PDA

View Full Version : FUCK, alweer een bom op Bali!!!



Silat
01-10-2005, 17:54
At least 19 killed as string of blasts rock Bali
http://www.cnn.com/2005/WORLD/asiapcf/10/01/bali.blasts/index.html

A string of blasts on the Indonesian resort island of Bali today killed at least 19 people and wounded several others, a hospital official said. Foreign Ministry spokesman Marty Natalegawa said it appears the blasts are "the work of terrorists." The blasts came a day after American officials reiterated warnings of a high terrorist threat in Indonesia. Local media reports said that Westerners were among the casualties.



Heb mijn ouders gister van Schiphol gehaald, ze zijn gelukkig net op tijd terug.
Heb in mei nog in dat restaurant gezeten :shock:



waarom? :cry:

Jeru
01-10-2005, 18:21
Klotezooi!! Sterkte aan iedereen die relaties daar heeft zitten...

Silat
01-10-2005, 18:41
Herstel: ik liep elke dag door die straat :shock:


Kuta square is wel bekend bij de meeste Bali gangers.

En Jimbaran, dat ligt zuidelijker.


Ik word hier echt ziek van :evil:

mossad
01-10-2005, 20:06
Enge hufters.

Silat
01-10-2005, 20:10
Mijn ouders zaten op Lombok net voordat ze naar Bali zouden gaan. Toen Hebben ze een bom gevonden in Hotel Kuta Paradiso waar ze dus naar toe zouden gaan. Die bom van een kilo zou om 12 uur afgaan. Ze hebben hem om 11:45 onschadelijk gemaakt en in de krant vertelt dat het om een nepper ging. Een vriend vertelde dat het wel degelijk een echte was.

gelukkig waren ze net weg voor de volgende bom.

mossad
01-10-2005, 21:51
Mijn ouders zaten op Lombok net voordat ze naar Bali zouden gaan. Toen Hebben ze een bom gevonden in Hotel Kuta Paradiso waar ze dus naar toe zouden gaan. Die bom van een kilo zou om 12 uur afgaan. Ze hebben hem om 11:45 onschadelijk gemaakt en in de krant vertelt dat het om een nepper ging. Een vriend vertelde dat het wel degelijk een echte was.

gelukkig waren ze net weg voor de volgende bom.

Gelukkig voor je man. Het is toch een rare tijd dat onschuldige mensen opeens opgeblazen kunnen worden omdat een paar idioten denken dat dat hun missie is.

PigDog
02-10-2005, 13:34
Het is daar echt het paradijs op aarde.
Het zo ongepast om daar bommen te leggen........

:?:

micha
02-10-2005, 21:03
ik ben daar ook geweest :cry: :cry: :cry: