PDA

View Full Version : Royal Rumble Released!



Mickey
09-10-2005, 12:23
Beste vechtsportliefhebbers,

Zoals jullie al waarschijnlijk weten komt er een nieuw tijdschrift genaamd Royal Rumble. Na lang voorwerk is het dan eindelijk zover. Met trots kunnen wij zeggen dat het eindelijk ons is gelukt om het eerste fight & lifestyle magazine te zijn in Nederland.

Het idee is allemaal ontstaan omdat de sport steeds meer groeit en daar zijn forums net als die van jullie het levende bewijs.
Deze groei vraagt om een reactie.

Wij zullen ons best doen om dit op een positieve maar ook op een stijlvolle manier neer te zetten.

Wij kunnen ons steentje wel bijdrage maar toch draait het om de fans. Vandaar dat wij vertrouwen hebben om samen met jullie dit avontuur aan te gaan, om zo de sport uit het vaak negatieve daglicht te halen.

Het team Royal Rumble bestaat uit allemaal jonge en enthousiasten mensen die één ding gemeen hebben…. De liefde voor de sport

Het blad zal op 13 oktober verkrijgbaar zijn bij de bekende verkooppunten zoals Bruna, Akzo en Primera. Als jullie toch niet langer kunnen wachten stel ik voor om zondag a.s. naar de Ahoy te komen waar alvast de eerste exemplaren verkrijgbaar zijn.


Come and join the Revolution!!!!!


Team
Royal Rumble

Jeru
09-10-2005, 12:47
Zal mij benieuwen....

Glen
09-10-2005, 13:22
Nou, ik heb het nul nummer in handen gehad..................
Vrouwen, vechtsporten en auto's...........
Alles waar de Mixfight heren zo gek op zijn.
En het ziet er super uit........
Allistar, ik hoop/denk dat het een groot succes wordt !!

Sjaak
09-10-2005, 17:59
Succes met je blad Alistair, hoop dat het een groot succes zal worden. Heb "vroeger" geadverteerd in de Ring Sports en Action Sports maar heb daar geen best gevoel aan over gehouden maar dat is effe off-topic.

Anonymous
09-10-2005, 18:01
kheb ook het 0 nr kunnen inkijken en het is een zeer mooi blad en natuurlijk voor een zeer groot publiek interessant. snelle wagens, mooie vrouwen, leuke feestjes, goeie restaurants, verslag over alle top events van zowel FF & MT ............ Gaat echt de N°1 worden in Nl & BE voor wat betreft vechtsportbladen

Impulse
09-10-2005, 22:43
1e nr ziet er echt heel gaaf uit :D

Wheelie
09-10-2005, 23:05
Ik vind het een top blad 8)

Justinian
09-10-2005, 23:21
Ik ben onder de indruk van het blad! Lay out is top en het is een blad van maar liefst 100 pagina's!!

Ronny
09-10-2005, 23:34
110

Deuce
09-10-2005, 23:45
Geweldig blad!

Ronald
09-10-2005, 23:57
Ziet er echt heel goed uit.

HUNTER
09-10-2005, 23:59
Ik ben idd ook echt zeer onder de indruk!! Het eerste nummer is heel mooi geworden, echt gaaf dat ik hier mijn steentje ook aan heb bij kunnen dragen

PigDog
10-10-2005, 00:13
Kwalitatief goed voor weinig geld, I'm impressed..........

mama
10-10-2005, 01:18
moet ook zeggen dat het een super goed blad is.
mooie foto's, goede verslagen.
echt een mooi blad

Pieter mulder
10-10-2005, 11:28
Echt een heeeel gaaf blad !!

Alistair !! Heel veel suc6 gewenst, en ik denk/hoop dat het een top blad wordt !!

IK GA LID WORDEN, da's cker!!!

Jochem
10-10-2005, 13:03
ik ga het zo zoeken hier in de stad! ben benieuwd

mama
10-10-2005, 13:08
volgens mij komt hij de 13de pas in de winkel te liggen

Aaronk
10-10-2005, 14:54
Net het blad gezien. Ziet erg proffesioneel en goed gekleed uit!

Fasada
10-10-2005, 17:01
Het blad zal inderdaad 13 oktober in de winkels liggen, de mensen die zondag een exemplaar hebben gekocht hadden dus een primeur.

Dus voor de mensen die het nog niet hebben gezien, donderdag 13 oktober naar de winkels!

Latoel
11-10-2005, 01:27
Ik heb het blad net in handen gekregen, ziet er echt super uit!!

Lekker dik, mooie foto's etc...

echt een MAGAZINE..

Dus ga allemaal donderdag 13 oktober naar de winkel en koop 'm!! Echt de moeite waard.

De :D Man :D Met :D De :D Gulle :D Lach

Silat
11-10-2005, 14:12
Zeker wel het vetste blad wat ik ooit heb gehad 8)

Ben
11-10-2005, 19:31
kan niet wachten tot de 13 ben benieuwt :lol:

remco pardoel
11-10-2005, 19:56
geweldig blad!!
erg goed nivo.

Bij Akzo?
of bedoel je akko?

ik ga me zo wie zo een jaar abboneren.

zou wel erg cool zijn als er ook verslagen van
NK judo, jiu jitsu, taekwon-do en karate in komen
met evt onk, ek en wk verslagen

maar dat zal wel geen probleem worden denk ik!
Nederland was toe aan een geweldig blad..

Iceman#1
11-10-2005, 23:53
Ik ga a.s. donderdag ook zekers even een kijkje nemen, ik ben benieuwd.
Ik ga hoe dan ook zowieso een jaar abonnement nemen.

- werd wel een keertje tijd voor een goed NL-blad.
(ik hoop ook dat het MMA een beetje goed behandeld word, en dat het zo blijft door het jaar heen)

yas
12-10-2005, 09:30
geweldig blad!!
erg goed nivo.

Bij Akzo?
of bedoel je akko?

ik ga me zo wie zo een jaar abboneren.

zou wel erg cool zijn als er ook verslagen van
NK judo, jiu jitsu, taekwon-do en karate in komen
met evt onk, ek en wk verslagen

maar dat zal wel geen probleem worden denk ik!
Nederland was toe aan een geweldig blad..

hey remco, thanx for the feedback! ik zal ervoor zorgen dat het op de agenda komt!

Chico
12-10-2005, 11:08
hoe komt iedereen aan dat blad dan?? bij rotterdam rumble gehaald ofzo???

Marco (scheids)
12-10-2005, 11:13
hoe komt iedereen aan dat blad dan?? bij rotterdam rumble gehaald ofzo???

FF naar de Bruna ofzo Chico .... vanaf morgen !!!

yas
12-10-2005, 11:16
hoe komt iedereen aan dat blad dan?? bij rotterdam rumble gehaald ofzo???

afgelopen zondag stonden wij, het royalrumble team, met een paar stands in Ahoy. ik heb aantal mensen gedwongen om het blad te kopen :wink:

maar morgen is het blad verkrijgbaar in de winkel!

Chico
12-10-2005, 11:55
hardhandige ledenwerving :roll: 8)

Paganstars
12-10-2005, 14:31
Konings!! Morgen gelijk naar een boekhandel! @ jochem als je hem vind stuur me dan ff een pm waar je he, hebt gevonden! Thnx!

HUNEBED
12-10-2005, 15:00
dat blaadje zag er zeer goed uit ! ook de prijs is vrij redelijk (nét zo duur als Ringsports) maar dan wat meer bladzijdes, meer fotoos > ook de wedstrijd verslagen met die meervoudige fotoos erbij is heel cool !!!!
maar goed, ben nóg lid van de Ringsports dus overstappen zeker nog niet, zal hem geregeld es ff doorbladeren bij de boekhandel dus wie weet, succes dr mee

Anonymous
12-10-2005, 15:31
hoe duur is het blad dan precies?

yas
12-10-2005, 15:42
hoe duur is het blad dan precies?

