PDA

View Full Version : TUF seizoen 2 - Aflevering 7 ***SPOILER***



Ralph
04-10-2005, 13:55
Aardige aflevering. Ik vond dat Seth erg slim vocht. In de eerste ronde had Dan helemaal niets in te brengen en scoorde Seth erg veel. Dan deed daarna niet al te veel (vooral ronde 3 viel tegen van zijn kant) en Seth kon het gevecht gemakkelijk uitzitten. Niet spectaculair, maar wel slim.
Matt was trouwens weer knap lullig bezig. Ik snap de reactie van Jason erg goed nadat hij zonder aarzelen door Matt naar het andere team werd gestuurd.

Wheelie
04-10-2005, 14:03
Matt Hughes valt me echt tegen, wat een irritant mannetje :wink:

Jochem
04-10-2005, 14:03
Matt is op zich wel een goede coach, hij lijkt alleen te vergeten dat teamspirit ook een belangrijke mentale factor is.

redjuh
04-10-2005, 14:07
ja ik snap de keuze van matt, maar ook de reactie van jason.

ik moet wel zeggen dat ik op het gevecht van afl. 6 na eigenlijk geen fuck heb gezien van de wil om te winnen en in de UFC te komen.

Als deze gasten de beloftes zijn in Amerika, vind ik het op een enkeling na triest gesteld met potentiele kampioenen.

ik bedoel bij de heavyweights zit er imo niet een bij die met bijvoorbeeld de top 10 van pride mee zou kunnen komen. hoewel ik over die gast met dat baardje (keith d8 ik) nog wel me twijfels heb.

wat de welters betreft denk ik dat joe en luke (hij heeft gewoon iets), de knikkers gaan verdelen.

al met al een slap seizoen. maar goed ik sta er niet dus wie ben ik om erover te oordelen.

Ralph
04-10-2005, 14:12
Ik verwacht ook wel veel van die Keith. Die gast heeft op de één of andere manier iets... Ik denk dat het bij de heavyweights tussen hem en Seth zal gaan. Ben wel benieuwd hoe Seth het doet als ie echt onder vuur komt te liggen. Deze aflevering vocht hij heel slim en berekenend, maar ik ben benieuwd hoe hij het in een echte brawl doet.

redjuh
04-10-2005, 14:19
nou een brawl was het tegen Bob Sapp. het duurde niet lang, maar seth gaf hem 8 tellen en scheurde daarna volgens mij een spier in ze arm.
(maar dat kan ook tommy glanville geweest zijn. weet t niet meer precies)

MZN
04-10-2005, 18:02
nou een brawl was het tegen Bob Sapp. het duurde niet lang, maar seth gaf hem 8 tellen en scheurde daarna volgens mij een spier in ze arm.
(maar dat kan ook tommy glanville geweest zijn. weet t niet meer precies)

Petruzelli deelde inderdaad 8 tellen uit tegen Sapp. Het was alleen geen spierscheuring maar een beknelde zenuw waardoor z'n arm niet meer wou bewegen.

Je kon 't ook zien aan hoe ie de scheids aan keek: zo van "ja maar m'n arm doet niet wat ik wil!"

Ik vind alleen wel dat Petruzelli z'n kin zo eng omhoog houdt tijdens 't vechten...

Biiyen
04-10-2005, 18:07
Matt Hughes valt me echt tegen, wat een irritant mannetje :wink:

Vond ik dus ook. Alleen al omdat Jason gewonnen had verdiende hij het niet om weggestuurd te worden naar het andere team. Vond ik vrij respectloos van Hughes. Maar misschien is het ook wel beter zo want Hughes kon het geen flikker schelen dat hij had gewonnen, zat gewoon een kaartje te leggen en keek eens op naar Jason van "o ja, jij bent er ook nog"

Denk dat hughes die Jorge stiekum toch wel heel erg tof vond, en ervan baalde dat Jason hem had verslagen.

Anonymous
04-10-2005, 18:25
ik vond het gevecht van 7 een beetje op een potje sparren lijken...die gasten hadden (te) veel respect voor elkaar....niet dat ik ze na doe...maar ik denk inderdaad dat mn de hw niet het allerhoogste niveau omvatten

inc
04-10-2005, 18:26
ik vond het gevecht van 7 een beetje op een potje sparren lijken...die gasten hadden (te) veel respect voor elkaar....niet dat ik ze na doe...maar ik denk inderdaad dat mn de hw niet het allerhoogste niveau omvatten

The Bulldog
04-10-2005, 21:24
Vind het allemaal erg tam....

