PDA

View Full Version : Fedor vecht niet!



Ronald
08-10-2005, 16:22
Ik hoor net dat op de persconferentie duidelijk zou zijn geworden dat Fedor morgen niet vecht. Een kleine slag om de arm, want ik hoorde het via via. Bovendien zie ik er nog geen nieuws over op de Bushido site. Voorlopig dus nog enigszins een rumor maar het begint er nu toch wel heel veel op te lijken :? .

Mike
08-10-2005, 16:26
tja niet echt verassend nieuws

:lol:

Jeru
08-10-2005, 16:31
Ik heb het ook gehoord.....
Wel balen, helemaal voor een aantal brazilianen die gisteren speciaal voor Fedor een kaartje van 80 euries hebben aangeschaft.
*laat het niet waar zijn en dat hij morgen gewoon in de ring staat om te knokken* :roll:

ps. Phil Baroni was er ook dus misschien dat die zin heeft in een robbertje knokken :lol:

Ronald
08-10-2005, 16:37
Btw. ik voel me wel flink genaaid :evil: .

sportfan
08-10-2005, 16:56
Btw. ik voel me wel flink genaaid :evil: .


Wie niet horen wil moet maar voelen ;-) (sorry Ronald kon het ff niet laten)

sportfan
08-10-2005, 17:02
Ik hoor net dat op de persconferentie duidelijk zou zijn geworden dat Fedor morgen niet vecht. Een kleine slag om de arm, want ik hoorde het via via. Bovendien zie ik er nog geen nieuws over op de Bushido site. Voorlopig dus nog enigszins een rumor maar het begint er nu toch wel heel veel op te lijken :? .

Is dit een officiele bron dat via via? Op dit forum willen we geen geruchten ok?

Shytown
08-10-2005, 17:03
Ik ben met de dag blijer dat ik geen kaartje heb gekocht.
x2

Nu Valentijn niet vecht zou ik alleen nog een kaartje kopen voor Aleksander-Rooze, Murder en Spong. Maar goed, murder en Spong zijn vast nog wel vaker in NL te zien.

Wat is eigenlijk de reden dat Fedor niet vecht? De gespalkte hand? Of heeft hij toch een krabbeltje onder een nieuw (en verbeterd) Pride contract gezet?

LOCO
08-10-2005, 17:10
Het verhaal klopt.
Ik was vandaag aanwezig bij de weging en regeluitleg samen met Chico. Hoorde van Bob en Irma dat Bob gisteravond tegen 22.00 een telefoontje had gekregen dat Fedor NIET vecht, dit ivm de (reeds veelvuldig besproken) blessure aan zijn hand. Bob vertelde heel erg teleurgesteld te zijn.

Ik ben overigens VOOR de officiele persconferentie weg gegaan, aangezien we nogal lang hadden moeten wachten dan, en daarna nog wel een aardige rit naar huis te gaan hadden, en chico had geen zin om te wachten maar wou liever naar huis, een beetje rust pakken voor zijn wedstrijd morgen,.........
Zal zo ook ff kijken hoe die paar foto's die ik van afstand gemaakt heb geworden zijn.

Osu

LOCO

Highline
08-10-2005, 17:11
Ik ben met de dag blijer dat ik geen kaartje heb gekocht.


idd. ik sprak net pidog en die vertelde ook al dat hij gehoord had at fedor niet vecht.....

sportfan
08-10-2005, 17:13
Uitgaande van een professionele organisatie geloof ik dit gerucht pas wanneer dit officieel bevestigd wordt middels een persbericht en niet van anderen of "someone close". :)

Natuurlijk krijgt Bob zijn gage wel uitbetaald want dat van die hand was toch allang al bekend? :twisted:

Sjaak
08-10-2005, 17:23
Goh wat zou dat verrassend nieuws zijn ..... :roll:

LOCO
08-10-2005, 17:34
Uitgaande van een professionele organisatie geloof ik dit gerucht pas wanneer dit officieel bevestigd wordt middels een persbericht en niet van anderen of "someone close". :)

Natuurlijk krijgt Bob zijn gage wel uitbetaald want dat van die hand was toch allang al bekend? :twisted:

Tja,............ Zoals ik zei heb ik de persconferentie zelf maar overgeslagen na de weging en zo, maar ik ga er toch niet van uit dat bob en irma tegen me staan te liegen........ Bob was er echt zuur van (irma overigens ook) dus ja,......................

sportfan
08-10-2005, 17:34
Stel dat het waar zou zijn dat Fedor niet zo vechten wat ik zelf niet geloof aangezien "someone very close" vertelde dat hij wel zou vechten... dan ben ik benieuwd hoe de organisatie dit morgen gaat uitleggen aan de mensen die voor 70euro een kaartje hebben gekocht om Fedor te zien "vechten" in NL.

Kaoklai
08-10-2005, 17:36
Als dat zo is dat Fedor niet vecht
.Misschien is het dan een idee om Bob een Thai-Box partij te laten draaien tegen Errol Zimmerman of zo of tegen Zowa..want Thai-Boxen kan Schreiber nog steeds als een van de beste onder de MMA vechters in Nederland :wink:

Shytown
08-10-2005, 17:40
Als dat zo is dat Fedor niet vecht
.Misschien is het dan een idee om Bob een Thai-Box partij te laten draaien tegen Errol Zimmerman of zo of tegen Zowa..want Thai-Boxen kan Schreiber nog steeds als een van de beste onder de MMA vechters in Nederland :wink:

Hmmz dan zou ik hem liever tegen Coleman of Randleman zien

sportfan
08-10-2005, 17:46
Stel dat het waar zou zijn dat Fedor niet zo vechten wat ik zelf niet geloof aangezien "someone very close" vertelde dat hij wel zou vechten...

