PDA

View Full Version : publiek afknapper NR1



Anonymous
09-10-2005, 23:13
word helemaal schijtziek van dat publiek hiero in nederland op de tribune. stelletje respectloze ordinaire mafketels, alleen maar geboe en we willen bloed zien en sla hem dood, en die vechter is nep kan niet vechten bla bla bla werd er gewoon schijtmisselijk van. als ik hoor dat er mensen in japan met hun gezin een middagje naar pride gaan en daar niet eens beveiliging is en dat ik hoor dat ze respect hebben voor alle vechters.Wat is dit dan eigenlijk een zielig kutlandje qua vechtsport publiek.

ik me natuurlijk helemaal verheugen coleman en randleman komen in nederland vechten, eindelijk is internationlale grootheden waar alle echte liefhebbers van genieten en graag willen zien. randleman die een toppartij neerzet met mooi acties en natuurlijk zijn spelletje naar de grond, randleman die wint hij zegt ik hou van nederland van de mensen en van de vechters word ie gewoon zwaar uitgejoeld door het publiek. toen liep mijn bloed gewoon weg RESPECTLOOS.

Deuce
09-10-2005, 23:16
Idd......randleman vond het echt niet cool...was heel sportief naar het publiek...maar jezus dit was echt niet normaal...

Coleman was het minder...maar die kreeg ook echt geen waardering...hoop domme opmerkingen weer gehoord...maargoed...ook met de thaibox partijen hoorde ik de meest domme dingen...

Hande hoog hande hoog................tja..........denk je nou echt dat een vechter die daar 10 ruggen krijgt om te knokken niet weet dat ie zn handen hoog moet houden......*gosh* :wink:

Sjaak
09-10-2005, 23:28
Degene die fluiten zijn vaak degene die zomaar is meekomen naar een gala en gewoon wat RANDDEBIELEN, kan me niet voorstellen dat de echte liefhebbers dit doen.

Maar het is wel heel triest dat het gebeurd :cry:

Anonymous
09-10-2005, 23:29
nou dan is dat zeker 80% van het publiek!

Sjaak
09-10-2005, 23:31
Tja wat moet ik er op zeggen, mij irriteerd het ook vreselijk maar hoe los je dit op ................................... :?:

Anonymous
09-10-2005, 23:40
denk dat hier geen oplossing voor is. nederland is gewoon een kut land op dit gebied! de enige oplossing hiervoor is gewoon veel meer media aandacht voor kickboksen en MMA. en sja je hebt hier in nederland ben ik bang voor maar een handjevol mensen die precies weten wat MMA is en die het goed volgen in binnen en buitenland. Ik denk persoonlijk dat de mensen toch denken als ze freefight horen aan ex gedetineerde, mafkezen die elkaar de tyves slaan en aan een ordinair straatgevecht. dat imago moet ook weg en dat kan alleen via media denk ik.

Justinian
09-10-2005, 23:45
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het publiek me vandaag juist heel erg meeviel. Het fluiten bleef een hele tijd uit, ook op de grond. Wel jammer dat ze juist Randleman uit gingen fluiten al werd het wel minder toen hij zei dat hij Nederland een mooi land vond en hier graag terug wilde komen. Maar goed, uitfluiten van zulke toppers is nooit leuk.

HUNTER
10-10-2005, 00:04
er is nog erg weinig veranderd sinds Jeremy Horn hier enkele jaren geleden vocht. Die werd ook compleet uitgefloten na een topwedstrijd. Ik vond het wel cool om te horen dat Wustenberg het grondvechten ging promoten en mensen maande tot aanmoedigen. Maar goddamn een topper als Randleman uitfluiten DOE JE GEWOON NIET!!!!! Iedereen die heeft gefloten moet verplicht een les BJJ meedoen vind ik. Volgens mij hebben ze van iedereen in het publiek wel videobeelden gemaakt dus dat moet makkelijk te doen zijn......

