PDA

View Full Version : Wie kan mij helpen??



Iceman#1
07-10-2005, 15:49
Met het in elkaar mixen van een demo-liedje??

Ik wil binnenkort een demo starten, en heb daarvoor een goede mix nodig.
Ik heb het originele liedje hier al klaar liggen, het moet alleen nog gemixt worden.


- Als iemand me kan (en wil) helpen, stuur dan even een PM aub...
Thanks.


(ik heb geen toegang tot het Multimedia gedeelt, daarom doe ik het hier maar)

Deuce
07-10-2005, 16:03
[email protected]

Deze jongen maakte ook de mixes voor grote vechtsportgalas, en demo van het uchi-kyai team uit Duitsland etc.

Zou hem even mailen...

Ton
07-10-2005, 19:19
Ik ken ene Raymond Kuiper die erg VETTE mixes maakt !

Mail hem ff zou ik zeggen. [email protected]

Zijn demo muziek is te beluisteren op zijn site ASIAN ROOTS:
http://members.home.nl/asian-roots/

Misschien wil ie in ruil voor jou BEENSPREIDER wel een VETTE mix maken!

Succes !

Iceman#1
07-10-2005, 19:55
Thanks guys!!
Op de muziek word de hele demo (waar ik mee wil starten) afgestemd, dus het is vrij belangrijk voor me.


Nog meer links zijn altijd welkom :wink: .

Ronald
07-10-2005, 21:13
Je zou ook eens DJ Wigster kunnen proberen. Die maakt o.a. mixes voor alle evenementen die in de Meermanhallen plaatsvinden. Goeie mixes met vooral veel gevoel voor sfeer. Hij doet zelf ook iets aan vechtsport, Belanda Muda als ik het goed heb, op niet al te hoog niveau. Maar z'n mixes zijn knap.

Hij is te bereiken op [email protected].

Iceman#1
07-10-2005, 21:30
Hij is te bereiken op [email protected].

Dit email adres bestaat niet...

Ronald
07-10-2005, 23:22
Dit email adres bestaat niet...
Misschien heeft Deuce het goede adres nog.

Halfshot
08-10-2005, 01:31
Ik moet, zeggen dat de mixen bij de Meermanhallen vaak beter zijn dan de matchmaking.

Die zijn altijd waardeloos.
Maar ik weet dat er altijd een goede sfeer is, mede door de muziek.
Ik heb nog maar een keer gemist " Met oss valt niet te spotten"hete dat gala geloof ik .
Toen was de matchmaking wel weer goed hoorde ik.

ff googlele zou ik zegge
Moet te vinden zijn!

MB667
08-10-2005, 11:41
die raymond kuiper is zeker aan te raden ja.

redjuh
08-10-2005, 12:01
die raymond kuiper is zeker aan te raden ja.

The best there is, the best there was, the best that ever will be.

3 hoera's voor Raymond Kuiper:

(2de kamer stijl)

hoera

hoera

hoera

Jochem
08-10-2005, 19:16
*proest*

Wheelie
08-10-2005, 23:17
die raymond kuiper is zeker aan te raden ja.

ik heb eventueel ook raymond z'n tel. nr. als je wil.
hij woont nog in oss ook ;)

Iceman#1
08-10-2005, 23:21
die raymond kuiper is zeker aan te raden ja.

ik heb eventueel ook raymond z'n tel. nr. als je wil.
hij woont nog in oss ook ;)

Ik heb hem gemailt, dus ik wacht eventjes af...

Wel tof dat jullie mij hiermee wilden helpen iig.
Voor mij is het heel belangrijk, want op de muziek moet ik mijn hele demo afstemmen.

Wheelie
08-10-2005, 23:34
"pendekar" raymond kuiper heeft ook veel hier op het forum gepost
niks dan respect voor de man die geen uitdaging uit de weg gaat.
hebben jullie ooit beelden gezien van de dvd die ik toen geript had
hij ging toen in op een uitdaging van shihan max mulder om naar zijn dojo te komen om hun stijlen te meten
8)

Halfshot
08-10-2005, 23:46
[quote="Iceman#1Wel tof dat jullie mij hiermee wilden helpen iig.
Voor mij is het heel belangrijk, want op de muziek moet ik mijn hele demo afstemmen.[/quote]

Tip: pas op de kwaliteit van jouw demo moet wel heel hoog zijn.
Want hij steelt zo jouw show, en sta je voor joker jouw demo te doen.