Ik neem aan dat dit cynisch bedoeld is, aangezien Loco net post dat Bob en Irma het hem zelf verteld hebben?

Cynisch? Ik?

Jeru
08-10-2005, 17:46
Stel dat het waar zou zijn dat Fedor niet zo vechten wat ik zelf niet geloof aangezien "someone very close" vertelde dat hij wel zou vechten...

Ik neem aan dat dit cynisch bedoeld is, aangezien Loco net post dat Bob en Irma het hem zelf verteld hebben?

Cynisch? Ik?

:mrgreen:

Kaoklai
08-10-2005, 17:51
Als dat zo is dat Fedor niet vecht
.Misschien is het dan een idee om Bob een Thai-Box partij te laten draaien tegen Errol Zimmerman of zo of tegen Zowa..want Thai-Boxen kan Schreiber nog steeds als een van de beste onder de MMA vechters in Nederland :wink:

Hmmz dan zou ik hem liever tegen Coleman of Randleman zien


Ja Coleman daar heb je gelijk in ook een ouwe Rot in het vak die alles meegemaakt heeft en tegen iedereen gestaan heeft dat zou een vette partij opleveren..

Coleman staat helaas al tegen Milco Voorn..

Maar Randleman is niet in Topvorm dit jaar na zijn verlies door Choke tegen Crocop begin dit jaar vecht hij niet meer zoals vanouds

Anders misschien Chalid Arab van Golden Glory dat is een taaie knokker die verschrikkelijk hard slaat en in Pride alreeds op punten won na een slopende partij van Rodney Faverus

sportfan
08-10-2005, 18:01
Stel dat het waar zou zijn dat Fedor niet zo vechten wat ik zelf niet geloof aangezien "someone very close" vertelde dat hij wel zou vechten...

Ik neem aan dat dit cynisch bedoeld is, aangezien Loco net post dat Bob en Irma het hem zelf verteld hebben?

Cynisch? Ik?

Oh sorry, hoe kon ik het ook denken?? ;)

Ik ga morgen misschien wel even kijken (en een kaartje kopen ja!) om te kijken hoe ze dit nieuws aan het publiek gaan verkopen. Ik verheug me al op de "waarheid geweld aandoende" argumenten die medegedeeld zullen worden terwijl 'wij' dit allemaal (behalve de naievelingen) begin september al wisten...

Sjaak
08-10-2005, 18:08
Stel dat het waar zou zijn dat Fedor niet zo vechten wat ik zelf niet geloof aangezien "someone very close" vertelde dat hij wel zou vechten...

Ik neem aan dat dit cynisch bedoeld is, aangezien Loco net post dat Bob en Irma het hem zelf verteld hebben?

Cynisch? Ik?

Oh sorry, hoe kon ik het ook denken?? ;)

Ik ga morgen misschien wel even kijken (en een kaartje kopen ja!) om te kijken hoe ze dit nieuws aan het publiek gaan verkopen. Ik verheug me al op de "waarheid geweld aandoende" argumenten die medegedeeld zullen worden terwijl 'wij' dit allemaal (behalve de naievelingen) begin september al wisten...

Er worden al kaartjes aangeboden voor 20 - 25 euro na het bericht van Fedor dus "O" gewoon naar de Ahoy gaan :lol:

Anonymous
08-10-2005, 18:21
het gaat toch altijd zo, dus waarom nu die ophef .... wie geloofd al die line-ups nu nog van een B-organisatie. Het is allemaal goed en leuk bedoeld, maar weer reeel. De kaarten zijn waaaayyyyy te duur en zo bijzonder is de line-up ook niet want die had je ook bij een ander gala kunnen zien. Randleman , Coleman zijn left overs en hadden hier niet gevochten als ze aan de top hadden gestaan. Ze zijn nu betaalbaar en that's it. Meeste mensen zullen niet eens weten wie Mark Coleman of Randlman is, laat staan wie Fedor is. Het zal denk ik 200kaarten schelen als voor de mensen die echt voor Fedor kwamen. Bob Schrijber vs Gilbert IV of V ik raak de tel kwijt trekt meer mensen dan Randleman tegen Chalid.....with all do respect. Het is maar net waar het nederlands publiek mee bekend is....eeeeh niks dus. Als je zegt "Ken je iemand uit MMA" , " Dan hoor je van iemand die het denkt te kennen "Hoost of Bonjanski...volgens mij is die laatste universumkampioen free fight geworden in de Japanse eeeehhh K-1 of wat het K-2"
Nobody cares!!!!! Het is niet zo dat het 24/7 hier aktueel wordt gehouden en de voorpagina's van de krant haalt zoals in japan. Daarom is het ook in amerika wikken wegen om een stap verder te komen. In nederland denken we groot, maar eindigen klein....en ik heb respect en dat meen ik echt voor de mensen die dit gala weer organiseren en het toch proberen. dus kortom.....ik heb ook kritiek op van alles en nog wat, maar koop een kaartje of stay at home. Balen als fedor niet vecht, maarja je had het kunnen verwachten. Je kant niet je kop in het zand steken en denken dat die hele lineup door zou gaan. Simpelweg niet reeel. Veel succes morgen bij het gala en i khoop dat het toch leuk wordt voor iedereen. Kan me ooit nog herinneren een freefight gala gezien te hebben in hellevoetsluis georganiseerd door KAMLUNG. Iedereen die daar was en ik nog spreek hebben het er nog over. Alle partijen waren leuk ,kickboxen, mma , kunfu demonstraties tussen door. Klein gala maar waanzinnig veel lol. Als de partijen leuk zijn maakt het je avond ook leuker. Pride is ook niet altijd leuk en zit ik ook voor jan met de korte achternaam in japan. Dus niet morgen als een zwartkijker daar naartoe gaan, maar juich voor de mensen die daar vechten en er echt wat van willen maken.
Veel plezier morgen en enjoy!!