Christophe
10-10-2005, 00:08
Echt spijtig dat zo'n bende randdebielen zo'n event kunnen verzieken. Eigenlijk zouden ze op elk gala zo'n groot spotlicht moeten hebben, en als ze dan weten waar de grootste monden zitten licht erop en vragen of ze het even in de ring willen voordoen. Alle vechters komen met teammakkers, en er zal altijd wel iemand (bekwaam) zijn die met zo'n heikneuter de ring in wil: Muay Thai, MMA ... it's all good ... maar dan heeft 'ie z'n lesje onmiddelijk geleerd (en de rest ook) én het is topentertainment voor het publiek! :lol:

En je moet geen schrik hebben dat die lul kan vechten, want iedereen die kan vechten heeft er serieus voor moeten trainen en doet niet zo lullig als 'ie in het publiek zit! Alleen pussies die vechten alleen kennen uit films denken dat ze het beter weten! Spank their sissie asses! :twisted:

Christophe
10-10-2005, 00:09
Iedereen die heeft gefloten moet verplicht een les BJJ meedoen vind ik. Volgens mij hebben ze van iedereen in het publiek wel videobeelden gemaakt dus dat moet makkelijk te doen zijn......

Ook een goeie ... als je nog kandidaten zoekt om met die dwazen te rollen ... I'm your man! :twisted:

AllRound
10-10-2005, 00:13
Ik vond het op zich ook nog wel meevallen met het publiek, jammer bij randleman ja. Ik zat in vak AT, en daar was niet veel respectloos geschreeuw te horen. Wel zat ik voor een of andere amerikaan die om de 3 seconden "fuck him up" moest roepen en "I would do this and this and knock him out etc etc." en "I do alot of fighting styles, mostly boxing and triangle" en "come on get him in an armbar, or legbar or anklebar, anklebar are the worst".... maar in dat geval zag ik dat de meeste mensen in de buurt er alleen wat vreemd van opkeken en waarschijnlijk net als ik dachten: laat 'm zichzelf maar belachelijk maken.

Emilio
10-10-2005, 00:14
ja erg treurig weer. Dat is ook de reden dat ik die evenementen niet bezoek.

PigDog
10-10-2005, 00:16
Des te meer vond ik het jammer omdat we achter in de kleedkamers de beiden Amerikanen als heel respectvol en beleefd hebben ervaren. Het zijn gewoon topgasten, die hier hun kunsten komen vertonen, en dan worden ze uitgefloten, door een stel nitwits.

Jammer.......

AllRound
10-10-2005, 00:25
Op zich zijn ze zoiets wel gewent van de UFC natuurlijk, maar het misschien nog wel erger is/was, ik hoop dat ze weten dat dit alleen de mensen zijn die de sport niet snappen en dat ze erdoorheen het geklap horen van de echte fans.

The Bulldog
10-10-2005, 00:43
Moet eerlijk zeggen dat ik het gefluit en gejoel op menig gala te erg vind bij MMA partijen..

Het grondgevecht wordt compleet onder gewaardeerd...
Vind ik persoonlijk als MMA vechter alleen maar getuigen van onbegrip voor de sport en disrespect voor alle trainings intesiteit van de 2 vechters...

Moet eerlijk bekennen dat ik Alleen nog maar op de gala`s van Shooto Holland echte waardering heb gezien en gehoord.. Aplaus voor grond acties en dergelijke maken de sfeer daar juist top!!!

Mack
10-10-2005, 00:48
Ik was zaterdag in Dessel (Belgie) en daar wordt het grondgevecht wel gewoon gewaardeerd. Ik begrijp niet dat het een paar kilometer verderop dan allemaal zo moet.

Ronald
10-10-2005, 00:51
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het publiek me vandaag juist heel erg meeviel. Het fluiten bleef een hele tijd uit, ook op de grond.
Roy = correct. Ik heb zelfs voor sommige acties op de grond applause gehoord. Zoals ik in een andere topic ook al schreef, het gefluit voor Randleman had naar mijn gevoel niets te maken met het grondwerk maar met het gebrek aan actie.

MissGG
10-10-2005, 00:58
Hi there,

Ben het met jullie eens.. ik heb de sfeer weleens anders geproefd!!
Vond het zwaar zielig dat men ging fluiten... kreeg een btje plaatsvervangend schaamte gevoel voormijn eigen land!!! :evil:
Iedereen die de ring betreedt is voor mij een topper!! Of je nu wint of verliest.... It's all in the game.. En als je zonodig moet fluiten (triest) ga er dan lekker zelf staan dan 'fluit 'je wel anders... UP YOUR ASSES

Hehe lekker zo'n forum...


CHICO WINNED!!!-----> KO!!!

:mrgreen:

Greetz MissGG

Anonymous
10-10-2005, 01:17
helemaal mee eens, als ik randleman was zou ik dus nooit meer hier komen als mensen geen respect tonen!

