PDA

View Full Version : Jan Oosterbaan wint van Francois Corremans



Sjaak
04-10-2005, 16:36
Jan Oosterbaan (uiteraard) de winnaar van het gevecht van 2-10-2005 tegen Francois Corremans!

Jan "ouwe" pik gefeliciteerd met je overwinning in je comeback, wist dat je het weer ging flikken !

Klasse van je dat je je partij opdroeg aan Leo en Peter

osu Sjaak

Beelden van de partij en interview met Jan http://www.oosterbaanfoundation.nl/

Sjaak
05-10-2005, 12:47
Bron : http://www.kickbox.nl/forums/printthread.php?s=71d9318fe4fda1409a5146fa344ca659&threadid=8518

Oosterbaan blijft doorknokken!!

Na de belg Francois Corremans te hebben verslagen ,en eerder Frank Lobman in 2003,zal in januari de beurt ten deel vallen aan Loek Geraaerts en op eerste pinksterdag
Peter Verschuren.de huidigeEuropeeskampioen WKA .

Ik ben er dan ook van overtuigd dat Wessels ook eens aan de beurt komt,verklaar me voor gek,maar Oosterbaan kennende zal hij niet schromen om zelfs op K1 regels tegen Hoost te staan.
Immers Hoost begint ook aardig op keeftijd te komen,evenals Aerts en andere legendarische vechters die in de 80er jaren en begin 90er jaren wereldwijde furore maakten ,neem William van Roosmalen.

4 voudig wereldkampioen,Hippolyte en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Duidelijk is voor een ieder dat deze inmiddels 40ers bijna allemaal zwaargewichten zijn en hun sporen dubbel en dwars verdient hebben en zeer zeker de weg naar het grote geld voor huidige toppers vrijmaakten.
Bovendien sta je aardig voor gek als je niet afgetraind bent en als 45 jarige Legende er weinig van bakt.

Het blijft bij iedere oud-Topper kriebelen.......................de ring en de aandacht en het publiek. Joop Ubeda ,Rik Cocu en Koen Scharrenberg zijn druk bezig om een veteranenbond op te richten. Zou het niet geweldig wezen om over 10 jaar Veselic of Simson aan het werk te zien. Als ik zie wat een vuurwerk er nog uit de party Oosterbaan vs Lobman komt en 2 oktober j.l tegen Corremans lik ik me vingers af.
Misschien kan ik ooit mijn zoon van 11 jaar vertellen hoe goed Mes of Vielvoye of Panjansuk wel niet was en kan hij ze met deze Veteranenbond nog aan het werk zien.

Ik geniet er van Jan Oosterbaan te zien vechten,omdat ik hem altijd als een grote hebt gezien in zijn toptijd. Degene zal als ze mijn leeftijd hebben en NU hetzelfde gevoel hebben bij Ubeda,Mes, Vielvoye,shakouta,panjansuk,Simson,Tyarti,en wie nog meer allemaal hetzelfde gevoel ervaren mocht deze Veteranenbondvan de grond komen.
Branco Cikatic ook een voorbeeld van een vechter die ze centjes mee kan pakken en op oudere leeftijd en in deze bond uitkomen ,immers het is toch zonde om Branko niet meer te zien in de ring.

Jan Oosterbaan neemt hierin weer het voortouw net als het begin van zijn carrière toen zijn naam alleen genoeg was om een volle zaal te krijgen.
Perry Ubeda hetzelfde verhaal.
Deze Veteranenbond van vechters op "leeftijd" kunnen in Japan Óók hun partijen maken en buiten het financiële plaatje doen waar ze goed in zijn ...knokken.

