PDA

View Full Version : Geef je snel op! Trainingskamp



team superpiele
30-09-2005, 10:20
Trainingskamp

Power Fist Promotions gaat in Maart 2006 een 8-daagse trainingskamp organiseren voor Kickboksers.

Er is gekozen voor een Sport Jeugdherberg in Apeldoorn. Deze locatie is bijzonder geschikt voor het organiseren van een super trainingskamp. Het ligt lekker centraal, zodat het toegankelijk is voor sporters uit geheel Nederland. De herberg ligt in een bosrijke omgeving, zodat er ook veel buiten getraind kan worden in de frisse lucht. Naast de herberg ligt een zeer geschikt trainingscircuit. Ook bij slecht weer kan er goed getraind worden in deze accommodatie.

Er zullen lessen verzorgd worden door diverse instructeurs, zodat er veel afwisseling zal zijn. De trainingen zullen gedurende ongeveer 6 uur per dag gegeven worden, verspreid over de dag. Er is dus voldoende tijd voor ontspanning en praten met andere sportliefhebbers.
Tijdens deze dagen zullen er ook seminars verzorgd worden door enkele bekende vechters.

Deze dagen zullen toegankelijk zijn voor kickboksers van ieder niveau. Voor een ieder zal er mogelijkheid zijn deel te nemen aan de lessen. Een positieve instelling en goede inzet zijn de basiseisen om van deze dagen een succes te maken.

Normaal gesproken moet je voor een goed trainingskamp naar het buitenland, extreem dure reizen en slechts toegankelijk voor de goed ontwikkelde sporter. Power Fist Promotions is in staat een goed trainingskamp te organiseren, waarbij ook de residentiƫle kosten, zoals overnachting en eten goed betaalbaar zijn. In totaal voor de workshops en de verblijfskosten kunnen wij dit 8-daagse trainingskamp organiseren voor Euro 550,= per persoon. Zo zijn er goede bedden en uiteraard zijn ontbijt, lunch en diner inbegrepen. Naast uitstekende leermeesters is er ook gedacht een medische verzorging door een erkend sportverzorger. Zodat er eventueel advies gegeven kan worden en geholpen kan worden bij eventuele blessures. Tijdens deze dagen is er een sportmasseur/verzorger aanwezig. Kortom, aan alles is gedacht!

Neem voor informatie contact op met Power Fist Promotions. Aanmeldingen voor 1 januari 2006 kunnen rekenen op 10% korting! (dus i.p.v. Euro 550,=, slechts Euro495,=).
http://www.powerfistpromotions.nl of e-mail naar mailto:[email protected]

bloody
30-09-2005, 10:27
nou baal ik dat ik ben verhuist ik heb daar 2 minuten vandaan gewoond

team superpiele
30-09-2005, 10:35
nou baal ik dat ik ben verhuist ik heb daar 2 minuten vandaan gewoond
Is een mooi gebouw..
We kunnen daar alles doen.
En we zijn nu met divers trainers aan het praten wie daar allemaal les gaan geven
Bekende top vechters

B3 lik3 M3
30-09-2005, 10:53
Henry,

moet je je site niet eerst online zetten voordat je de link post?

:lol:

Highline
30-09-2005, 10:55
verdorie wilde ik me net opgeven (een reis naar thailand stelt nu toch niets meer voor) werkt de site die opgegeven staat niet.. helaas dan houdt het op ;)

Highline
30-09-2005, 10:56
Henry,

moet je je site niet eerst online zetten voordat je de link post?

:lol:

je was me net voor ;)

team superpiele
30-09-2005, 11:00
Henry,

moet je je site niet eerst online zetten voordat je de link post?

:lol:
Volgende week staat die er op sorry jongens

Marco (scheids)
30-09-2005, 12:49
Welke bekende trainers ??

Anonymous
30-09-2005, 12:54
Succes Henry!!!

team superpiele
30-09-2005, 12:57
Welke bekende trainers ??
Komt nog Marco ..

Bedankt Gast

Biiyen
30-09-2005, 13:04
Heeeeey Piele ga es trainen ipv internetten! Zondag moet je wel winnen he..... :lol:

team superpiele
30-09-2005, 13:30
Heeeeey Piele ga es trainen ipv internetten! Zondag moet je wel winnen he..... :lol:
Ik ben al klaar van af donderdag heb ik rust al haha lekker bij komen.. voor zondag me helemaal opladen..
Dus ik heb nu tijd he ..
en ik zal zeker de titel mee naar huis nemen

Anonymous
30-09-2005, 14:19
henry die patrick is een sukkelllllllllllllll geloof mij nou maar

Anonymous
30-09-2005, 14:46
henry die patrick is een sukkelllllllllllllll geloof mij nou maar

hahahah kunnen ze elkaar een hand geven dit wordt toch niks er zijn heel wat meer promotors die veel meer voor elkaar zullen krijgen

Biiyen
30-09-2005, 14:51
henry die patrick is een sukkelllllllllllllll geloof mij nou maar

hahahah kunnen ze elkaar een hand geven dit wordt toch niks er zijn heel wat meer promotors die veel meer voor elkaar zullen krijgen

Achter je computer zitten zeiken op anderen heeft nog nooit iets positiefs opgeleverd. Dus wat dat betreft levert jou bijdrage ook niets op.

RisingSun
30-09-2005, 15:02
Een ticket naar thailand kost ook 550 euro en het trainen en leven daar kost geen drol dus zou ik mijn geld eerder zo besteden , maarja dat is mijn mening

The Bulldog
30-09-2005, 16:30
Een ticket naar thailand kost ook 550 euro en het trainen en leven daar kost geen drol dus zou ik mijn geld eerder zo besteden , maarja dat is mijn mening

Loop je ook het risico gewoo bezig gehouden te worden..

Mocht het ze lukken top trainers/vechters te regelen voor een seminar dan heb je denk ik wel waar voor je geld...

alleen de zon van het verre oosten zal er dan niet zijn..
Ach er zullen dan genoeg zonnestraaltjes rond lopen toch?

jcsport
30-09-2005, 16:34
Leuk idee, SUCCES en Zondag ook natuurlijk!

Anonymous
30-09-2005, 17:23
henry had je ook wel tegen kaas gevochten?

Justinian
30-09-2005, 19:47
Een ticket naar thailand kost ook 550 euro en het trainen en leven daar kost geen drol dus zou ik mijn geld eerder zo besteden , maarja dat is mijn mening

Niet alleen jouw mening.
x2, maar toch succes Piele.

team superpiele
30-09-2005, 23:10
henry had je ook wel tegen kaas gevochten?
Ja

Sjaak
30-09-2005, 23:14
550 euro is veel te veel geld voor de meeste hier en wil ook wel effe kwijt dat het zeer behoorlijk aan de prijs is en dan bedoel ik zeeeeeeeeer. Volg zelf al jaren vechtsportkampen door heel Europa en geef in veel landen les en heb er zelf inmiddels een stuk of 18 georganiseerd de laatste 10 jaar dus weet heel goed wat gebruikelijke en wat abnormale prijzen zijn voor kampen.

Even een voorbeeld uit 2005, laatst op een kamp les gegeven in Belgie en in Hongarije, 5 dagen in een luxe bungalow met 3 x daags eten en drinken met 5 dagen trainen met topinstructeurs --> kosten resp 120 en 130 euro en geloof me dat de organisatie daar heel veel geld aan verdiend. Zelf heb ik dit jaar al 2 weekend kampen georganiseert van vrijdag 17.00 uur tot zondag 17.00 uur inclusief 6 maaltijden waarvan 2 x warm eten en ongelimiteerd drinken en ik reken daarvoor 50 euro en ik kom daar zeker mee rond, maar goed iedereen moet zelf weten wat hij rekent maar ga me nu niet vertellen dat dit goedkoop is ......... want dat is het niet en dat zal je wel merken aan de inschrijvingen.