HUNEBED
08-10-2005, 18:36
het gaat toch altijd zo, dus waarom nu die ophef .... wie geloofd al die line-ups nu nog van een B-organisatie. Het is allemaal goed en leuk bedoeld, maar weer reeel. De kaarten zijn waaaayyyyy te duur en zo bijzonder is de line-up ook niet want die had je ook bij een ander gala kunnen zien. Randleman , Coleman zijn left overs en hadden hier niet gevochten als ze aan de top hadden gestaan. Ze zijn nu betaalbaar en that's it. Meeste mensen zullen niet eens weten wie Mark Coleman of Randlman is, laat staan wie Fedor is. Het zal denk ik 200kaarten schelen als voor de mensen die echt voor Fedor kwamen. Bob Schrijber vs Gilbert IV of V ik raak de tel kwijt trekt meer mensen dan Randleman tegen Chalid.....with all do respect. Het is maar net waar het nederlands publiek mee bekend is....eeeeh niks dus. Als je zegt "Ken je iemand uit MMA" , " Dan hoor je van iemand die het denkt te kennen "Hoost of Bonjanski...volgens mij is die laatste universumkampioen free fight geworden in de Japanse eeeehhh K-1 of wat het K-2"
Nobody cares!!!!! Het is niet zo dat het 24/7 hier aktueel wordt gehouden en de voorpagina's van de krant haalt zoals in japan. Daarom is het ook in amerika wikken wegen om een stap verder te komen. In nederland denken we groot, maar eindigen klein....en ik heb respect en dat meen ik echt voor de mensen die dit gala weer organiseren en het toch proberen. dus kortom.....ik heb ook kritiek op van alles en nog wat, maar koop een kaartje of stay at home. Balen als fedor niet vecht, maarja je had het kunnen verwachten. Je kant niet je kop in het zand steken en denken dat die hele lineup door zou gaan. Simpelweg niet reeel. Veel succes morgen bij het gala en i khoop dat het toch leuk wordt voor iedereen. Kan me ooit nog herinneren een freefight gala gezien te hebben in hellevoetsluis georganiseerd door KAMLUNG. Iedereen die daar was en ik nog spreek hebben het er nog over. Alle partijen waren leuk ,kickboxen, mma , kunfu demonstraties tussen door. Klein gala maar waanzinnig veel lol. Als de partijen leuk zijn maakt het je avond ook leuker. Pride is ook niet altijd leuk en zit ik ook voor jan met de korte achternaam in japan. Dus niet morgen als een zwartkijker daar naartoe gaan, maar juich voor de mensen die daar vechten en er echt wat van willen maken.
Veel plezier morgen en enjoy!!

je hebt wel degelijk een punt ! (diverse punten zelfs !!!) maar hoe klote is het dat de één na de andere vechter uitvalt ???!

en hoe kan 't dat uitgerekend nú Fedor's hand blessure toch té ernstig blijkt (want dat zal het wel wezen...) om te mogen / kunnen vechten ???

het was dus bijvoorbaat al valse reclame (+ alle hype dr omheen) dat Fedor hier zal vechten... want dat wisten ze ver van te voren dus óók al dat-ie partij nooit van z'n langzalzeleven zou doorgaan (kutzooi!)

Ossie
08-10-2005, 18:36
Ik wist gewoon dat ik de juiste keuze had gemaakt door geen kaarten te halen.

Dit riekte al vanaf the very beginning naar bullshit. De organisatie heeft gewoon mensen lekker gemaakt met alle grote namen, om daarna te vertellen dat het allemaal niet doorgaat. (het is al 100 keer gezegd, maar ik zeg het mooi nog een keer)

LOCO
08-10-2005, 18:37
Er worden al kaartjes aangeboden voor 20 - 25 euro na het bericht van Fedor dus "O" gewoon naar de Ahoy gaan :lol:

Nou Sjaak, als je ze in de aanbieding hebt of weet waar ze te krijgen zijn,.......... hoor ik het graag ;)

HUNEBED
08-10-2005, 18:41
Dit riekte al vanaf the very beginning naar bullshit. De organisatie heeft gewoon mensen lekker gemaakt met alle grote namen, om daarna te vertellen dat het allemaal niet doorgaat. (het is al 100 keer gezegd, maar ik zeg het mooi nog een keer)

tja... maar toch had 'k gedacht dat er wel veel toppers zullen overblijven zelfs als er wat uitvalt.... maar dat er zoveel uitvalt :shock: :? damn... dat heet "veel te hoog van de toren blazen"

sportfan
08-10-2005, 18:57
Dit riekte al vanaf the very beginning naar bullshit. De organisatie heeft gewoon mensen lekker gemaakt met alle grote namen, om daarna te vertellen dat het allemaal niet doorgaat. (het is al 100 keer gezegd, maar ik zeg het mooi nog een keer)

tja... maar toch had 'k gedacht dat er wel veel toppers zullen overblijven zelfs als er wat uitvalt.... maar dat er zoveel uitvalt :shock: :? damn... dat heet "veel te hoog van de toren blazen"

Nee bijna iedereen was gewoon heel naief en weigerde te geloven dat het gewoon een fata-morgana was. Mensen die in de voorverkoop kaarten hebben gekocht zijn gewoon bedonderd simpel zat. Ik kan er persoonlijk nog wel om lachen ook.

Ik (en anderen) hebben jullie telkens proberen te waarschuwen (toch?) maar domheid regeerde met antwoorden als;

- 2h2h is cool en heeft altijd goede gala's gehad (wordt sterrenboksen even vergeten en het gala waar Bob tegen Diabate vocht);
- Bushido Europe is geen 2h2h want het is een nieuwe organisatie (nieuwe naam = geen nieuwe organisatie);
- Wees blij dat je Fedor in NL ziet vechten... totale mismatch maar goed; misschien mag je hem morgen in het publiek wel knuffelen?
- Rest van de partijen is beter dan de Amsterdam Arena en is de top van Pride, Europa en dat soort onzin (let wel; 11 partijen staan nu nog op het programma!!!)

Ik heb met meerdere 'die hard' forumleden bijna ruzie gehad mbt mijn 'cynische' posts. Ik heb jullie gvd vanaf het begin gewaarschuwd!

Kortom iedereen die nu loopt te janken met zijn/haar dure kaarten: EIGEN SCHULD. :twisted:

"Als een bekende boef een andere pruik of snor opzet herkent vroeg of laat iemand hem wel."

En het leukste is: Ik ga morgen lekker kijken daar aangezien de partijen waarvoor ik wilde gaan gewoon doorgaan (tenminste dat hoop ik):

Spong vs Vielvoye
Balrak vs Venetiaan
Rooze vs Alexander E.

Heeft iemand nog 3 kaarten over? Ik bied 20 euro per kaart :lol:

LOCO
08-10-2005, 19:06
IK bied wel 22 per kaart ;)

Ronald
08-10-2005, 19:16
Btw. ik voel me wel flink genaaid :evil: .
Wie niet horen wil moet maar voelen ;-) (sorry Ronald kon het ff niet laten)
Auw :wink:

Tot aan vandaag heb ik de organisatie het voordeel van de twijfel willen geven. Ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te kijken, zonder van tevoren bevooroordeeld te zeggen "dat het toch allemaal niet zou lukken". Ondanks de zeer slechte communicatie en de vele beloftes die niet waar gemaakt werden vond ik dat de lineup toch nog steeds aardig wat te bieden had; en dan heb je toch niet echt een negatieve insteek hé. Nu Fedor echter ook nog een dag van tevoren afvalt (da's ook toevallig :evil: ) voel ik me echt genaaid. Ik kan me er echt boos over maken.

Tuurlijk, het kan morgen best nog wel een goed gala worden. Of een gala aantrekkelijk wordt hangt uiteindelijk in finale zin altijd af van hoe de partijen uitvallen. Daar heb je als organisatie weinig invloed op als de boel eenmaal geregeld is. Maar ook al ga ik morgenavond naar huis nadat ik de 5 mooiste partijen in m'n leven gezien heb, de organisatie heeft hopeloos gefaald!!

sportfan
08-10-2005, 19:24
Btw. ik voel me wel flink genaaid :evil: .
Wie niet horen wil moet maar voelen ;-) (sorry Ronald kon het ff niet laten)
Auw :wink:

Tot aan vandaag heb ik de organisatie het voordeel van de twijfel willen geven. Ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te kijken, zonder van tevoren bevooroordeeld te zeggen "dat het toch allemaal niet zou lukken". Ondanks de zeer slechte communicatie en de vele beloftes die niet waar gemaakt werden vond ik dat de lineup toch nog steeds aardig wat te bieden had; en dan heb je toch niet echt een negatieve insteek hé. Nu Fedor echter ook nog een dag van tevoren afvalt (da's ook toevallig :evil: ) voel ik me echt genaaid. Ik kan me er echt boos over maken.

Tuurlijk, het kan morgen best nog wel een goed gala worden. Of een gala aantrekkelijk wordt hangt uiteindelijk in finale zin altijd af van hoe de partijen uitvallen. Daar heb je als organisatie weinig invloed op als de boel eenmaal geregeld is. Maar ook al ga ik morgenavond naar huis nadat ik de 5 mooiste partijen in m'n leven gezien heb, de organisatie heeft hopeloos gefaald!!

Ik kon me best vinden in je opstelling alleen wordt op dit forum meestal de fout gemaakt dat 'objectiviteit' gelijk getrokken wordt met de communicatie vanuit een organisatie ipv de leden die echt niet achterlijk zijn. Dat e.e.a. geschaard werd onder 'geruchten' prima maar je moet ook begrijpen dat niet ALLES gepost kan worden. Hint; misschien moet Bushido Europe (als ze na dit gala nog bestaan of onder andere naam) aansluiting zoeken met de WWF ipv Pride :D

Aan de andere kant hoop ik, als vechtsportliefhebber, dat iedereen hiervan geleerd heeft; het publiek, de promotors van andere evenementen en wellicht zelfs de organisatie van dit evenement. Ik denk ook dat andere promotors enerzijds moeten lachen om dit debacle maar aan de andere kant het publiek weer vertrouwen moeten geven bij de verkoop van hun product.