4,95!

check onderstaande link voor meer info
http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=15972

RNLMC
12-10-2005, 15:42
Een los nummer van ringsports kost € 5,50

Marco
12-10-2005, 17:35
Een los nummer van ringsports kost € 5,50

en vindt ik eigenlijk te duur

Silat
12-10-2005, 21:18
Een los nummer van ringsports kost € 5,50

en vindt ik eigenlijk te duur

Je krijgt zo'n ontzettend vet blad met zo veel vette foto's, verslagen van UFC, Pride, Cage Rage, K1/Max/Hero's en andere kleinere evenementen. Collums, hot spots en weinig maar vette reclame.

En dat voor maar 4,95 8)


Dit gaat een heel mooi beeld geven van onze sport.

Damn en de voorpagina is bruut. Mooi papier gebruikt trouwens.

Absoluut een jaar abbo waard

Marco
12-10-2005, 22:11
Dus Cor t Hart kan wel ophouden ? :wink:

Anonymous
13-10-2005, 12:34
waarom post niemand de voorpagina op het forum zou mooie reklame zijn

Deuce
13-10-2005, 12:36
Dus Cor t Hart kan wel ophouden ? :wink:

Ik denk dat cor wel een slapeloze nacht zal hebben.......of 2....

Marco
13-10-2005, 12:42
ik snap dat een blad adverteerders nodig heeft om te kunnen bestaan maar als ik naar de ringpsports kijk zie ik de nodig advertenties staan en het schijnt dat Hart alles in eigen beheer doet (drukken etcl) hoe kan het dan dat de ringsports 5,50 euro kost ? errrug duur toch.

Deuce
13-10-2005, 12:44
Omdat er eigenlijk niks anders is (was) in nederland en liefhebbers t toch wel kopen denk ik....verder zal ie zn knaken ook wel willen verdienen...en gelijk heeft ie.....mischien dat royal rumble wat meer op vrijwilligers draaid...

Wix
13-10-2005, 13:04
Is dit blad puur MMA of komt er in de toekomst ook meer over bijvoorbeeld Muay Thai?

yas
13-10-2005, 14:34
waarom post niemand de voorpagina op het forum zou mooie reklame zijn

kampioenen lezen RR :D
Photos by Cecilia Rosana aka Tenente

http://img433.imageshack.us/img433/5305/bushido0880jv.jpg (http://imageshack.us)

Tyrone Spong en Antoni Hardonck

http://img433.imageshack.us/img433/6927/bushido1394zj.jpg (http://imageshack.us)

Phil Baroni met RR

yas
13-10-2005, 14:36
Is dit blad puur MMA of komt er in de toekomst ook meer over bijvoorbeeld Muay Thai?

hey wix, het is niet puur MMA!! ook muay thai, boksen, braziliaanse jiu jitsu, grappling etc komen aanbod. klant is koning ;)

wij horen graag jullie ideeen!!

yas
13-10-2005, 14:37
rr

Dragon Tail
13-10-2005, 14:56
In het colofon zie ik bij Redactie en Medewerkers staan:


Kevin Chin, Earliecia Feluxdaalm, Jeroen Hofman, Ronny Janmaat, Stephanie de Jong, Joop Kasteel, Marcella Lathouwers, Sebastiaan Munter, Emile Ratelband, yasmin Sewgobind, Eva Smit, Robbie Timmers, Michel Vos, Jan Hop, Milco Lambrachts en Hien Tran.

Wie kent ze niet?

Wix
13-10-2005, 15:43
Is dit blad puur MMA of komt er in de toekomst ook meer over bijvoorbeeld Muay Thai?

hey wix, het is niet puur MMA!! ook muay thai, boksen, braziliaanse jiu jitsu, grappling etc komen aanbod. klant is koning ;)

wij horen graag jullie ideeen!!

