PDA

View Full Version : Overheem en Igor niet!!



Anonymous
05-10-2005, 16:57
PERSBERICHT 05 / 05 Oktober 2005

Een van de wedstrijden op de matchmaking is die van IGOR VOVCHANCYN tegen KEVIN RANDLEMAN,helaas moeten wij u mede delen dat IGOR vorige week tijdens de training een zware schouderblessure heeft opgelopen waardoor hij niet kan vechten.
De organisatie is op zoek gegaan naar een waardige vervanger en heeft FATIH KOCAMIS hiertoe bereid gevonden.
FATIH komt uit voor het fameuze golden glorie team en is de laatste 2 jaar ongeslagen.
Iedereen die FATIH als vechter kent weet dat hij er alles aan zal doen om met de zege naar huis te gaan.Als er iemand voor een verrassing kan zorgen op 9 oktober is het FATIH!!!

Alsof de organisatie nog niet genoeg geplaagd is door tegenslagen en blessures bereikte gisteravond ons ook het slechte nieuws dat VALENTIJN OVERHEEM niet kan vechten door een rugblessure.VALENTIJN die zelf aangaf al langer last te hebben van een rugblessure maar dat niet eerder aan de organisatie heeft doorgegeven belde dinsdagavond op met de mededeling niet te kunnen vechten.
Niet alleen voor Bushido Europe maar ook voor ANTONI HARDONK die zich al maanden heeft voorbereid op deze wedstrijd is dit een grote tegenslag.
Op dit moment zijn wij in de afrondende fase met IBRAHIM MAGAMEDOV als zijn vervanger,IBRAHIM heeft in het verleden tegen grote namen gevochten zoals:Gylbert Yvel en Mirco Crocop.

Anonymous
05-10-2005, 17:00
jeeeezusss.....ook al niet... :x :x

Anonymous
05-10-2005, 17:23
Bron is trouwens : http://www.bushido-europe.com/

Anonymous
05-10-2005, 17:32
Dat er met zo'n line-up nog mensen zijn die de veeeel te dure kaartjes nog kopen hè

honingdas
05-10-2005, 17:35
zo wordt die 70 euro toch minder leuk... hopelijk zijn de overige partijen wel vuurwerk... misschien Bob nog een verassing? ;-) hoewel... ben bang van niet.... :-(

Biiyen
05-10-2005, 17:37
Echt erg... Ik zou pissed of zijn als fan... dit is onderhand gewoon een doorsnee 13 in een dozijn Nederlands gala geworden. imo deden de hoofdpartijen van de gala's in Tilburg en Arnhem in kwaliteit absoluuut niet onder voor de Pride Line-up.

dokter flinstone
05-10-2005, 17:43
Het is klote voor de organisatie maar ik denk dat ze hier aardig wat verlies op gaan draaien. Ik heb lang getwijfeld (zeker omdat er één van onze sportschool mee vecht) maar 70 euro is gewoon te veel (154 gulden)

Jay Hoov
05-10-2005, 17:44
Wat een verassing :?

Remco
05-10-2005, 17:53
Jongens, het is misschien geen hele grote verassing dat er een dergelijke kink in de kabel optreedt maar het gaat te ver de organisatie nu al van wanprestatie te beschuldigen.

Het verbaast mij dat hier geroepen wordt dat sprake zou zijn van een 13 in een dozijn-gala. Hoevaak per jaar zie je:

Marc Coleman
Alexander Emelianenko
Fedor Emelianenko
Kevin Randleman

live, levend, in Europa, Nederland?

Juist: NOOIT!

Ondanks dat de communicatie niet super is en er dus weer het één en ander wijzigt, vind ik nog steeds dat de organisatie te hard wordt aangepakt. Zijn die kaarten dan werkelijk zo veel duurder dan die van bijvoorbeeld Rutz? Ik dacht het niet en ik denk dat op papier hier een kwalitatief beter gala staat dan afgelopen mei in de Arena.

Langzamerhand krijg ik het gevoel dat sprake is van een groep mensen die besloten hebben geen kaarten voor RR te kopen, en die nu hun keuze dolgraag bevestigd willen zien. Ik hoop dat het een topgala wordt - al zit ik thuis - en denk dat dat er nog dik inzit ook!

Anonymous
05-10-2005, 18:06
het is gewoon n kut organisatie :D maar wel nog steeds een mooie line-up.

Anonymous
05-10-2005, 18:11
Jongens, het is misschien geen hele grote verassing dat er een dergelijke kink in de kabel optreedt maar het gaat te ver de organisatie nu al van wanprestatie te beschuldigen.

Het verbaast mij dat hier geroepen wordt dat sprake zou zijn van een 13 in een dozijn-gala. Hoevaak per jaar zie je:

Marc Coleman
Alexander Emelianenko
Fedor Emelianenko
Kevin Randleman

live, levend, in Europa, Nederland?

Juist: NOOIT!

Ondanks dat de communicatie niet super is en er dus weer het één en ander wijzigt, vind ik nog steeds dat de organisatie te hard wordt aangepakt. Zijn die kaarten dan werkelijk zo veel duurder dan die van bijvoorbeeld Rutz? Ik dacht het niet en ik denk dat op papier hier een kwalitatief beter gala staat dan afgelopen mei in de Arena.