De jonge generatie zal sceptisch reageren,maar geloof mij maar als je over 20 jaar Nicky Holsken of Ajay,of van Nimwegen ,Kraus,Souwer,Bonjasky onder 1 bond ziet uitkomen weliswaar in de 40 denken jullie er heel anders over, persoonlijk vindt ik dat het bewijs van het succes voor deze formule al geleverd is immers hoeveel mensen trokken Lobman en Oosterbaan niet naar Ahoy in 2003,en zondag weer bij Jan in het Schuttersveld?

Dit MOET de heren Ubeda,Cocu EN Scharrenberg lukken,onder aanvoering van Oosterbaan en andere oud Wereld en Europees kampioenen dat we met nostalgie en bewondering nog kunnen genieten van een knappe party van al deze vechters.
Trouwens geen bierbuikenvechters maar sporters in hart en nieren die nog makkelijk 3 rondes op K1 regels kunnen knokken en het publiek vermaken.

Mijn zegen hebben ze.

Groeten Ben.

Ronald
05-10-2005, 22:26
Persoonlijk denk ik daar totaal anders over. Ik herinner me topvechters liever zoals ze in hun topdagen waren. Ik zat laatst nog de partij van Ali vs Holmes te kijken. Man, de tranen sprongen me bijna in de ogen als je zo'n groot kampioen dan zo bezig ziet. Eeuwig zonde om je carriere niet af te sluiten als die ook echt afgelopen is.

Marco
05-10-2005, 22:53
Ben het redelijk met Ronald eens, ik vindt Ali vs Holmes wel een erg extreme vergelijking maar ik herinner de vechters ook liever zoals ze waren. Je kan nl van een 40er of 50er die er jaren uit is geweest niet verwachten dat ze nog net zo vechten als vroegah.. over de inzet hoeven we het niet te hebben dat zit wel goed dat zagen we bij Oosterbaan tegen Lobman maar de snelheid, soeplesse en reflexen zijn gewoon minder en dat ziet er alles bij elkaar niet top uit en je maakt mij niet wijs dat het niet gevaarlijk is om met verminderde reflexen te vechten. Hoost tegen Oosterbaan lijkt op dit moment helemaal link.....
Wel uiteraard respect voor de "veteranen" dat ze de ring weer in stappen maar echt gezond vindt ik het niet.

MJOKKIE
06-10-2005, 13:43
sjaak, doe jezelf en die ouwe gasten een lol.... Doorgaans zijn we het eens sjaak, maar ik vond Oosterbaan tegen Lobman niet om aan te zien. En Oosterbaan tegen Hoost, Sjaak je bent melancholisch aan het worden

Ronald
07-10-2005, 19:01
Overigens, ik zie op de site van superpiele dat de volgende tegenstander van Jan Oosterbaan ook al bekend is: de vader van Henry.

Dervis Akdeniz maakt Come Back!
Na het grote succes van zijn zoon Henry, heeft Dervis Akdeniz besloten om zijn come back in de ring te maken en zal hij 15 Januari op het gala Battle at the River aantreden tegen niemand minder dan Jan Oosterbaan.

The Bulldog
07-10-2005, 19:47
Overigens, ik zie op de site van superpiele dat de volgende tegenstander van Jan Oosterbaan ook al bekend is: de vader van Henry.

Dervis Akdeniz maakt Come Back!
Na het grote succes van zijn zoon Henry, heeft Dervis Akdeniz besloten om zijn come back in de ring te maken en zal hij 15 Januari op het gala Battle at the River aantreden tegen niemand minder dan Jan Oosterbaan.

JA JA..

vorige week kwam een partij ter sprake en niet te geloven wat voor een vuur ik in ene in de ogen van de sensei zag oplaaien...

de glimlag die kwam :twisted:

Ik ben van menin dat deze partijen het vooral om de nostalgie te doen is..

Hele maal te gek om te zien hoe de oude garde knokt....
Gezien het feit dat Dervis alle trainingen meepakt met zowel de reguliere lessen als de team trainingen begrijp ik de drang om weer eens te knokken zker..