Marco (scheids)
10-10-2005, 09:28
Maar eerst fluiten en dan wel op de foto willen gaan...kon de reactie van Coleman dan ook wel begrijpen na zijn partij.

Je kan t aan Deuce vragen, maar zat echt te vloeken tijdens t fluiten ... absoluut DISRESPECT !!!

Anonymous
10-10-2005, 10:34
denk dat hier geen oplossing voor is. nederland is gewoon een kut land op dit gebied! de enige oplossing hiervoor is gewoon veel meer media aandacht voor kickboksen en MMA. en sja je hebt hier in nederland ben ik bang voor maar een handjevol mensen die precies weten wat MMA is en die het goed volgen in binnen en buitenland. Ik denk persoonlijk dat de mensen toch denken als ze freefight horen aan ex gedetineerde, mafkezen die elkaar de tyves slaan en aan een ordinair straatgevecht. dat imago moet ook weg en dat kan alleen via media denk ik.

''de mensen toch denken als ze freefight horen aan ex gedetineerden'

Is toch ook zo :D

Marco
10-10-2005, 10:36
denk dat hier geen oplossing voor is. nederland is gewoon een kut land op dit gebied! de enige oplossing hiervoor is gewoon veel meer media aandacht voor kickboksen en MMA. en sja je hebt hier in nederland ben ik bang voor maar een handjevol mensen die precies weten wat MMA is en die het goed volgen in binnen en buitenland. Ik denk persoonlijk dat de mensen toch denken als ze freefight horen aan ex gedetineerde, mafkezen die elkaar de tyves slaan en aan een ordinair straatgevecht. dat imago moet ook weg en dat kan alleen via media denk ik.

''de mensen toch denken als ze freefight horen aan ex gedetineerden'

Is toch ook zo :D

in sommige gevallen idd waar helaas...

redjuh
10-10-2005, 11:05
nou de mensen die het zo zien, gaan natuurlijk niet naar een gala.
de mensen die floten, snapten niet wat het betekent dat zulke superknokkers in ons kleine landje komen vechten. man man man toen ze om 14:00 werden aangekondigd en ik me eindelijk besefte dat die mannen (waardoor mma in mijn leven is gekomen als fan zijnde...coleman) er echt waren en zouden vechten, ging ik al helemaal uit mijn dak!

Anonymous
10-10-2005, 11:09
Ik vond het een strak gala! .. jammer dat je nog zoveel mensen op deze gala's hebt lopen die er echt helemaal niets van begrijpen. De lef , trainingsarbeid , de wil en de hardheid. Dat is echt iets speciaals. Er zat wel enige verbetering in want normaal beginnen ze al binnen een minuut boe te roepen etc. Het enige waar ik me aan geirriteerd heb was het geval dat na de laatste partij even werd gemeld..."Mensen allemaal nog even rustig doen , er ligt hier nog iemand op de grond bla bla bla... want het zou respectloos zijn.. Kerel je lult ... Rene is geen pussy of zo en dit keer ging hij neer maar hij weet waar hij aan begint .. Uiteindelijk is het entertainment.

Anonymous
10-10-2005, 11:14
jonge jonge schandalig dat gefluit die mensen die dat doen gewoon afschieten niet eens de moeite nemen om iets uit te leggen!! dit was toch ook de reden dan Rutten hier niet meer vocht?? The Monster uitfluiten man das voor mij hetzelfde als van Basten uitfluiten tijdens benefietwedstrijd!!

cactusdre
10-10-2005, 11:37
Diep triest allemaal. Het zal ook denk ik niet snel veranderen. De galas zijn alleen nog toegankelijk voor sensatiebakken met te veel geld. :cry:

Ronald
10-10-2005, 11:46
Het enige waar ik me aan geirriteerd heb was het geval dat na de laatste partij even werd gemeld..."Mensen allemaal nog even rustig doen , er ligt hier nog iemand op de grond bla bla bla... want het zou respectloos zijn.. Kerel je lult ... Rene is geen pussy of zo en dit keer ging hij neer maar hij weet waar hij aan begint .. Uiteindelijk is het entertainment.
Dat vond ik nou weer heel netjes dat dat gebeurde. Natuurlijk juich je in eerste instantie na zo'n actie van Emilianenko, want die was wel heel spetterend. Maar als je dan ziet dat zo'n actie ook serieuze gevolgen heeft (Rooze lag lang op de grond) dan mag je jezelf best wel even in acht nemen toch? Persoonlijk vind ik dat ook getuigen van respect. Het feit dat iemand weet waar hij aan begint betekend toch niet dat anderen vervolgens geen rekening meer met hem hoeven te houden?
Prima juist dat dat gebeurde; complimenten Marc.

