ja

jcsport
29-09-2005, 15:59
Ziet er goed uit die line-up!, En tja als Dekker om wat voor reden niet kan vechten is Lima toch wel een goede tegenstander voor Mes, zoals wel meer jongens in dat gewicht overigens.

redjuh
29-09-2005, 16:08
WTF.....

1 woord hiervoor....

SPAREN!!!!!!

X 100

Shytown
29-09-2005, 16:55
Kijk, dit is nou een voorbeeld van goede communicatie.
Ik hoop alleen dat Hoost niet vergeten word, die verdient een mooie partij voor eigen publiek.

Anonymous
29-09-2005, 17:00
Kijk, dit is nou een voorbeeld van goede communicatie.
Ik hoop alleen dat Hoost niet vergeten word, die verdient een mooie partij voor eigen publiek.

True!

Dit wordt echt vet! Ik ga zeker wel sparen voor een heeeel puike plaats dichtbij de ring 8) :lol:

Marco
29-09-2005, 17:54
ik zit vip 13 mei, ik heb net mijn spaarloon uitgekeerd gekregen dus dat moet lukken. 8) :shock:

dtgerald
29-09-2005, 18:02
COUNT ME IN.

MJOKKIE
29-09-2005, 18:34
Wat een top line-up, met k-1 toernooi erbij heb je ook goede grond om bij de de sportpers aan te kloppen.

Ben benieuwd wie allemaal tegen wie vecht. Doet Sapp echt mee? wel lachen

Anonymous
29-09-2005, 18:57
Marco dit heeft niets te maken met kenner.Je weet zelf ook wel dat Dekker lang niet meer die topper is als wat hij vroeger was.Hij doet het voor de centjes (goed recht nartuurlijk)Mes is in zijn topperiode dus ook tegen een andere topper.Als je dit begrijp ben je pas een kenner

Ronald
29-09-2005, 20:39
Damn, wat een hoop grote namen bij elkaar :shock: . Super.

marcelt
29-09-2005, 21:11
bushido europe eat your heart out!

MJOKKIE
29-09-2005, 22:06
Simon Rutz is vooralsnog een gedegen zakenman gebleken. Hij kondigt zijn activiteiten zichtbaar en ruim van tevoren aan, met natuurlijk een slag om de arm. Mochten er wijzigingen optreden dan komt hij doorgaans met adequate vervangingen en dito aankondigingen (lees:zo ruim als mogelijk van tevoren).
Rutz is de enige promotor in ons land die ook maar kans maakt om de sport naar een hoger plan te tillen en verdient hiervoor lof, maar bovenal steun.

Hoop echt dat dit een succes wordt, aan de line-up zal het vooralsnog niet liggen.

redjuh
29-09-2005, 22:19
Simon Rutz is vooralsnog een gedegen zakenman gebleken. Hij kondigt zijn activiteiten zichtbaar en ruim van tevoren aan, met natuurlijk een slag om de arm. Mochten er wijzigingen optreden dan komt hij doorgaans met adequate vervangingen en dito aankondigingen (lees:zo ruim als mogelijk van tevoren).
Rutz is de enige promotor in ons land die ook maar kans maakt om de sport naar een hoger plan te tillen en verdient hiervoor lof, maar bovenal steun.

Hoop echt dat dit een succes wordt, aan de line-up zal het vooralsnog niet liggen.

vergeet je de organisatoren van Bushido-Europe ff niet? ik bedoel hey... er zijn heel veel pride tournooien waarvan de line-up hierniet in de buurt komt

Anonymous
29-09-2005, 22:41
Bregy , Manhoef , Mes , Bob Sapp ( ja ja ik weet het..)

wahoeeeeeeeeeeeeeeee

bloody
30-09-2005, 10:35
zeker een goede line-up man!

Mighty Me
30-09-2005, 10:46
Vet hier ben ik Cker bij

Anonymous
30-09-2005, 11:11
:shock: :shock: 8) 8)

Anonymous
30-09-2005, 11:33
melvin vs allistair word pure aktie en vuurwerk in de eerste minuut!!!!!! en die eerste minuut eindigt in of een zware ko door melvin of de beroemde guillotine choke van alistair!!! melvin heeft echt een zwaar nadeel door het enorme lengte verschil. allebei succes en moge de beste winnen!(stiekem hoop ik dat melvin wint want ik wil hem echt in pride zien)

Marco
30-09-2005, 11:40
Marco dit heeft niets te maken met kenner.Je weet zelf ook wel dat Dekker lang niet meer die topper is als wat hij vroeger was.Hij doet het voor de centjes (goed recht nartuurlijk)Mes is in zijn topperiode dus ook tegen een andere topper.Als je dit begrijp ben je pas een kenner

Dekker is uiteraard niet meer de topper die hij was maar nog steeds wel een vechter die met de top meekan en ik denk dat Dekker tegen Mes geen mismatch is en dat er vanzelf weer een andere (jongere) topper tegen Mes zal staan.

MMA Davy
30-09-2005, 11:43
jihaaaaaaa super :wink:

Anonymous
30-09-2005, 12:26
melvin is mi wel gewend aan dat lengteverschil, dus daar zaql het niet in zitten, maar geef hem eerlijk gezegd geen grote kans tegen alistair.

Zag op kickbox.nl dat daar nogal negatief gedaan wordt over mes-dekkers, wat mij toch het absolute MT hoogtepunt van volgend jaar lijkt.

hij is het idd wel gewend om tegen langere tegenstanders te vechten, maar niet jongens die het zo uit weten te buiten als alistair en ook nog eens het niveau van allistair.

Anonymous
30-09-2005, 12:54
melvin is mi wel gewend aan dat lengteverschil, dus daar zaql het niet in zitten, maar geef hem eerlijk gezegd geen grote kans tegen alistair.

Zag op kickbox.nl dat daar nogal negatief gedaan wordt over mes-dekkers, wat mij toch het absolute MT hoogtepunt van volgend jaar lijkt.

hij is het idd wel gewend om tegen langere tegenstanders te vechten, maar niet jongens die het zo uit weten te buiten als alistair en ook nog eens het niveau van allistair.

daarom zei ik ook dat ik hem neit veel kans gaf :wink:

als melvin het staand weet te houden en hij laat zijn vuisten vliegen heeft hij een grote kans om iedereen ko te slaan!!!

Anonymous
30-09-2005, 13:35
melvin is mi wel gewend aan dat lengteverschil, dus daar zaql het niet in zitten, maar geef hem eerlijk gezegd geen grote kans tegen alistair.

Zag op kickbox.nl dat daar nogal negatief gedaan wordt over mes-dekkers, wat mij toch het absolute MT hoogtepunt van volgend jaar lijkt.

hij is het idd wel gewend om tegen langere tegenstanders te vechten, maar niet jongens die het zo uit weten te buiten als alistair en ook nog eens het niveau van allistair.

daarom zei ik ook dat ik hem neit veel kans gaf :wink:

als melvin het staand weet te houden en hij laat zijn vuisten vliegen heeft hij een grote kans om iedereen ko te slaan!!!

bla bla bla.... en jullie weten het allemaal zo goed.

wat weten jullie nou echt van zijn niveau??? helemaal geen ene kutmoer!!

en weet je waarom? omdat zijn gevechten allemaal binnen no-time voorbij zijn.

Hij is de enigste in NL die een kans maakt om Alistair te verslaan!

Anonymous
30-09-2005, 14:04
yep je hebt helemaal gelijk overeem heft dat lengte verschil zelf nog wel is op hij staat nooit helemaal rechtop ben dit keer is voor melvin

dontmindme
30-09-2005, 14:36
bushido europe eat your heart out!

nou, ze kunnen er in ieder geval een voorbeeld aan nemen

suikerklontje
30-09-2005, 17:38
woehaaaaaa. dit is nog een extra reden om over de winter heen te kijken. gdvr ik wou dat het al lente was...

blazin.arr0w::::
30-09-2005, 18:08
Soms kan het leven mooi worden :)

marcelt
30-09-2005, 18:29
He guest, niemand weet er een kutmoer van en jij ook niet!

Wel mag iedereen een mening hebben en "sommige" forumleden (wie ben jij) denken dat Alistair beter is.

Shytown
03-10-2005, 00:59
Hoost was net op het gala in Arnhem en gaf desgevraagd aan dat er de mogelijkheid is om te vechten in de Arena. Hopelijk gaat dat ook gebeuren.

Pimp-Daddy
03-10-2005, 14:02
Topperrrr is zeer correct....

Melvin is één van de weinige Nederlanders die van Allistair kan winnen (op KO wel te verstaan!!!! 8) )....

gieloe
03-10-2005, 14:52
het verschil tussen top pride niveau en een nederlandse topper zal jullie snel duidelijk worden in die wedstrijd!!! zelfde verhaal als tegen rodney faverus in de ahoy toen!! weten jullie nog? niveau van pride is echt heel hoog

marcelt
12-10-2005, 16:37
Als het gala wordt zoals Simon zegt doet hij wat Bushido beloofde. Lijkt me een fantastisch gala worden!

redjuh
12-10-2005, 17:06
het verschil tussen top pride niveau en een nederlandse topper zal jullie snel duidelijk worden in die wedstrijd!!! zelfde verhaal als tegen rodney faverus in de ahoy toen!! weten jullie nog? niveau van pride is echt heel hoog

x 2

Anonymous
12-10-2005, 17:25
Het gala is nog zo ver weg. Om nu al een matchmaking te maken schept veel te veel verwachtingen die door omstandigheden toch niet waargemaakt kunnen worden. Er kan in de tussentijd nog zo veel gebeuren. We hebben de laatste tijd veel te veel wijzigingen in verschillende matchmakings gezien. Je moet tegenwoordig echt wachten tot het laatste moment om een kaartje te kopen. In de aanloop naar Arenma ga je toch weer horen dat die en die geblesserd zijn, belangen elders hebben of om een andere reden afhaken.