PDA

View Full Version : Dijkstra onterecht winnaar



Anonymous
03-10-2005, 21:11
wie de partij gezien heef kan toch niet anders tot de conclusie komen dat het een echte "onbeslist" was.

Anonymous
03-10-2005, 21:46
Dan ben je zeker niet geweest anders raaskaal je niet

sportfan
03-10-2005, 22:13
wie de partij gezien heef kan toch niet anders tot de conclusie komen dat het een echte "onbeslist" was.

Ik ben niet geweest en heb de partij niet gezien maar ik begreep dat het een titelverdediging was met Menno Dijkstra als titelhouder en Benito Caupain als uitdager. Als je gelijk hebt, een echte onbeslist, dan is Menno Dijkstra dus terecht tot winnaar verklaard.

Of heb ik het mis?

Ossie
03-10-2005, 23:31
Ik vond Menno zeker wel de terechte winnaar.

ICON
03-10-2005, 23:55
die guests zijn altijd zo leuk he! :D

Steve-o
04-10-2005, 00:04
Benito viel wel aan maar Menno Dijkstra nam hem telkens over met lowkicks en stoten.

Immortal
04-10-2005, 00:18
Deze bullshit topic zou eigenlijk gewoon gesloten moeten worden. Dit si pure stemmingsmakerij en afgunst. Dijkstra was overtuigend winnaar. Hij verdient het als sportman dan ook niet dat een "guest" zo slap loopt te ouwehoeren. Dijkstra en Caupain hebben er een super partij van gemaakt met Dijkstra en het publiek als winnaar. Respect voor beide vechters!!!!!

The Bulldog
04-10-2005, 00:49
wie de partij gezien heef kan toch niet anders tot de conclusie komen dat het een echte "onbeslist" was.

Titel partij in een onbeslist..?!?!?!?!

Kerel/Vrouw maak een account aan en leer de regels...

Ik heb de partij niet gezien , maar al zou het gelijk zijn op gegaan houd de titel houdel de titel...

Dus ga wat zinnigs doen...OPZOUTEN!!

Marco (scheids)
04-10-2005, 09:16
wie de partij gezien heef kan toch niet anders tot de conclusie komen dat het een echte "onbeslist" was.

Titel partij in een onbeslist..?!?!?!?!



Een titel match kan NOOIT in een onbeslist eindigen, als de juryleden een onbeslist geven is de titelhouder nog steeds titelhouden en zal dus als winnaar aangewezen worden.
Bij een vakante titel is dat weer anders, dan moeten de jury leden een beslissing nemen.

Ik heb t even over een algemene regel, en niet over deze match hoor .. heb m niet gezien ....

Bluming
04-10-2005, 09:56
wie de partij gezien heef kan toch niet anders tot de conclusie komen dat het een echte "onbeslist" was.

Guest of wie je ook bent,

Je zet hier nog al een behoorlijke uitspraak neer. Ik heb de partij zelf niet gezien dus onthoud mij van een mening. Alle andere reacties zijn het nogal duidelijk niet met je eens. Maar goed jij bent blijkbaar een andere mening toegedaan. MAAR WEES EEN VENT EN UIT DIT ONDER JE EIGEN NAAM. VERSCHUIL JE NIET ACHTER 'GUEST'.