Langzamerhand krijg ik het gevoel dat sprake is van een groep mensen die besloten hebben geen kaarten voor RR te kopen, en die nu hun keuze dolgraag bevestigd willen zien. Ik hoop dat het een topgala wordt - al zit ik thuis - en denk dat dat er nog dik inzit ook!

Precies!!!!

Valentijn en Igor heb ik al een keer zien vechten die andere 2 niet, dus ik zit er niet mee. Line Up is nog steeds De Shit. Ik denk ook dat de professionaliteit van de orga er alleen maar op vooruit kan gaan in het vervolg.

Osu

Mma_fiend
05-10-2005, 18:18
^^
dat was ik

Judas
05-10-2005, 18:40
Lees net dat Fedor ook niet komt:
http://news.adcombat.com/article.html?id=9958

dtgerald
05-10-2005, 18:47
Lees net dat Fedor ook niet komt:
http://news.adcombat.com/article.html?id=9958En nu Randleman nog dan zijn alle Pride troeven uit de line up.Als dit klopt.

ICON
05-10-2005, 18:51
ja hoor. dat zou wat zijn hey.

Mma_fiend
05-10-2005, 18:52
^^
Dan ga ik dus echt spontaan knock out he als dat zo is.
maarreh vind het wel een beetje een vaag bericht, ze hand was al veel langer bekend, en ook de tegenstander voor coleman staat nog tba dus tja weet niet hoe serieus ik dit moet nemen.. w8 liever op officiele berichten..

Biiyen
05-10-2005, 19:18
Jongens, het is misschien geen hele grote verassing dat er een dergelijke kink in de kabel optreedt maar het gaat te ver de organisatie nu al van wanprestatie te beschuldigen.

Het verbaast mij dat hier geroepen wordt dat sprake zou zijn van een 13 in een dozijn-gala. Hoevaak per jaar zie je:

Marc Coleman
Alexander Emelianenko
Fedor Emelianenko
Kevin Randleman

live, levend, in Europa, Nederland?

Juist: NOOIT!

Ondanks dat de communicatie niet super is en er dus weer het één en ander wijzigt, vind ik nog steeds dat de organisatie te hard wordt aangepakt. Zijn die kaarten dan werkelijk zo veel duurder dan die van bijvoorbeeld Rutz? Ik dacht het niet en ik denk dat op papier hier een kwalitatief beter gala staat dan afgelopen mei in de Arena.

Langzamerhand krijg ik het gevoel dat sprake is van een groep mensen die besloten hebben geen kaarten voor RR te kopen, en die nu hun keuze dolgraag bevestigd willen zien. Ik hoop dat het een topgala wordt - al zit ik thuis - en denk dat dat er nog dik inzit ook!

Ik hoop juist voor iedereen die een kaartje heeft gekocht dat ze een leuke avond hebben, en de vechters die er nu staan die beloven ook vuurwerk. Het enige verschil is dat je 90% van deze line-up ook voor 30 euro minder kan zien en dan zit je ook nog bijna met je snufferd in de ring.

Je kunt niet de organisatie een hand boven het hoofd houden hoor, er is erg veel mis gegaan. En dat wat er is foutgegaan hebben ze eerst altijd geprobeerd te verzwijgen waardoor roddels ontstonden etc etc.

Ralph
05-10-2005, 19:19
Dit zuigt behoorlijk...... Nu maar hopen dat het 'gerucht' van Fedor niet waar blijkt te zijn.... al vrees ik het ergste. Bijna alle geruchten zijn al uitgekomen tot nu toe.
En daar sta je dan met je goede gedrag en een veel te duur kaartje in je hand.
Maar ik verwacht toch een spetterend gala van de vechters die er wel staan.

Edit: trouwens wel heel cool dat Milco tegenover Coleman staat! Echt super en lijkt me een mooie ervaring! Succes, Milco!

shyne
05-10-2005, 19:23
Lees net dat Fedor ook niet komt:
http://news.adcombat.com/article.html?id=9958

hmm dus Randleman, Coleman en Alexander blijven over?
De eerste 2 hoef ik nou echt niet te zien..

Anonymous
05-10-2005, 20:25
laten we nou heel eerlijk zijn.
als ik een kaartje koop voor een concert van een grote artiest(noem er maar 1), en in plaats daarvan komt jantje smit....
kijk er komen nog steeds goede vechters aan bod, die zeker een goede show gaan neerzetten.
maar het is gewoon een aanfluiting hoe er weer gegooid wordt met grote namen, die dan toch weer niet komen.
zie dit bij pride ook niet gebeuren.
je krijgt een line-up en die komen dan ook.
heb op 2h2h ook meegemaakt dat er tijdens de show werdt omgeroepen dat de hoofdpartij zal komen te vervallen, en om heel eerlijk te zijn, is dat nou juist de partij die je het liefst wou zien.
dit soort actie's doem mij 2 keer nadenken of ik inderdaad een kaartje koop of wacht op de dvd (waar ik dan zeker van ben dat ik te zien krijg wat ik koop)
50€ of70€ is gewoon veel geld, en dat is niet erg om dat neer te leggen, maar zorg dan wel dat je de mensen geeft waar je mee adventeert.
organiseer dit in het vervolg wat beter, dan zijn de kaarten ook wat sneller uitverkocht.