Oke duidelijk, yas 8) Thanx

Wheelie
13-10-2005, 15:56
Kevin Chin, Earliecia Feluxdaalm, Jeroen Hofman, Ronny Janmaat, Stephanie de Jong, Joop Kasteel, Marcella Lathouwers, Sebastiaan Munter, Emile Ratelband, yasmin Sewgobind, Eva Smit, Robbie Timmers, Michel Vos, Jan Hop, Milco Lambrachts en Hien Tran.

Wie kent ze niet?

ik ken ze niet :lol:

mama
13-10-2005, 16:08
ken ze ook niet
blad is wel heel goed. heb alleen nog maar positieve reacties gehoord.
zelfs van mensen die niet bekend zijn met of in de vechtsport

Dragon Tail
13-10-2005, 16:24
ken ze ook niet
blad is wel heel goed. heb alleen nog maar positieve reacties gehoord.
zelfs van mensen die niet bekend zijn met of in de vechtsport

Die ene Sebastiaan komt me wel bekend voor, maar....

Ben
14-10-2005, 21:31
het is echt een vet blad :lol:

Sjaak
15-10-2005, 01:43
Dat het goed is en beter dan de rest weet ik nu wel zo'n beetje :lol: maar is er ook misschien inhoudelijke opbouwende "kritiek" of opmerkingen over de inhoud van het blad te geven ?

Ben
15-10-2005, 11:12
ja het lijkt me wel een opgave om het tweede nummer,
weer net zo goed te krygen.

jojo
16-10-2005, 14:36
heeel mooi blad!

marcelt
16-10-2005, 15:06
Beter dan de rest ben ik het niet mee eens. Meer foto's dan de rest is wel op zijn plaats. De concurrentie heeft sterke punten van zoals colums van Ernesto, Bob en Bert K. RR heeft geen
Fotoverslag orgasm Zaanstad (?????) auto's , gamereview, fotomodel en Mystery Land zit ik niet op te wachten in een dergelijk blad, maar ja RR is ook "lifestyle".
Verder wel met genoegen gelezen. Wel goede artikelen en interviews. De wedstrijden zijn leuk verslagen, met steeds foto's en dan een stukje tekst. Wel erg veel achter elkaar, wordt soms saai.
Het absolute dieptepunt is de "discussieweergave" van Fighttalk met als onderwerp de mooiste vrouwelijke vechter. Als je met je vrienden zo ouwehoert met een sloot bier op, ok! Maar om dit af te drukken in een blad?
Inhoudelijk genoeg Shihan?

marcelt
16-10-2005, 15:11
Vergeten:
Ja de prijs is goed vergeleken met het aantal pagina's en gedrukt op mooi papier en veel mooie foto's . Goedkoper dan Ringsport inderdaad. Men zegt wel dat dit een introductieprijs is en het waarschijnlijk naar 5,95 gaat.

Sjaak
16-10-2005, 15:30
Beter dan de rest ben ik het niet mee eens. Meer foto's dan de rest is wel op zijn plaats. De concurrentie heeft sterke punten van zoals colums van Ernesto, Bob en Bert K. RR heeft geen
Fotoverslag orgasm Zaanstad (?????) auto's , gamereview, fotomodel en Mystery Land zit ik niet op te wachten in een dergelijk blad, maar ja RR is ook "lifestyle".
Verder wel met genoegen gelezen. Wel goede artikelen en interviews. De wedstrijden zijn leuk verslagen, met steeds foto's en dan een stukje tekst. Wel erg veel achter elkaar, wordt soms saai.
Het absolute dieptepunt is de "discussieweergave" van Fighttalk met als onderwerp de mooiste vrouwelijke vechter. Als je met je vrienden zo ouwehoert met een sloot bier op, ok! Maar om dit af te drukken in een blad?
Inhoudelijk genoeg Shihan?

Je bent volgens mij de 1ste die inhoudelijk wat dieper op de inhoud ingaat, leuk om dit te lezen, bedankt !