Ronald
08-10-2005, 23:54
hebben jullie ooit beelden gezien van de dvd die ik toen geript had
hij ging toen in op een uitdaging van shihan max mulder om naar zijn dojo te komen om hun stijlen te meten
8)
Ik heb nog een filmpje waarin hij niet alleen zijn stijl demonstreert maar ook zijn filosofie met ons deelt:

http://www.megaupload.com/?d=O3Z7GTQ5

Jochem
09-10-2005, 00:15
hehehehehe lmao @ die link van wheelie. got more?
Misschien kan Iceman ons even laten weten wanneer hij zijn demo gaat opnemen. Ben ik aanwezig om het op te nemen for our enjoyment.

Iceman#1
09-10-2005, 00:25
Haha...

Ik ga niks opnemen.
Zodra ik alles klaarheb doe ik de demo op bepaalde evenementen...
Gewoon om (hopelijk) wat meer bekendheid te krijgen.

Halfshot
09-10-2005, 00:27
Dus je heb je moeder nog niets verteld?
Maar ik denk dat je moeder het leuk zou vinden.
Ik neem aan dat het voor haar verjaardag is.

Moederdag, duurt nog wel ff.

Ronald
09-10-2005, 00:40
hehehehehe lmao @ die link van wheelie. got more?
Ik heet dan wel geen Wheelie, maar oké... :wink:

Hier nog een van Mick's hand: http://www.megaupload.com/?d=54SL3NMD

Iceman#1
09-10-2005, 00:43
Dus je heb je moeder nog niets verteld?
Maar ik denk dat je moeder het leuk zou vinden.
Ik neem aan dat het voor haar verjaardag is.

Moederdag, duurt nog wel ff.

Sssst, het is eigenlijk voor mijn oma. 8)

Halfshot
09-10-2005, 01:41
Dus je heb je moeder nog niets verteld?
Maar ik denk dat je moeder het leuk zou vinden.
Ik neem aan dat het voor haar verjaardag is.

Moederdag, duurt nog wel ff.

Sssst, het is eigenlijk voor mijn oma. 8)

ahhhh wat lief.
Maar maak je dan geen zorgen om de muziek, jouw oma vind vast alles leuk wat je doet.

Deuce
09-10-2005, 10:33
Beetje respect voor iceman jongens, er zijn maar weinig martial artists zoals hij die demo's gaan doen.....dus hij kan wel eens een hele grote worden in nederland als hij zo dedicated is...

Iceman#1
09-10-2005, 10:49
Ik heb van 1993 - 2001 bij Remco Pardoel BJJ gedaan...
In 2004 maakte ik mijn comeback, maar kwam er na 6maandjes achter dat BJJ voor mij niet meer de sport is die me trekt.
Ik ben danook meteen weer bij Pardoel weggegaan (Remco is hier overigens niet zo blij mee, maar dat even terzijde... ik moet aan mezelf denken).

Vervolgens ben ik verder gaan kijken en kwam uit op het FreeStyle Martial Arts.

--------------------------
- Voor de kenners onder ons, het lijkt erg op Xtreme Martial Arts (wat een erg acrobatische sport is)...
FreeStyle is net iets meer traditioneler (dus ook minder acrobatisch, gewoon trouwer aan de traditionele technieken, alhoewel het FreeStyle blijft... dus er zitten af en toe zelf verzonnen dingen tussen).

Voor meer info: http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=15048&highlight=


--> Nikki Berwick/Jean Frenette is een beetje de richting die ik opga...
--------------------------

Ik train nu sinds januari elke dag 2,5uur aan mijn lenigheid en ben nu zover dat ik de split/spagaat kan.
Ik ben op dit moment beter in vorm als dat ik ooit ben geweest.

Ik kan met een kleine 3min. rekken mijn split/spagaat al... en de meeste technieken (Ura-Mawashi, etc... en andere trappen op gezichts-hoogte) kan ik verder gewoon met koude spieren.
- Ik ben nu bezig met de opzet van mijn 1e demo, waarmee ik dus meer bekendheid op wil bouwen in NL (en hopelijk daarna ook verder in Europa, maar dat is toekomst).