Halfshot
05-10-2005, 20:35
Langzamerhand krijg ik het gevoel dat sprake is van een groep mensen die besloten hebben geen kaarten voor RR te kopen, en die nu hun keuze dolgraag bevestigd willen zien. Ik hoop dat het een topgala wordt - al zit ik thuis - en denk dat dat er nog dik inzit ook!

Remco ik vind dit voor jouw, nog al kort door de bocht.
Ik schat je hoog in (soms iets te weterschapelijk).

Want volgens mij is een forum bedoeld om discussies aan te gaan.
En niet alleen maar veren in een plek douwen waar de zon nooit komt.

Wat de ophef zo levendig maak is omdat de organisatie niets van zich laat horen, terwijl daar genoeg aanleiding voor is.
bvYvel wel op de flyer, maar het was toen ie tijd al duidelijk dat hij niet kon vechten.
Van de buiterlandse icoonen, heeft geen vechter duidelijke bevestiging gegeven, of ze weten van niets of ze doen daar nogal onduidelijk over.
Als mede dat ze met bosjes afvallen, wat ook nogal dubieus is.

Ik neem als voorbeeld Lowlands festival, als die gaan adventeren met grote namen.
En uit eindelijk moet het doen met Kane, Direct etc.
Dan betekent dat het einde van Lowlands, maar ook meteen een negatief image voor andere festivals.
Gelukkig kunnen festivals nog wat lijden, maar vechtsport gala hebben niet zo buffer.

Of een ander voorbeeld het ABN tennis tournooi.
Dit senario B.E. senario maar dan ipv B.E het ABN tennis tournooi?
Ik denk dat heel sport minded Nederland er overvalt.
I.c. een item bij Nova.
Laat nou een forum (deze als voorbeeld) de critische vragen stellen.
Daar is die toch voor?

Mesut
05-10-2005, 21:49
Ik hoop niet dat we straks ook nog te horen krijgen dat Randleman Coleman en Emelianenko ook niet vechten. Ik zelf heb geen kaartje gekocht omdat ik het gewoonweg niet vertrouwde. Sinds het hele gedoe met de action sports heb ik toch al geen hoge pet meer op van de organisatoren. Hopelijk verassen ze iedereen op een positieve manier

sportfan
05-10-2005, 22:05
En niet alleen maar veren in een plek douwen waar de zon nooit komt.

:lol:

Jeru
05-10-2005, 22:19
Heel jammer. Gelukkig heb ik 50 euro betaald voor mijn kaartjes en dat vind ik het ook wel waard met de line up die er nu staat (die nog steeds erg goed is....)

Anonymous
05-10-2005, 22:38
Last week, reports appeared that PRIDE would have an event in Europe on Occtober 9th, featuring, among others, the Emilianenko brothers, Alexander and Fedor, both fighting.

FIRST OFF ALL IT IS NOT PRIDE PROMOTING AN EVENT IN HOLLAND BUT BUSHIDO EUROPE. BUSHIDO AND WERE PREPARED TO JOIN FORCES BUT PRIDE DID NOT KEEP ONE COMITEMENT AND THEREFORE BUSHIDO EUROPE WILL PROCEED WITHOUT PRIDE.

Reports from St Petersburg, Russia, the home of RED DEVIL, state that PRIDE executives including Sakikakbara, have been in town negotiating for Fedor.

DOES NEGOTIATING MEEN THAT MR. SAKAKIBARA IS TRYING TO CREATE A GAP BETWEEN HOLLAND AND RUSSIA? I DON'T THINK SO BUT THAT IS WHAT HE IS TRYING TO DO.

The report also states that Fedor will opt to fight on New Year's Eve, then have an operation on his hand to repair a nagging injury that has been recurring for years.

I CAN SAY WITH 100% CERTANTY THAT FEDOR WILL NOT FIGHT IN A PRIDE EVENT ON NEW YEARS EVE. NOT ONLY IS HIS HAND A BIG ISSUE, BUT PRIDE DOESN'T HAVE THE MONEY TO PAY FEDOR FOR A NEW YEARS EVE EVENT. BUT NO WORRIES, OTHER JAPANESE ORGANIZATIONS HAVE OFFERED FEDOR A NEW CONTRACT AND THEY HAVE ALREADY OFFERED MORE THAN PRIDE CAN EVER PAY!!

This means the reported match against Dutchman Bob Schreiber will not happen.

WHAT A BOLD STATEMENT. WHO WROTE THIS AND WHO DECIDES ON FEDORS FIGHTS? THAT'S RIGHT, HIS MANEGEMENT!! NOT MR. SAKAKIBARA!

Sakikabara may be in Russia to finalize the New Year's eve deal with Fedor, who is rumored to be offered a match with Hidehiko Yoshida for New Year's eve by PRIDE/DSE.

NOT GOING TO HAPPEN!

Fedor also reportedly has another MAJOR offer from another Japanese organization to work the New Years Eve shows.

THIS IS VERY TRUE!


