PDA

View Full Version : Man Magazine : Bushido Europe = NO PRIDE



Nicky
02-10-2005, 10:18
Bushido Europe "Rotterdam Rumble" Not PRIDE Event, But Fedor Free to Fight


Although the recent addition of PRIDE Heavyweight Champion Fedor Emelianenko, along with advertisements donning PRIDE's insignia might point to otherwise, October 9th's Bushido Europe "Rotterdam Rumble" event is not under the direction of Japanese mega-promotion Dream Stage Entertainment in any way, Vice-President Yukino Kanda clarified today.

Emelianenko, who recently added the 2005 PRIDE Heavyweight Grand Prix title to his list of hefty accomplishments by defeating killer kickboxer Mirko "Cro Cop" Filopovic one month ago, will be facing Bob Schrijber in the Holland show that has adopted a similar name to PRIDE's successful spin-off event.


Although Kanda voiced PRIDE's concern in having their champion run the risk of injury outside their own promotion's plans, she said it was fully in his contractual rights to do so at this time. Explains Kanda, one of the "exceptions" PRIDE allows its fighters under contract is the option to fight in their own promotions.

"Fedor is fighting, but the promoter of that show is the manager of Fedor," Kanda explained. "It has nothing to do with us as a promoter. We are not involved [in] any way financially."

As for PRIDE logos appearing on initial posters for the event (which the Japanese promotion did not give permission for), Kanda says they contacted Bushido Europe to have them removed, although some advertisements could not be pulled from publications in time. However, various websites are still displaying the PRIDE logo on distributed posters.

Regardless, Kanda says the relationship between the two promotions has been amicable.

"We talked to that promoter because they requested PRIDE fighters, just like other events around the world that always want to associate with PRIDE," Kanda says. "So we sent Mark Coleman and Kevin Randleman. They're gonna use our fighters. They offered our fighters [fights], so we are cooperating."

Loretta Hunt writes for http://www.fcfighter.com

remco pardoel
02-10-2005, 11:34
wat is dit voor bullshit stuk??
is er iemand jaloers in regio Arnhem?

Remco Pardoel

micha
02-10-2005, 11:58
zielig hoor

Nicky
02-10-2005, 12:04
Man Magazine heeft het gepost maar volgens mij is het niet een artikel van hun maar van FC Fighter toch ?

Mickey
02-10-2005, 12:34
Tis weer SOAP tijd!
Who cares of het van pride is of niet.
De line up is all that matters.

Anonymous
02-10-2005, 12:44
Jeroen kan het niet laten, het zit in zijn bloed.
Misschien eens een goede bloedtransfusie ?

Anonymous
02-10-2005, 12:46
En dan nog dit... waarom stuurt Pride wel een van hun scheidsrechters die nu voor 4 partijen staat ingepland ?
Ook worden er 5 partijen onder Pride regels gevochten, dus er is wel een zeer verregaande vorm van samenwerking, dacht ik ... 8)

The Bulldog
02-10-2005, 12:52
LEkker belangrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

er staan TOP....ik herhaal TOP partijen.....

Ik kan helaas niet maar hoop dat iedereen die gaat een super avond heeft....

Anonymous
02-10-2005, 13:11
Dit artikel lijkt dan ook een beetje gelijk op Jeroen Winters die denkt iets voor k-1 te betekenen :lol:

Marco (scheids)
02-10-2005, 13:22
LMAO :lol: dat is t enigste wat ik hierop kan zeggen....

sportfan
02-10-2005, 13:25
En dan nog dit... waarom stuurt Pride wel een van hun scheidsrechters die nu voor 4 partijen staat ingepland ?
Ook worden er 5 partijen onder Pride regels gevochten, dus er is wel een zeer verregaande vorm van samenwerking, dacht ik ... 8)

Dat van die scheidsrechters vind ik een redelijke argumentatie alhoewel geld misschien ook een rol speelt. Feit dat er partijen onder Pride regels gevochten worden vind ik een zwakkere argumentatie in deze (denk aan de K1-regels die door iedereen mis/gebruikt worden of zijn al deze evenementen een samenwerking met de K1?).