* Ik heb inmiddels met Aaron Karels de afspraak lopen dat ik a.s. vrijdag van hem de muziek krijg... daarna kan ik serieus beginnen met de opbouw van mijn demo. De demo moet immers worden opgebouwd rondom de muziek.
Natuurlijk zal het wat tijd kosten om alles goed op te zetten, maar ik ben daartoe bereid.
2,5uur trainen per dag is al vrij druk, dus aan discipline/doorzetting zal het niet liggen.
Ik moet in mijn sociale leven ook vrij veel laten schieten, omdat ik er gewoonweg geen tijd voor heb... werk/trainen (en dat valt niet altijd mee). Maar dat heb ik er voor over, sport is voor mij nr.1 op dit moment.
De tijd begint voor mij te dringen (om het in deze sport nog te maken, bij andere sporten ligt de leeftijdsgrens wellicht iets anders), ik ben al 23jaar inmiddels.

Mijn huidige doel is nu om mijn demo klaar te hebben halverwege 2006, en dan gewoon op kleine evenementjes wat te laten zien (tijdens pauzes ofzo).

Halfshot
09-10-2005, 11:06
:lol:

Wheelie
09-10-2005, 11:20
succes iceman

"pendekar" raymond kuiper is ook begonnen bij pardoel en is inmiddels een legende op de fora

Jochem
09-10-2005, 12:13
@Iceman
Misschien is het mogelijk om je demo te demonstreren voor forumleden. Kan je je technieken op band zetten en uploaden, dan kunnen wij onze deskundige mening erover geven. Ook zullen dan enkele forumleden niet schromen om er goede muziek eronder te zetten, en het op een bepaalde manier knippen zodat het er gaaf uitziet.

p.s. bedankt ronald voor beide links!
Enne wheelie, is dat meer van die onzin? ik heb nu die compilatie van 20 mb net van Ronald, maar als er meer is laat maar komen. Ik heb toen wel meegelezen, maar alleen de filmpjes gezien die die over zichzelf maakte.

Iceman#1
09-10-2005, 12:32
@Iceman
Misschien is het mogelijk om je demo te demonstreren voor forumleden. Kan je je technieken op band zetten en uploaden, dan kunnen wij onze deskundige mening erover geven.

Ja, om dan vervolgens belachelijk te worden gemaakt door jullie (wat de meerderheid NU al doet)??
Lijkt me niet echt slim...

- Diegene onder jullie die het wel goed met me voor hebben... thanks.

Halfshot
09-10-2005, 12:41
@Iceman
Misschien is het mogelijk om je demo te demonstreren voor forumleden. Kan je je technieken op band zetten en uploaden, dan kunnen wij onze deskundige mening erover geven.

Ja, om dan vervolgens belachelijk te worden gemaakt door jullie (wat de meerderheid NU al doet)??
Lijkt me niet echt slim...

- Diegene onder jullie die het wel goed met me voor hebben... thanks.

Ach Bush en Balkenende zijn er groot mee geworden.
Het is dat je in je zelf geloof, en de schaamte opzij zet.
Jij heb toch niets teverliezen, je kan alleen maar winnen.

Laat die ongelovige maar een poepje ruiken.
Door jouw, ding hier op het forum tezetten.

Toch?

Jochem
09-10-2005, 13:00
:? Dus je gaat een demo geven maar je wilt dat niemand het ziet omdat je bang voor kritiek bent. Ok.... suc6

Iceman#1
09-10-2005, 16:39
Haha, nee dat is het probleem niet.
(ik probeer alleen onderscheid te maken tussen mensen die serieus interesse tonen, en mensen die me belachelijk proberen te maken)

Biiyen
09-10-2005, 18:30
* Ik heb inmiddels met Aaron Karels de afspraak lopen dat ik a.s. vrijdag van hem de muziek krijg...

hahaha hier heb je de muziek van Karels! Veel plezier met bouncen

http://www.megaupload.com/?d=W8SJTSNJ

Wheelie
09-10-2005, 23:38
Enne wheelie, is dat meer van die onzin? ik heb nu die compilatie van 20 mb net van Ronald, maar als er meer is laat maar komen. Ik heb toen wel meegelezen, maar alleen de filmpjes gezien die die over zichzelf maakte.

ik heb toen die band van shihan max mulder gekregen, effe kijken waar ik het heb :wink:

Wheelie
09-10-2005, 23:55
hier nog een highlight van de pendekar

http://l1.yousendit.com/d.php?id=RCQ138YFY2SG29VPFHJYKPQ8C

Jochem
10-10-2005, 00:07
@ Iceman
ik ben mezelf ziek aan et lachen over Pendakar ray, lees mijn posts maar is goed.
Ja ik hoop dat er wat te lachen valt met die filmpjes die je upload, maar als je maar half zo lenig bent als je zelf zegt, dan kan het toch niet misgaan? Lenigheid is toch het belangrijkste in extreme martial arts. Enne, ik geef het heus wel toe als het cool is, don`t worry.

@ wheelie
thx!

Ronald
10-10-2005, 00:18
ik ben mezelf ziek aan et lachen over Pendakar ray, lees mijn posts maar is goed.
Ter info, die rechterhand van de Pendekar lijkt ingetaped, maar dat is ie niet. Het is gips, overgehouden aan een paar dagen daarvoor waar hij met Gimgamgommetje ook stijlen heeft vergeleken.

Jochem
10-10-2005, 00:21
yea, ik heb gelezen wat er was gebeurd. daar zijn zeker geen filmpjes van :)

Iceman#1
10-10-2005, 09:59
Ik heb grote hoop dat iceman nu misschien wel net zo'n legende gaat worden als ray.
Die combinatie van muziek en eigen demo's klinkt in ieder geval veelbelovend.
Iceman, laat je niet afschikken door de haters en hou ons op de hoogtte van ale ontwikkelingen, want ik denk dat je heel ver gaat komen.

Ik ben iig tot op het bot gemotiveerd en vastbesloten alles te doen wat ik kan om mijn doelen te bereiken.

Ik verwacht halverwege 2006 mijn 1e demo klaar te hebben...

Anonymous
10-10-2005, 12:00
ai, die mix is kaulo spang aan het worden tok!


ggggg unit

ibbie
10-10-2005, 13:48
wat is er gebeurd dan met ggg? heb ik gemist...

Halfshot
11-10-2005, 23:24
Kwalitiet kan niet vaak genoeg gepromoot worden!!!

TTT

Ton
12-10-2005, 19:14
Ik heb grote hoop dat iceman nu misschien wel net zo'n legende gaat worden als ray.
Die combinatie van muziek en eigen demo's klinkt in ieder geval veelbelovend.
Iceman, laat je niet afschikken door de haters en hou ons op de hoogtte van ale ontwikkelingen, want ik denk dat je heel ver gaat komen.

Ik ben iig tot op het bot gemotiveerd en vastbesloten alles te doen wat ik kan om mijn doelen te bereiken.

Ik verwacht halverwege 2006 mijn 1e demo klaar te hebben...

Kun je niet deze maand een kleine trailer/preview opnemen?
Gewoon ff klein stukje demo, 1 of 2 MOVES !

Zou vet zijn man

btw, Raymond Kuiper nog gemaild? En wat terug gehoord?

Halfshot
12-10-2005, 19:30
btw, Raymond Kuiper nog gemaild? En wat terug gehoord?

Ja.
(Raymond Kuiper )
Ben in Las Vegas.
Drukdrukdrukdruk.

er loopt hier een gerucht dat "a new kid in town will conquer Las Vegas"

Weet jij meer Halfshot?

Kep maar terug gesms
maak je geen zorgen, op zijn vroegst half 2006 bestaat er een kans dat je jouw monopolie positie moet delen.

Iceman#1
12-10-2005, 20:05
Het is de bedoeling dat ik halverwege 2006 mijn allereerste demo klaar heb, maar tot die tijd houd ik alles compleet voor mezelf.

Misschien over een paar maandjes ofzo, als er al wat uitkomt... wie weet dat ik dan een keertje wat op dit forum post.

ICON
12-10-2005, 20:19
Het is de bedoeling dat ik halverwege 2006 mijn allereerste demo klaar heb, maar tot die tijd houd ik alles compleet voor mezelf.

Misschien over een paar maandjes ofzo, als er al wat uitkomt... wie weet dat ik dan een keertje wat op dit forum post.

maar wat houdt zon demo precies in? hoe lang duurt zo iets? veel standaard dingen met een aantal spectaculaire dingen of alleen spectaculaire dingen etc? en wat zouden die spectaculaire dingen dan zijn?

Halfshot
12-10-2005, 20:20
Het is de bedoeling dat ik halverwege 2006 mijn allereerste demo klaar heb, maar tot die tijd houd ik alles compleet voor mezelf.

Misschien over een paar maandjes ofzo, als er al wat uitkomt... wie weet dat ik dan een keertje wat op dit forum post.

Doe ff niet zo arrogant.

Als je het op vid. heb post het dan.

Loop nauw niet te verkondigen hoe goed je wel niet ben, en daarna steeds terug krabbelt.

En gaarne een reply binnen een uur, want zo kennen we je ook!
Je antwoort allen waneer jouw het uitkomt.

Halfshot

Iceman#1
12-10-2005, 20:25
De demo moet tussen de 90sec-110sec duren... het moet op muziek.
Er mag slechts 1 acrobatische techniek inzitten (denk hierbij aan een radslag zonder handen of iets dergelijks).

- Ik heb al wel wat dingen in mijn hoofd zitten... Ik ga niet zo extreem als Chloe Bruce, omdat ik geen XMA doe, wat zij wel doet.
Maar het gaat een beetje de richting op als Jean Frenette/Nikki Berwick (zie de link eerder in deze topic).
Wel probeer ik een beetje afwijkend van deze 2 te zijn, zodat het geen kopie word (met méér van hetzelfde, want daar zit niemand op te wachten).

Iceman#1
12-10-2005, 20:28
Doe ff niet zo arrogant.

Als je het op vid. heb post het dan.

Loop nauw niet te verkondigen hoe goed je wel niet bent

Aangezien ik niks op video heb (want zover ben ik nog niet, ik ben nog bezig met de muziek), valt er niks te laten zien.
Verder loop ik absoluut niet op te scheppen, want ik heb nooit gezegd dat ik het wel eventjes ga maken (waar jij die woorden vandaan haalt is mij een raadsel).

Jochem
18-10-2005, 17:54
music maestro!!!! waar blijft de muziek!

edit tip voor de muziek:

"Ik voel me net een skippybal"

RNLMC
18-10-2005, 18:47
beste meneer iceman,

hoe oud bent u eigenlijk als ik vragen mag,

op uw site staat dat u 8 jaar bjj hebt gedaan(1993-2001)
toen 4 jaar niets
en in januarie 2005 bent u begonnen met xtreme hoog springen en hard schreeuwen.

ik wens uw veel succes

Halfshot
18-10-2005, 18:56
Ben bang dat het weer uitgesteld is

As this forums' Administrator, I have to show the right example ... so here I go:

------------

- Name: Richard Vos
- Nickname: Iceman
- Date of birth: 4 May 1982
- Nationality: Dutch
- Residence: Oss, The Netherlands
- Hobbies: FreeStyle Martial Arts, Mixed Martial Arts, WRC, Formula1 and Darts
- Favourite Martial Artists: (FreeStyle) Nikki Berwick, Jean Frenette and Chloe Bruce. (Mixed) Rickson Gracie, Mirko Cro Cop and Royce Gracie
- Martial Arts background: I've done Brazilian Jiu Jitsu from 1993 - 2001. January 2005 I started FreeStyle Martial Arts, and I hope to be ready for my first demo in 2007.


Ik neem aan dat de muziek de bottleneck is?

Iceman#1
18-10-2005, 19:16
Op dit moment ben ik idd nog op de muziek aan het wachten.
Ik heb met Aaron Karels de afspraak lopen dat hij mijn muziek in elkaar zet.

Dus het is even wachten op Mr. Karels

Halfshot
18-10-2005, 19:59
Dit is niet de houding van een warrior.
Die gaat vanzich zelf uit, en anticipeerd op de situatie.

Zo kom je er nooit, jij heb een manager nodig!!!

Halfshot
27-10-2005, 02:05
En?
Kun je ons een status geven?

redjuh
27-10-2005, 02:25
ze hebben een relatie