Just walk the walk instead of talk the talk.

Anonymous
08-10-2005, 19:26
Amen, Ronald

Ben benieuwd of de organisatie het nog officieel gaat maken. Niet dat dat verder nog boeit , maar goed.

Ronald
08-10-2005, 19:53
Maar ook al ga ik morgenavond naar huis nadat ik de 5 mooiste partijen in m'n leven gezien heb

Ronald, nu word je gelijk wel heel erg negatief hoor door nu ook maar te denken dat er NOG 6 partijen uitvallen ;)
Hahaha... zo bedoelde ik het niet hé :lol: . Maar als ik 11 partijen te zien krijg, dan zou ik het al héél véél vinden als 5 daarvan de mooiste worden die ik ooit gezien heb.

Maroclove
08-10-2005, 20:07
PERSBERICHT 04 / 17 september 2005

Vecht Fedor nou wel of vecht hij nou niet op 9 oktober 2005.
Deze vraag bleef lang onbeantwoord voor de fans, echter voor de organisatie was dit al een feit.Alleen tegen wie zou Fedor moeten vechten.
Het wachten was eerst op de uitslag van zijn wedstrijd tegen Mirko Crocop.
En die partij won hij op unanieme beslissing.

:)

sportfan
08-10-2005, 20:10
PERSBERICHT 04 / 17 september 2005

Vecht Fedor nou wel of vecht hij nou niet op 9 oktober 2005.
Deze vraag bleef lang onbeantwoord voor de fans, echter voor de organisatie was dit al een feit.Alleen tegen wie zou Fedor moeten vechten.
Het wachten was eerst op de uitslag van zijn wedstrijd tegen Mirko Crocop.
En die partij won hij op unanieme beslissing.

:)

He Maroclove IK ben de cynicus hiero! :wink:

Ralph
08-10-2005, 23:53
SCHIJT zeg. Ik had er echt goede hoop op dat Fedor zou vechten (ondanks alle geruchten), door de banden van de organisatoren met het Red Devil team (soort vriendendienstje om Fedor op dit gala te laten knokken???). Super kut dit natuurlijk.
Ik was al niet echt te spreken over de communicatie en het grote aantal partijen en namen die zijn uitgevallen, maar om nu gewoon de hoofdpartij te schrappen 1 dag van tevoren... (hetgeen men natuurlijk al LANG van te voren moet hebben geweten...). Poep.
Ik vind het aantal partijen voor de prijs van de kaartje ook erg mager en hoop echt van ganser harte dat alle partijen die wel doorgaan toppartijen worden en dat er speciaal voor de fans misschien nog een extra partij geregeld is (Bob tegen iemand van het GG team?).... Je mag als publiek na zo veel tegenslag en het niet waarmaken van beloftes wel een goedmakertje verwachten vind ik.
Ik heb ondanks alles wel zin in morgen en hoop een mooi gala te mogen beleven.

Maroclove
08-10-2005, 23:55
PERSBERICHT 04 / 17 september 2005

Vecht Fedor nou wel of vecht hij nou niet op 9 oktober 2005.
Deze vraag bleef lang onbeantwoord voor de fans, echter voor de organisatie was dit al een feit.Alleen tegen wie zou Fedor moeten vechten.
Het wachten was eerst op de uitslag van zijn wedstrijd tegen Mirko Crocop.
En die partij won hij op unanieme beslissing.

:)

He Maroclove IK ben de cynicus hiero! :wink:

Ik kon het niet laten :oops:

Anonymous
09-10-2005, 00:47
Op Sherdog staat nu ook een verhaaltje over de Weigh-In en Press Conference.

Over Fedor het volgende:

Quote Sherdog: All fighters present made weight without any trouble, though the absence of Fedor Emelianenko was not clearly addressed by the promoters. At this point it seems as though the fight between Fedor and Bob Schrijber is a no-go.

LOCO
09-10-2005, 00:49
Zoals ik al zei, Bob zei dat hij vrijdagavond tegen 22.00 te horen had gekregen dat fedor niet vecht

en over alle vechters op gewicht zonder problemen...... Randlemann moest eerst nog ff de gym in om iets gewicht kwijt te raken...... maar is hem wel gelukt zo te zien op bert's foto's.......

Sjaak
09-10-2005, 00:50
Jongens iedereen nog blij met zijn "dure" kaartje :lol:

LOCO
09-10-2005, 00:51
Sjaak, had jij nu al goedkope kaartjes gevonden dan??? die van 20 euro?

Sjaak
09-10-2005, 00:54
Sjaak, had jij nu al goedkope kaartjes gevonden dan??? die van 20 euro?

Die werden me vandaag aangeboden in Rotterdam maar hoefde ze niet :wink: Hou er gewoon niet van dat ik genaaid wordt :wink:

LOCO
09-10-2005, 00:55
hahahaha

Nou ja, ik zal morgen eens kijken of er nog meer zijn die kaartjes goedkoop van de hand doen.................