Bushido Europe
October 9th, 2005
Rotterdam, Holland

COMPLETE LINEUP (Subject To Change):
- Rene Rooze vs. Emelianenko Alexander
- Fatih Kocamis vs. Kevin Randleman
- Mark Coleman vs. Milco Voorn
- Nicholas Pettas vs. Gokan Saki
- Ibrahim Magomedov vs. Antoni Hardonk
- Jerrel Venetiaan vs. Ashwin Balrak
- Rodney Faverus vs. Tsuyoshi Tajima
- Gegard Mousasi vs. Stefan Klever
- Tyrone Spong vs. Vincent Vielvoye
- Imro Main vs. William Diender
- Chico Martinez vs. Ronnie Rivano
- Fedor Emilyanenko vs. Bob Schreiber


KIND REGARDS,


SOMEONE REALLY CLOSE!

Halfshot
05-10-2005, 23:20
Beste guest

je heb me overtuigt.

Het komt allemaal goed

shyne
05-10-2005, 23:25
PRIDE DOESN'T HAVE THE MONEY TO PAY FEDOR FOR A NEW YEARS EVE EVENT. BUT NO WORRIES, OTHER JAPANESE ORGANIZATIONS HAVE OFFERED FEDOR A NEW CONTRACT AND THEY HAVE ALREADY OFFERED MORE THAN PRIDE CAN EVER PAY!!


tuurlijk! welke organisatie heeft meer geld dan de grootste dan? :D
King of the cage zeker? of heeft bushido europe meer geld dan PRIDE? denk het ook..

HUNEBED
05-10-2005, 23:47
'k zie zondag a.s. wel wat er allemaal doorgaat... nogmaals ik kijk nergens meer van op ! dat moet genoeg zeggen

Dalgliesh
06-10-2005, 00:20
Ik heb er zin in, baal alleen van die kaarten, ik zit naast Emile Ratelband :?

Anonymous
06-10-2005, 00:34
Misschien heeft k-1 meer geld dan pride??? of tellen die niet meer mee mr shyne?

redjuh
06-10-2005, 02:03
Echt erg... Ik zou pissed of zijn als fan... dit is onderhand gewoon een doorsnee 13 in een dozijn Nederlands gala geworden. imo deden de hoofdpartijen van de gala's in Tilburg en Arnhem in kwaliteit absoluuut niet onder voor de Pride Line-up.

dit vind ik heel erg overdreven. kijk nog es goed naar de namen die er in de line-up staan, zet die naast de doorsnee 2h2h en it's showtime line-ups (en regels) en trek nog es een nieuwe conclusie aub.

Paganstars
06-10-2005, 02:17
I wonder if the guest making the statement about fedor, would be willing to show his real identity! But it is also his right to be anonymous! Maar ja we zullen zien *heb geen kaartje w8 op dvd!*

redjuh
06-10-2005, 02:18
Misschien heeft k-1 meer geld dan pride??? of tellen die niet meer mee mr shyne?

K1 heeft ZEKER NIET meer geld dan pride

Halfshot
06-10-2005, 04:00
Misschien heeft k-1 meer geld dan pride??? of tellen die niet meer mee mr shyne?

K1 heeft ZEKER NIET meer geld dan pride


Zeker??

Dacht het niet.

K-1 is net een maatje of 2 groter dan Pride.
En zeker kwa marketing.

Anonymous
06-10-2005, 09:08
persoonlijk vind ik dave tegen ratelband wel een mooie hoofdpartij als bob toch niet doorgaat

nescio

Marco (scheids)
06-10-2005, 09:13
Ik heb er zin in, baal alleen van die kaarten, ik zit naast Emile Ratelband :?

TJAKKAAAAAAAAAAAA :lol:

cactusdre
06-10-2005, 09:51
Ik heb er zin in, baal alleen van die kaarten, ik zit naast Emile Ratelband :?

Doe me een lol en geef hem ff per ongeluk een elleboog.

phranq
06-10-2005, 10:02
*heb geen kaartje w8 op dvd!*

Eurosport 13/10/2005

23:00 FIGHT CLUB
Fight Club Bushido Europe MMA and Muay Thai Event (01:30)

:wink:

Mickey
06-10-2005, 10:31
*heb geen kaartje w8 op dvd!*

Eurosport 13/10/2005

23:00 FIGHT CLUB
Fight Club Bushido Europe MMA and Muay Thai Event (01:30)

:wink:

Dat is een goed tip man! Thx!! :D

Remco
06-10-2005, 10:38
Dank voor je persoonlijke complimenten Halfshot, maar ik heb de hoop om je ook in deze affaire op mijn hand te krijgen nog niet verloren.

Je stelt dat ik 'kort door de bocht' ga. Misschien. Zeker is dat het relativeren van de kritiek op RR iets anders is als het 'steken van veren', waarin dan ook. Als je mijn post goed gelezen had, kon je ook mijn kritiek op de communicatie meekrijgen. Je hebt nergens kunnen afleiden dat ik erop ben om welke organisatie dan ook in het wilde weg te complimenteren. Als er dus iemand in zijn argumentatie kort door de bocht gaat ben jij het wel.