Sjaak

Justinian
16-10-2005, 15:35
De wedstrijden zijn leuk verslagen, met steeds foto's en dan een stukje tekst. Wel erg veel achter elkaar, wordt soms saai.
Je hoeft het ook niet in één keer uit te lezen ;)

catano
16-10-2005, 16:57
Ik vind het een mooi blad, vooral veel foto’s. En de prijs is natuurlijk ook goed als je het vergelijkt hoeveel blz. je er voor hebt. Ik had alleen wel wat meer lifestyl verwacht. Het word denk ik wel moelijk om ieder nummer zo goed te maken.
Maar ik zou zeggen ga zo door

Anonymous
16-10-2005, 17:27
Ik vind het een supervet blad veel beter dan bv de ringsports of de mixfight.

Ik heb zo'n blad in 3 minuten doorgebladert en het blad ringsport en mixfight zijn gewoon lelijk, als ik het vergelijk met royal rumble lijkt het qua uitstraling nergens op en voor een paar columns meer of minder ga ik niet voor de bijl.

Ik vind dat het lifestyle gedeelte nog niet echt genoeg uitgebreid is maar ik heb ook het idee dat het liefhebbers zijn voor de sport die proberen om de doelgroep te verbreden voor de vechtsport, zodat ons kikkerlandje misschien ook is een gala kan organiseren zoals bv in parijs of japan.

Aangezien dit pas hun eerste nummer is en de concurrentie op nr 60 zit ofzo kan ik niks anders zeggen dan..

keep up the good work en ik word abo :

Sjaak
16-10-2005, 17:31
Ik hoorde dat als je abonnee werd je een D-man T-shirt krijgt ...........

Klopt dat :lol:

Anonymous
16-10-2005, 21:54
Joop Kasteel heeft een collum in RR!!!!

marcelt
16-10-2005, 22:41
Ja die column heb ik ook gelezen. Maar daar stond grotendeels in wat hij laatst al allemaal in een interview vertelde.

Hitman
17-10-2005, 17:15
echt een super stoer blad

mooie fotos goede omschrijvingen en de cover is ook super

dus TOP abbonementaanvraag is onderweg

Het enige wat gaaf zou zijn is elke keer een vette megaposter erin van

D man of silva of fedor etc etc etc

Robin_vs
17-10-2005, 18:26
echt een super stoer blad

mooie fotos goede omschrijvingen en de cover is ook super

dus TOP abbonementaanvraag is onderweg

Het enige wat gaaf zou zijn is elke keer een vette megaposter erin van

D man of silva of fedor etc etc etc

Zeker vet blad, abbo komt eraan.

Een poster zou gruwelijk zijn!

MMA Davy
17-10-2005, 20:17
goed blad!!! :wink: :lol:

Wheelie
17-10-2005, 22:07
goed blad!!! :wink: :lol:

wel zelf gaan kopen ;)

mama
17-10-2005, 22:08
zelfs wij hebben er 1 gekocht
haha

Sjaak
17-10-2005, 23:26
Ik niet ............................................ heb er 1 gekregen :wink:

MMA Davy
18-10-2005, 12:18
nogmaals een heel vet blad jihaaaaaaa...... :lol:

Jochem
18-10-2005, 23:10
eindelijk 1tje gevonden, was toevallig bij bruna op station den bosch. top! vond het echt leuk. 1x lid hiero.

edit: paar kleine typefoutjes, normaal vindt ik dit niet storend (o.a. lidell ipv liddell) maar, toch 1tje wel de moeite om ff te melden, achterin ("colofon") staat een abbo voor 40 eurie per jaar, op de bon 45... dus dat zou ik nxt time ff rechtzetten, ik neem aan dat de bon klopt :)

Shooto Holland
19-10-2005, 06:16
echt een super stoer blad

mooie fotos goede omschrijvingen en de cover is ook super

dus TOP abbonementaanvraag is onderweg

Het enige wat gaaf zou zijn is elke keer een vette megaposter erin van

D man of silva of fedor etc etc etc

Er staat toch een mooie Shooto Holland poster in :lol:

Groeten,

Nicky

flip
19-10-2005, 09:21
edit: paar kleine typefoutjes, normaal vindt ik dit niet storend (o.a. lidell ipv liddell) maar, toch 1tje wel de moeite om ff te melden, achterin ("colofon") staat een abbo voor 40 eurie per jaar, op de bon 45... dus dat zou ik nxt time ff rechtzetten, ik neem aan dat de bon klopt :)

moeilijk he typen?
;)

Mickey
19-10-2005, 09:51
edit: paar kleine typefoutjes, normaal vindt ik dit niet storend (o.a. lidell ipv liddell) maar, toch 1tje wel de moeite om ff te melden, achterin ("colofon") staat een abbo voor 40 eurie per jaar, op de bon 45... dus dat zou ik nxt time ff rechtzetten, ik neem aan dat de bon klopt :)

moeilijk he typen?
;)

:roll: Niet zo piepen man.

Sjaak
19-10-2005, 10:17
eindelijk 1tje gevonden, was toevallig bij bruna op station den bosch. top! vond het echt leuk. 1x lid hiero.

edit: paar kleine typefoutjes, normaal vindt ik dit niet storend (o.a. lidell ipv liddell) maar, toch 1tje wel de moeite om ff te melden, achterin ("colofon") staat een abbo voor 40 eurie per jaar, op de bon 45... dus dat zou ik nxt time ff rechtzetten, ik neem aan dat de bon klopt :)

Waarom neem je dat aan ?

Fasada
19-10-2005, 12:26
Omdat te maken heeft met logisch nadenken Sjaak

Introductieprijs 4,95

4,95 x 9 = 45

Verwachte verkoopprijs= 5,95

5,95 x 9 = 54

Dus als je een abo. neemt krijg je dus wel degelijk korting van ongeveer 10 euro en je hoeft niet de moeite te nemen om het zelf te halen.

Als er dan 1 keer 40 euro staat achterin en er wordt steeds in het blad gecommuniceerd met 45 euro mag je toch best aannemen dat er sprake is van een drukfout achterin.

Plus het is al meerdere malen gezegd dat het om een drukfout gaat... dus begrijp je reactie niet echt...

Sjaak
19-10-2005, 12:54
Omdat te maken heeft met logisch nadenken Sjaak

Introductieprijs 4,95

4,95 x 9 = 45

Verwachte verkoopprijs= 5,95

5,95 x 9 = 54

Dus als je een abo. neemt krijg je dus wel degelijk korting van ongeveer 10 euro en je hoeft niet de moeite te nemen om het zelf te halen.

Als er dan 1 keer 40 euro staat achterin en er wordt steeds in het blad gecommuniceerd met 45 euro mag je toch best aannemen dat er sprake is van een drukfout achterin.

Plus het is al meerdere malen gezegd dat het om een drukfout gaat... dus begrijp je reactie niet echt...

Beste Fasada,

Ik zie dat je mijn reactie heel serieus neemt en dat het je raakt dus ik hoop het bij deze even recht te zetten. Mijn reactie was gewoon een "melige" reactie om de boel wat te stangen, niks meer niks minder, zoek er verder niks achter.

Natuurlijk is er hier sprake van een drukfout en zeker als je nu bevestigd dat er in het blad zelf steeds wordt gecommuniceerd met 45. Heb dat zelf helaas nog niet kunnen zien want hier in de regio is het blad helaas niet te koop en er is bij alle 3 de Bruna winkels ook niks van bekend.

Ik wens je heel veel succes met je blad en ik hoop dat het een grote toegevoegde waarde zal hebben voor de vechtsport in Nederland maar als ik de reactie's zo lees dan zit dat wel goed.

Groetjes Sjaak

bloody
19-10-2005, 14:27
suc6 met het blad ik ga hem straks halen

Anonymous
20-10-2005, 12:06
Hij ligt gewoon bij de sigaren en sigarettenzaken in de schappen.

Heb het blad gisteren gekocht en wist werkelijk niet wat ik zag.

Dit is gewoon het TIJDSCHRIFT waar we al jaren op wachten.

Sjaak
20-10-2005, 17:08
Begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden hoor :wink:

Pieter mulder
20-10-2005, 17:09
KOOP HEM DAN !!!!!

Kan mij niet wijs maken dat ze nergens in dat dorp van jou te vinden zijn !!!

Sjaak
20-10-2005, 17:37
KOOP HEM DAN !!!!!

Kan mij niet wijs maken dat ze nergens in dat dorp van jou te vinden zijn !!!

Niet dingen roepen Pieter die je niet kan waarmaken. Ik zal je het nog sterker vertellen, in de hele Hoeksche Waard kan je hem niet kopen.

Maar ...................................... het is al geregeld, de baas zelf stuurt me er 1, thanks :wink:

marcelt
20-10-2005, 21:59
Hoekse Waard waar is dat?

Bij de Duitse grens?

Sjaak
20-10-2005, 23:15
Hoekse Waard waar is dat?

Bij de Duitse grens?

Bijna !!

Ten oosten van Engeland, ten westen van Duitsland, ten zuiden van Zweden en ten Noorden van Frankrijk.

Anonymous
26-10-2005, 02:34
heel mooi blad, af en toe leek het de autotrader wel zoveel foto's
als de column van bob en bert er ook nog eens in kwamen was hij helemaal af



:wink:

Anonymous
28-10-2005, 15:04
Heel mooi blad maar wordt mijns inzien wel een beetje overdreven gehyped. Inhoudelijk ben ik er nou niet bepaald kapot van, dan heb ik meer op met de nieuwe Ringsports. Betere interviews en columns.

Alleen de column van die Wüstenberg kunnen ze wat mij betreft direct dumpen. Het intreseerd mij niet echt hoe zijn agenda eruit ziet en wie hij allemaal wel niet kent. Dûh

Groet

Marco (scheids)
28-10-2005, 15:10
Heel mooi blad maar wordt mijns inzien wel een beetje overdreven gehyped. Inhoudelijk ben ik er nou niet bepaald kapot van, dan heb ik meer op met de nieuwe Ringsports. Betere interviews en columns.

Alleen de column van die Wüstenberg kunnen ze wat mij betreft direct dumpen. Het intreseerd mij niet echt hoe zijn agenda eruit ziet en wie hij allemaal wel niet kent. Dûh

Groet

Koop JIJ m toch niet..... :wink:

Anonymous
30-10-2005, 17:18
Is dit blad net zoals het eruitziet zo proffesioneel dat de mederwerkers ook over dezelfde capaciteieten beschikken.

Of is dit meer een vrijwillige basis van mensen die het blad invullen op hun eigen wijze>?

Shytown
05-11-2005, 14:19
Kan ik ergens solliciteren als "Noghtlife" reporter?

Marco
10-11-2005, 16:39
Hebben jullie Lucia Rijker al geinterviewd ? die is/was de laatste tijd in Nederland en heeft een boek uitgebracht, lijkt me een mooie gelegenheid ?

Mesut
12-11-2005, 18:45
Is eigenlijk al bekend wanneer de nieuwe Royal Rumble uitkomt.
Echt een super blad :)

remco pardoel
17-11-2005, 11:17
hebben jullie de target gehaald??
het is een waanzinnig mooi blad!!!

Joris
22-11-2005, 12:37
Alleen de column van die Wüstenberg kunnen ze wat mij betreft direct dumpen. Het intreseerd mij niet echt hoe zijn agenda eruit ziet en wie hij allemaal wel niet kent. Dûh




2 x

Remco
22-11-2005, 13:26
Ik heb hem gemist, is ie nog te krijgen?

Joris
22-11-2005, 17:33
Ik heb hem gemist, is ie nog te krijgen?

mischien kun je hem nabestellen?


wanneer komt deel 2>?

yatsuba
25-11-2005, 10:26
Wanneer komt de nieuwe uit? vindt het wel weer tijd voor dit super blad.

HUNTER
25-11-2005, 11:33
half december als t goed is