Aangezien je dit groots opzet en met veel bombarie presenteerd denk ik dat je toch rekent op minimaal 50 of misschien wel 100 deelnemers of meer :roll:

Reken effe mee ;

50 x 550 = 27500 euro = 60.500 oude Hollandse guldens :shock:
100 x 550 = 55000 euro = 121.000 oude Hollandse guldens :shock:

En je blijft volhouden dat dit trainingskamp je zoveel kost :roll:

Beetje winst maken is niks mis mee want je steekt er veel energie in maar dit is te gek voor worden .................... :idea:

marcelt
30-09-2005, 23:34
Duur is het ook niet. ga maar eens 8 dagen in een beetje hotel zitten. Dan betaal je het ook. Maar ik denk dat jij shihan zulke kampen idealistisch opzet en dit is waarschijnlijk naast een goed idee ook een commercieel initiatief.

bryan
30-09-2005, 23:34
tenzij apeldoorn ook een plaatsje is op de antillen...is 550 echt veel teveel geld

Sjaak
30-09-2005, 23:37
Duur is het ook niet. ga maar eens 8 dagen in een beetje hotel zitten. Dan betaal je het ook. Maar ik denk dat jij shihan zulke kampen idealistisch opzet en dit is waarschijnlijk naast een goed idee ook een commercieel initiatief.

Beste Marcel, ik draai al 37 jaar mee in het vechtsportcircuit en organiseer al meer dan 10 jaar NK's, kampen, toernooien, gala's, seminars en vele andere evenementen, zo'n 20 a 25 stuks per jaar en ik heb nog nooit en dan bedoel ik echt nooit zo'n duur kamp meegemaakt.

En ja misschien heb je gelijk dat het een commercieel kamp is maar zeg dat dan ook gewoon en zeg niet dat het je ook zoveel geld kost want dat is gewoon niet waar en als dat wel zo is dan doe je een heleboel dingen heel erg verkeert en heb je nog heel veel te leren.

Ossie
30-09-2005, 23:40
Reken effe mee ;

50 x 550 = 27500 euro = 60.500 oude Hollandse guldens :shock:
100 x 550 = 55000 euro = 121.000 oude Hollandse guldens :shock:



Guldens bestaan al lang niet meer Sjaak. Waarom rekenen mensen nou nog steeds naar Guldens?

Je rekent toch ook niet meer terug naar Florijnen........

Ossie
30-09-2005, 23:41
Ooh ja, ook nog effe wat inhoudelijke kritiek...

550 E is idd. erg veel geld. Voor hetzelfde kun je gewoon naar Thailand man :!:

Sjaak
30-09-2005, 23:47
Reken effe mee ;

50 x 550 = 27500 euro = 60.500 oude Hollandse guldens :shock:
100 x 550 = 55000 euro = 121.000 oude Hollandse guldens :shock:



Guldens bestaan al lang niet meer Sjaak. Waarom rekenen mensen nou nog steeds naar Guldens?

Je rekent toch ook niet meer terug naar Florijnen........

:shock:

De eerste gulden werd florijn genoemd :lol:

En ik reken het effe om om effe te laten zien hoeveel geld dat is, thats all en omdat ik een teringhekel heb aan die pleuris euro :x Want het probleem met de euro is dat het allemaal niet veel lijkt .....

Nou ik hoor wel hoe de discussie afloopt, ga pitten moet om 05.00 naar Schiphol want ik moet morgen en overmorgen een seminar geven samen met Michael in Barcelona voor een kleine 80 karateka's.

i'm out.

Dragon Tail
01-10-2005, 00:04
.................................................. ................. ik moet morgen en overmorgen een seminar geven samen met Michael in Barcelona voor een kleine 80 karateka's.

i'm out.

Sjaak,
Hoeveel procent vang jij ? 8)

Anonymous
01-10-2005, 09:40
absurde prijs voor een kamp

marcelt
01-10-2005, 11:07
Ja ik volg de discussie en ben om. Het is inderdaad een hoop geld.

Halfshot
01-10-2005, 11:35
Voor een groepsverblijf in een jeugd hotel (incl), is voor 7 overnachtingen +/-
200 euro p/p (ben ik nog van het duurste uitgegaan)
550-200= 350 externe kosten

Bij 50 man (*350)= 17500
Bij 100 man(*350)= 35000 :shock:
Ben heel benieuwd wie daar komen les geven.

Voor dat geld kan je Bruce Lee weer tot leven wekken.
Of heb de verrasing nu verklapt.

Anonymous
01-10-2005, 11:43
goed initiatief. succes ermee piele.

Anonymous
01-10-2005, 21:37
Henry waroom ga je niet naar ARENA vechten ? En hoe ging die wedstrijd tussen jou en kaas?

Ossie
01-10-2005, 22:13
Guest, waarom maak je dezelfde opmerking niet nog 10 keer?

gieloe
01-10-2005, 22:26
mensen ik denk dat superpiele geen tijd meer heeft om hier te reageren!! hij wordt op fighttalk al van alle kanten aangepakt en probeerd zich daar te verdedigen hahahahah echt lachen dit!!! zal lekker druk worden op dat kamp!!!

The Bulldog
01-10-2005, 23:42
mensen ik denk dat superpiele geen tijd meer heeft om hier te reageren!! hij wordt op fighttalk al van alle kanten aangepakt en probeerd zich daar te verdedigen hahahahah echt lachen dit!!! zal lekker druk worden op dat kamp!!!

Klopt piele zal nu niet reageren, omdat ie netjes op zijn bedje ligt gezien ie morgen tegen Berner uitkomt om de europese titel..

En geloof me GIELOE dat wordt zeker lachen...

The Bulldog
01-10-2005, 23:44
Henry waroom ga je niet naar ARENA vechten ? En hoe ging die wedstrijd tussen jou en kaas?

Even net zoals ossie zei...tja hoe vaak nog vragen..

Antwoord:
Onbeslisd, onbekende sportvriend.... of tewel...vele mensen slikte hun woorden in...

Ronald
02-10-2005, 00:19
Volgens mij is het niet zo moeilijk om te bepalen of 550 euro teveel is of niet. Als het straks lekker druk is op dat trainingskamp is het niet teveel, als er niemand op komt dagen wel. Of er al dan niet winst op wordt gemaakt is verder toch helemaal niet interessant? Is winst maken verboden in vechtsportland? :? Het lijkt wel alsof er iets vies wordt gezegd. Zolang mensen dit er voor willen betalen is vraag en aanbod goed op elkaar afgestemd. Zo niet, dan gaat Henry vanzelf wel "failliet".

Persoonlijk zou ik het er niet voor over hebben, maar da's weer wat anders :) .

Deuce
02-10-2005, 14:20
Aaron Karels en ik zullen een fietstocht organiseren langs alle mma gyms van nederland.......kosten 200 euro, inc fiets en lunch.

Aaronk
02-10-2005, 14:22
Wel graag een eigen bandenplak setje meenemen. Mijn fietstassen worden zo vol van 200 setjes.

Deuce
02-10-2005, 23:53
Ligt eraan hoe hard je fietst, van tevoren sturen we de kancho bicycle workout op voor de geintereseerde...kost 25 euro krijg je er een patch bij.

Wheelie
02-10-2005, 23:55
ontopic mensen ;)

Ronald
03-10-2005, 01:09
Aaron en Deuce, het verzoek was om ontopic te blijven. Alles wat daarna volgde is verwijderd.

team superpiele
04-10-2005, 16:52
We hebben een prijs vast staan.
Voor een weekendje ..
Datum : 25 Feb / 27 Feb
En voor die 8 dagen kamp dat word in Augustus
En de kosten voor die weekend is 150 euro persoon.
We hebben nu al oa: Perry Ubeda , Faldir Chahbari de rest komt .
Met de rest zijn we nog aan het onderhandelen.
Zit eten en drinken allmaal bij in en slapen

Mvg
Patrick Beukema , Henry Akdeniz
www.fight-online.nl
_________________