The Bulldog
07-10-2005, 19:49
Enne Sjaak misschien een reden om toch die route planner eens aan te zetten en naar DEVENTER te komen. :wink:

Sjaak
07-10-2005, 22:51
sjaak, doe jezelf en die ouwe gasten een lol.... Doorgaans zijn we het eens sjaak, maar ik vond Oosterbaan tegen Lobman niet om aan te zien. En Oosterbaan tegen Hoost, Sjaak je bent melancholisch aan het worden

Haha Mjokkie denk je dat ik dat heb geschreven :lol: komt van Jan zijn site af hoor en heb het alleen geplaatst.

Ik denk (weet) dat Ernesto ook veel te hoog gegrepen is maar met nog wat anderen kan hij behoorlijk aardig aan de bak hoor en het is ook in mijn ogen zeer prijzenwaardig dat hij op die leeftijd nog steeds zo gedreven is dat hij nog steeds wedstrijden wil draaien.

Op de dinsdag krijgt me zoon Michael prive les kickboksen van Jan en ik ga ook wel is mee en Jan is voor zijn leeftijd nog fitter dan menigeen zou denken.

En Jan tegen Lobman was samen met Bob tegen Melvin veruit de 2 beste partijen hoor dat gala :wink: dus daar verschillen we zeker van mening. En aan de reactie's te horen in Ahoy was ik niet de enige die het een prima partij vond.

Sjaak
07-10-2005, 22:58
Enne Sjaak misschien een reden om toch die route planner eens aan te zetten en naar DEVENTER te komen. :wink:

Haha ik zie Jan dinsdag weer en zal effe vragen of hij wel weet waar Deventer ligt :wink:

Op pinksterdag knokt Jan volgens mij tegen Peter Verschuren om de Europese titel.

Daarnaast heeft Jan een hele GROTE naam uit de vechtsportwereld uitgedaagd maar ik weet niet of deze info al naar buiten gebracht mag worden, zal het Jan effe vragen en zo ja dan post ik gelijk zijn naam. Haha ben benieuwd of deze partij er komt en geloof me dat worden jullie helemaal "gek" :wink:

The Bulldog
07-10-2005, 22:58
sjaak, doe jezelf en die ouwe gasten een lol.... Doorgaans zijn we het eens sjaak, maar ik vond Oosterbaan tegen Lobman niet om aan te zien. En Oosterbaan tegen Hoost, Sjaak je bent melancholisch aan het worden

pas als jij het nivo overtreft kun je je op die manier uitlaten ...

Sjaak
07-10-2005, 23:02
Hey Underdog, hoe oud is je sensei Akdeniz en hoe denk je dat deze partij gaat aflopen ?

En geloof me dit zal heus wel iets van nostalgie hebben maar dat er flink gehakt zal worden dat kan ik je garanderen :wink:

The Bulldog
08-10-2005, 00:08
Hey Underdog, hoe oud is je sensei Akdeniz en hoe denk je dat deze partij gaat aflopen ?

En geloof me dit zal heus wel iets van nostalgie hebben maar dat er flink gehakt zal worden dat kan ik je garanderen :wink:

Sjaak, ik hoop op niks anders dan hakken en zagen.

Ik bedoelde met nostalgie dat de (met respect) oudere garde toch meer op techniek knokt en knokte. Dit zie je nu ook terug in die partijen.. Mensen zeuren over TEmpo en dergelijke. Maar ik zie liever een technische rustigere partij dan een wilde ros partij.

Hoe ik denk dat de partij gaat lopen...:
Een krachtig knokkende Oosterbaan tegen een nog erg snelle en counterende Akdeniz die nog erg soepel is.
Sensei traint met regelmaat met ons team mee en ook nog met de losse trainingen van Henry, dus verwacht dat het echt kanllen gaat worden.

Daarbij verwacht ik een partij waarin een duidelijk respect naar elkaar toe is, dit zag ik bijvoorbeeld ook in de partij Verschuren tegen Wessels.
Weer iets waar de jonge garde wat van kan leren...