En die Matt Huges is vergeten hoe het is om een beginende vechter te zijn...
Wat een arrogante eikel....

Het zegt genoeg als jongens die in jou team vechten wegkijken en met de ogen draaien als jij als trainen begint te praten...

Deuce
05-10-2005, 01:00
vind die matt ook maar een zakkenwasser...rare kwiebus

redjuh
05-10-2005, 01:43
toch vind ik het onbegrijpelijk dat degene met de meeste pit, eeb coach is en bijna geen enkele van de mensen met de kans op een contract van meer dan 100.000$ en een 3-jarig UFC contract. zegt me heel wat iig.

m.g
05-10-2005, 02:49
Vond de beslissing van Matt wel slim wat heb je nou aan een vechter die geblesseerd is. maar ik kan me ook helemaal in de reactie van Jason vinden Jorge is geen kleintje.

Ik had eigenlijk wel die andere twee willen zien vechten die Keith en Mike.

En heeft iemand al beelden van die gevechten van Koshek en Leben die hebben live gevochten op Spike TV. check de site van UFC maar voor uitslagen...

Ronald
05-10-2005, 09:07
En heeft iemand al beelden van die gevechten van Koshek en Leben die hebben live gevochten op Spike TV. check de site van UFC maar voor uitslagen...
Pas op voor spoilers hier mensen. Maak anders ff een nieuwe topic aan als je de uitslagen wilt bespreken :wink: .

Anonymous
05-10-2005, 10:23
wat is die matt hughes een zakkenwasser zeg.
vond het gewoon zielig voor jason. hij heeft net de beste van het andere team verslagen, zn hele gezicht ligt in puin, en die mongool is patience aan t spelen. ik zou helemaal gek worden.
Je zag iedereen ook kijken, zelfs fairtex stond raar te kijken.

Nog zieliger vond ik t toen jason thuis kwam van het ziekenhuis.
Hij verwacht dat er iemand voor hem op zou blijven ( en terecht!!!).
Zegt iemand "he jason". die jason zag je helemaal opleven. "sssssshhhtt be quiet." je zag die jason helemaal teleurgesteld weglopen.

Be quiet?!??! fuck you man. ik zou hem dat bed uitgetrokken hebben. damn dat was echt zielig.

en dan als klap op de vuurpijl, wisselt die hughes hem om zonder met zn ogen te knipperen. ik snap wel dat hij hem omwisselt, maar hij kan wel wat meer respect tonen.
vuile redneck

zo das eruit. :evil:

Jay Hoov
05-10-2005, 11:17
wat is die matt hughes een zakkenwasser zeg.
vond het gewoon zielig voor jason. hij heeft net de beste van het andere team verslagen, zn hele gezicht ligt in puin, en die mongool is patience aan t spelen. ik zou helemaal gek worden.
Je zag iedereen ook kijken, zelfs fairtex stond raar te kijken.

Nog zieliger vond ik t toen jason thuis kwam van het ziekenhuis.
Hij verwacht dat er iemand voor hem op zou blijven ( en terecht!!!).
Zegt iemand "he jason". die jason zag je helemaal opleven. "sssssshhhtt be quiet." je zag die jason helemaal teleurgesteld weglopen.

Be quiet?!??! fuck you man. ik zou hem dat bed uitgetrokken hebben. damn dat was echt zielig.

en dan als klap op de vuurpijl, wisselt die hughes hem om zonder met zn ogen te knipperen. ik snap wel dat hij hem omwisselt, maar hij kan wel wat meer respect tonen.
vuile redneck

zo das eruit. :evil:

Ik had het niet beter kunnen verwoorden...

X2 dus!

redjuh
05-10-2005, 13:53
wat is die matt hughes een zakkenwasser zeg.
vond het gewoon zielig voor jason. hij heeft net de beste van het andere team verslagen, zn hele gezicht ligt in puin, en die mongool is patience aan t spelen. ik zou helemaal gek worden.
Je zag iedereen ook kijken, zelfs fairtex stond raar te kijken.

Nog zieliger vond ik t toen jason thuis kwam van het ziekenhuis.
Hij verwacht dat er iemand voor hem op zou blijven ( en terecht!!!).
Zegt iemand "he jason". die jason zag je helemaal opleven. "sssssshhhtt be quiet." je zag die jason helemaal teleurgesteld weglopen.

