PDA

View Full Version : Uitslagen Battle of Arnhem IV - 2 oktober 2005



Aleide
02-10-2005, 20:49
Is er al iets bekend? Ik hoop dat we op de hoogte gehouden worden!


---Ronald---

Zie iets verderop in deze topic

---/Ronald---

marster
02-10-2005, 23:26
Niemand.
Op andere site's hebben ze ook al niks.

m.g
03-10-2005, 00:13
Dat is raar ben net terug en als ik het goed had gezien zag ik Ronald naast de ring zitten!! Dus er zit wel een verslag je aan te komen..

The Bulldog
03-10-2005, 00:15
Henry Superpiele Akdeniz pakte de europese titel tegen Berner.. Knal partij..

Gurhan verloor zijn titel...

Brect wallis verloor door 3 maal neer te gaan ion de eerste ronde...

marster
03-10-2005, 00:19
en hoe ging het met Staring en Krista van KB Arnhem, hebben ze gewonnen.

Aleide
03-10-2005, 00:27
en hoe ging het met Staring en Krista van KB Arnhem, hebben ze gewonnen.

ben ik ook erg benieuwd naar!

The Bulldog
03-10-2005, 00:29
staring gewonen op ko...high kick...ging erg gelijk tot dan...maar super mooi geplaatste trap...

Kirsty flemming geloof ik ook gewonnen...in mijn ogen een rommelige partij..

Shytown
03-10-2005, 00:34
Staring was een mooie partij, and it takes two to tango.

Bij deze wil ik Mixfight bedanken voor de kaartjes waarmee ik dit gala heb kunnen aanschouwen.

Rozenblad verliest van Chaibari is ook noemenswaardig.

The Bulldog
03-10-2005, 00:36
Staring was een mooie partij, and it takes two to tango.

Bij deze wil ik Mixfight bedanken voor de kaartjes waarmee ik dit gala heb kunnen aanschouwen.

Rozenblad verliest van Chaibari is ook noemenswaardig.

ben ik helemaal met je eens..
ze toonde veel respect voor elkaar.(terecht beide wereld titel houders van een bond).

Perry Ubeda liet trouwens ook weer zijn ongelovelijke klasse zien...

Ronald
03-10-2005, 00:46
Net terug van een heerlijk avondje kickboksen. Bij deze vast alle uitslagen op een rijtje. Het fotoverslag volgt later.

Uitslagen (de winnaar is vet gedrukt):

Bart Kortenray (Bully’s Gym) vs Hendrik Siersema (Kyoto Gym) - WOP

Braim Ouali (Omar gym) vs Danny van Arnhem (s.s. Jellema) - WOP

Mohammed Akka (Bully’s Gym) vs Khalied Lemhadi (Meang Ho) - Onbeslist

Leo Goosens (Scharrenberg) vs Nenad Sansich (Gordeau – uit Kroatie) – Ippon

Faldir Chahbari (KB Brummen) vs Melvin Rosenblad (Vos Gym) - WOP

Jannie Smit (Body Line) vs Krista Flemming (KB Arnhem) - WOP

Niklaas Cartenjan (België) vs Kamal Benenari (Mu Chin) - WOP

Joost Bauhaus (Bully’s Gym) vs Jimmy Coutinho (Body Line) – Opgave 3e ronde (na 2x 8 tellen handdoek in de ring).

Juan Carcia (Spain) vs Yasser Kaddari (Loeks Gym) –TKO 4e ronde

Maria Verheyen (Jego Gym) vs Chajmaa Bellahal (Geeraets Gym) - WOP

Jan Wessels (Bully’s Gym) vs Peter Verschuren (Mike’s Gym) - WOP

PAUZE

Pascal Brinkman (Tabanon) vs Youssef Azagouag (s.s. Jellema) – Opgave in 3e ronde (handdoek in de ring)

Rogier v.d. Heyden (Mejiro Gym) vs Ray Staring (KB Arnhem) – KO 5e ronde

Jimmy Eimers (KB Zutphen) vs Marvin Sansaar (Tabanon) – Opgave tussen 2e en 3e ronde

Perry Ubeda (Ubeda Gym) vs Younis Tabti (Frankrijk) – KO 4e ronde

Donald Berner (Mejiro Gym) vs Henry Akdeniz (Akdeniz Gym) – WOP en nieuw WFCA Europeesch kampioen

Rob Hanneman (Aerts/Bully’s Gy) vs Gurhan Degermenci (Body Shape) – KO 2e ronde en nieuw WFCA Europeesch kampioen

Brecht Wallis (Siam Gym) vs Alexander Ustinov (Belarus) – KO 1e ronde

Nickuraba
03-10-2005, 01:08
huh ik d8 dat karapet hier ook moest knokken? zijn eerste A pot

Wix
03-10-2005, 01:12
Was echt een topgala!

Triker
03-10-2005, 03:11
Inderdaad een top gala met goede belichting, geode matchmaking en een volle zaal. Complimenten aan de organisatie :D :wink:

Anonymous
03-10-2005, 03:20
huh ik d8 dat karapet hier ook moest knokken? zijn eerste A pot
Karapet vecht zn eerste Apartij in Nijmegen tegen Joost Bauhaus,
hij wil wel eerder eerder knokken maar vanwege zijn drukke schema ( 2e jaars student internationaal recht) is het een beetje moeilijk plannen, voor ons (de sportschool) gaat de studie eigenlijk voor, de keuze is moeilijk, hij is goed in beide maar voor een jongen als Karapet ( 6jaar in NL nog geen duidelijkheid over wel of geen verblijfsvergunning) is het erg belangrijk dat hij zn studie serieus neemt en met goede resultaten over de brug komt. Zn partijen gaan goed maar studie gaat voor.