Ik kijk er serieus vreselijk naar uit.

Halfshot
08-10-2005, 00:16
Sorry hoor maar de senioren die nu weer vechten (Op Wessels na) waren / zijn niet bepaald technische vechters.

Wessels is/was een van mijn favoriete vechters, maar om hem in een soort rollator wedstrijd zien vechten??

Ik pas!!

The Bulldog
08-10-2005, 01:11
Sorry hoor maar de senioren die nu weer vechten (Op Wessels na) waren / zijn niet bepaald technische vechters.

Wessels is/was een van mijn favoriete vechters, maar om hem in een soort rollator wedstrijd zien vechten??

Ik pas!!

Kom kijken naar Akdeniz VS. Oosterbaan in Januari en je zal technisch knokken zien...

En wat betreft je uitlating "rolator wedstrijden"...
Ieder mag een mening hebben, maar deze op die manier uitdrukken is dus het gebrek aan respect dat ik bedoel ...

Als mensen kunnen geniet van beginnende vechters ...kunnen ze dat ook van vechters die wat langzamer zijn geworden..
Dat heet hart voor de sport....
En uh rolator wedstrijden zei je.... ik zou zeggen vraag 1 van de heren om een partij te draaien tegen jou...

Echte vechters willen blijven knokken...
OUS!!!

Sjaak
08-10-2005, 01:16
Ben het helemaal eens met Underdog en iets meer respect zou zeker niet misplaatst zijn want ze staan er straks weer en ze zullen er voor knokken met hart en ziel.

Halfshot
08-10-2005, 02:13
Om nog ff de knuppel in het hoenderhok te gooien.

Tuurlijk kan ik niet in een glazen bol kijken, om te zien hoe deze wedstrijd gevochten wordt.
Maar als ze in de tussen tijd niet naar Lourdes zijn geweest zal er geen wonder gebeuren.

En dat gemiep over respect, tuurlijk heb ik respect voor deze vechters.
Maar als 2 vechters meer dan 15 jaar na hu hoogtijdagen de ring in gaan.
Ja dan gebruik ik sarcaties het woord rollator.

En dan ook weer het standaard "ik zou zeggen vraag 1 van de heren om een partij te draaien tegen jou"
Nee,ten eerste ga ik tegen mijn stelling in, ik ben ook ver (Heeel iets minder dan 15 jaar) over mijn hoogtijddagen.
Maar desalniettemin is dit zowiezo een opmerking van niets.

Als b.v. Ruud Gullit weer gaat voetballen bij een profclub in Nederland, zou ik het zelfde gezegt hebben.
Maar hij maakt mij nu nog wel in op het veld.

Betekent dat iedereen niets meer mag zeggen

Met de groeten van J.P. "respekt, normen en waarde" Balkenende

The Bulldog
08-10-2005, 12:54
dropje :roll:

Anonymous
08-10-2005, 18:33
Ik ben nieuw hier ,en lees met verbazing de reacties vooral de negatieve.

De vergelijking met de match tussen Ali vs Holmes gaat even niet op.deze partij was in 1980 en was voor Ali een must om deze te maken ivm schulden.Ook was de ziekte al aanwezig bij hem.
Waarom geeft je geen voorbeeld van een 50 jarige Wereldkampioen Archie Moore of een 48 jarige Bep van Klaveren die nog een Europees titelgevecht maakte tegen de fransman Dionne.Of een 44 jarige George Foreman die een Wereldtitelgevecht neerzette.Jersey Joe Walcott was 44 jaar toen hij Ezzard Charles versloeg en Werledkampioen werd.
In Nederland hadden we Leen Janssen die 38 was en aan de vooravond stond voor een Europees titelgevecht,maar omdat wijlen Theo Huizenaar in feite de Bond was in Nederland in die tijd en Janssen zijn stal verliet verlaagde hij de leeftijd onder 37 jaar waardoor deze partij niet doorging.

