PDA

View Full Version : TICKET UNLIMITED Presenteert i.s.m. Mejiro Gym: K-1 Finale



tabrizie187
08-10-2005, 01:12
Op 19 november is het weer zover:

Dan zullen de beste zwaargewichten ter wereld het in een 8 man toernooi tegen elkaar opnemen.
De winnaar zal een bedrag van € 450.000,- verdienen en mag zich een jaar lang de onbestwiste wereldkampioen noemen.
In het land van de rijzende zon is dit toernooi al jaren een begrip.
75.000 man zullen het spektakel live meemaken in de Tokyo Dome, en nog eens miljoenen toeschouwers wereldwijd zitten aan de buis gekluisterd om maar niets van dit evenement te hoeven missen.
Van de 12 keer dat dit toernooi werd gehouden is er al 10 X door een Nederlander gewonnen.
Ook nu maken de Hollandse jongens weer een goede kans.
Met Semmy Schild, Peter ‘The Lumber Jack� Aerts en natuurlijk Remy�the Flying Dutchman� Bonjaski, hebben de Nederlanders weer een heel gode kans om er met de hoofdprijs vandoor te gaan.
Maak dit top vechtsportgala mee met Ticket Unlimited en geniet net als miljoenen vechtsport liefhebbers van dit ongelofelijke spektakel.
Vertrek : Woensdag 16 november.
Retour : Maandag 21 november.


Inclusief: retourvlucht Amsterdam - Tokyo - Amsterdam
Inclusief: transfer vliegveld Narita - hotel
Inclusief: 4 nachten op basis van 1 persoonskamers in het hotel van de vechters!
Inclusief: Ring Seats plaatsen voor de “Grand Prix K-1�
Meet and greet met o.a. de winnaar van de afgelopen 2 edities REMY BONJASKI.
Meet and greet met de coach van deze kampioen en eigenaar van de befaamde Amsterdamse sportschool Mejiro Gym en oud 4-voudig wereldkampioen Andre Mannaart.
Meet and greet met diverse K1 grootheden zoals Ray Sefo e.a.

voor verdere info zie http://www.ticketunlimited.nl/

redjuh
08-10-2005, 01:16
en wat moet dat geintje kosten?


nog bordenwassers nodig iemand?

Sjaak
08-10-2005, 01:21
en wat moet dat geintje kosten?



Inderdaad een niet onbelangrijke detail :lol:

Ronald
08-10-2005, 01:42
en wat moet dat geintje kosten?
Evenement : K1 Finale
Locatie : Tokyo Dome
Plaats : Tokio
Datum : 19 november 2005
Tijd : N.B.
Beschikbaar : Staanplaatsen

Prijs vanaf : € 3.500,00

marcelt
08-10-2005, 01:42
Evenement : K1 Finale
Locatie : Tokyo Dome
Plaats : Tokio
Datum : 19 november 2005
Tijd : N.B.
Beschikbaar : Staanplaatsen

Prijs vanaf : € 3.500,00 HET IS VOOR N :wink: IKS!!!
Inclusief
Retourvlucht Amsterdam-Tokio
Overnachtingen in centrum van Tokio
Ontmoeting met een aantal vechters

Sjaak
08-10-2005, 01:55
Vanaf 3500 euro voor 4 dagen en dan heb je slechts staanplaatsen :shock: Denk niet dat ze extra vluchten hoeven in te kopen :lol:

Anonymous
08-10-2005, 09:35
koop een vliegticket van tokyo naar japan en terug wat zal het zijn in november zeg 1000 euro.

neem een goedkoop of normaal hotel. zal zo rond de 60 en 100 euro per dag kosten.

hotel van vechters is shinagawa prince hotel. er zijn er 3 prince hotels in die area. maar je moet degene hebben als je de heuvel oploopt en dan aan je rechterhand. desnoods neem je kamer in dat hotel. maar dan zal de prijs denk ik zo rond de 150 euro per dag kosten.

kaartje voor k1 tokyo dome? geen probleem. als het uitverkocht is ga gewoon op de dag dat het evenement is naar de tokyo dome toe en er zijn genoeg mensen daar die op zwarte markt kaartjes verkopen. ik heb dat zelf ook wel eens gedaan. moest toen voor een kaartje van 200 euro 300 euro betalen. en heb dan geen staanplaats maar een ring site ticket. ( zit je achter de vips )

dus al met al. reis tokyo heen en terug 1000 euro plus 4 dagen hotel = 400 euro ( ruim ) en zeg ticket 300 euro ruim genomen zit je aan 1700 euro! en als je vechters wilt onmoeten ga gewoon naar k1 hotel en er lopen altijd wel wat vechters rond daar. er zijn genoeg japanse fans die er soms 8 uur per dag zitten om een foto of handtekening te krijgen.

al met al 3500 euro is gewoon asociaal en geldklopperij. vandaar dat ik hierboven een goedkoper alternatief neerzet.

greetz

silva4life

Anonymous
08-10-2005, 11:13
IK ben het helemaal met je eens ..silva4life
SCHANDALIG dat iemand zulke prijzen durft te vragen .. :twisted:

Veel mensen in de maatschapij hebben het niet zo bont finnanciëel gezien..
Er zijn heel weinig mensen die in vechtsport geinteresseerd zijn en er ook aan doen in praktijk die zo een bedrag zo maar eventjes kunnen ophoesten :roll:

Waarom zou ik K-1 vechters willen spreken in Japan ..als er 3 K-1 Champs in Holland rondlopen..
Peter aerst .Ernestho Hoost en Bonjasky..?

En wat dacht je van de K-1 vechters zoals Stefan Leko ..Errol Paris ..Hardonk...Venetiaan..Banazouz..Overeem..en vechters die bij Its Showtime en Too Hot To Handel vechten zijn van heel hoog niveau
Als je deze Toppers wil zien of met ze op de Foto dan hoef je alleen maar naar een vette Gala mat een Vette Line Up te gaan en ze lopen daar ook rond en ze zijn altijd bereid om een praatje te maken..dat vinden ze juist heel leuk de respect van hun fans in Holland :wink:

Pure [/b] GELDKLOPPERIJ :evil:

Anonymous
08-10-2005, 11:15
En Semy Shilt niet te vergeten dat is een gevaarlijke vechter

jaco
08-10-2005, 11:27
kakuto.com biedt voor 750 euro ongeveer het zelfde aan. alleen moet je de vliegreis zelf regelen. komt dus nog bij de prijs, maar dat is volgens mij nog steeds veel goedkoper
http://www.kakuto.com/article.php?sid=902&thold=0

Sjaak
08-10-2005, 14:43
Waarom zou ik K-1 vechters willen spreken in Japan ..als er 3 K-1 Champs in Holland rondlopen..


Haha deze gast vind ik geweldig, heel scherp :wink: Zoals ik hierboven al zei, ze hoeven denk geen extra vluchten in te kopen met zulke absurde prijzen :lol:

MMA Davy
08-10-2005, 14:52
thnxxxxx :lol:

Jofeljoh!
08-10-2005, 18:10
9 keer ja.

Maar idd, wat een prijzen... als arme student moet ik daar wel minimaal een jaartje voor werken... ik waardeer het initiatief maar tegelijkertijd vraag ik me echt af wat zij er aan overhouden.

Dat er aan verdiend moet worden lijkt me duidelijk, maar dit lijkt op het eerste gezicht wel erg extreem (al kan ik niet echt een goede inschatting maken wat de organisatie kwijt is aan kosten uiteraard)...

nee, ik wil nog steeds heel graag eens naar een K-1 finale, maar voor dit geld?

Ik wacht liever maar ff de K-1 in de Arena volgend jaar af :P