Oh ja, wat mij ook nog opviel, normaal gesproken stroomt zo'n hal echt leeg als het is afgelopen. Vaak zijn de meeste mensen al weg voordat de prijsuitreiking van de laatste partij heeft plaatsgevonden. Nu bleven ongelooflijk veel mensen nog zitten. Dat was gewoon echt opvallend. Hoe zou dat komen? Zou het met de afloop van deze laatste partij te maken hebben? Zou het met het vroege tijdstip te maken hebben waarop het gala afgelopen was (19.10 uur)? Vroeg weer thuis zijn beviel me overigens goed :) .

redjuh
10-10-2005, 11:52
ja idd wat het blijven zitten betreft. ik vond het cool van wustenburg dat ie die Pride tune op liet zetten. dat maakte het helemaal af voor mij. ik bedoel HEY wat je anders op je pc/tv zit te kijken, of speelt op je ps2... met dat superaanstekelijke liedje. echt kippenvel!

en dat dvdtje is leuk

en ik wil die Ronny Rivano Highlight man die was lang en sehr koel!

Anonymous
10-10-2005, 11:59
Respect voor grondvechters is al jaren ver te zoeken op de wat grotere commerciele gala's. Het is triest, maar ik heb daar al en beetje mee leren leven. Maar dat ze Randleman uitflotten! Ik dacht dat ik gek werd. Stelletje respectloze hooligans zijn het. Je schaamt je toch kapot dat je Nederlander bent.......

Anonymous
10-10-2005, 12:32
dat viel mij ook al op het blijven zitten na afloop ben zelf ook blijven zitten wilde weten hoe het met Rooze was ?? want die ging echt hard k.o

honingdas
10-10-2005, 12:41
Ik hoorde toch echt wel hier en daar een 'oe' en een 'ah' , toen Randleman Fatih zo'n beetje lanceerde hoor..alleen de verdere acties op de grond bleven uit..

Toch vond ik het verder een topgala! Wel weer jammer van fedor... had het wel verwacht... maar toch hoop je stiekum dat ie toch vecht!

inc
10-10-2005, 13:05
een woord...."shooto".

blijkbaar is het gros niet toe aan grond vechten( wordt ook in stand gehouden door ring'-gala's)
dit bestempeld nogmaals hoe puur en goed de shooto organisatie bezig is...wel jammer... denk dat promoter nu wel drie x achter hun oren krabben als ze weer een nationale top vechten naar zijn gala wil trekken...

Silat
10-10-2005, 13:30
Balen dat Randleman niet over de catwalk terug liep, ik had graag tegen hem willen zeggen dat ie de man is en een applaus verdient.

Coleman trouwens wel, echt lache want Mark (collega) stond als enige aan de catwalk met z'n hand op en Coleman mepte erop van blijtschap (spelling?)

echt vet was dat, net als ijn Japan, alleen dan van 1 man :(


Wat een schijtmentaliteit hier in NL.

Ronald
10-10-2005, 13:36
Voor iedereen die denkt dat Randleman werd uitgefloten om het grondwerk: hoe komt het dan dat er bij Gegard Mousasi vs Stefan Klever, Ibragim Magomedov vs Antoni Hardonk, Ronnie Rivano vs Chico Martinez en Mark Coleman vs Milvo Voorn niet gefloten werd voor het grondwerk? Daaruit spreekt toch dat er niet gefloten werd voor het grondwerk maar voor het gebrek aan actie.
Ik heb juist het idee dat het grondwerk steeds beter begrepen en gewaardeerd werd. Waar er vorig jaar gelachen werd om het stop-don't-move commando, daar begreep men het nu. En nogmaals, ik heb zelfs applaus gehoord voor sommige acties op de grond. Zelfs de takedowns van Randleman werden in het begin positief ontvangen (later niet meer omdat men wist wat er ging volgen).

mama
10-10-2005, 13:42
ik heb heel wat opmerkingen gehoord hoor tijdens de grondgevechten. Ook bij Antoni en Stefan.
de partijen van Milco en Chico duurde er denk ik te kort voor
Bij Milco hoorde ik wel reactie op de gooi van Mark Coleman.
Maar ik vond het knap irritant.
Als Randleman gooide zeiden ze achter me. Gvd. gaan ze weer op de grond verder. stelletje homo's. enz.