Be quiet?!??! fuck you man. ik zou hem dat bed uitgetrokken hebben. damn dat was echt zielig.

en dan als klap op de vuurpijl, wisselt die hughes hem om zonder met zn ogen te knipperen. ik snap wel dat hij hem omwisselt, maar hij kan wel wat meer respect tonen.
vuile redneck

zo das eruit. :evil:

Ik had het niet beter kunnen verwoorden...

X2 dus!

en x 3
ben benieuwd of hughes echt zo'n hufter is, of dat ie dit met voorbedachte rade doet

Jay Hoov
05-10-2005, 14:12
wat is die matt hughes een zakkenwasser zeg.
vond het gewoon zielig voor jason. hij heeft net de beste van het andere team verslagen, zn hele gezicht ligt in puin, en die mongool is patience aan t spelen. ik zou helemaal gek worden.
Je zag iedereen ook kijken, zelfs fairtex stond raar te kijken.

Nog zieliger vond ik t toen jason thuis kwam van het ziekenhuis.
Hij verwacht dat er iemand voor hem op zou blijven ( en terecht!!!).
Zegt iemand "he jason". die jason zag je helemaal opleven. "sssssshhhtt be quiet." je zag die jason helemaal teleurgesteld weglopen.

Be quiet?!??! fuck you man. ik zou hem dat bed uitgetrokken hebben. damn dat was echt zielig.

en dan als klap op de vuurpijl, wisselt die hughes hem om zonder met zn ogen te knipperen. ik snap wel dat hij hem omwisselt, maar hij kan wel wat meer respect tonen.
vuile redneck

zo das eruit. :evil:

Ik had het niet beter kunnen verwoorden...

X2 dus!

en x 3
ben benieuwd of hughes echt zo'n hufter is, of dat ie dit met voorbedachte rade doet

Ik heb ook zo'n vermoeden, dat ie iets van plan is

redjuh
05-10-2005, 14:13
tja en ik vind het wel best, want hij is voorlopig de enige die dit seizoen een beetje kleur geeft...

Jay Hoov
05-10-2005, 14:28
tja en ik vind het wel best, want hij is voorlopig de enige die dit seizoen een beetje kleur geeft...

Zit wat in.....

Anonymous
05-10-2005, 14:43
dat klopt ook wel,

maar ik snap niet dat hij zich zo gedraagt, hij is een ufc champion.

de ufc richt zich door tuf juist op een nieuw publiek.helemaal nu ze alle amerikaanse internetsites gebanned hebben.

Mensen die dus voor het eerst mma zien. zien die hughes zich als een halve gedragen. dat kan toch nooit goed zijn voor zn marktwaarde?!? of zie ik dat nou zo verkeerd?

Ronald
05-10-2005, 22:34
ben benieuwd of hughes echt zo'n hufter is, of dat ie dit met voorbedachte rade doet
Als het met voorbedachte rade is zou hem dat een nog grotere hufter maken.

Weet je wat het met Hughes is, hij gebruikt zijn teamleden als pionnen. Het zijn zijn marionetten om zijn doel te bereiken; schijnbaar zielloze poppetjes die hij kan manipuleren.
Hij noemt zichzelf "de betere coach". In mijn ogen is hij echter totaal geen coach. Een goede coach heeft oog voor het welbevinden van zijn pupillen. Hughes weet geen eens wat dat is. Hughes is een sociopaat.

Remco
08-10-2005, 11:30
Hahaha!

Ik kan me erg goed vinden in jullie commentaar.

Ik dacht dat "Team Hughes" lijnrecht tegenover "Team Franklin" en dan met name Jorge Gurgel stond. Men vond hem toch een gevaarlijke kanshebber? Je zou op zijn minst verwachten dat de Jason's teamleden de zwaarbevochten winst op Gurgel en Franklin zouden vieren, iedereen is er beter van geworden! Dit al helemaal omdat Jason laat thuis kwam uit het ziekenhuis.

Ik vond het echt bijzonder sneu voor Jason die er blind voor ging, maar tot stilte gemaand werd door zijn maatjes! Zat ie daar alleen in de tuin.

Ronald
08-10-2005, 12:44
Ik dacht dat "Team Hughes" lijnrecht tegenover "Team Franklin" en dan met name Jorge Gurgel stond.
Er is geen "team" Hughes :wink: .

redjuh
08-10-2005, 12:51
ik heb net het hele 1ste seiizoen maar weer es binnengehaald, en daar ga ik lekker met me meissie een marathon mee houden, want dit seizoen zuigt tot nu toe echt apenballen

ICON
08-10-2005, 16:59
ohhhh romantisch... :wink: