PDA

View Full Version : Fedor weg uit Pride?



Jochem
06-10-2005, 22:50
Gerucht na gerucht, Zou het er nu toch van komen?

ik denk van wel
- wie moet hij nou nog verslaan in Pride? als ie ooit kan vertrekken, is het nu hij net zijn "grote concurrent" cro-cop heeft verslagen, en afgelopen jaar de grand prix heeft gewonnen.
- gezeur met de contracten telkens zal hij wel zat zijn.

In K-1 mma zal ie wel tegen bob sapp e.d. gezet worden, lijkt me op zich wel een leuke partij eigenlijk. Fedor op KTFO in R1

a.s.c.
06-10-2005, 23:42
hij heeft toch nog wel een aantal speeltjes.. :D
Josh barnett?
Mark Hunt?

Fedor is een monster maar kan op zijn minst toch wel een beetje stoeien met deze gasten? :wink:

honingdas
07-10-2005, 11:39
Fedor vs Bob??? :shock:

nou... denk dat we Bob dan gaan zien rennen... maar dan bij zijn tegenstander vandaan ipv naartoe

:twisted:

Deuce
07-10-2005, 11:45
Tja, k-1 lijkt me ook wel prima, alleen wat is erna nog voor hem?

Mocht ie pride vaarwel zeggen dan weet ik niet of hij terug mag komen, dus wie willen ze hem voorschotelen? UFC kan nooit betalen wat pride betaald....ben benieuwd hoe en wat...mischien dat colloseum weet iets opstart..

Jay Hoov
07-10-2005, 12:21
Ik zie Fedor niet weggaan bij Pride, de grootste organisatie op gebied van mma.

Anonymous
07-10-2005, 12:31
idd jay, ergens anders vindt hij toch ook geen betere tegenstanders en meer geld ook niet, dus zie hem niet weggaan.

k-1 kan hem veel meer geld bieden.
alleen die tegenstanders wordt n ander verhaal.

Ronny
07-10-2005, 15:06
dit is natuurlijk wel DE kans van K-1 om pride de das een beetje strakker om te doen.

wanneer ze Fedor gehaald hebben, kunnen ze natuurlijk ook goede tegenstanders voor hem halen. binnen pride zijn ze toch bijna allemaal verslagen.

bloody
07-10-2005, 15:42
ik vraag het me af of het zover gaat komen, ik zie het nog wel gebeuren dat pride echt een mega contract neerlegd om hem te houden.

Ik denk zelf dat het niet ten goede gaat komen als fedor voor k-1 mma gaat vechten.

Ronny
07-10-2005, 15:56
hoezo niet? vertel eens waarom.

MZN
07-10-2005, 17:26
idd jay, ergens anders vindt hij toch ook geen betere tegenstanders en meer geld ook niet, dus zie hem niet weggaan.

k-1 kan hem veel meer geld bieden.
alleen die tegenstanders wordt n ander verhaal.

tja Fedor heeft laten zien dat ie de allerbeste is bij de zwaargewichten en als ik dan fedor was en k-1 kon mij meer geld geven voor 't bevechten van mannen als Greco, Sapp, Akebono, Machida of zelfs Penn dan zou ik tekenen.....

ICON
07-10-2005, 17:29
idd jay, ergens anders vindt hij toch ook geen betere tegenstanders en meer geld ook niet, dus zie hem niet weggaan.

k-1 kan hem veel meer geld bieden.
alleen die tegenstanders wordt n ander verhaal.

tja Fedor heeft laten zien dat ie de allerbeste is bij de zwaargewichten en als ik dan fedor was en k-1 kon mij meer geld geven voor 't bevechten van mannen als Greco, Sapp, Akebono, Machida of zelfs Penn dan zou ik tekenen.....

penn is wel zwaarder geworden maar zo zwaar is ook weer overdreven

MZN
07-10-2005, 18:17
idd jay, ergens anders vindt hij toch ook geen betere tegenstanders en meer geld ook niet, dus zie hem niet weggaan.

k-1 kan hem veel meer geld bieden.
alleen die tegenstanders wordt n ander verhaal.

tja Fedor heeft laten zien dat ie de allerbeste is bij de zwaargewichten en als ik dan fedor was en k-1 kon mij meer geld geven voor 't bevechten van mannen als Greco, Sapp, Akebono, Machida of zelfs Penn dan zou ik tekenen.....

penn is wel zwaarder geworden maar zo zwaar is ook weer overdreven

gheghe, nja 't is vooral zodat BJ z'n denkbeelden op orde krijgt. Hij zegt immers zelf dat gewichtsklassen niet bij mma hoort maar bij boksen dus tja dan mag ie van mij wel ff tegen Fedor vechten maar 't was niet helemaal mijn punt, meer een voorbeeld....

Halfshot
08-10-2005, 19:17
Fedor blijft gewoon bij Pride.
Hij heeft nu een beter contract dan ooit, en wie dan ook.
Hij heeft B.E. gebruikt om Pride te laten zien dat hij geen marjonet is.













Dit bericht berust niet op waarheid, maar is suggestief.
Maar het is een eeuwen oud, maar nog steeds goed werkend senario.

The Maniac
08-10-2005, 20:00
Klopt fedor heeft zijn contract verlengd een 6 fight deal contract dus voorlpig zit ie wel bij Pride. 1 gehad en dat is tegen Crop Cop de volgende volgt in de new years eve show eind december wordt Mark Hunt, Yoshida of Noguiera 4rde matchup.

MZN
08-10-2005, 20:18
Klopt fedor heeft zijn contract verlengd een 6 fight deal contract dus voorlpig zit ie wel bij Pride. 1 gehad en dat is tegen Crop Cop de volgende volgt in de new years eve show eind december wordt Mark Hunt, Yoshida of Noguiera 4rde matchup.

het schijnt Yoshida te worden, tenminste dat is wat ik steeds hoor. Een beetje debiele matchup als je 't mij vraagt.

Anonymous
08-10-2005, 20:56
yoshida vs fedor mismatch? Echt niet!