Ik signaleer alleen dat er mensen behoorlijk kritisch zijn en dat de line-up zoals die er nu staat nog steeds bijzonder is. Om het in termen te gieten die Halfshot waarschijnlijk wetenschappelijk noemt: de kritiek op Bushido Europe is disproportioneel. En natuurlijk is een forum voor het uiten van kritiek en het bespreekbaar maken ervan, maar wat hier gebeurt is het constant opwerpen van vragen, en dan met name door 'guests'. Is het suggestief, dan wordt ondertekend met 'guest'. Waarom die guests overdrijven? Nog 1 keer:

- Nog steeds komen er internationale TOP vechters, iets wat binnen het MMA nog nooit op zo'n schaal gebeurd is.

- De kaarten zijn niet goedkoop, maar ook niet bijzonder duur. Prijzen van 50 of 70 euro zijn voor Ahoy evenementen niet vreemd en ook in de Arena ben je zoiets makkelijk kwijt.

- Bushido Europe is een nieuwe organisatie. Ze moeten daarom hun plaats nog vinden in het promotorswereldje. Persoonlijk vind ik het niet vreemd dat wanneer een compleet nieuwe organisatie in een koud kikkerlandje ineens een line-up met Pride kwaliteit* weet te brengen dit op zijn minst wat internationale kritiek oproept. Bushido Europe kan die discussies alleen winnen door het gala te realiseren en persberichten te plaatsen. Dat is ook precies wat zij doet.

Tot zondag weiger ik dan ook om zware kritiek te uiten. Niet alleen heb ik die 70 euro nog in mijn zak, maar ik denk dat je als nieuwe organisatie het gewoon enorm moeilijk hebt met de grillen van vechters, concurrenten en publiek.

Die veer bewaar ik voor maandag, eens kijken of ik hem kwijtraak!


*(Coleman is meervoudig UFC kampioen en de eerste Pride GP 32-man kampioen) (Fedor is officieel de gevaarlijkste man op aarde en zijn ook niet zachtzinnige broertje is er ook bij) (Randleman is UFC kampioen en wist notabene de alom bejubelde Cro Cop te verschalken)

Mickey
06-10-2005, 10:44
Ff back on topic..

Ik weet niet wat het precies is met de 2h2h / Pride Bushido events,
maar op een of andere manier ontstaat er altijd een of andere controverse.

Waar dit nou precies door komt weet ik niet.
Maar ik weet wel dat we op dit moment gewoon ff rustig moeten afwachten en kijken wat er gaat gebeuren.

T staat zo lullig als je bloody murder staat te bleren terwijl er feitelijk
nog niets aan de hand is.

Mbt de beurzen van Pride en K1..
Pure speculatie. Het is op geen enkele onderbouwde vast te stellen door
ons om te kijken of ze nou wel of niet genoeg geld hebben voor een Fedor.

Mickey
06-10-2005, 10:48
Mooi betoog weer eens Remco, maar helaas moet ik je op onderstaande punt toch terugfluiten.


- Bushido Europe is een nieuwe organisatie. Ze moeten daarom hun plaats nog vinden in het promotorswereldje. Persoonlijk vind ik het niet vreemd dat wanneer een compleet nieuwe organisatie in een koud kikkerlandje ineens een line-up met Pride kwaliteit* weet te brengen dit op zijn minst wat internationale kritiek oproept. Bushido Europe kan die discussies alleen winnen door het gala te realiseren en persberichten te plaatsen. Dat is ook precies wat zij doet.

Binnen deze organisatie is zonder enige twijfel een gezamelijke ervaring van vele jaren vertegenwoordigd in het organiseren van MMA / vechtsport evenementen.

Remco
06-10-2005, 10:58
In mijn ogen komt die controverse doordat 2h2h/B-E altijd bezig is geweest om allerlei internationale vechters binnen te halen en niet steeds uit dezelfde 'stal' put (zoals RINGS en IT'S SHOWTIME). Dat roept allerlei onzekerheden op in de vorm van contracten met andere organisaties, ongeloof van het publiek, loyaliteit van de vechters etc.

Ineens waren er vechters als Jeremy Horn, Hugo Duarte, Aaron Brink, Pele, Heath Herring, Andrei Semenov, Kevin Randleman, Bobby Hoffman, Tulio Palhares, Sem Schilt, Rene Rooze, Ramon Dekkers, Frank Lobman etc te zien. Dat maakt in mijn ogen de matchmaking van 2h2h/B-E net wat spannender dan die van de rest!

2h2h/B-E probeert in mijn ogen uit te gaan van: wie vinden wij wereldwijd interessant om te laten vechten, terwijl RINGS/IS uitgaat van: wie zou dit keer goed tegen wie uit kunnen komen (lees: wie zullen we nu tegen Vader/Barringthon zetten).

Halfshot
06-10-2005, 11:29
Beste Remco

Kort door de bocht, had betrekking op .
Langzamerhand krijg ik het gevoel dat sprake is van een groep mensen die besloten hebben geen kaarten voor RR te kopen, en die nu hun keuze dolgraag bevestigd willen zien. Ik hoop dat het een topgala wordt - al zit ik thuis - en denk dat dat er nog dik inzit ook!
Leek mijn vrij duidelijk, sugestief was mischien beter geweest.

-Het veren item had betrekking op Forum algemeen.
- Weterschappelijk op jouw antwoorden algemeen, ik zie niet wat er weterschapelijk aan RR is.

Graag geen teksten uit de context halen.

*nog bedankt voor de uitleg wie wie is.

MJOKKIE
06-10-2005, 13:12
Halfshot=correct

Remco, gewoon man en paard noemen en niet a la Job-de dialoogdominee-Cohen de boel bijelkaar houden. De organisatie heeft er alles aan gedaan om de schijn tegen zich te krijgen. Kan op zichzelf best nog een aardig gala worden, maar ik heb geen goed woord over voor de amateuristische wijze waarop de organisatie haar publiek tegemoettreedt.

Mickey
06-10-2005, 13:19
Halfshot=correct

Remco, gewoon man en paard noemen en niet a la Job-de dialoogdominee-Cohen de boel bijelkaar houden. De organisatie heeft er alles aan gedaan om de schijn tegen zich te krijgen. Kan op zichzelf best nog een aardig gala worden, maar ik heb geen goed woord over voor de amateuristische wijze waarop de organisatie haar publiek tegemoettreedt.

Luister nou, Remco vind het leuk om op deze manier discussies te voeren. Zie het als een hobby.

MJOKKIE
06-10-2005, 13:37
Halfshot=correct

Remco, gewoon man en paard noemen en niet a la Job-de dialoogdominee-Cohen de boel bijelkaar houden. De organisatie heeft er alles aan gedaan om de schijn tegen zich te krijgen. Kan op zichzelf best nog een aardig gala worden, maar ik heb geen goed woord over voor de amateuristische wijze waarop de organisatie haar publiek tegemoettreedt.

Luister nou, Remco vind het leuk om op deze manier discussies te voeren. Zie het als een hobby.

Dat weet ik, en als je me een beetje kent na vier/vijf jaar slap geouwehoer hier, weet je dat ik er ook van hou, zeker met Remco. Heb alleen een hersenschudding, dus kan al die lange en moeilijke hoogdravende, diepgravende, breedsprakige acedemische bullshit vandaag effe niet volgen. Vandaar Remco, no offense

redjuh
06-10-2005, 13:47
Wegens hevige regenval, is het dak van Ahoy ernstig beschadigd. het gala van 9/10 gaat niet door...

Anonymous
06-10-2005, 14:02
Volgens betrouwbare bronnen, is Igor helemaal niet gebleseerd maar wist van het hele gala NIET af! En het verhaal van Overheem, was van te voren al te verwachten, het is toch belachelijk dat Iemand al Dave Dalgliesh niet op zo'n gala wordt gepresenteert maar een Valentijn die toch heel erg teleursteld in Nederland telkens weer op een dergelijke gala staat.

Mijn conclussie over dit gala is dan ook dat ik hier niet naar toe ga, en dat is dan echt 1 van de eerste keren dat ik niet op een "groot" gala aanwezig ben. :x

redjuh
06-10-2005, 14:15
oh... nou als jij niet gaat, ga ik ook niet. sorry guys









resol

Remco
06-10-2005, 14:54
Objectief gezien heeft Mickey gelijk. Ik zou met dezelfde breedsprakigheid een pleidooi voor het tegenovergestelde standpunt kunnen houden. In die zin discussieer ik inderdaad voor de lol.

Waarom heb ik dan voor dit standpunt gekozen? Omdat ik me al vaak genoeg geërgerd heb aan beloofde partijen die toch weer niet doorgaan, aan namen die genoemd worden maar ineens worden verzwegen, aan alle blablabla. Ik ben tot de droeve conclusie gekomen dat het kennelijk haast niet anders kan. Gala's waarin het beter geregeld is hebben over het algemeen een lagere 'inzet'.

Bushido-Europe heeft voor de hoogste inzet gekozen: wij halen Pride hierheen! Veel onduidelijkheid over hoe, wie en wat, maar voorlopig denk ik dat er inderdaad Pride vechters zullen vechten in Rotterdam. Het feit dat er ondanks de hierboven geschetste gala-cultuur toch nog ondernemers zijn die het initiatief nemen om iets als RR op poten te zetten maakt dat ik ze in principe steun. Niet dat ik een kaartje heb, maar wanneer de organisatie zo wordt aangepakt als op dit forum breek ik er graag een lans voor.

Overigens Rappe Rik, je vat het inderdaad rap samen, maar zoals al gezegd: voor mij zit hem de lol in het uitsmeren van het verhaal.

Anonymous
06-10-2005, 15:05
wat is droeve conclusie dan?

Remco
06-10-2005, 15:13
Dat er bij vechtsportgala's organisatorisch altijd wel wat is.

Mickey
06-10-2005, 15:22
Objectief gezien heeft Mickey gelijk. Ik zou met dezelfde breedsprakigheid een pleidooi voor het tegenovergestelde standpunt kunnen houden. In die zin discussieer ik inderdaad voor de lol.


Daar ik zelf ook gedebatteerd heb kan ik verklappen dat het echt knap is hoe Remco dit doet. Met mooie volzinnen een stelling verdedigen waar je het eigenlijk misschien wel niet mee eens bent is een van de lastigste dingen om te doen.

On-topic:

Je kunt dit m.i. op 2 manieren benaderen:

1. Een gala van deze omvang organiseren is geen kattepis. Simpel zat.
Het is dan ook erg goed dat BE zo hoog heeft ingezet om het niveau
van Nederland MMA land omhoog te tillen.

2. BE smijt met grote namen in de hoop veel kaarten te verkopen om enkel een week van te voren de hele line up om te gooien en mensen
met een minderwaardige lineup als daarvoor af te schepen.

(noot bij stelling 2: de lineup zoals nu bekend is zeker niet mis, maar toch echt minder als de orgineel beloofde)

Voor beide valt wat te zeggen. Ik denk dat het er vanaf hangt hoe je er insteekt als persoon. Ik heb galas organiseren van dichtbij gezien. Ik heb veel respect voor de mensen die al die tijd en energie er in steken.

Daarnaast denk ik dat een paar vechters boeken compleet anders is als een paar loonslaven ff om 9.00 op een door de weekse dag in te plannen voor een meeting. Tis allemaal niet makkelijk.

Just my 2cts.

Anonymous
06-10-2005, 15:31
Volgens betrouwbare bronnen, is Igor helemaal niet gebleseerd maar wist van het hele gala NIET af!

dat dacht ik al... erg jammer.

Paganstars
06-10-2005, 15:33
*heb geen kaartje w8 op dvd!*

Eurosport 13/10/2005

23:00 FIGHT CLUB
Fight Club Bushido Europe MMA and Muay Thai Event (01:30)

:wink:

thnx phranq!

bloody
06-10-2005, 16:03
zou iemand van de organisatie misschien kunne reageren anders gaat dit zo weer zijn eigen leven leiden

Shytown
06-10-2005, 16:09
zou iemand van de organisatie misschien kunne reageren anders gaat dit zo weer zijn eigen leven leiden

Het persbericht lijkt me een duidelijke reactie van de organisatie.

Sjaak
06-10-2005, 16:20
Volgens betrouwbare bronnen, is Igor helemaal niet gebleseerd maar wist van het hele gala NIET af! En het verhaal van Overheem, was van te voren al te verwachten, het is toch belachelijk dat Iemand al Dave Dalgliesh niet op zo'n gala wordt gepresenteert maar een Valentijn die toch heel erg teleursteld in Nederland telkens weer op een dergelijke gala staat.

Mijn conclussie over dit gala is dan ook dat ik hier niet naar toe ga, en dat is dan echt 1 van de eerste keren dat ik niet op een "groot" gala aanwezig ben. :x

Wie zijn jou "betrouwbare" bronnen dan als ik vragen mag en kom met feiten en niet met "roddels". Zijn het geen roddels, bewijs het dan met feiten of verklaringen van "betrouwbare" bronnen die een naam hebben.

Halfshot
06-10-2005, 16:56
Senario Gary Goodridge?

Anonymous
06-10-2005, 17:23
Sjaak, je hebt in principe gelijk, maar mensen weten soms wel eens meer dan ze hier prijsgeven. Ze horen wel eens wat, weten van dingen maar kunnen daar misschien wel niet altijd over uit de school klappen.

Ten aanzien van stelling 1 van Mickey:

Tuurlijk is het prijzenswaardig als ondernemers de moeite willen nemen om vechters van een dergelijk kaliber (pride) naar ons kikkerlandje te halen. Daar mag je dan ook best over van de toren blazen, op voorwaarde dat je weet waar je het over hebt. CAN YOU PUT YOUR MONEY WHERE YOUR MOUTH IS...
De namen achter de organisatie zijn geen onbekenden in het wereldje en kennen het klappen van de zweep. Zij zijn dus bekend met alle obstakels die het contracteren van zulke vechters met zich mee brengt.
Maar kijk nou eens naar eens naar organisaties als ID&T die mega evenementen als Sensation en Mysteryland op poten zetten. Het gelazer met komt dj- die en die nou wel of niet was daar vroeger ook aan de orde van de dag. Of neem een toernooi als het ABNAMRO tennistoernooi, daar is het ook altijd wel de vraag of die en die toptennisser wel of niet komt. Tennissers kennen net als vechters blessureleed, en niemand zal het een organisatie aanrekenen als Andy Roddick niet komt omdat zijn schouder in de poeier ligt. Waar het om gaat is dat dit soort PROFESSIONELE organisaties zich realiseren dat ze hun publiek en hun dure sponsors echt niet meer dan een keer in de maling kunnen nemen (en dat lijkt me al te veel) en gewoon op een correcte manier communiceren. EEn maand vantevoren nog geen site in de lucht, geen officieel PR-kanaal, woordvoerders etc, het is ondenkbaar, en de rapen zijn echt gaar als je aan sponsors en tvzenders moet gaan uitleggen dat van je schimmige line-up niet veel meer over is wegens nog veel schimmiger redenen.

Ik blijf dus bij mijn mening: Ik vind het heel cool dat BE topvechters naar Nederland wil halen, maar ze moeten zich goed realiseren waar ze aan beginnen. Dat betekent dat je je op zijn minst professioneel kan gedragen naar de mensen voor wie je het allemaal doet en zonder wie je geen gala hebt: je publiek.