Ralph
09-10-2005, 10:24
Stelletje eikels :D

sportfan
09-10-2005, 10:26
SCHIJT zeg. Ik had er echt goede hoop op dat Fedor zou vechten (ondanks alle geruchten), door de banden van de organisatoren met het Red Devil team (soort vriendendienstje om Fedor op dit gala te laten knokken???). Super kut dit natuurlijk.
Ik was al niet echt te spreken over de communicatie en het grote aantal partijen en namen die zijn uitgevallen, maar om nu gewoon de hoofdpartij te schrappen 1 dag van tevoren... (hetgeen men natuurlijk al LANG van te voren moet hebben geweten...). Poep.
Ik vind het aantal partijen voor de prijs van de kaartje ook erg mager en hoop echt van ganser harte dat alle partijen die wel doorgaan toppartijen worden en dat er speciaal voor de fans misschien nog een extra partij geregeld is (Bob tegen iemand van het GG team?).... Je mag als publiek na zo veel tegenslag en het niet waarmaken van beloftes wel een goedmakertje verwachten vind ik.
Ik heb ondanks alles wel zin in morgen en hoop een mooi gala te mogen beleven.

"Veel beloven en weinig geven doet gekken in vrede leven"

Natuurlijk moet Bob Schrijber tegen niemand anders vechten. Hem was Fedor toegezegd en dat was waarschijnlijk zijn reden te vechten. Als hij zou moeten vechten moeten ze deze keer zijn droomgevecht dan maar waarmaken: tegen 2 man... Appie en Marc? Ik neem aan dat de organisatie hem wel uitbetaald?

IK heb er nu een nachtje over geslapen en wist allang al dat deze partij niet als 'gevecht' zou doorgaan maar werd nog wel gebeld door mensen die tussen de 70 en 90 euro (naar hun zeggen hebben betaald voor kaartjes... mensen die geen internet hebben) en die 'vinden het wel jammer'.

IK hoop dat jullie als 2h2h-volgers nu eindelijk je lesje hebben geleerd!

Anonymous
09-10-2005, 10:27
Ik vind het nog steeds een zwaar vette line up, maar ben toch blij dat ik het gala via eurosport ga bekijken.

shaulin zjeke
09-10-2005, 11:03
Ben ik effe blij dat ik geen kaartje gekocht heb. Ik vertrouwde het hele zooitje niet, en achteraf blijkt dit terecht. Als de organisatie enig fatsoen had gaven ze de mensen een deel van het geld terug (niet dat dit ooit zal gebeuren maar goed). Als ik in de winkel iets koop en het is kapot krijg ik ook mijn geld terug. Ik vind dit zeer treurig voor de mensen die een kaartje gekocht hebben.

Halfshot
09-10-2005, 11:11
O, nu komen de wijze mannen met bosjes tergelijk verklaren hoe interligent ze zijn dat ze geen kaartje gekocht hebben.

Dapper!!

shaulin zjeke
09-10-2005, 14:11
Ik zeg absoluut niet dat ik wijs ben maar had hier gewoon een slecht gevoel bij, en dat blijkt achteraf ook terecht. Hoost en Fedor stonden allebei groot op de flyer en toen was nog niet eens zeker of ze wel zouden vechten. Dan ben je in mijn ogen gewoon verkeerd bezig.

Sjaak
09-10-2005, 14:31
O, nu komen de wijze mannen met bosjes tergelijk verklaren hoe interligent ze zijn dat ze geen kaartje gekocht hebben.

Dapper!!

Haha niet dapper maar wel slim :wink:

MJOKKIE
09-10-2005, 14:37
Stel dat het waar zou zijn dat Fedor niet zo vechten wat ik zelf niet geloof aangezien "someone very close" vertelde dat hij wel zou vechten...

Ik neem aan dat dit cynisch bedoeld is, aangezien Loco net post dat Bob en Irma het hem zelf verteld hebben?

Cynisch? Ik?

LOL!!

Thomasmurda
09-10-2005, 14:37
Wat valt me dit tegen zeg. Ik had het eigenlijk ook al verwacht vanaf het begin. Ik zou eigenlijk willen gaan voor Hoost, maar aangezien hij rond die tijd in de K-1 zou vechten wist ik wel dat hij tussendoor echt geen partijtje in de Ahoy zou vechten vanwege de kans op blessures. Dat fedor nu ook uitvalt vind ik echt slecht. De 2 grootste publiekstrekkers komen gewoon niet, maar wel mooi reclame ervoor maken!

Ik hoop dat de zaal lekker leeg blijft zodat ze niet teveel geld verdienen aan deze scam!

Sjaak
09-10-2005, 14:44
Me Action Sport syndroom komt ineens weer te voor schijn :cry:

MJOKKIE
09-10-2005, 14:47
Dit riekte al vanaf the very beginning naar bullshit. De organisatie heeft gewoon mensen lekker gemaakt met alle grote namen, om daarna te vertellen dat het allemaal niet doorgaat. (het is al 100 keer gezegd, maar ik zeg het mooi nog een keer)

tja... maar toch had 'k gedacht dat er wel veel toppers zullen overblijven zelfs als er wat uitvalt.... maar dat er zoveel uitvalt :shock: :? damn... dat heet "veel te hoog van de toren blazen"

Nee bijna iedereen was gewoon heel naief en weigerde te geloven dat het gewoon een fata-morgana was. Mensen die in de voorverkoop kaarten hebben gekocht zijn gewoon bedonderd simpel zat. Ik kan er persoonlijk nog wel om lachen ook.