Nu het kick-thaiboxen.

Zijn Hoost en Aerts niet al op leeftijd ,boven en net onder de 40 jaar.
De Veteranenbond is geen koekiesfabriek,als je ziet hoeveel mensen voor Lobman en Oosterbaan kwamen in 2003 in het 2h2h gala sta je versteld en het was in mijn ogen nog een mooie partij ook.
Nu j.l zondag weer een vol huis,Corremans vs Oosterbaan het was smullen gewoon.Nostalgie of niet gewoonweg twee vechters die het publiek optimaal vermaakten.Ik hoop dat het de heren lukt deze bond op poten te zetten.Akdeniz sr ,Wessels Verschuren en er volgen er meer want waren het deze mannen niet die de weg vrijmaakte voor de huidige vechters en het grote geld.Trainers als Harinck,Musterd,Borneman,Plas,Vos etc etc zullen dit graag aanschouwen.Of zien we liever kinderen vanaf 7 jaar oud de ring betreden?Ik mag hopen van niet.En als je ziet wat de media nu besteed aan Oosterbaan in dit geval sta je versteld.De Aktueel deze week wijdt 2 pagina`s aan deze partij.Ook TV rijnmond geeft een 19 minuten reportage weg,Radio Holland en RNN7.

Waar de oudje`s al niet goed voor zijn!!!!!!!

Ronald
08-10-2005, 20:32
Bdr, van mij mag je net zoveel genieten als je wilt van deze nostalgische partijen. Ik doe dat echter niet. Dat heeft overigens niets te maken met leeftijd op zich van de vechters. Het heeft te maken met mensen die vechten die ver over hun top heen zijn. De succesvolle voorbeelden die jij noemt zijn dat blijkbaar niet; ik kan er 12487 opnoemen waar dat wel voor geldt. Ik vind dat niet aantrekkelijk om naar te kijken en het doet afbreuk aan de grootsheid die ik van de vechters in mijn herinnering heb.

Anonymous
09-10-2005, 00:15
Maar Ronald.

We hoeven het ook niet met elkaar eens te wezen hoor,daar is een forum voor.
IK vindt dit prachtig ,en niet uit nostalisch oogpunt dat heb ik nooit beweerd,
Maar een Mennaart(in Tokio dit jaar) of Dekkers die in Japan op hun (voor jou) oude dag eventjes wat duiten mee pakken is toch mooi?
Dar verdienen ze.

Weet je wat afbreuk doet op deze sport kids van 7 tot 11 jaar de ring ingooien na 2 of 3 maanden les.
Als je dan toch iets negatiefs wilt schrijven,doe dit dan.Zag vorig jaar in Gouda een ventje van 9 met een zware KO MET beschermkap op lopen op een highkick,en papa die het eerst allemaal zo geweldig vond stond te huilen in de kleedkamer,en zei dat hij dit nooit meer zou laten gebeuren snap je?


Dus ik zie liever ouwe knarren als Hoost ( ja toch?!),ook al staan ze op mijn netvlies als topper in hun tijd ,als bovengenoemde voorbeelden.

Laat die Bond maar komen.

Sjaak
09-10-2005, 00:18
Ben het volledig met bdr eens, zie 10 x liever deze "ouwe" kanjers vechten dan al die "kinderen" die er nog helemaal niks van snappen.

Ben ook voor zo'n bond, laat maar komen.

Halfshot
09-10-2005, 00:24
Ik zie liever toplesdames elkaar vergezeld met modder in de haren vliegen.

Ipv veel te jonge kinderen die kickboksen

maar we gaan nu appels met peeren verglijken.

Ronald
09-10-2005, 00:42
IK vindt dit prachtig ,en niet uit nostalisch oogpunt dat heb ik nooit beweerd,
Ik ook niet. Ik stel dat je geniet van nostalgische partijen. Da's wat anders.