Deuce
10-10-2005, 14:05
Coleman die flipte hem het hardst inderdaad....die vond zichzelf zwaar cool dat ie had gewonnen.....(en terecht)...liep daar echt op zn amerikaans te schreeuwen I am the man! I am the fucking man! En vervolgens werd ie uitgefloten....met als gevolg dat Baroni de ring in kwam en een paar vips aansprak op zn amerikaans :wink:

In de kleedkamers waren beide heren achteraf goed te spreken, zoals Randleman zei: I'm happy yeah! :lol:

De japanse scheidsrechter Shimada zat naast me, en die kon een paar dingen echt niet begrijpen...waaronder het gerook en geblow...vond ie niet echt gepast naar de vechters toe.

Verder het gefluit en geboe was niet echt een pluspunt, maargoed...hij begreep ook wel dat er hier een thaibox cultuur is...maar toch. Hij vermaakte zich uiteindelijk goed en vond het een prima gala!

The Bulldog
10-10-2005, 14:23
[quote="inc"]een woord...."shooto".

blijkbaar is het gros niet toe aan grond vechten( wordt ook in stand gehouden door ring'-gala's)
dit bestempeld nogmaals hoe puur en goed de shooto organisatie bezig is...quote]

zeer mee eens!!!!!

Anonymous
10-10-2005, 14:37
In Tilburg vorig weekend kwam er gewoon een mannetje vd beveiliging naar de mensen toe die rookten om AUB hun sigaret e.d uit te maken! En terecht! Mensen die niks van de sport snappen horen niet thuis op een sportevenement!

We met rokers
Weg met nerds die de regels niet snappen!

USH

redjuh
10-10-2005, 14:41
met zoveel beveiliging, zou het zeer goed mogelijk moeten zijn om mensen die niet op de bestemde plekken roken uit de hal te verwijderen. mits daar van tevoren duidelijke afspraken zijn gemaakt. flikker een paar van die bijdehande vips die schijt aan de regels hebben op straat en het dimt wel in volgens mij.

Ralph
10-10-2005, 14:48
Ik heb me er gisteren ook aan geërgerd. Het leek wel of ik in een speciaal rookvak zat! Zelfs toen Wustenberg vroeg of iedereen wilde stoppen met roken, pakte mijn buurman gewoon z'n buil shag en begon een peuk te draaien. Te erg! En toen ik daar wat van zei, begon ie meteen te dreigen ook.
En dat uitfluiten van Randleman en Coleman.... ongelooflijk. Randleman maakt de ene mooie takedown na de andere en niemand weet dat te waarderen. Toen iedereen begon te joelen en fluiten, ben ik samen met mijn broertje gaan staan en hebben we extra hard voor hem geklapt. Meer mensen in ons vak volgden ons voorbeeld, maar toch...

Aaronk
10-10-2005, 14:51
ja maar randleman was ook shit saai

Ronny
10-10-2005, 14:59
takedowns waren leuk, maar verder gebeurde er idd wienig. in het begin nog wat mooie stoten vanuit de guard.....dat dan weer wel.

Anonymous
10-10-2005, 16:17
Dat roken was erg irritant ja. Ik stond met geloof ik in totaal 6 anderen op derookplek een shaggie te doen. Verder stond iedereen gewoon boven. Zwaar belachelijk.

Mickey
10-10-2005, 16:26
Ik heb me er gisteren ook aan geërgerd. Het leek wel of ik in een speciaal rookvak zat! Zelfs toen Wustenberg vroeg of iedereen wilde stoppen met roken, pakte mijn buurman gewoon z'n buil shag en begon een peuk te draaien. Te erg! En toen ik daar wat van zei, begon ie meteen te dreigen ook.

Breek me de bek maar niet open..
Stelletje hufters zijn het..

Halfshot
10-10-2005, 16:37
Bij een volgend megagala, kunnen deze topic zo weer gebruiken.
Hoeven we alleen de naam van het gala te veranderen.