Ik (en anderen) hebben jullie telkens proberen te waarschuwen (toch?) maar domheid regeerde met antwoorden als;

- 2h2h is cool en heeft altijd goede gala's gehad (wordt sterrenboksen even vergeten en het gala waar Bob tegen Diabate vocht);
- Bushido Europe is geen 2h2h want het is een nieuwe organisatie (nieuwe naam = geen nieuwe organisatie);
- Wees blij dat je Fedor in NL ziet vechten... totale mismatch maar goed; misschien mag je hem morgen in het publiek wel knuffelen?
- Rest van de partijen is beter dan de Amsterdam Arena en is de top van Pride, Europa en dat soort onzin (let wel; 11 partijen staan nu nog op het programma!!!)

Ik heb met meerdere 'die hard' forumleden bijna ruzie gehad mbt mijn 'cynische' posts. Ik heb jullie gvd vanaf het begin gewaarschuwd!

Kortom iedereen die nu loopt te janken met zijn/haar dure kaarten: EIGEN SCHULD. :twisted:

"Als een bekende boef een andere pruik of snor opzet herkent vroeg of laat iemand hem wel."

En het leukste is: Ik ga morgen lekker kijken daar aangezien de partijen waarvoor ik wilde gaan gewoon doorgaan (tenminste dat hoop ik):

Spong vs Vielvoye
Balrak vs Venetiaan
Rooze vs Alexander E.

Heeft iemand nog 3 kaarten over? Ik bied 20 euro per kaart :lol:

:D :) LOL, sportfan is correct, vangt de koe bij de horens en de meeste hier zijn oelewappers met hun dure kaarten.

Bushido Europe=oplichters in de jurisiche zin des woords!!!

MJOKKIE
09-10-2005, 14:49
je schrijft het overigens als j-u-r-i-d-i-s-c-h...

Halfshot
09-10-2005, 14:53
Maar oplichters was wel goed geschreven :D

MJOKKIE
09-10-2005, 14:57
je schrijft het overigens als j-u-r-i-d-i-s-c-h...

Mjokkie heeft een hersenschudding, hockey=levensgevaarlijk

Sjaak
09-10-2005, 14:57
Maar oplichters was wel goed geschreven :D

Heren, heren ........................ :lol:

MJOKKIE
09-10-2005, 15:13
Kon die quote even niet vinden, die over al of niet beschadiging van het vertrouwen in promotors en gala's in't algemeen. Hoop niet dat de organisatie echt heel hoog van de toren heeft geblazen, in die zin dat ze massaal de pers hebben uitgenodigd voor hun ' show van internationale allure'. De pers heeft het er al niet zo op en dit zou echt een doodklap zijn. Hoorde Fred Royers al zeggen dat ze heel popie-jopie een glamourvak hadden vrijgehouden, voor toutie bekend nederland. Nou hoop van niet en bidden dat de pers wegblijft want anders heeft simon rutz straks ook weer het een en ander goed te lullen.

Sjaak
09-10-2005, 15:26
Dit lult niemand meer goed, zelfs Simon niet en vele zullen nooit meer een kaartje kopen in de voorverkoop en wachten tot de dag waarop het gala plaatsvind, een ezel ...................

Remco
09-10-2005, 15:55
Teleurstellend.

Ik zie echter nog steeds niet in waar al die kritiek vantevoren goed voor was en daarmee ook niet dat bepaalde mensen hier "gelijk" hebben en andere"ongelijk".

Bushido-Europe heeft hoog ingezet, hoger dan wie ook in Europa en gefaald. Je kan ervan denken wat je wilt, maar het slaat nergens op te beweren dat hier een zeker 'gelijk' te halen valt.

Ik zou niet weten waarom het vechten van Fedor onwaarschijnlijk was. Iedereen heeft de foto's in Almere gezien, artikel in de Actueel gelezen, Fedor in Topsportcentrum Rotterdam zien lopen bij een 2h2h gala. Het is anders gelopen helaas, maar dat zou voor iedereen hier een nederlaag moeten zijn in plaats van dat sommigen hierin de bevestiging van hun alwetende gelijk zien.

Halfshot
09-10-2005, 16:07
Hoogdravend: Positive
breedsprakig: Positive
diepgravend :?

Moeilijk he verliezen

dontmindme
09-10-2005, 16:13
Hoogdravend: Positive
breedsprakig: Positive
diepgravend :?

Moeilijk he verliezen


hahahahahahahahahahahhah, :twisted: :twisted: :twisted: pijn in mijn buik :twisted: :twisted:

Sjaak
09-10-2005, 16:17
Hoogdravend: Positive
breedsprakig: Positive
diepgravend :?

Moeilijk he verliezen

Had het niet beter kunnen zeggen, kom op Remco doe aub normaal en wees is wat realistischer :roll:

dontmindme
09-10-2005, 17:06
Hoogdravend: Positive
breedsprakig: Positive
diepgravend :?

Moeilijk he verliezen

Had het niet beter kunnen zeggen, kom op Remco doe aub normaal en wees is wat realistischer :roll:

2 maal

Anonymous
09-10-2005, 18:12
SHAME ON YOU :D

In de nieuwe Action Sports kunnen jullie een mooi verslag over Bushido Europe lezen. :D

Halfshot
09-10-2005, 18:15
anders heeft simon rutz straks ook weer het een en ander goed te lullen.