OSU

Sjaak
06-10-2005, 17:30
Sjaak, je hebt in principe gelijk, maar mensen weten soms wel eens meer dan ze hier prijsgeven. Ze horen wel eens wat, weten van dingen maar kunnen daar misschien wel niet altijd over uit de school klappen.


Helemaal mee eens Mjokkie, ik heb ook bepaalde dingen "vernomen" maar die ga ik hier niet posten en zeker niet anoniem.

Het is simpel, wil je niet uit de school klappen dan moet je niks posten :idea:

redjuh
06-10-2005, 19:28
ilk is correct...
dit gala zondag is gewoon top notch door de samenwerking met Pride,
en die op 13-05-2006 in de arena wordt top-notch door de samenwerking met K1.

heb er vet zin an en nu alvast sparen voor januari (2?) wanneer de VVK begint. ff kijken 10 euro per week... met nog 12 weken... nee doe maar 15 euro per week.

en gewoon tevreden zijn, niet teveel vragen

sportfan
06-10-2005, 21:24
De namen achter de organisatie zijn geen onbekenden in het wereldje en kennen het klappen van de zweep.

Ahum...

BP
07-10-2005, 10:22
Dank voor je persoonlijke complimenten Halfshot, maar ik heb de hoop om je ook in deze affaire op mijn hand te krijgen nog niet verloren.

Je stelt dat ik 'kort door de bocht' ga. Misschien. Zeker is dat het relativeren van de kritiek op RR iets anders is als het 'steken van veren', waarin dan ook. Als je mijn post goed gelezen had, kon je ook mijn kritiek op de communicatie meekrijgen. Je hebt nergens kunnen afleiden dat ik erop ben om welke organisatie dan ook in het wilde weg te complimenteren. Als er dus iemand in zijn argumentatie kort door de bocht gaat ben jij het wel.

Ik signaleer alleen dat er mensen behoorlijk kritisch zijn en dat de line-up zoals die er nu staat nog steeds bijzonder is. Om het in termen te gieten die Halfshot waarschijnlijk wetenschappelijk noemt: de kritiek op Bushido Europe is disproportioneel. En natuurlijk is een forum voor het uiten van kritiek en het bespreekbaar maken ervan, maar wat hier gebeurt is het constant opwerpen van vragen, en dan met name door 'guests'. Is het suggestief, dan wordt ondertekend met 'guest'. Waarom die guests overdrijven? Nog 1 keer:

- Nog steeds komen er internationale TOP vechters, iets wat binnen het MMA nog nooit op zo'n schaal gebeurd is.

- De kaarten zijn niet goedkoop, maar ook niet bijzonder duur. Prijzen van 50 of 70 euro zijn voor Ahoy evenementen niet vreemd en ook in de Arena ben je zoiets makkelijk kwijt.

- Bushido Europe is een nieuwe organisatie. Ze moeten daarom hun plaats nog vinden in het promotorswereldje. Persoonlijk vind ik het niet vreemd dat wanneer een compleet nieuwe organisatie in een koud kikkerlandje ineens een line-up met Pride kwaliteit* weet te brengen dit op zijn minst wat internationale kritiek oproept. Bushido Europe kan die discussies alleen winnen door het gala te realiseren en persberichten te plaatsen. Dat is ook precies wat zij doet.

Tot zondag weiger ik dan ook om zware kritiek te uiten. Niet alleen heb ik die 70 euro nog in mijn zak, maar ik denk dat je als nieuwe organisatie het gewoon enorm moeilijk hebt met de grillen van vechters, concurrenten en publiek.

Die veer bewaar ik voor maandag, eens kijken of ik hem kwijtraak!


*(Coleman is meervoudig UFC kampioen en de eerste Pride GP 32-man kampioen) (Fedor is officieel de gevaarlijkste man op aarde en zijn ook niet zachtzinnige broertje is er ook bij) (Randleman is UFC kampioen en wist notabene de alom bejubelde Cro Cop te verschalken)

Remco,

Mag ik je feliciteren met deze post?
Eindelijk een zinnig commentaar.

Anonymous
07-10-2005, 11:06
Ik vind het alleen maar beter dat valentijn overeem uit de line up is geschrapt en Ibragim Magomedov daarvoor in de plaats is gekomen. Die heeft van gewonnen van Sander Thonhauser, Dalgliesh, Sander MacKilljan, en Valentijn Overeem! De man heeft een record van 12-3, heeft alleen van Cro cop en Yvel verloren en van Travis "Diesel" Wiuff. Trouwens wel interresant om de laatste zijn record te bekijken op sherdog. Nee jongens, ibragim is veel beter dan valentijn. Bekijk zijn record maar eens op http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=2951

Ik vind het wel jammer alleen dat de organisatie hoost op de poster zette want ik wist van te voren al dat die niet zou komen en ook yvel was eigenlijk al een bekend verhaal. Maar ja dat soort dingen gebeuren toch wel veel. Toch ook wel weer een groot minpuntje als Igor niet komt hoor :(

Anonymous
07-10-2005, 11:28
op fighttalk staat dat fedor en coleman in het land zijn