PDA

View Full Version : Beste downloadprogramma ?



dtgerald
29-09-2005, 18:13
Een vriend van mij had het over e-mule wie gebruikt dat programma?

NTT-FX
29-09-2005, 20:28
:D

In het MMF kun je er in het tutorials topic meer over lezen ;)

Bittorrent is trouwens ook zeker niet verkeerd als slurp programma :)

Arjan
29-09-2005, 23:03
hoor wel positieve shit over ftd.. iets met nieuwsgroepen is dat?
geen verstand van dus ik zit bij torrentjes

haal nu

Pride.FC.Bushido.The.Tournament.2005.PPV.DSRip.Xvi D-aAF.torrent
met 250 binnen (das mn max ja)

Luka
29-09-2005, 23:37
het ALLE beste is nieuws groepen.. als je alle instellingen en alle shit goe dhebt staan en goeie nieuwsgroep hebt is nix beters..

Daarnaast is DC++ zeer goed.. ook dit moet je goed instellen en weten hoe het werkt..

Dan heb je nog torrents.. ook zeer goed 1 nadeel.. gaat vaak sloom.. en daalt je internet speed heel erg na beneden..

en daarna heb je natuurlijk nog Bearshare en E-Mule die ik zelf naast torrents gebruik..

Arjan
29-09-2005, 23:58
naja nadeel van bittorent vind ik die knake upload... ik heb niet zoveel te besteden en ik moet me inhouden .. als ik als een gek dvds ga leechen zit ik weer 2 weken door te seeden, en kan ik ff nix downen... naja nu valt dat wel mee omdat ik uploader ben met een ratio van 1.9 maar.. nieuwsgroepen .. geen ratio = veel beter

Wheelie
30-09-2005, 09:17
ik ga ook voor nieuwsgroepen, echt super

Daniel
30-09-2005, 09:29
nieuwsgroepen rules.. :wink:

NTT-FX
30-09-2005, 11:22
Daarnaast is DC++ zeer goed.. ook dit moet je goed instellen en weten hoe het werkt..

en over een krankzinnige hoeveelheid shares beschikken om toegang te krijgen tot de betere nodes.... :roll: en dan heb ik het over de snelheden nog maar niet eens gehad.

DC++ is ook bedoeld voor binnen LAN's dus daar moet je het ook voor gebruiken naar mijn idee.



Dan heb je nog torrents.. ook zeer goed 1 nadeel.. gaat vaak sloom.. en daalt je internet speed heel erg na beneden..


Zonder sources gaat alles sloom , als je bij de grotere sites je torrents scoord haal je krankzinnige snelheden.
De betere clients als ABC kun je ook gewoon goed instellen zodat ze niet als een idioot uploaden. ( supernode uitschakelen scheelt al veel )


en daarna heb je natuurlijk nog Bearshare...

Altijd handig zo'n stuk spyware extra ... :roll:

Joris
30-09-2005, 12:28
en als je gewoon losse nummers wilt downloaden zoals ik eerst altijd deed met kazzaa?

payap
30-09-2005, 14:57
action henk:


en als je gewoon losse nummers wilt downloaden zoals ik eerst altijd deed met kazzaa
?

gebruik ik tegenwoordig Limewire voor.

Luka
30-09-2005, 17:41
ik bearshare.. noooit liedjes gehad die niet deden.. vind het super werken

Trismegistos
04-10-2005, 13:35
Newsrover, super programmatje, helaas niet gratis

micha
04-10-2005, 13:46
nieuwsgroepen vind ik het beste!!

FTD om te zoeken en downloaden met Grabbit.
uitpakken met Quickpar en branden met Alcohol120%.
kijk maar eens op www.binaries4all.nl

Paganstars
04-10-2005, 14:01
muziek -> azureus en e-mule
films -> doen me vrienden maar ben ik te lui voor ;)