Het is al 20 jaar zo, en het zal ook niet verranderen.

Anonymous
10-10-2005, 16:42
Bij het ijshockey werd iemand gewaarschuwd door de sceurity. Niet luisteren was oprotten. Daar was het door de sociale controle (elke week ongeveer dezelfde mensen in het vak) wel goed te handhaven.

Anonymous
10-10-2005, 22:26
Ik was zaterdag in Dessel (Belgie) en daar wordt het grondgevecht wel gewoon gewaardeerd. Ik begrijp niet dat het een paar kilometer verderop dan allemaal zo moet.

wat de boer niet kent, "vreet"hij niet!!

poldervolk!!

Christophe
10-10-2005, 22:54
Moet eerlijk bekennen dat ik Alleen nog maar op de gala`s van Shooto Holland echte waardering heb gezien en gehoord.. Aplaus voor grond acties en dergelijke maken de sfeer daar juist top!!!

Inderdaad ... die gala's zijn qua sfeer ongelooflijk (en de partijen mogen er natuurlijk ook wel altijd zijn)! Nog eens proficiat daarvoor aan Martijn, Nicky en alle anderen die ervoor zorgen! :wink:

Christophe
10-10-2005, 23:05
De japanse scheidsrechter Shimada zat naast me, en die kon een paar dingen echt niet begrijpen...waaronder het gerook en geblow...vond ie niet echt gepast naar de vechters toe.

Werd er daarbinnen gerookt en geblowed?!? :shock: :evil: :shock:

Ik was zaterdag ook in Dessel en de zaal zat er inderdaad stampensvol, en ik heb er NIEMAND zien (of ruiken) roken. Wie moet ik daarvoor feliciteren: Benny (en de rest van de organisatie) of het publiek?!

Trouwens, op de Shooto-evenementen waar ik al geweest ben meen ik me ook te herinneren dat er niet gerookt wordt. Roken in dezelfde ruimte waar SPORTmannen een prestatie neerzetten getuigt van absoluut geen respect en is voor mij een onbetwiste reden om iemand uit de zaal te verwijderen. Als je er één buitenzet, zal de rest wel oppassen ... let maar op! :twisted:

Christophe
10-10-2005, 23:05
De japanse scheidsrechter Shimada zat naast me, en die kon een paar dingen echt niet begrijpen...waaronder het gerook en geblow...vond ie niet echt gepast naar de vechters toe.

Werd er daarbinnen gerookt en geblowed?!? :shock: :evil: :shock:

Ik was zaterdag ook in Dessel en de zaal zat er inderdaad stampensvol, en ik heb er NIEMAND zien (of ruiken) roken. Wie moet ik daarvoor feliciteren: Benny (en de rest van de organisatie) of het publiek?!

Trouwens, op de Shooto-evenementen waar ik al geweest ben meen ik me ook te herinneren dat er niet gerookt wordt. Roken in dezelfde ruimte waar SPORTmannen een prestatie neerzetten getuigt van absoluut geen respect en is voor mij een onbetwiste reden om iemand uit de zaal te verwijderen. Als je er één buitenzet, zal de rest wel oppassen ... let maar op! :twisted:

Halfshot
10-10-2005, 23:20
Er is een duidelijk verschil tussen de z.g. mega events, en de incrowt events.

Alleen bij die mega event's kan je toppers zien, dank zij die extra hufters.
Zonder dat fluiten, roken, blowen, ook geen internationele toppers

Het zelfde met voetbal z.g. hooligans, kan zo opgelost worden.
Maar de clubs zien hun aantal toeschouwers dalen, dus zeggen dat ze er wat aan doen, maar weten ook dat dit toch wel een grote inkomste bron is.

Het komt er op neer het is kiezen of delen.

Shooto Holland
11-10-2005, 07:15
Moet eerlijk bekennen dat ik Alleen nog maar op de gala`s van Shooto Holland echte waardering heb gezien en gehoord.. Aplaus voor grond acties en dergelijke maken de sfeer daar juist top!!!

Inderdaad ... die gala's zijn qua sfeer ongelooflijk (en de partijen mogen er natuurlijk ook wel altijd zijn)! Nog eens proficiat daarvoor aan Martijn, Nicky en alle anderen die ervoor zorgen! :wink:

Dankjewel :D

Anonymous
11-10-2005, 14:03
De japanse scheidsrechter Shimada zat naast me, en die kon een paar dingen echt niet begrijpen...waaronder het gerook en geblow...vond ie niet echt gepast naar de vechters toe.

Werd er daarbinnen gerookt en geblowed?!? :shock: :evil: :shock:


Ik rook ook verschillende keren dat er gerookt werd, en ik rook ook wiet... Volgens mij kwam het van die groep amerikanen achter ons, maar ik kon niks zien (ik wou er ook niet teveel aandacht aan schenken omdat ik niks wou missen van wat er bij de ring gebeurde).

AllRound
11-10-2005, 14:05
Oeps, vergeten in te loggen, bericht hierboven was van mij dus.

Silat
11-10-2005, 14:17
Kunnen ze niet een rooster om de ring heen bouwen die lucht naar boven blaast zodat de vechters in een rookvrije ring kunnen vechten?

Deuce
11-10-2005, 14:30
Achter mij zat in ieder geval de garde van Venetiaan flink te stomen...

yas
11-10-2005, 19:18
check de sponsors! een van ze is van een of ander vloeipapier..!

natuurlijk is het topsport, maar mma/mt gala is een dagje uit, entertainment! trekt blijkbaar publiek dat houdt van drank en roken.

zolang er een gap zit tussen de identiteit en het imago komt natuurlijk alleen dit soort publiek (imago is in dit geval nog steeds agressieve lui die elkaar in elkaar komen stompen en niet topsport)

het publiek is de spiegel van het imago van mma/freefight!!!

redjuh
11-10-2005, 19:45
misschien is het wat om MF en MT te scheiden op een gala. dan trek je een specifieker publiek per gala. bij mf wellicht alleen een publiek waarvan het grootste deel het grondgevecht wel weet te waarderen.

ik heb het nu over de grote gala's trouwens.

Halfshot
11-10-2005, 19:56
misschien is het wat om MF en MT te scheiden op een gala. dan trek je een specifieker publiek per gala. bij mf wellicht alleen een publiek waarvan het grootste deel het grondgevecht wel weet te waarderen.

ik heb het nu over de grote gala's trouwens.

Grote gala,s eten van 2 walletjes, daarom zijn ze groot.
Je krijg geen Ahoy vol met alllen MF, je moet ook MT er bij progameren(en natuurlijk goed communiceren
met je publiek etc.)

Het merendeel van het publiek wil gewoon entertainment (desnoods nog sterrboksen erbij, schaarsgeklede rondemisse etc.)

Ronald
11-10-2005, 19:58
misschien is het wat om MF en MT te scheiden op een gala.
Dat betekent dan waarschijnlijk dat je 2 keer de helft van het publiek er hebt zitten. Omdat je het programma dan ook nog eens 2 keer zo lang moet maken betekent dat ruwweg dat de kosten 4x zo hoog zijn en da's nou niet echt economisch...

Anonymous
12-10-2005, 17:46
yep, volgens mij snapte 90% van het publiek in ahoy idd echt helemaal niets van mma en was erg respectloos hierdoor,.. ik vind dat als je het niet snapt je gewoon je bek moet houden... Soms denk ik dat de promotors dat trouwens ook niet weten want er waren een paar voorspelbare mismatches. Gelukkig gingen sommige niet door haha..

ICON
12-10-2005, 18:01
misschien is het wat om MF en MT te scheiden op een gala.
Dat betekent dan waarschijnlijk dat je 2 keer de helft van het publiek er hebt zitten. Omdat je het programma dan ook nog eens 2 keer zo lang moet maken betekent dat ruwweg dat de kosten 4x zo hoog zijn en da's nou niet echt economisch...

2x de helft is toch 100% ?? :wink:

Ronald
12-10-2005, 21:51
2x de helft is toch 100% ?? :wink:
Je hebt in de wereld 3 soorten mensen: mensen die kunnen rekenen en mensen die niet kunnen rekenen :) .

ICON
12-10-2005, 22:16
2x de helft is toch 100% ?? :wink:
Je hebt in de wereld 3 soorten mensen: mensen die kunnen rekenen en mensen die niet kunnen rekenen :) . :mrgreen:

dontmindme
12-10-2005, 22:20
[quote="guest"]ik vind dat als je het niet snapt je gewoon je bek moet houden...

wat gek, ik heb geleerd dat als je iets niet snapt het gewoon moet vragen
anders begrijp je het nooit :P :P