PDA

View Full Version : Resultaat Hunter



Mickey
02-10-2005, 21:35
Ik krijg net een smsje dat Hunter gewonnen heeft in de 2e ronde op een armklem! Arm tegenstander was uit de kom! Ouch!

Gefeliciteerd Hunter!
Beterschap tegenstander van Hunter!

Wheelie
02-10-2005, 21:41
gefeliciteerd

Fr3ddy
02-10-2005, 21:46
Hunter gaat lekker! 4 partijen, 3x winst op armklem! Top man, gefeliciteerd!

Arjan
02-10-2005, 21:48
ja gefeliciteerd 8)

Boem Boem
02-10-2005, 22:01
Wederom gewonnen op een armklem, je bent goed bezig Hunter!!
Top.

Osu

Chris

Marco
02-10-2005, 22:04
Gefeliciteerd Hunter ! topperrrrrrrr.

bquiroga
02-10-2005, 22:17
Top! Heemskerk represent! :lol:

Silat
02-10-2005, 22:36
goed man! gefeliciteerd!

Atama
02-10-2005, 22:57
Gefeliciteerd Hunter

Dennuz
02-10-2005, 23:03
Congratz.. netjes weer op armklem..

Impulse
02-10-2005, 23:04
Gefeliciteerd :D

LOCO
02-10-2005, 23:06
Toppie weer, beterschap voor zijn tegenstander overigens,. maar Hunter is "on a roll" :D

Anonymous
02-10-2005, 23:17
Hunter congratz man, weer op armklem! Perfect zo, lekker veel partijtjes draaien om steeds een stapje verder te komen! Ga zo door.

xxx

ROIDRAGE
02-10-2005, 23:41
congratz

Aaronk
02-10-2005, 23:43
Feli hunter!

M.Hersisia
02-10-2005, 23:52
Gefeliciteerd!!! :D

m.g
03-10-2005, 00:16
Congratz...

Bert Kops
03-10-2005, 00:18
Top gozer!

HUNTER
03-10-2005, 00:51
thnx allemaal!!!!

Het ging behoorlijk goed. Vanaf het begin kon ik mn tegenstander steeds goed naar de grond brengen; alleen vond ik 30 seconden wel kort idd. Die jongen wist mijn aanvallen steeds goed te neutraliseren. Hoewel ik een paar keer in een soort guillotine terecht kwam, kon hij hiermee niet gevaarlijk worden. In de 2e ronde voelde ik zn krachten al minder worden, en op een gegeven moment kon ik hem hard slammen. Zo hard dat hij KO ging, alleen de scheids had dit niet gezien. Voor de zekerheid maakte ik nog een armklem, maar omdat die jongen echt behoorlijk weg was, had hij heel weinig spierspanning en 'popte' zijn arm er vrijwel meteen uit. Nu was hij en 'weg' en zn arm hing heel raar. Nog zag de scheids niets...... anyways, ik kon zn arm echt alle kanten op draaien (heel vreemd gevoel......) maja hij was weg dus kon niet kloppen en de scheids zag niets dus ik had ook niet zo iets dat ik los moest laten. Erg vreemde situatie dus. Het gekste was nog dat we na 30 seconden gewoon weer op moesten staan...... gelukkig hadden de juryleden wel alles gezien, en werd de dokter er terecht bij gehaald; die vervolgens een einde aan de partij maakte.

Ik ben nog even bij mn tegenstander in de kleedkamer geweest om te vragen hoe het ging, maar hij was meteen naar t ziekenhuis. Ik hoop dat ie er snel weer bovenop komt!

Ronald
03-10-2005, 01:02
Damn, jij neemt de uitdrukking "neem een armpje voor me mee" wel heel erg letterlijk :wink: . Nogmaals gefeliciteerd :D .

Ossie
03-10-2005, 01:06
Was idd. erg slecht van de scheidsrechter. Kerel deed al niks toen ie op de grond lag. Ook nadat Munter hem in de arklem deed ie niets. Dacht al: waarom grijpen ze nu in godsnaam niet in?? :?

mama
03-10-2005, 01:07
Top gedaan schat........
zat weer lekker wat gooi en smijt werk in

maar idd de scheids reageerde niet echt goed hierop. hij had helemaal geen idee wat er was gebeurt. Zijn anatomie was ook niet zo goed, een arm buigt normaal niet die kant op.........

payap
03-10-2005, 01:27
Klasse Hunter ! Gefeliciteerd !

Anonymous
03-10-2005, 01:27
Inderdaad knap van je gedaan.
Als grondvechter is het niet makkelijk om op rings regels te vechten.
Maar ik plaats wel ff wat kant tekeningen bij je verhaal wat je hier post.


Vanaf het begin kon ik mn tegenstander steeds goed naar de grond brengen

van de 6 shoot vier maal in een guillotine komen lijkt me wat anders
de laatste worp was wel subliem.




In de 2e ronde voelde ik zijn krachten al minder worden, en op een gegeven moment kon ik hem hard slammen. Zo hard dat hij KO ging, alleen de scheids had dit niet gezien

Leek er meer op dat jij uitgeputter was dan je tegenstander.
De slam was inderdaad subliem. hard was hij ook. maar dat was niet de reden dat je tegenstander KO ging. De kopstoot (niet opzettelijk) die volgde bij het neerkomen was de boosdoener.

Techniek?? Geluk?? wie zal het zeggen
Mooie partij? ja
Maar je weet zelf ook wel dat je niet de hele partij gedomineerd hebt en dat als die ongelukkige kopstoot niet had plaats gevonden het heel anders had kunnen uitpakken. :D

Anonymous
03-10-2005, 01:38
tegenstander had gewoon kunnen aftikken.....Scheidsrechter deed niets fout. Mooie overwinning van Hunter.

phranq
03-10-2005, 01:45
Gefeliciteerd Sebas!

LOCO
03-10-2005, 01:46
Ben altijd blij als er weer een GUEST is die zulke mooie opbouwende kritiek weet te leveren. Ik was er zelf niet bij, kan er ook geen verdere uitspraken over doen, maar ik kon wel 100en partijen waar het heel anders uit had kunnen pakken als................. en als......... dan.,......... en als...... of juist niet........ dan,........ mischien wel,....... mogelijk,.............

Fuck it,...... sebas heeft gewoon gewonnen op een armklem. Of zijn tegenstander nou wel of niet KO ging door een kopstoot (mischien moet je je hoofd gewoon niet onder dat van je tegenstander houden alstie je slamt????????) of niet...... zou me echt boeien. Zoals gezegd, er zijn genoeg wedstrijden op alle niveau's waar dingen anders hadden kunnen uitpakken als die ene tik raak was geweest (of juist niet), of als de scheids beter opgelet had, of als die man bij het neerkomen net iets anders was geland,...........

HUNTER
03-10-2005, 02:04
van de 6 shoot vier maal in een guillotine komen lijkt me wat anders

als je iedere keer als ie mn hoofd beetpakt een guillotine poging noemt okee..... guillotines doe je namelijk niet alleen met je armen. Hiervoor zijn ook je romp en je benen vrij belangrijk. Heb je hier geen controle dan zal een guillotine choke NOOIT zitten. 1x kon ie me doordraaien naar een soort mountpositie, maar ook toen was de 'guillotine' totaal niet gevaarlijk omdat hij mijn hoofd EN mijn arm had ingesloten. Waardoor ik mn schouder ertussen kon brengen waardoor er geen druk op mn keel was.


De slam was inderdaad subliem. hard was hij ook. maar dat was niet de reden dat je tegenstander KO ging. De kopstoot (niet opzettelijk) die volgde bij het neerkomen was de boosdoener.

Ik raakte hem idd met mijn hoofd oid. Maar dat gebeurt nu eenmaal met slams. Heb je ooit Rampage tegen Arona gezien???? Als je met veel vaart naar de grond gaat gebeuren dat soort dingen. Helemaal als je tegenstander zich strak aan je vast probeert te houden. Maar goed, als jij dit als een kopstoot probeert uit te leggen, is dat jouw goed recht maar ietwat negatief vind ik t wel. Een kopstoot is voor mij namelijk een opzettelijke verboden actie.

en erg leuk idd dat je nog even reageert om je ervaring vanuit jouw perspectief te vermelden........ net zoals ik dit deed. Misschien had het leuker geweest als je je naam erbij had gezet..... :roll:

Anonymous
03-10-2005, 09:00
oke dan klinkt goed hunter!
gefeliciteerd

ICON

Marco (scheids)
03-10-2005, 09:15
Gefeliciteerd Hunter !!! .... ik ken WEL trouwens mensen die een guillotine met alleen hun armen doen hoor :wink: (allistair).

BTW is slammen bij rings toegestaan ?

Justinian
03-10-2005, 09:16
Mooi zo Hunter, gefeliciteerd!

Anonymous
03-10-2005, 10:06
Netjes Sebastiaan!

Christophe
03-10-2005, 10:18
Goed gedaan kerel, proficiat! :D

Jay Hoov
03-10-2005, 10:23
Congratz Sebas :D

bloody
03-10-2005, 10:34
klasse hunter, bone collector zou een mooie naam voor je zijn

Barang
03-10-2005, 11:19
Hunter toppie !!! gefeliciteerd

harryg
03-10-2005, 12:35
Gefeliciteerd Hunter.

Anonymous
03-10-2005, 16:20
was een mooie partij hunter maar als ik scheids was geweest had in ingegrepen bij die armklem, je zag van afstand dat die arm verrot was.
dat uitjouwen sloeg trouwens helemaal nergens op

nescio

redjuh
03-10-2005, 16:35
HUNTER = KILLER
helemaal te gek ouwe!

Ralph
03-10-2005, 16:39
Gefeliciteerd, Hunter! Top van je.

Dalgliesh
03-10-2005, 17:37
Gefeliciteerd Hunter !!! .... ik ken WEL trouwens mensen die een guillotine met alleen hun armen doen hoor :wink: (allistair).

BTW is slammen bij rings toegestaan ?
Was IMO geen slam maar een goeie takedown, maar ik kreeg wel buikpijn toen ik zag dat die jonge pas bij kwam van die KO toen hij zoveel pijn voelde, hij probeerde toen nog een rope escape te maken en toen kwam de scheids er tussen. Ik stond aan de goeie kant om het te zien, en ik twijfelde ook of hij wel of niet ko was, en erna vond ik het knap dat zijn arm zo flexibel was.

Gefeliciteerd Hunter

Christophe
03-10-2005, 17:44
... Zo hard dat hij KO ging, alleen de scheids had dit niet gezien. Voor de zekerheid maakte ik nog een armklem, maar omdat die jongen echt behoorlijk weg was, had hij heel weinig spierspanning en 'popte' zijn arm er vrijwel meteen uit. Nu was hij en 'weg' en zn arm hing heel raar. Nog zag de scheids niets...... anyways, ik kon zn arm echt alle kanten op draaien (heel vreemd gevoel......) maja hij was weg dus kon niet kloppen en de scheids zag niets dus ik had ook niet zo iets dat ik los moest laten. Erg vreemde situatie dus. Het gekste was nog dat we na 30 seconden gewoon weer op moesten staan...... gelukkig hadden de juryleden wel alles gezien, en werd de dokter er terecht bij gehaald; die vervolgens een einde aan de partij maakte.

Ik was er zelf niet bij en heb het niet gezien, maar afgaande op wat ik in Sebastiaan's verslag lees hoop ik echt dat die scheidsrechter NOOIT meer in een ring mag staan, en hoogstens op zo'n event binnenmag als hij een kaartje koopt en tussen het publiek gaat zitten. Een scheids heeft een behoorlijke verantwoordelijkheid, en als ik dit zo lees is deze scheids totaal onbekwaam om die verantwoordelijkheid op te nemen. :evil:

Stel je nou eens even voor dat Sebas voor een wurging had gekozen i.p.v. een armklem?! Had vervelend kunnen aflopen, want wanneer hadden ze de partij dan gestopt (als ze al niet stoppen als ze die kerel z'n arm alle kanten op zien draaien)?! Ik moet wel zeggen dat de juryleden en de ringarts ook niet vrijuit gaan. Ook zij moeten op de veiligheid van de vechters toezien. Om van de hoek van Sebas' tegenstander nog maar te zwijgen. Dat ze niet hebben gezien dat hij KO ging kan ik nog aannemen, maar dat ze z'n arm zo laten "ronddraaien" terwijl ze van hun vechter geen reactie zien ... je zal ze maar in je hoek hebben staan. Of hadden ze misschien geen handdoek bij om in de ring te gooien? :roll:

Pieter mulder
03-10-2005, 17:53
Klasse Sebas !!
Wanneer ga je meedoen met Pride !!

mama
03-10-2005, 17:58
de scheids kwam er alleen tussen omdat de 30 sec voorbij waren....
ja helaas maakte de scheids later nog een paar fouten.
je moet er idd niet aandenken wat er was gebeurd als het een choke geweest was en niemand let op.

Ik heb foto's van dat sebas die armklem aanzet en dan zie je de arts wel opspringen en zwaaien. maar daar deed de scheids niets mee

Anonymous
03-10-2005, 18:27
Yep, ook dat heb ik gezien het was niet z'n beste avond. vraag me trouwens wel vaker wat scheidsen van het grondgevecht kennen

Anonymous
03-10-2005, 18:36
Wie was de scheids dan?

jojo
03-10-2005, 18:38
vies verhaal !!!!!

maar gefeliciteerd sabas!!! topperrrrrrrrr

Fr3ddy
03-10-2005, 18:44
Flink die arm eruit getrokken dus... hopelijk niet al teveel schade inwendig.. anders kan die jongen missch wel 'bye' zeggen tegen zijn hobby..

Anonymous
04-10-2005, 12:55
Wie was de scheids dan?

ja, wie was die scheids?

Ben
04-10-2005, 19:33
klasse sebas ff een armpje uit de kom jij maakt geen grappen

The Maniac
04-10-2005, 19:45
holy shit ik heb wel eens iemand zo hard geslamd dat ie een volle 10 minuten plat uit lag maar dit is echt gross grote fout van de scheids.