Anonymous
03-10-2005, 03:25
Verder was het een mooi gala in Arnhem, Henri heeft weer eens laten zien dat hij zeker bij de top hoort.
Perry was ouderwets scherp en Peter Verschuren en Jan Wessels lieten zien dat zij nog lang niet afgeschreven zijn, heb helaas niet veel van de andere partijen gezien ik had een kraampje en ben pas na de pauze de zaal in gegaan.

m.g
03-10-2005, 06:29
Vond het voor de pauze nog wel wat tegenvallen maar de partijen na de pauze maakte alles weer goed!!! Ik kwam dan ook voor Ray!! die partij was echt super, en inderdaad 'it takes two to tango'!!!

Remco
03-10-2005, 10:35
Was Rogier v/d Heijen werkelijk KO? Hoe zwaar? Deze man is naar mijn weten nog nooit neergegaan.

Wix
03-10-2005, 10:47
Yep, hij ging redelijk zwaar k.o. Die highkick kwam echt uit het niets. Prachtig gemaakt. De partij ging overigens gelijk op. Ze waren aan elkaar gewaagd...

MMA Davy
03-10-2005, 12:02
was echt een vet gala!!! ik heb genoten, volgend jaar ga ik zeker weer! :wink: :wink:

Wheelie
03-10-2005, 12:23
was echt een vet gala!!! ik heb genoten, volgend jaar ga ik zeker weer! :wink: :wink:

ben jij wel gegaan ? :shock:
mij niet effe bellen of ik mee ga hond :wink:

harryg
03-10-2005, 13:00
Gefeliciteerd Superpiele met je Europese titel.

Deventer rulez.

Ray Staring
03-10-2005, 13:27
Was Rogier v/d Heijen werkelijk KO? Hoe zwaar? Deze man is naar mijn weten nog nooit neergegaan.

Klopt, in zijn zestig (!) partijen had zelfs nog nooit acht tellen gehad. Echt een topgozer trouwens, geweldige vent in de omgang.

Remco
03-10-2005, 13:40
Had ik het toch juist!

Sorry dat ik je niet feliciteer Ray, bij deze.

Pimp-Daddy
03-10-2005, 13:50
Jammer van Peter Verschuren, hij heeft keihard getraind bij
Mike's Gym......

Biiyen
03-10-2005, 19:52
Goed gala! Heb zeker een aantal goede partijen gezien. jammer genoeg begonnen de leuke wedstrijden pas na de pauze. Voor de pauze was niet goed.... Maria Vs Chajmaa en Peter Verschuren Vs Jan Wessels waren leuk om te zien vechten en Krista Flemming was gewoon leuk om te zien :lol: , de rest voor de pauze was niet goed, en dan druk ik me mild uit.

Na de pauze was een ander verhaal! super parijen gezien met drie absolute uitschieters!! Ray Staring Vs Rogier v.d Heyden was echt een hele mooie partij! een hele gelijkopgaande partij tot DE high kick van Ray! Die zat zat er geweldig goed op zeg :shock: Ray won op KO ronde 5 en imo stond Ray ook wel iets voor op punten op dat moment.

Henry was fenomenaal! alleen ronde 3 was imo een draw de rest was allemaal voor Henry. Zeer terecht gewonnen in een mooie pot! Ook alle credits naar Donald die niet opgaf en bleef gaan terwijl hij zelf ook wel wist dat hij het niet redden ging. Henry zette Donals telkens goed vast in een hoek en combineerde mooi en snel door. Donald had daar eigenlijk geen antwoord op. Hij probeerde het wel dapper en kwam ook een aantal keren goed door op het gelaat van Henry. Blijkbaar kon het Henry geen barst schelen, zelfs na een goede uppercut van Donald keek Henry eens even wazig om zich heen en ging weer vrolijk door met combineren.

Rob Hanneman Vs Gurhan was ook een partij die alles had! de eerste ronde dacht ik echt dat gaat Rob niet lang volhouden want hij kreeg echt 2 mokerslagen op zijn hoofd en ging ook 2x neer voor 8 tellen. Rob was echt "saved by the bell" na ronde 1 want dat had geen 10 tellen langer moeten duren want dan had Gurhan 100% gewonnen. De 2 ronde was een heel ander verhaal. Rob luisterde eindelijk naar zijn hoek, Peter Aerts riep een aantal keren herhaaldelijk om low kicks en mawashi's en Rob gaf ze vrijwel van meet af, Gurhan voelde nu de kracht van Rob op zijn lichaam beuken en kwam niet meer zoals in ronde 1 ongecontroleerd naar voren rennen om te gaan maaien. Aan het einde van ronde 2 was de buit dan ook binnen voor Rob en was Gurhan uitgeraasd.



Brecht Wallis Vs Alexander Ustinov is eigenlijk nooit een wedstrijd geweest. Na de eerste direct bij Vrecht in het gezicht van Ustinov, een directe die niet eens zo gek hard was. Blijkbaar was Brecht daar zo van onder de indruk dat hij alleen maar met zijn knuisten voor het hoofd achterover in de touwen heeft gehangen en gelegen. Heel jammer eigenlijk, had er meer van verwacht.

MMA Davy
03-10-2005, 20:06
sry kev....ik kreeg uitnodiging op de dag zelf anders had ik je zekers gebeld....dat weet je toch hond!!!!? :lol:

Ronald
04-10-2005, 00:07
Hehe... het verslag is eindelijk klaar en te vinden op http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?p=242067#242067. Ik gooi op deze dus maar ff een slotje.