Overigens, ik denk dat er toch echt wel wat zwaarwegende nostalgische motieven in jouw motivatie zitten. Stel je nou voor dat twee 45 jarige trainingsmaatjes van mij, met een paar kilo overgewicht en niet de conditie van een absolute topper, de ring in zouden willen gaan. Ze kunnen best wel aardig knokken maar hebben alleen nooit naam gemaakt omdat ze op late leeftijd zijn begonnen. Zou jij deze partij als 1 van de hoofdpartijen van de avond willen zien? Nee toch? Daar is waarschijnlijk niemand in geïnteresseerd. Waarom dan wel van 2 mannen met een rijke historie die op dit moment op hetzelfde niveau vechten. Simpel, da's vanuit nostalgisch oogpunt. Niets mis mee hoor als je dat leuk vindt; je moet het alleen niet ontkennen :lol: .


Als je dan toch iets negatiefs wilt schrijven,doe dit dan.Zag vorig jaar in Gouda een ventje van 9 met een zware KO MET beschermkap op lopen op een highkick,en papa die het eerst allemaal zo geweldig vond stond te huilen in de kleedkamer,en zei dat hij dit nooit meer zou laten gebeuren snap je?
Nee, ik snap het niet. Hoezo wil ik iets negatiefs schrijven? Ik zeg gewoon wat ik er van vind. Is het negatief als ik er een andere mening op na houdt?
En wat hebben kinderpartijen hier toch mee te maken? Dat vertroebelt de discussie.


Dus ik zie liever ouwe knarren als Hoost ( ja toch?!),ook al staan ze op mijn netvlies als topper in hun tijd ,als bovengenoemde voorbeelden.
Hoost is geen ouwe knar; Hoost kan met gemak nog mee met de absolute wereldtop. Zoals al eerder gezegd: het gaat mij niet om de leeftijd, het gaat mij om de prestatie die neergezet wordt.

The Bulldog
09-10-2005, 01:28
mij ook....

Dus laat die "oudere "gasten maar lekker op hun nivo presteren dan geniet ik er wel van...

Ronald, ik denk dat jij je mening fatsoenlijk toegelicht hebt hoor.

En ik hoop de mijne ook...

Ik ga voor die bond, jij niet/minder.


Wel mooi he zo`n dialoog/discussie zonder elkaar af te zeiken...

ik zeg nog maar 1 ding in deze topic..

OUS!!!

Anonymous
09-10-2005, 15:16
Sorry hoor maar de senioren die nu weer vechten (Op Wessels na) waren / zijn niet bepaald technische vechters.

Wessels is/was een van mijn favoriete vechters, maar om hem in een soort rollator wedstrijd zien vechten??

Ik pas!!


Ik vindt dit zeker een leuke discussie Underdog en Ronald met alle respect.

Lobman 2 voudig werelkampioen zwaargewicht 111 partijen gewonnen( buiten het toernooi vechten) en er 2 verloren,was zeker een technische vechter vooral zijn linkerhoek en lowkicks waren befaamd.

Oosterbaan 2 voudig Europees kampioen , 62 gewonnen 3 verloren,kan je niet menen dat dit geen technische vechter was,de partij Glen Tobias staat me nog op het netvlies.

Branko Cikatic is/was dit geen technische vechter?

Wessels is oud wereldkampioen WKA, traint bij Fred royers in Arnhem geloof ik nog steeds.

Corremans was JUIST een technische vechter net als Kaman sloopte hij de tegenstanders op de lowkick.

Akdeniz sr in de 80er jaren nog diverse malen Nederlands en Europees kampioen geweest.
April 2004 gaf Dervis nog tegen Perry Ubeda een staaltje technisch vechten weg in een Demo partij.

Waar was je al die tijd,vraag ik me dan af.