Hoezo dat? Het is toch niet zijn gala waar we het over hebben? Bovendien komt bij Simon het K-1 gebeuren en dat is bij de 'doorsnee'-perslieden vele malen bekender dan Pride dus ik denk dat ze daar zelf wel op af komen.

ik zie hier zo een negatief bericht in de media verschijnen, en daar heeft Simon zeker ook last van.

Shytown
09-10-2005, 18:15
Ik zou niet weten waarom het vechten van Fedor onwaarschijnlijk was. Iedereen heeft de foto's in Almere gezien, artikel in de Actueel gelezen, Fedor in Topsportcentrum Rotterdam zien lopen bij een 2h2h gala. Het is anders gelopen helaas, maar dat zou voor iedereen hier een nederlaag moeten zijn in plaats van dat sommigen hierin de bevestiging van hun alwetende gelijk zien.

Omdat de meesten al wisten dat de hand van Fedor niet in orde was al voor zijn gevecht tegen CroCop en het er door dat gevecht niet beter op gewordenis.

dontmindme
09-10-2005, 18:16
SHAME ON YOU :D

In de nieuwe Action Sports kunnen jullie een mooi verslag over Bushido Europe lezen. :D

wrijf t maar in

Mickey
09-10-2005, 20:26
Hoogdravend: Positive
breedsprakig: Positive
diepgravend :?

Moeilijk he verliezen

lol @ jullie die een advocaat van de duivel niet herkennen ;)

Remco
09-10-2005, 20:28
Het is trouwens opvallend dat in een blinde aanval op de organisatie werkelijk NIEMAND de vraag opwerpt of Fedor en zijn management misschien niet zo netjes gehandeld hebben. Fedor heeft al eens eerder blijk gegeven van een loyaliteitsgebrek ten opzichte van Pride. Natuurlijk is de organisatie van het gala eindverantwoordelijk, maar we weten allemaal hoe zwaar promotors het met sommige vechters te stellen hebben.


Trouwens:

Het te elfder ure uitvallen van Fedor is voor mijn vertrouwen in Bushido-Europe ook funest. Ik vind het alleen een beetje zielig hoe sommigen hier dansen op het graf van de oorspronkelijke line-up. Nogmaals: dit is niet uniek in de vechtsportwereld. Er zijn in de loop der jaren zoveel beloftes niet nagekomen - juist waar het grote namen betrof - dat ik niet snap dat mensen over zoiets nog hun gelijk wil halen.

Halfshot
09-10-2005, 20:39
Het is trouwens opvallend dat in een blinde aanval op de organisatie werkelijk NIEMAND de vraag opwerpt of Fedor en zijn management misschien niet zo netjes gehandeld hebben. Fedor heeft al eens eerder blijk gegeven van een loyaliteitsgebrek ten opzichte van Pride. Natuurlijk is de organisatie van het gala eindverantwoordelijk, maar we weten allemaal hoe zwaar promotors het met sommige vechters te stellen hebben.


Trouwens:

Het te elfder ure uitvallen van Fedor is voor mijn vertrouwen in Bushido-Europe ook funest. Ik vind het alleen een beetje zielig hoe sommigen hier dansen op het graf van de oorspronkelijke line-up. Nogmaals: dit is niet uniek in de vechtsportwereld. Er zijn in de loop der jaren zoveel beloftes niet nagekomen - juist waar het grote namen betrof - dat ik niet snap dat mensen over zoiets nog hun gelijk wil halen.

http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?p=244014&highlight=#244014

Fedor blijft gewoon bij Pride.
Hij heeft nu een beter contract dan ooit, en wie dan ook.
Hij heeft B.E. gebruikt om Pride te laten zien dat hij geen marjonet is.



Dit bericht berust niet op waarheid, maar is suggestief.
Maar het is een eeuwen oud, maar nog steeds goed werkend senario


[/url]

Halfshot
09-10-2005, 20:43
Hoogdravend: Positive
breedsprakig: Positive
diepgravend :?

Moeilijk he verliezen

lol @ jullie die een advocaat van de duivel niet herkennen ;)

Zelfs de duivel heeft recht op een betere advocaat. :D

Remco
09-10-2005, 20:50
@Halfshot: mag ik uit jouw suggestie opmaken dat je me gelijk geeft m.b.t. Fedor?

Halfshot
09-10-2005, 20:56
Min of meer wel ja, Fedor verdiend een betere advocaat :D

Halfshot
09-10-2005, 21:06
Sorry hier kom ik op terug, ik geef Mickey min of meer gelijk.

Anonymous
09-10-2005, 22:55
de mensen achter bishodo-europe vormen ook het management van Fedor

Gogoplata Freak
11-01-2011, 22:09
Altijd leuk die oude topics terug te lezen :)

justsomeone
11-01-2011, 22:11
Altijd leuk die oude topics terug te lezen :)

Gast, ik schrok me eigen te pletter toen ik deze thread zag.
gelukkig is t een oude

Naj85
11-01-2011, 22:21
Gast, ik schrok me eigen te pletter toen ik deze thread zag.
gelukkig is t een oude
x2
ik zat al te denken, Fedor een gevecht morgen? en toen dat hij niet mee doet aan het tournament. al de 2e keer deze week dat een ouwe topic wordt gebumpt wtf

crab-
11-01-2011, 22:26
Ban die mensen aub..

Chane
11-01-2011, 22:48
Fucking irritant!

Tony
12-01-2011, 08:48
Oud topic dit... Daarom slotje om meer verwarring te voorkomen... (ik dacht al dat Fedor niet zou aantreden tijdens het HW toernooi.