PDA

View Full Version : inbreker treft honkbalknuppel! (update)



micha
04-10-2005, 13:25
Mijn collega Veronica was vanmorgen op weg naar haar werk toen ze werd gebeld door haar kinderen dat er iemand probeerde de achterdeur open te breken!! Ze zei tegen haar kinderen dat ze door de voordeur wegmoesten naar de buren.
Toen ze aankwam pakte ze honkbalknuppel van haar man die in de auto lag (hij is softbalcoach) en liep de tuin in. 2 gasten waren met een koevoet bezig haar achterdeur open te breken en ze heeft ze flink tegrazen gehad.

ik ben echt trots op haar!! Morgen zal het wel in de Stem staan! Helaas moet ze zich na haar werk melden op het politieburo want ze hebben waarschijnlijk aangifte gedaan van mishandeling :evil:

Anonymous
04-10-2005, 13:49
cool wijf man! zeg maar tegen dr dat ik r super vind

Paganstars
04-10-2005, 13:53
LMAO! Echt top! Alleen jammer dat ze zich weer moet melden op politiebureau!

Biiyen
04-10-2005, 16:50
Wat zou de wereld toch fijn zijn als dat soort gasten gewoon worden uitgelachen als ze aangeifte van mishandeling komen doen. Ze zouden eigenlijk nog n politieknuppel in hun nek moeten krijgen omdat ze durevn te komen.

Dennis
04-10-2005, 17:37
Wat zou de wereld toch fijn zijn als dat soort gasten gewoon worden uitgelachen als ze aangeifte van mishandeling komen doen. Ze zouden eigenlijk nog n politieknuppel in hun nek moeten krijgen omdat ze durevn te komen.

Helemaal mee eens!!!

Anonymous
04-10-2005, 17:39
Vrouwen weten wel hoe ze met een knuppel om moeten gaan.

n00bstar*
04-10-2005, 18:30
Ik denk niet dat ze nog aangifte doen nadat ze door een vrouw zijn mishandeld....

XedgeX
04-10-2005, 19:14
Wat zou de wereld toch fijn zijn als dat soort gasten gewoon worden uitgelachen als ze aangeifte van mishandeling komen doen. Ze zouden eigenlijk nog n politieknuppel in hun nek moeten krijgen omdat ze durevn te komen.

Ben ik het ook mee eens!
dat hebben ze in amerika niet gek bekeken, het recht hebben om je hebben, haard en gezin te beschermen is niet meer dan normaal.

Supercool wat je collega gedaan heeft!

smike
05-10-2005, 00:37
Topactie alleen jammer dat de politie zoals gewoonlijk alles weer verpest.

micha
05-10-2005, 08:14
die klootzak heeft idd aangifte gedaan :evil: :evil: :evil:

maar het goede nieuws is dat hij in het ziekenhuis ligt met een kapotte knie en een gebroken arm :shock: :shock:

Veronica is een klein dapper vrouwtje en ik vind dat ze een medaille moet krijgen.

Anonymous
05-10-2005, 08:40
die klootzak heeft idd aangifte gedaan :evil: :evil: :evil:

maar het goede nieuws is dat hij in het ziekenhuis ligt met een kapotte knie en een gebroken arm :shock: :shock:

Veronica is een klein dapper vrouwtje en ik vind dat ze een medaille moet krijgen.

in de panorama hebben zre altijd zon topic held van de maand.

stuur ze een mailtje. die vinden dit soort dingen wel mooi denk ik. hebben vaak artikelen over dit soort situaties.
kut inbreker moet 5 jaar de cel in.

Mickey
05-10-2005, 09:41
Wooooh!
Veronica FTW!!

Top! Complimenteer haar vooral names heel Mixfight.nl!
Zo doe je dat!

Jochem
05-10-2005, 09:47
:D

Ralph
05-10-2005, 09:47
Topactie van Veronica!! Ik ben trots op 'r!

Jay Hoov
05-10-2005, 10:11
Go Veronica Go!!!

micha
05-10-2005, 10:35
Namens Veronica iedereen bedankt!!!

mossad
05-10-2005, 11:50
Super actie. Het is toch wel te zot dat je een inbreker die jou huis in wil of soms zelfs al is niet een pak rammel mag geven? Ik weet wel dat als ze bij mij in huis komen ik ze helemaal verrot zou slaan, omdat ik het risico niet wil lopen dat ze mijn familie of mezelf wat aandoen. Het schijnt ook zo te zijn dat als iemand je fiets jat, dat je diegene niet fysiek mag tegenhouden. Je mag hem vragen van je fiets af te gaan. Terwijl je hem er gewoon af moet trappen.

Go Veronica!

Sjaak
05-10-2005, 12:11
Goeie aktie, moet veel meer gebeuren en ik zou degene die bij mij komt inbreken ook horizontaal uit me tuin laten verwijderen door de Roteb.

Superwijffie :!:

Marco
06-10-2005, 09:12
Mijn schoonmoeder heeft een keer een inbreker betrapt en hem overmeesterd en in een zelfbedachte judo greep vastgehouden terwijl mijn vrouw de politie belde haha. topactie, ze liep daarna nog wel ff te trillen van kwaadheid/spanning/zenuwen etc maar was wel de held van de straat uiteraard.