PDA

View Full Version : RUSLAN KAREEV !!!



MJOKKIE
04-10-2005, 12:46
Ik heb sinds gisteren een nieuwe held, Ruslan kareev. had em nog niet zien vechten , totdat fightclub gisteren de K-1 Las Vegas uitzond. wat een vechter, wat een hart, wat een stijl en wat een spektakel. De halve finale tegen Maksutai, een van de beste partijen ooit in K-1. Die partij had echt alles; strijd ,techniek, bloed , zweet en tranen en twee vechters die er voor 1000% voor gingen. Zo hoort het te zijn. Badr Hari heeft er een probleem bij op weg naar zijn vijf k-1 titels.........

Anonymous
04-10-2005, 12:51
Ja, idd het was een behoorlijk spectakel wat hij liet zien. Aan de andere kant zette Sefo hem onlangs wel behoorlijk op z'n plaats met een snelle ko. Ruslan heeft veel potentieel, maar hij heeft nog een lange weg te gaan voor hij zich met de grote jongens kan meten.

Jeru
04-10-2005, 13:40
Zag er gisteren zeker goed uit. Zijn tegenstanders waren natuurlijk niet echt top, maar het was zeker indrukwekkend. Nou maar hopen dat hij hetzelfde kan tegen Musashi in de finales.

Johan
04-10-2005, 13:59
Hij is 22 ofzo? Dus hij is nog jong en kan (en moet) waarschijnlijk nog veel leren. Maar z'n gevechten gister zagen er goed uit.

MJOKKIE
04-10-2005, 14:27
Zag er gisteren zeker goed uit. Zijn tegenstanders waren natuurlijk niet echt top, maar het was zeker indrukwekkend. Nou maar hopen dat hij hetzelfde kan tegen Musashi in de finales.

Ja, ben heel benieuwd naar zijn performance tegen musashi. Na het gevecht gisteren was ik zo enthousiast dat ik dacht dat ie Musashi ging slopen, maar ik vergat even dat musashi voor wel heter vuren heeft gestaan. Toch ben ik benieuwd

MJOKKIE
04-10-2005, 14:29
Denk wel dat ie Badr pakt, zou leuke pot zijn. Heer Rutz....

Marco
04-10-2005, 14:42
Denk wel dat ie Badr pakt, zou leuke pot zijn. Heer Rutz....

Zou wel mooi zijn idd, sowieso past Ruslan wel op een gala in Nederland, deze man is superaanvallend en gevaarlijk en waarschijnlijk ook nog wel te betalen denk ik ?

dtgerald
04-10-2005, 16:54
Denk wel dat ie Badr pakt, zou leuke pot zijn. Heer Rutz....

Zou wel mooi zijn idd, sowieso past Ruslan wel op een gala in Nederland, deze man is superaanvallend en gevaarlijk en waarschijnlijk ook nog wel te betalen denk ik ?Ik hoop volgend jaar in de arena.

bloody
04-10-2005, 17:40
wat kan die gozer vechten zeg, dat wordt de nieuwe belofte als hij zo door gaat in de k-1

ibbie
04-10-2005, 17:48
was echt een gaafe partij gister, hij doet geen standaard dingen, blijft gewoon door hakken

MZN
04-10-2005, 17:56
Ik heb 't toernooi al eerder gezien maar ik ben desalniettemin ontzettend onder de indruk van de man.

Ik vraag me alleen af wat er zou gebeuren als je 'm in de ring zet met iemand die consequent met lowkicks werkt. Je kon in z'n laatste partij zien dat ie er toch wel ontzettend last van begon te krijgen. Vooral ook omdat ie ze teveel neemt tijdens partijen door z'n aanvallende stijl.

Het is wel zeker een vechter die k-1 belichaamt door er vanaf de eerste bel vol voor te gaan ongeacht de risico's.

Anonymous
04-10-2005, 18:28
Ik heb 't toernooi al eerder gezien maar ik ben desalniettemin ontzettend onder de indruk van de man.

Ik vraag me alleen af wat er zou gebeuren als je 'm in de ring zet met iemand die consequent met lowkicks werkt. Je kon in z'n laatste partij zien dat ie er toch wel ontzettend last van begon te krijgen. Vooral ook omdat ie ze teveel neemt tijdens partijen door z'n aanvallende stijl.

Het is wel zeker een vechter die k-1 belichaamt door er vanaf de eerste bel vol voor te gaan ongeacht de risico's.

Ja, dat van die lowkicks viel mij ook al op. Hij deelt ze zelf ook weinig uit. Als hij elke bokscombo zou afmaken met een lowkick, oei...

Anonymous
04-10-2005, 18:30
sorry, dat was ik hierboven

marcelt
04-10-2005, 20:13
Ja ik was ook onder de indruk. Maar dat was ik ook van Feitosa na zijn overwinning. Maar tegen Sem the man had hij toch weinig in te brengen!

Ronald
04-10-2005, 20:25
Door datzelfde tournooi viel hij me een tijdje geleden ook al op. Fantastische vechter om naar te kijken idd.
Overigens heeft ie wel een probleem en dat is z'n gewicht. Hij haalt nog niet de 100 kg. Om goed mee te kunnen komen met de echte top is het volgens mij toch wel noodzakelijk in de K-1 om in ieder geval 100 kg op de schaal te kunnen brengen.

MJOKKIE
04-10-2005, 21:01
Door datzelfde tournooi viel hij me een tijdje geleden ook al op. Fantastische vechter om naar te kijken idd.
Overigens heeft ie wel een probleem en dat is z'n gewicht. Hij haalt nog niet de 100 kg. Om goed mee te kunnen komen met de echte top is het volgens mij toch wel noodzakelijk in de K-1 om in ieder geval 100 kg op de schaal te kunnen brengen.

Niet strict noodzakelijk, Ernesto woog in 1999 98 kilo en daarvoor nog minder. Le Banner woog dat toernooi 120 kg

Boem Boem
04-10-2005, 22:01
Heb gisteren idd zijn partijen ook gezien op eurosport; wat een inzet heeft die gast en goede technieken; vooral zijn achterwaartste trappen sprongen eruit!!

Volgens mij weegt die Rus ongeveer 95 kg.....met een beetje goede voeding en door specifieke krachtoefeningen te doen kan deze jongen wat zwaarder worden en echt met de top meeknokken.

Ben echt onder de indruk van zijn style......... :lol:

Osu

Chris

MJOKKIE
06-10-2005, 13:51
[quote="Boem Boem"]Heb gisteren idd zijn partijen ook gezien op eurosport; wat een inzet heeft die gast en goede technieken; vooral zijn achterwaartste trappen sprongen eruit!!

Volgens mij weegt die Rus ongeveer 95 kg.....met een beetje goede voeding en door specifieke krachtoefeningen te doen kan deze jongen wat zwaarder worden en echt met de top meeknokken.

Ben echt onder de indruk van zijn style......... :lol:

Osu


Dat gaat vanzelf met de leeftijd . 22 en 95 kg, die weegt binnen no time 100+

Marco
06-10-2005, 14:08
[quote=Boem Boem]Heb gisteren idd zijn partijen ook gezien op eurosport; wat een inzet heeft die gast en goede technieken; vooral zijn achterwaartste trappen sprongen eruit!!

Volgens mij weegt die Rus ongeveer 95 kg.....met een beetje goede voeding en door specifieke krachtoefeningen te doen kan deze jongen wat zwaarder worden en echt met de top meeknokken.

Ben echt onder de indruk van zijn style......... :lol:

Osu


Dat gaat vanzelf met de leeftijd . 22 en 95 kg, die weegt binnen no time 100+

en anders veel eiwitshakjes en boterhammem met kipfilet zo zijn alle jongens groot geworden. :wink: