PDA

View Full Version : BUSreis BJJ-TOERNOOI BELGIE



yas
29-09-2005, 23:17
wij hebben een bus gehuurd voor komende zaterdag voor het BJJ-toernooi in belgie, er zijn nog plaatsen over. interesse? stuur een pm of neem contact op via [email protected]

veel teams doen mee zoals team pardoel, de la riva france, exit en team cadu, goede ervaring en vooral veel FUN!!!

ExarKun
30-09-2005, 00:26
jammer dat je er zo laat mee kom... vond het in eerste instantie te ver namelijk :(

Anonymous
30-09-2005, 08:23
ik heb n potje met vet!!!!

yas
30-09-2005, 09:30
jammer dat je er zo laat mee kom... vond het in eerste instantie te ver namelijk :(

sorry! ik wist het ook niet eerder, just the messenger this time :wink:

iig:

22 oktober SHORT CIRCUIT

20 november DUTCH OPEN!!!

beide in oss, iets dichterbij :)

Christophe
30-09-2005, 09:51
Goed idee van die bus Yas! Ik was al aan 't informeren bij busmaatschappijen naar een slaapbus om naar dat groot Duits tornooi in Duitsland te gaan op 15 oktober. Is daar vanuit Team Cadu misschien ook interesse in? Gezellig, allemaal samen! :wink:

Misschien kan jij er ook eens voor kijken (busmaatschappijen), hij kan bijvoorbeeld ook van bij jullie vertrekken, en ons ergens in België oppikken?!

Zie je zaterdag!

yas
30-09-2005, 12:37
ik gooi t in de groep!

heb je meer info betreft dat toernooi in duitsland?

tot morgen!

Atama
30-09-2005, 13:26
Veel succes

Christophe
30-09-2005, 19:46
heb je meer info betreft dat toernooi in duitsland?


U vraagt, wij draaien:

http://www.brazilianjiujitsu-germany.de/abrazilianjiujitsu/formulare/5_IDM_Ausschreibung_englisch.pdf

http://www.brasilienjiujitsu.de/

Ik weet wel niet of een slaapbus de juiste oplossing is. Ik heb een aantal maatschappijen aangeschreven, en de meesten hebben gewoonweg geen slaapbus (buiten 1 en die vroeg €3.350 :shock: ). Anders moeten we gewoon met de bus naar een hotelletje rijden. Zal wellicht goedkoper uitkomen. De enige prijzen die ik daarvoor heb gekregen zijn €1.450/50 plaatsen en €1.285/33 plaatsen (alleen voor de bus). Hangt natuurlijk wel af van het feit of er animo voor is.

In het verleden reden we er met een paar wagens naar toe (ongeveer 5 Ã* 6 uur rijden) om dan rond (of na) middernacht bij het hotel aan te komen. En dan 's morgens weer vroeg vertrekken ... ach, je moet er iets voor over hebben. En als we met een hele groep zijn is het een gezellige "Road Trip"! :wink:

Als we iets willen regelen, zullen we er wel niet te lang mee moeten wachten. En anders is het voor volgend jaar! :wink:[/quote]