Maar Ronald ik moet wel toegeven dat er een stukje Nostalgie bij me zit.
Met het jeugdvechten gaf ik eigenlijk aan dat dit beter op een gala misstaat als een prestige partij tussen oud gedienden,dat was misschien appels met peren vergelijken maar het is beide fruit dus...........
Wessels W

Halfshot
09-10-2005, 15:36
technisch
Lobman Nee (gewoon een betonen kin, recht op de tegenstander af en hoeken!!!)
Oostebaan nee (ken die partij niet, maar wat ik verder gezien heb nee)
Cikatic Nee
Wessel Ja
Corremans nee

En een demo partij telt niet.

P.s. Wessels traint al jaren niet meer bij Fed

Anonymous
09-10-2005, 15:53
technisch
Lobman Nee (gewoon een betonen kin, recht op de tegenstander af en hoeken!!!)
Oostebaan nee (ken die partij niet, maar wat ik verder gezien heb nee)
Cikatic Nee
Wessel Ja
Corremans nee

En een demo partij telt niet.

P.s. Wessels traint al jaren niet meer bij Fed


Kijk.zo kunnen we natuurlijk geen normale discussie voeren.
Puur omdat het gewoon raar is wat je reply is met alle respect.

Wessels vindt je technisch zeg je,maar wat verstaat jij dan onder technisch?

Ik denkt dat er op dit moment buiten Vielvoye en Simson weinig zoals ik denkt technische vechters rondlopen,MAAR dan bedoel ik TECHNISCH niet zoals jij het intrepeert maar COMPLEET!!!Een andere woordspeling misschien maar laten we het over een complete vechter hebben in het verleden en heden.

Dus Complete vechters Geen Technische vechters,want achteruitvechten het moeilijkste onderdeel van alles kunnen weinige OOK de huidige Toppers.
Wessels is gewoon een knokker ,altijd geweest dus waarom jij hem dan tecnisch/compleet vindt is me een raadsel.
In zijn carriere heeft Jan nog niet de helft bereikt van bovengenoemde personen . dit zeg ik met respect en ontzag naar Wessels toe.

Vindt jij Dekkers technisch,deze legende van een vechter?
Nee zou je antwoordt moeten wezen,want anders verloochent je de eerdere post die je schreef.

Sjaak
09-10-2005, 15:55
Iedereen moet zelf weten hoe hij er over denkt maar ik vind het van grote klasse getuigen dat je op zo'n leeftijd nog de ring instapt om te hakken en te zagen.

Jan heeft nog steeds de fighting spirit van weleer hoewel hij natuurlijk wel een paar jaartjes ouder is geworden. Een ding is zeker, mijn respect heb je Jan en ik vind je nog steeds een geweldenaar en een toffe peer.

osu Sjaak

Halfshot
09-10-2005, 16:01
Wessels een knokker???

Lomulder was een knokker.

Wessels moest het van zijn techniek hebben, want voor de rest was hij liever lui dan moe.

Bij technisch denk ik aan vechten met je hoofd, anticiperen op je tegenstander.

Wessels- Manaart deel 2 dat is een technische partij
Wessels - Manaart deel 3, Wessels won wel maar niet bepaald door het knokken.

Ronald
10-10-2005, 00:33
Maak anders ff een accountje aan bdr, dat kletst makkelijker :wink:


Met het jeugdvechten gaf ik eigenlijk aan dat dit beter op een gala misstaat als een prestige partij tussen oud gedienden,dat was misschien appels met peren vergelijken maar het is beide fruit dus...........

Voor de duidelijkheid: ik houd absoluut niet van jeugdpartijen. Wat mij betreft schaffen ze alle wedstrijdvormen op KO systeem af voor kinderen onder de 15-16 jaar. Maar als we het daar verder over hebben onstaat er vast weer een hele andere discussie. Dan is het handiger om ff een nieuwe topic te starten :) .