Op de website van Bushido Europe is geen Pride FC logo (meer) te zien. Ik weet ook niet of deze erop hebben gestaan. Ze staan nog wel op de posters.

"Although the recent addition of PRIDE Heavyweight Champion Fedor Emelianenko, along with advertisements donning PRIDE's insignia might point to otherwise, October 9th's Bushido Europe "Rotterdam Rumble" event is not under the direction of Japanese mega-promotion Dream Stage Entertainment in any way, Vice-President Yukino Kanda clarified today."

- Heeft de verslaggever/verslaggeefster van het officieele stuk gelogen?
- Liegt de Vice-president van DS Entertainment, Yuki Kanda?

Waarom zou dhr. Winters in zijn rol als verslaggever via Man-magazine dit nieuws niet mogen gebruiken? Hoe denk je dat een kranten, televisiejournaals e.d. werken?

Ik had normaal gesproken hier niet op gereageerd echter wat mij verbaast is dat wanneer leden van dit forum (ook ik) bijna smeken om de matchmaking als niet ter zake doende zeikerds afgedaan worden en niemand vanuit de organisatie/bond uitspraken doet en het kaartjeskopende publiek in het ingewisse laat en dat wanneer iemand een volgens mij onbelangrijk stukje op zijn/haar site plaatst schijnt er wel gereageerd te moeten worden. Of zijn dit weer niet-officiele reacties (GV, Marco (Scheids)?

Ronald
02-10-2005, 13:52
Ik had normaal gesproken hier niet op gereageerd echter wat mij verbaast is dat wanneer leden van dit forum (ook ik) bijna smeken om de matchmaking als niet ter zake doende zeikerds afgedaan worden en niemand vanuit de organisatie/bond uitspraken doet en het kaartjeskopende publiek in het ingewisse laat en dat wanneer iemand een volgens mij onbelangrijk stukje op zijn/haar site plaatst schijnt er wel gereageerd te moeten worden.
Op wie doel je dan sportfan? Volgens mij heeft de vraag om de matchmaking hier namelijk hele brede steun gehad. Of doel je op de organisatie die dat daarmee afdoet? In dat geval: waar hebben ze die uitspraken dan gedaan? (serieuze vraag en niet sarcastisch bedoeld!)


Of zijn dit weer niet-officiele reacties (GV, Marco (Scheids)?
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je zo op Marco blijft reageren. Hij heeft al herhaaldelijk aangegeven dat er van zijn kant NOOIT officiele reacties komen en ook niet zullen komen omdat hij in die zin geen deel uitmaakt van de organisatie. Ik begrijp dan ook niet waarom je daarover steken onder water blijft geven?!

Jeru
02-10-2005, 14:18
Op deze poster staat idd een Pride logo.
http://www.fightshop.nl/toolimg/200592212351.jpg

sportfan
02-10-2005, 14:19
Ik had normaal gesproken hier niet op gereageerd echter wat mij verbaast is dat wanneer leden van dit forum (ook ik) bijna smeken om de matchmaking als niet ter zake doende zeikerds afgedaan worden en niemand vanuit de organisatie/bond uitspraken doet en het kaartjeskopende publiek in het ingewisse laat en dat wanneer iemand een volgens mij onbelangrijk stukje op zijn/haar site plaatst schijnt er wel gereageerd te moeten worden.
Op wie doel je dan sportfan? Volgens mij heeft de vraag om de matchmaking hier namelijk hele brede steun gehad. Of doel je op de organisatie die dat daarmee afdoet? In dat geval: waar hebben ze die uitspraken dan gedaan? (serieuze vraag en niet sarcastisch bedoeld!)


Of zijn dit weer niet-officiele reacties (GV, Marco (Scheids)?
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je zo op Marco blijft reageren. Hij heeft al herhaaldelijk aangegeven dat er van zijn kant NOOIT officiele reacties komen en ook niet zullen komen omdat hij in die zin geen deel uitmaakt van de organisatie. Ik begrijp dan ook niet waarom je daarover steken onder water blijft geven?!

Even voor de duidelijkheid ik geef GEEN steken onder water. Ik geef alleen de kaders aan om e.e.a. overzichtelijk te houden. Ik heb NIETS tegen Marco (Scheids) en vind het zelf een van de betere scheidsrechters in NL.

Dat je mijn reacties niet begrijpt of ik me niet goed verwoord is denk ik miscommunicatie. Ik heb zeker brede steun gehad vanuit de forumleden dus daar doelde ik dus niet op en dat STAAT er ook helemaal niet! Mocht je mijn teksten niet begrijpen of bang zijn deze verkeerd te intepreteren reageer dan in ieder geval niet alsof IK mensen 'steken onder water geef'. Jammer dat je mij nu neerzet alsof ik een gefrustreerde ben (ik hoop echt dat deze reactie van je niet-slimmigheid is en geen 'valsheid' is).

Stuur me anders een PM als je mijn reacties niet begrijpt dan licht ik graag e.e.a. toe ok?

Anonymous
02-10-2005, 14:24
Winters is een slang dat wisten wij al lang

sportfan
02-10-2005, 14:30
Winters is een slang dat wisten wij al lang

Is dit het begin van een gedicht?

dtgerald
02-10-2005, 15:07
Winters is een slang dat wisten wij al lang

Is dit het begin van een gedicht?We gaan immers weer richting sinterklaas tijd :lol: .

Ronald
03-10-2005, 01:31
Even voor de duidelijkheid ik geef GEEN steken onder water. Ik geef alleen de kaders aan om e.e.a. overzichtelijk te houden. Ik heb NIETS tegen Marco (Scheids) en vind het zelf een van de betere scheidsrechters in NL.

Dat je mijn reacties niet begrijpt of ik me niet goed verwoord is denk ik miscommunicatie. Ik heb zeker brede steun gehad vanuit de forumleden dus daar doelde ik dus niet op en dat STAAT er ook helemaal niet! Mocht je mijn teksten niet begrijpen of bang zijn deze verkeerd te intepreteren reageer dan in ieder geval niet alsof IK mensen 'steken onder water geef'. Jammer dat je mij nu neerzet alsof ik een gefrustreerde ben (ik hoop echt dat deze reactie van je niet-slimmigheid is en geen 'valsheid' is).

Stuur me anders een PM als je mijn reacties niet begrijpt dan licht ik graag e.e.a. toe ok?
Het is niet vals bedoeld, maar "niet-slimmigheid" staat weer zo dom. Laten we het beter houden op "het anders begrijpen dan jij bedoeld hebt" :wink: .

Anonymous
03-10-2005, 10:37
Jeroen Winters is iemand die zijn mening graag laat kleuren door persoonlijke gevoelens. Waar deze gevoelens vandaan komt weet niemand, echter mijn inziens komt het voort uit frustratie en jaloezie jegens anderen. Meer misschien nog uit het eigen beperkte vermogen, de eeuwige schreeuw om aandacht en het zelf mislukken binnen de vechtsport wereld.

We hebben met de man al enkele episodes mee mogen maken. Zo zijn er de wilde avonturen van JW tegen Hart Studio, Dennis de Preeter en sinds kort ook tegen billenmaat Henk Verschuur. Ook in dit stuk is zijn hand weer duidelijk kenbaar gemaakt. Hij moet daarom gewoon stoppen. Misschien dat er eens wat "bepaalde" mensen een bezoekje kunnen

Speciaal voor hem schreef een groot rapper (Def P) een passend stukje, op de onlangs verschenen single van Gotcha "Bek Houwe".

Ik zeg recht in je porum, je bent wack ouwe!
En wat je roept is als een ongewenste vlek ouwe!
Je kan nog beter met een hoertje aan de crack trouwen
dan met jouw imago in de scene aan je respect bouwen
Je denkt rof te zijn, maar doet een beetje gek lauwe
want wie me fokt die zal ik spugend in zijn bek snauwen
Ik zal je als een vliegtuig op je plek vouwen
en je als een kamikaze brandend in een flat douwen
Je fake vriendjes en je ingehuurde nepvrouwen
zullen je niet missen, laat staan om je vertrek rouwen
Mij uit te dagen is als katten op het spek douwen
Want ik lust je rauw, fok jou! Je moet je bek houwe!!!

Legologie dat is de kunst van je Bekhouwe

Anonymous
03-10-2005, 10:41
Even voor de duidelijkheid ik geef GEEN steken onder water. Ik geef alleen de kaders aan om e.e.a. overzichtelijk te houden. Ik heb NIETS tegen Marco (Scheids) en vind het zelf een van de betere scheidsrechters in NL.

Dat je mijn reacties niet begrijpt of ik me niet goed verwoord is denk ik miscommunicatie. Ik heb zeker brede steun gehad vanuit de forumleden dus daar doelde ik dus niet op en dat STAAT er ook helemaal niet! Mocht je mijn teksten niet begrijpen of bang zijn deze verkeerd te intepreteren reageer dan in ieder geval niet alsof IK mensen 'steken onder water geef'. Jammer dat je mij nu neerzet alsof ik een gefrustreerde ben (ik hoop echt dat deze reactie van je niet-slimmigheid is en geen 'valsheid' is).

Stuur me anders een PM als je mijn reacties niet begrijpt dan licht ik graag e.e.a. toe ok?
Het is niet vals bedoeld, maar "niet-slimmigheid" staat weer zo dom. Laten we het beter houden op "het anders begrijpen dan jij bedoeld hebt" :wink: .

Prima! :wink:

redjuh
03-10-2005, 16:03
En dan nog dit... waarom stuurt Pride wel een van hun scheidsrechters die nu voor 4 partijen staat ingepland ?
Ook worden er 5 partijen onder Pride regels gevochten, dus er is wel een zeer verregaande vorm van samenwerking, dacht ik ... 8)

YES ik hoopte al dat er japanse refs zouden komen, en ook die vrouw? die african-american chickie met die killerstem?
ik wou dat michael of bruce buffer ring announcer zou zijn voor dit gala,
want ik zit met zo'n spektakel niet echt te wachten op: 'laat even horen voor wie je bent'

Ronny
03-10-2005, 17:22
En dan nog dit... waarom stuurt Pride wel een van hun scheidsrechters die nu voor 4 partijen staat ingepland ?
Ook worden er 5 partijen onder Pride regels gevochten, dus er is wel een zeer verregaande vorm van samenwerking, dacht ik ... 8)

YES ik hoopte al dat er japanse refs zouden komen, en ook die vrouw? die african-american chickie met die killerstem?
ik wou dat michael of bruce buffer ring announcer zou zijn voor dit gala,
want ik zit met zo'n spektakel niet echt te wachten op: 'laat even horen voor wie je bent'

correctie het is een blanke vrouw. Een bleuszangeres.

redjuh
03-10-2005, 17:38
nee man ik heb haar bij volgens mij een gala in japan, in de ring zien staan (announcen). en toen was ze echt nog een donkerevrouw,

maar goed we zullen het wel zien

Biiyen
03-10-2005, 17:51
nee man ik heb haar bij volgens mij een gala in japan, in de ring zien staan (announcen). en toen was ze echt nog een donkerevrouw,

maar goed we zullen het wel zien

Is idd een donkere vrouw... Ik dacht eerst net als vele dat het een Japanse was, maar ineens stond ze in de ring en begon ze de namen te schreeuwen. Klein vrouwtje btw.

Ronny
03-10-2005, 18:16
wtf ik dacht toch echt dat ze een blanke "volle" vrouw was met donker haar.

redjuh
03-10-2005, 18:21
anyway zij moet komen en als ring announcer

die hele kleine japanner met dat hoge stemmetje, en die gast met die zonnebril. die zijn coooool
en natuurlijk michael buffer (bruce zal wel alleen de ufc mogen doen)

Paganstars
03-10-2005, 18:26
ring announcers zeggen mij helemaal niets.... Mij boiet alleen maar de uitslag! Maar back on-topic... nou en dat dat geschreven wordt! Intereseert mij da nou of het een pride gebeuren is of niet!

Justinian
03-10-2005, 18:54
wtf ik dacht toch echt dat ze een blanke "volle" vrouw was met donker haar.
Ronny = correct

redjuh
03-10-2005, 19:06
heb het gecheckt, justi en ronny zijn echt niet correct!

ICON
03-10-2005, 19:12
heb het gecheckt, justi en ronny zijn echt niet correct!

welles

Wheelie
03-10-2005, 19:14
nietus

ICON
03-10-2005, 19:14
:lol:

redjuh
03-10-2005, 19:16
echtniet

ICON
03-10-2005, 19:25
ik heb ergen n foto van dr gezien , ik neem aan hier, en ik weet nog dat iedereen toen zei: damn had niet verwacht dat ze er zo uit zou zien. weet niet meer precies of ze nou zwart of blank was.

Justinian
03-10-2005, 20:04
Heb haar wel eens in de ring zien staan, en dat was geen blanke vrouw.
Je hebt het waarschijnlijk over de zus van Garry Goodridge ;)

Zonder gekheid, ik weet 100% zeker dat het een blanke vrouw is. Ik heb haar meerdere keren namen zien en horen omroepen tijdens de pride shows.

ICON
03-10-2005, 20:07
Heb haar wel eens in de ring zien staan, en dat was geen blanke vrouw.
Je hebt het waarschijnlijk over de zus van Garry Goodridge ;)

Zonder gekheid, ik weet 100% zeker dat het een blanke vrouw is. Ik heb haar meerdere keren namen zien en horen omroepen tijdens de pride shows.

ik zet mn geld op justinian. want ik weet t ook bijna zeker. volgens mij had ze beetje rood rossig haar. ( vandaar dat ik t uit mn geheugen heb verdrongen)

Justinian
03-10-2005, 20:11
volgens mij had ze beetje rood rossig haar. ( vandaar dat ik t uit mn geheugen heb verdrongen)
Correct! :lol:

Anonymous
04-10-2005, 14:11
Bij K-1 heb je dus een negerin die alle aankondigen in semi-Japans doet. Zeer cool! Misschien wordt die bedoeld?

redjuh
04-10-2005, 14:20
naja whatever alemaal, ik bedoel dus die donkere die moet komen

Anonymous
04-10-2005, 14:55
neej je bedoelt die blanke met die ongelooflijk coole stem

Sjaak
04-10-2005, 22:05
Jeroen Winters is iemand die zijn mening graag laat kleuren door persoonlijke gevoelens. Waar deze gevoelens vandaan komt weet niemand, echter mijn inziens komt het voort uit frustratie en jaloezie jegens anderen. Meer misschien nog uit het eigen beperkte vermogen, de eeuwige schreeuw om aandacht en het zelf mislukken binnen de vechtsport wereld.

We hebben met de man al enkele episodes mee mogen maken. Zo zijn er de wilde avonturen van JW tegen Hart Studio, Dennis de Preeter en sinds kort ook tegen billenmaat Henk Verschuur. Ook in dit stuk is zijn hand weer duidelijk kenbaar gemaakt. Hij moet daarom gewoon stoppen. Misschien dat er eens wat "bepaalde" mensen een bezoekje kunnen

Speciaal voor hem schreef een groot rapper (Def P) een passend stukje, op de onlangs verschenen single van Gotcha "Bek Houwe".

Ik zeg recht in je porum, je bent wack ouwe!
En wat je roept is als een ongewenste vlek ouwe!
Je kan nog beter met een hoertje aan de crack trouwen
dan met jouw imago in de scene aan je respect bouwen
Je denkt rof te zijn, maar doet een beetje gek lauwe
want wie me fokt die zal ik spugend in zijn bek snauwen
Ik zal je als een vliegtuig op je plek vouwen
en je als een kamikaze brandend in een flat douwen
Je fake vriendjes en je ingehuurde nepvrouwen
zullen je niet missen, laat staan om je vertrek rouwen
Mij uit te dagen is als katten op het spek douwen
Want ik lust je rauw, fok jou! Je moet je bek houwe!!!

Legologie dat is de kunst van je Bekhouwe


:lol: