PDA

View Full Version : 4 december topgala in Almere



Shytown
08-10-2005, 00:04
4 Dec Almere: Internationaal gala topgala - by Rocket
2005-10-08
4 December zal er een uniek vechtsport evenement gaan plaats vinden in Nederland. Een line up die in eerste instantie voor elke vechtsportliefhebber een droom leek te zijn wordt 4 December werkelijkheid. SLAMM Entertainement heeft het voor elkaar gekregen Almere om te dopen tot een waar vechtsportparadijs. 4 December zullen zij in sporthal Stedenwijk een dijk van een line up neerzetten.

Een favouriet voor velen is zonder twijfel de thaise topvechter Buakaw pro Paramuk. SLAMM Entertainement heeft het voor elkaar gekregen deze thaise topper naar Nederland te halen. Buakaw die eigenlijk alleen maar Japan vecht zal dus 4 dec zijn kunsten in Almere laten zien tegen niemand minder dan Marco Pique.

Naast deze kraker staan er echter nog meerdere toppartijen op het programma. Zo zal Tyrone Spong aantreden tegen de ijzersterke Shakuta. De winaar van deze partij zal de wereldtitel mee naar huis mogen nemen.

Ook de in Nederland o zo populaire Panjonsuk ontbreekt niet in het rijtje en hij zal het op gaan nemen tegen de kampioen van het Superleague toernooi: Alviar Lima.

Uiteraard heeft de organisatie ook aan de dames gedacht en hebben zij voor Germaine een wereldtitel partij neer weten te zetten tegen Carla Hood.

Peter Hoes zal het gaan opnemen tegen de ijzersterke Amerikaan Baxter Homdy.

En een partij waar veel mensen al een hele tijd naar uitkijken is die van Pislik vs Per Eklunk. Deze partij kon vorig jaar geen doorgang vinden maar 4 December treffen beide vechters elkaar in de ring.

Als klap op de vuurpijl heeft SLAMM Entertainement een verassing voor alle heren. Niemand minder dan de playmate van 2004 Latasha Marzolla zal acte de presence gaan geven. Helaas niet voor een lapdance maar ook zij zal in de ring haar kunsten gaan vertonen. Voor de heren wiens vrouw niet stiekem achter zit mee te kijken: Check deze website http://www.latasha.us/

Ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat dit een uniek evenement zal worden. Stuk voor stuk toppartijen. Aangezien de sporthal stefenwijk een beperkt aantal bezoekers kan ontvangen raden wij jullie aan de kaarten snel te bestellen want vol is uiteraard vol. Zodra de kaartverkoop van start zal gaan zullen wij dat uiteraard hier op fighttalk vermelden.

De line up tot nu toe in het kort:

Marco Pique vs Buakaw Pro Pramuk

Tyrone Spong vs Shakuta

Panjonsuk vs Alviar Lima

Germaine de ramdanie vs Carla Hood

Peter Hoes vs Baxter Homdy

Latasha Marzolla vs TBA

Bron:www.fighttalk.nl

RisingSun
08-10-2005, 00:27
Wel vette line-up! Als ze dan toch bezig zijn in Almere kan Aaron Karels toch ook wel ff een partijtje knokken?? Hij woont er waarsschijnlijk om de hoek!

Highline
08-10-2005, 00:34
ziet er veel belovend uit

Anonymous
08-10-2005, 01:27
Buakaw?

marcelt
08-10-2005, 01:35
goh dacht dat Pajonsuk onlangs niet op was komen dagen op Rutz'toernooi. Dapper dat zij hem dan toch boeken!

Hollandpride
08-10-2005, 13:47
goh dacht dat Pajonsuk onlangs niet op was komen dagen op Rutz'toernooi. Dapper dat zij hem dan toch boeken!

Hij was er toch echt wel op It's Showtime.

Anonymous
08-10-2005, 13:50
goh dacht dat Pajonsuk onlangs niet op was komen dagen op Rutz'toernooi. Dapper dat zij hem dan toch boeken!

Hij was er toch echt wel op It's Showtime.

Hij bedoelt het 8-mans toernooi in Tilburg :wink:

Maroclove

Jeru
08-10-2005, 15:40
goh dacht dat Pajonsuk onlangs niet op was komen dagen op Rutz'toernooi. Dapper dat zij hem dan toch boeken!

Was al een tijdje van tevoren bekend dat hij niet zou vechten (tenminste ik had het al op internet gelezen) dus een echte verrassing was het natuurlijk niet...
Verdomme dat ik nou net op die dag in Thailand moet zijn :lol:

marcelt
08-10-2005, 16:51
O. In het stukje wat ik las stond dat Simon R. de ring in kwam en een verhaal vertelde dat Pajonsuk het had laten afweten.

Jeru
08-10-2005, 17:00
O. In het stukje wat ik las stond dat Simon R. de ring in kwam en een verhaal vertelde dat Pajonsuk het had laten afweten.

Klopt dat heb ik ook gelezen en dat verbaasde me een beetje. Het gerucht ging al langer. Misschien dat Pajonsuk zich nooit bij Rutz heeft afgemeld maar dat ie niet zou vechten was me al duidelijk.

gieloe
08-10-2005, 20:03
zeer vet gala!! alleen ik begrijp niet dat ze zo een topper als buakaw tegen pique zetten!! die jongen is dat niveau nog niet!! laat drago dat eens proberen eerst!!! als ik dit lees is het eerste wat in me opkomt dat milton felter dit gala wel zal organiseren en daarom pique tegen hem laat vechten!!! maar doe het alsjeblieft niet!!! zal geen leuke wedstrijd zijn!!! verschil in niveau is veel te hoog

Anonymous
08-10-2005, 20:55
latasha vs jenna jameson zou wel leuk zijn.voor de rest: vette line up!

Anonymous
09-10-2005, 16:33
Dacht dat RON POST tegen hUmby zou staan????????????????!!!!! :shock:

Anonymous
19-10-2005, 16:29
zei Fred Royers op eurosport ook niet dat Rick Roufus moest vechten op dit gala tegen een Nederlander (ben vergeten wie)

honingdas
19-10-2005, 16:54
latasha vs jenna jameson zou wel leuk zijn.voor de rest: vette line up!

Als 't maar geen Kim Holland is.
Mee eens!!!!

Verder zeker topgala... nou maar hopen dat deze partijen wel allemaal doorgaan :wink:

jcsport
19-10-2005, 17:37
by Tarik Solak

-79kgs

Purse is 20'000Euros

Card:

Pete „The Secret Weapon“ Spratt ( USA )
Tofan Pirani
Senol Cetin ( TUR )
Head Hunter (Papua New Guinea (Sp?))
Tyrone Spong ( NED )
Rene Litschko ( D )
Lutz Neukirchen ( D )
Alexander Seelig ( RUS )
http://www.chokemuay.com/forums/uploads/post-17-1129625023.jpg

Gezien de data van de beide gala's lijkt het me duidlijk dat Spong op 1 van de 2 niet knokt!

Bovenstaande heb ik gekopieerd van www.chokemuay.com

jojo
19-10-2005, 17:39
hebben ze al iemand voor Latasha Marzolla

honingdas
19-10-2005, 18:14
hebben ze al iemand voor Latasha Marzolla
Haha, wil jij haar wel even aanpakken??? Denk dat je niets heel laat van haar mooie koppie... ;-)

Anonymous
19-10-2005, 18:32
welke klasse vecht Latasha Marzolla ? en welk gewicht dan ?

Anonymous
20-10-2005, 17:16
waar zijn de toppers van Pancration!!!!!!!

smike
20-10-2005, 17:51
Lol ik wil wel die marzolla eindelijk eens in actie zien, die kutsite van der is betaald ik maak gelijk een dungeon topic aan :p

Anonymous
21-10-2005, 13:34
Hoi sportvrienden,

Heb net een berichtje gekregen van Henry "Superpiele" Akdeniz gekregen. Hij vecht i.p.v. T. Spong tegen Shakuta voor de wereldtitel. Ik vind dit persoonlijk een klasse match. En natuurlijk gaat mijn voorkeur naar de Nederlandse en Europeese kampioen Superpiele.

Groet,

Yelle.

marcelt
21-10-2005, 15:31
Ja zie hem ook graag een keer aan het wek. Maarre volgens mij is Spong ook Europees kampioen (andere bond).
Wel K*T dat hij niet komt. Hij moet ook maar tegen Pile . Kunnen we zien wie de bechte kampioen is.
Die shakuta wil ik ook wel graag zien. Hij sloeg toch Mes neer. En Mes is een van de besten.

marcelt
21-10-2005, 15:36
Herstel:werk

Kennelijk vecht Spong in Duisburg. Jammer. Wat raar dat
Slamm dan schrijft dat hij bij hun vecht. Het wordt hopelijk geen R'dam rumble verhaal. Nog een overeenkomst: ook hun website die op de flyer staat doet het niet.

marcelt
21-10-2005, 16:03
Naast Mes ko schoppen heeft Shakuta ook wereldtitels en een erg goede wedstrijdenlijst: 50 wedstrijden 47 gewonnen en drie verloren. Vet!
http://www.superleague.tv/fighters_details.php?id=103

The Bulldog
22-10-2005, 22:10
Superpiele gaat Shakuta pakken denk ik...

was net zeker niet onder de indruk van Shakuta....

Weer feest op 3 december... :twisted:

marcelt
23-10-2005, 10:23
Ik hoop dat je gelijk hebt!

Anonymous
24-10-2005, 12:07
is er nou al een tegenstandster voor die sexbom ?? sabina sokudo-gym

jojo
24-10-2005, 13:14
is er nou al een tegenstandster voor die sexbom ?? sabina sokudo-gym

ik wist niet eens dat die zou vechten daar??

Anonymous
24-10-2005, 13:57
haha neeeej ik ben sabina.. :lol: ik wou weten of die Latasha nou al een tegenstandster heeft..

Wessa
25-10-2005, 14:14
Zoals ik dus al eerder zei, spong vecht niet tegen shakuta..

Maargoed, Piele gaat het onderspit delven tegen shakuta.