PDA

View Full Version : inbreker treft bokskampioen



Anonymous
02-10-2005, 17:22
Inbrekende junk treft bokskampioen

Een 42-jarige junk uit Eindhoven koos gistermiddag het verkeerde huis uit om in te breken. Het bleek de woning van bokser Eric van den Heuvel, een tienvoudig Nederlands kampioen. Van den Heuvel (35) betrapte de inbreker, en sloeg hem vervolgens zo hard zijn tuin uit dat hij daarbij zelf zijn hand brak. De bokskampioen kan voorlopig geen volledige trainingen meer geven op zijn boksschool.

De verdachte is drugsverslaafde Peter van den K., een grote vent die in de wijde omgeving bekend staat als veelpleger. Hij werd kort na het voorval in de buurt van het delict aangehouden. Van den K., die voor zijn verwondingen door een arts moest worden verzorgd, heeft aangifte gedaan wegens mishandeling, zo meldt een politiewoordvoerder. De junk zou overigens zelf nadat hij werd betrapt Van den Heuvel met de dood hebben bedreigd.

Jay Hoov
02-10-2005, 17:32
Wrong time...wrong place....zeg je dan :D :D

p diddy
02-10-2005, 18:46
eigen schuld dikke bult, op zijn bek

Arjan
02-10-2005, 19:13
idd alleen jammer dat hij zn hand ook brak

micha
02-10-2005, 21:03
hij had hem dood moeten slaan

Ronald
03-10-2005, 00:38
Ik durf er wel wat onder de verwedden dat v.d. Heuvel wordt veroordeeld. Hetzelfde is al wel eens eerder gebeurd met Eddie Smulders als ik het me goed herinner. Die kwam er ook niet zonder veroordeling vanaf toch?

Anonymous
03-10-2005, 03:49
Ik durf er wel wat onder de verwedden dat v.d. Heuvel wordt veroordeeld. Hetzelfde is al wel eens eerder gebeurd met Eddie Smulders als ik het me goed herinner. Die kwam er ook niet zonder veroordeling vanaf toch?

Ja, dat herinner ik me ook, maar ik lees dat de junk v.d Heuvel met de dood heeft bedreigt, als van de Heuvel ook aangifte heeft gedaan liggen de kaarten wat anders.
Neemt niet weg dat het behoorlijk krom is dat je veroordeeld kunt worden omdat je een junk je huis uitslaat. Maar ja die discussie is al vaak genoeg gevoerd, daar zijn we het allemaal over eens.

n00bstar*
03-10-2005, 22:48
Waarom laten ze op sbs 6 bij hart van nederland, bij dit item beelden van de freefight partij tussen Vrij en Patterson zien?

Marco
04-10-2005, 13:08
Waarom laten ze op sbs 6 bij hart van nederland, bij dit item beelden van de freefight partij tussen Vrij en Patterson zien?


omdat ze hun huiswerk niet doen en op sensatie belust zijn..

Paganstars
04-10-2005, 13:55
volgens mij kent me broer die junk..... Zal eens vragen en indien mogelijk een foto posten!

redjuh
04-10-2005, 16:44
uit dezelfde kring pagan?

die vd heuvel zag er trouwens niet uit als een bokskampioen.
weet iemand welke bond?

madmax
06-10-2005, 12:24
uit dezelfde kring pagan?

die vd heuvel zag er trouwens niet uit als een bokskampioen.
weet iemand welke bond?

Er is maar 1 bond in nederland en dat is de Nederlandse BoksBond (n.b.b)
Van de Heuvel kwam uit in het middengewicht en is 10x nederlands kampioen.
Sterke vechter, volgens mij is hij ook 10x achter elkaar kampioen van Nederland geweest.

redjuh
06-10-2005, 12:37
damn best pittig. internationale titels ook nog?