PDA

View Full Version : Power Fist Promotions stetl zich aan jullie voor



team superpiele
30-09-2005, 11:13
http://www.fight-online.nl/images/pfpbgv_158.2.gif

Power Fist Promotions
POWER FIST PROMOTIONS

Een samenwerkingsverband van de 2 kickboksers, Henry Akdeniz en Patrick Beukema.
De krachten van beide sporters zijn gebundeld. Zodat er met recht een krachtige vuist gevormd kan worden: Power Fist Promotions is geboren!
Door de jarenlange ervaring in het organiseren van sportgala’s in Deventer en Omgeving, worden er nu ook gala’s georganiseerd in andere delen van het land. Zowel onder eigen naam als onder naam van de organiserende sportschool. Een sportschool kan dus ook een beroep doen op Power Fist Promotions voor de organisatie van hun sportgala. Wij nemen dan diverse organisatorische taken over van de sportschool. Eventueel kunnen wij ook de matchmaking verzorgen. Met locaties in Deventer en Amsterdam kan het gehele land bediend worden.

Naast het organiseren van gala’s heeft Power Fist Promotions ook een eigen website: http://www.fight-online.nl met een FORUM waarbij sporters informatie kunnen uitwisselen.

Op deze website is tevens een “webshop�te vinden waar sporters terecht kunnen voor diverse aan de sport gerelateerde artikelen. Mocht u een bepaald artikel zoeken, kunt u gerust contact met ons opnemen. Wij kunnen vrijwel alles leveren. Ook door onze contacten met diverse grote leveranciers.
Ook zijn er diverse promotie-artikelen te vinden met betrekking tot Team Superpiele Akdeniz en Power Fist Promotions.
Wij zetten ons graag in voor de promotie van kickboksen in Nederland. Zo willen we ook workshops organiseren en trainingskampen. Zodat kennis overgedragen kan worden. Tijdens deze trainingskampen zullen ook seminars geregeld worden.
Voor ons staat de sport op nummer 1. Door de opbrengsten van de gala’s willen we ons graag inzetten voor kinderen die het minder goed hebben. Voor (zieke) kinderen willen wij evenementen gaan verzorgen. Het goede voorbeeld geven.
Kijk gerust eens op onze website http://www.powerfistpromotions.nl of neem bij vragen contact op met ons. Wij zijn u graag van dienst!
Met vriendelijke groet,
Power Fist promotions

team superpiele
30-09-2005, 11:26
Waarom dit is toch een forum ?
En gaan jullie ook al zo worden .?
Je gaat elkaar toch helpen ?
of zie ik dat verkeerd ?

team superpiele
30-09-2005, 11:46
het wordt gewoon erg eenzijdig, ik vind je een topvechter en dat je ook goed bezig bent met je team en je evenementen, maar je kan er ook wat voor terugdoen vind ik, liefde kan niet van een kant komen :lol: :D desnoods geef je de mods vrijkaarten voor ieder gala ofzo, lijkt me wel eerlijk voor gratis reclame.
Ik zal binnenkort een sticky laten maken hier met een rpijs vraag voor kaartjes + thirts

Ralph
30-09-2005, 12:04
Succes met het organiseren van mooie gala's!

team superpiele
30-09-2005, 12:24
that's what i mean :D Komt goed
rik

team superpiele
30-09-2005, 12:24
Succes met het organiseren van mooie gala's!
Bedankt hoop dat het gaat lukken..
we doen ons best