PDA

View Full Version : poster 5 november Delfzijl



Anonymous
10-10-2005, 00:27
http://img69.imageshack.us/img69/4164/kopievanposter2xq.th.jpg (http://img69.imageshack.us/my.php?image=kopievanposter2xq.jpg)

jordamn
10-10-2005, 00:40
zekers goede partijen

snellejelle
10-10-2005, 09:15
Top partijen, zekers goede matches.
Kijke dus!!!

Anonymous
10-10-2005, 17:37
Die partij tussen El Osrouti VS Douari wordt een regelrechte Thriller.

Het dak gaat eraf!

Anonymous
11-10-2005, 15:18
k m0e er 0ok vechte :lol:
k vecht een dames jeugd partij :lol:
heb er superrrveel zin in :D
gr0ete team schreiber :lol:

Anonymous
11-10-2005, 15:20
da vorige berichtj was niei g0ed :oops:
maja k m0e er dus vechte n k ga knalle
een dames/jeugd partij
groete team schreiber

big danas
23-10-2005, 23:43
Partijen zijn Top, en erugh oke dat Jantje Lomulder vecht tegen Bouzidi.

Ik dacht dat van Emmen eerst tegen Bouzidi stond???????????????????????????

goede set om lomulder te laten knokken, is ook een stukkie beter dan v Emmen!!!!!!

Sjaak
23-10-2005, 23:44
http://img69.imageshack.us/img69/4164/kopievanposter2xq.th.jpg (http://img69.imageshack.us/my.php?image=kopievanposter2xq.jpg)

Helemaal niet verkeert deze line up, heel veel succes !

Richelieu
24-10-2005, 00:07
Oktay in een 4-man toernooi! KICK ASS!!!

mmm...nu is ie in één keer weer een B-klasser. Hij vocht in Putten nog een C partij tegen Hein Bakker tot 84 Kg

Ri3sj@rd
25-10-2005, 11:34
Oktay in een 4-man toernooi! KICK ASS!!!

mmm...nu is ie in één keer weer een B-klasser. Hij vocht in Putten nog een C partij tegen Hein Bakker tot 84 Kg

Is alweer effe geleden toch?
En bovendien wordt dit volgens mij de eerste keer dat ie in de B gaat knokken, dus dan is het toch niet zo vreemd?

Oktay heeft al in de B klasse deelgenomen. In putten was er voor Hein Bakker geen tegenstander. Oktay werd gevraagd om tegen hem te vechten.....dus ff wat opheldering[/quote]

chief108
25-10-2005, 16:54
decisions, decisions...

gaan we naar ter apel of naar delfzijl??? :?

Chief108

Ben
25-10-2005, 20:32
Zeker mooie line up zie ook dat oktay weer mee doet dat is altyd
spektakel :wink:

big danas
26-10-2005, 00:38
decisions, decisions...

gaan we naar ter apel of naar delfzijl???

Chief108

Je kan ook naar allebei, maar als ik moest kiezen wist ik het wel kijk alleen maar eens naar de partijen van Delfzijl erg top!!!!

Bouzidi vs Lomulder helemaal super
Douari vs El Osrouti gaan de vonken vanaf vliegen

Twee noordelijke aan komende toppers
Sansaar vs Rastagar top top en nog eens top!!!!

En wat heeft Ter apel??????????????????????

voor mij is de keus snel gemaakt!!!!!

HUNEBED
26-10-2005, 01:06
jezus hoeveel partijen staan daar, over de 20 !? klopt dat ???

Lex
26-10-2005, 10:46
Oktay in een 4-man toernooi! KICK ASS!!!

mmm...nu is ie in één keer weer een B-klasser. Hij vocht in Putten nog een C partij tegen Hein Bakker tot 84 Kg

Is alweer effe geleden toch?
En bovendien wordt dit volgens mij de eerste keer dat ie in de B gaat knokken, dus dan is het toch niet zo vreemd?

Oktay heeft al in de B klasse deelgenomen. In putten was er voor Hein Bakker geen tegenstander. Oktay werd gevraagd om tegen hem te vechten.....dus ff wat opheldering

Oktay werd idd gevraagd door de organisatie om te vechten.
Oktay heeft toen 1 B-partij gedraaid en was als verzorger die dag mee gegaan.

In overleg met zowel de scheidsrechter en organisatie, die overigens verklaarde dat de trainers van Hein hiervan op de hoogte zijn gesteld, is Oktay met 7 kilo lichter te zijn als Hein Bakker de ring in gegaan om Hein Bakker een plezier te doen.

Zodat Hein niet voor niks was gekomen. Zo was in elk geval het motief.
Wat heeft Oktay hiermee dus bereikt...precies negativiteit. Niks dus

Zo zie je maar, het is altijd weer net niet goed.

Groetjes
Lex

Ronny
26-10-2005, 12:24
je hebt helemaal gelijk Lex.....ondankbare honden zijn het...

big danas
26-10-2005, 15:04
Lex je hebt helemaal gelijk, een jongen als karatas die altijd klaar staat om te vechten en een promotor probeert te helpen. Wordt weer een afgezeken erugh jammer In Oude Pekela heeft hij zijn 1e B gevochten en helaas verloren, maar Oktay was zelfs bereid om 2 partijen die avond te knokken (!x kickboksen en 1x freefighten) freefight ging later niet door maar goed hij helpt de promotor maar mooi ff! Erugh Top van hem en een erg goed karakter!

Ja helaas nederland wordt een zeik land iedereen loopt maar te zeuren en te zeiken!

En inderdaad ja er zijn meer dan 20 partijen (zoals op bijna alle gala's) soms wel meer als 30 maar dat moet ook wel tegenwoordig als je ziet wat er uit eindelijk aan partijen overblijft!!

Wees toch eens blij dat iemand zijn nek uitsteekt om een gala te organiseren, ipv te zeiken!!!

HUNEBED
27-10-2005, 01:15
[quote="big danas"]
En inderdaad ja er zijn meer dan 20 partijen (zoals op bijna alle gala's) soms wel meer als 30 maar dat moet ook wel tegenwoordig als je ziet wat er uit eindelijk aan partijen overblijft!!

[quote]

haha dat klopt vaak wel ! maar damn méér dan 20 partijen... hoelang duurt die avond ? vrijwel zeker present !

lil´kickboxer
27-10-2005, 12:25
Ik ben er ook want van KB Brummen moeten er 4 vechten! :D

citygym
27-10-2005, 14:05
top dat je ook komt, jullie komen ook met een aardige groep heb ik van chabari begrepen! En Tom is natuurlijk speaker!

Anonymous
28-10-2005, 15:18
Ik ga ook kijke, ziet er goed uit het gala

Tsuki
28-10-2005, 15:22
da vorige berichtj was niei g0ed :oops:
maja k m0e er dus vechte n k ga knalle
een dames/jeugd partij
groete team schreiber

msn/sms jij veel ;-)

jan sensei kyokushin
28-10-2005, 17:01
Osu sensei zal er ook zijn met meerdere sensei,s , moeten leerlingen van mijn vrienden knokken op het gala

osu

Anonymous
03-11-2005, 01:36
hee denis het is jamemr dat ik neit meer bij jullie train door omstandegheden maar ik bel je van de week wel :x

citygym
03-11-2005, 18:02
Ik weet niet wie je bent, maar bel me maar kan je weer komen trainen!

Groeten Denis

Ben
05-11-2005, 18:01
gaat iemand ons nog op de hoogte houden van de partijen

lil´kickboxer
06-11-2005, 12:18
In ieder geval een paar uitslagen:
Schuilenburg Sportcitadel N 2x1,5 MT jeugd - 62 kg Kok Team Schreiber wtko
Holwegh 71kg KB Brummen wtko N 3x1,5 MT Middleweight -72.57 Hengelman 73kg Sport Citadel
Folbi 59kg KB Brummen N 59kg 3x1,5 MT J.Lightweight -58,97kg Blathelt 59k Downhat Gym wop
Sansaar 66kg MT Zwolle A 67kg 5x3 MT Afgesproken op -67kg Rastagar 68kg Lomulder MT wtko
El Osrouti Kamakura A 5x3 MT J. welterweight -63,50kg Douari, Lotus Gym onbeslist
Bouzidi, Kamakura w door medische interventie (wenkbrauw) Wereldtitel WFCA Cruiserweight -86,18kg Lomulder, Lomulder MT

Tim gefeliciteerd! Guysqua goed gevochten!

http://image.mypicgallery.com/Delfzijl5november/gala-delfzijl-5-november-025_large.jpg
Team KB Brummen

Nicky
06-11-2005, 12:19
Wat heeft Oktay Karatas gedaan ?

jan sensei kyokushin
06-11-2005, 13:13
Beide vechters zijn gedwiskwaliceerd voor onsportiefgedrag sloegen na de bel elkaar na de eerste ronde in de ring . karatas was door het dolle heen niet voor reden vatbaar . maar waar 2 zijn zijn 2 schuld dus alle 2 gediskwaliceerd

osu

Anonymous
06-11-2005, 13:47
uitslagen?? iemand???

Anonymous
06-11-2005, 13:50
alle uitslagen?

Anonymous
06-11-2005, 14:30
Beide vechters zijn gedwiskwaliceerd voor onsportiefgedrag sloegen na de bel elkaar na de eerste ronde in de ring . karatas was door het dolle heen niet voor reden vatbaar . maar waar 2 zijn zijn 2 schuld dus alle 2 gediskwaliceerd

osu

wie was zijn tegenstander dan?
hij deed tovh mee in het toernooi?

jan sensei kyokushin
06-11-2005, 15:24
Beide vechters zijn gedwiskwaliceerd voor onsportiefgedrag sloegen na de bel elkaar na de eerste ronde in de ring . karatas was door het dolle heen niet voor reden vatbaar . maar waar 2 zijn zijn 2 schuld dus alle 2 gediskwaliceerd

osu

wie was zijn tegenstander dan?
hij deed tovh mee in het toernooi? yep zijn tegen stander was beuk van kamakura dit was de finale dus geen winnaar alle 2 vechters gediskwaliceerd

citygym
06-11-2005, 15:40
KLASSE /VECHTER / GYM / VS / VECHTER / GYM / UITSLAG

J=1- Schuilenburg / Sportcitade' vs Kok / Schreiber Gym / WMED.I Kok
N=2- Rafaelien / KB Groningen vs V/d Heijde / Downhat Gym / WKO Rafaelien
N=3- Bruns / Germany vs Graf / Physical / WDOPGAVE Graf
N=4- Sommer / Baguala Gym vs Tent / Tabonon / WOP Sommer
C=5- Delgado / City Gym vs Bos / Lomulder MT / WMED.I Bos
N=6- Holweigh / KB Brummen vs Hengelman / Sport Citadel / WOP Holwegh
N=7- Hijnen / City Gym vs Alberty / Duitsland / WOP Alberty

4-MAN -TOERNOOI 1E PARTIJ=
B=8- Karatas / Team Relex vs Lutz / Duitsland / WOP Karatas

N=9- Toldi / KB Brummen vs Blathelt / Downhat Gym / WOP Blathelt
N=10- van Dijk / City Gym vs Fleger / Schreiber Gym / WTKO Van Dijk

4-MAN -TOERNOOI 2E PARTIJ= ( + 1 Extra Ronde )
B=11- Franklin Beuk / Kamakura vs Bennour / Vos Gym / WOP Beuk ( Na extra Ronde )

B=12- VIEL UIT
MMA=13- Roder / City Gym vs Azad Soufi / Team relax / WOP Soufi ( 1-down )
A-14 -Marvin Sansaar / Rastagar vs Lomulder MT / WKO Rastagar

PAUZE

MMA=15- Takalou / Tatsuijn Dojo vs Arman Soufi / Team Relax / Soufi W-CHOKE
MMA=16- Prins / City Gym vs Pengel / Team Schreiber / ONBESLIST

FINALE 4-MANS B-TOERNOOI
B=17- Karatas / Team Relax vs Franklin Beuk / Kamakura / NO CONTEST

A=18- El Ossrouti / Kamakura vs Douari / Lotus Gym / ONBESLIST
C=19- Reemeijer / KB Groningen vs Drenth / Baguala Gym / WTKO Reemeijer

WERELDTITEL GEVECHT WFCA CRUISERWEIGHT -86,18kg

A=20- Mourad Bouzidi / Kamakura vs Jan Lomulder / Lomulder MT / WMED.I BOUZIDI

Uitslagen zijn afkomstig van fighttalk waar ook foto's en een verslag staat!

Shytown
06-11-2005, 16:51
Gefeliciteerd Azad, Arman en Oktay.
Goede prestatie (weer)

Ben
06-11-2005, 18:13
:lol: bedankt voor de uitslagen

Lex
06-11-2005, 19:03
Beide vechters zijn gedwiskwaliceerd voor onsportiefgedrag sloegen na de bel elkaar na de eerste ronde in de ring . karatas was door het dolle heen niet voor reden vatbaar . maar waar 2 zijn zijn 2 schuld dus alle 2 gediskwaliceerd

osu

Na de bel in de eerste ronde gaf Oktay zijn tegenstander een kus, terwijl hij naar zijn hoek terugliep kwam zijn tegenstander achter hem aan en toen Oktay zich omdraaide en hem de hand wilde geven kreeg Oktay van zijn tegenstander een elleboogstoot boven zijn wenkbrauw wat als gevolg had dat er een snee van 4 cm bij 1 cm onstond.

Oktay was inderdaad heel boos, misschien zullen er mensen zijn die hier niet boos over worden maar dat is vooreen ieder zelf in te vullen.

Als het goed is komt de dvd volgende week uit en kan men het zelf zien wat er gebeurt is.

In elk geval gaat de bond op mijn verzoek hier verder op door, hopende dat er in de toekomst misschien dan geen oren worden afgebeten of zoiets dergelijks.

Lex

Ronald
06-11-2005, 19:15
Shit man, dat klinkt niet goed Lex. Ik ben erg benieuwd naar de beelden. Ik ben ook benieuwd naar wat de bond met zoiets doet...

Justinian
06-11-2005, 19:24
Beide vechters zijn gedwiskwaliceerd voor onsportiefgedrag sloegen na de bel elkaar na de eerste ronde in de ring . karatas was door het dolle heen niet voor reden vatbaar . maar waar 2 zijn zijn 2 schuld dus alle 2 gediskwaliceerd

osu

Na de bel in de eerste ronde gaf Oktay zijn tegenstander een kus, terwijl hij naar zijn hoek terugliep kwam zijn tegenstander achter hem aan en toen Oktay zich omdraaide en hem de hand wilde geven kreeg Oktay van zijn tegenstander een elleboogstoot boven zijn wenkbrauw wat als gevolg had dat er een snee van 4 cm bij 1 cm onstond.

Oktay was inderdaad heel boos, misschien zullen er mensen zijn die hier niet boos over worden maar dat is vooreen ieder zelf in te vullen.

Als het goed is komt de dvd volgende week uit en kan men het zelf zien wat er gebeurt is.

In elk geval gaat de bond op mijn verzoek hier verder op door, hopende dat er in de toekomst misschien dan geen oren worden afgebeten of zoiets dergelijks.

Lex
Als ik in de pauze een elleboog op m'n hoofd zou krijgen van m'n tegenstander dan zou ik óók door het dolle heen zijn! Het cliche 'Waar twee vechten hebben twee schuld' zou, als het verhaal van Lex klopt, mijns inziens niet correct zijn! Een diskwalificatie van zijn tegenstander zou dan meer op zijn plaats zijn. Ben in ieder geval benieuwd naar de dvd.

Anonymous
06-11-2005, 19:47
Duidelijke uitleg Lex/Sebas.
Kon het me al niet voorstellen, sportiviteit en respect voor de tegnstander staat hoog in het vaandel in de dojo.
Welke bond is het eigenlijk?

payap
06-11-2005, 20:20
lex :

een elleboogstoot boven zijn wenkbrauw wat als gevolg had dat er een snee van 4 cm bij 1 cm onstond

Hoe erg is die snee bij Oktay ? Hoop wel dat hij volgende week in Ede kan vechten. Lijk me nml een mooie pot worden tegen cees van dijk!

snellejelle
06-11-2005, 20:58
Het was een top gala daar in DElfzijl, mooie lokatie, goede partijen, leuke entertainment en bomvol met mensen. De sfeer was ook erg goed. en wat er in die B klasse toernooi gebeurde was erg jammer, maar mischien geeft die dvd nog duidelijkheid, want bij zoiets heb je natuurlijk altijd 2 verhalen! maar het mocht in ieder geval de pret niet drukken!

Anonymous
06-11-2005, 21:18
goede partijen, veel publiek, en lekkere danseressen!!!!!

Wheelie
06-11-2005, 23:04
idd wat Justi zegt is correct.

lex :

een elleboogstoot boven zijn wenkbrauw wat als gevolg had dat er een snee van 4 cm bij 1 cm onstond

Hoe erg is die snee bij Oktay ? Hoop wel dat hij volgende week in Ede kan vechten
helaas, hij vecht niet :(

payap
06-11-2005, 23:06
las het net ja !

balen. wel klasse van dennis scholten om in te vallen.

Anonymous
07-11-2005, 06:18
Ik denk dat er toch het een en ander niet klopt aan het verhaal. Na de bel kreeg beuk een kopstoot van Oktay. En deze liep daarna gelijk terug naar de hoek. Beuk die hierop helemaal door het dolle raakte liep hem achter na en gaf op zijn beurt een eleboog terug. En Beuk heeft ook een scheurtje opgelopen door die kopstoot. Dus je verhaal klopte toch niet zo Lex.

RisingSun
07-11-2005, 08:29
Kus of kopstoot..?? de beelden moeten het geen uitwijzen denk ik...

snellejelle
07-11-2005, 09:15
Inderdaad, laat we hopen dat de beelden duidelijkheid geven, 2 verhalen en inderdaad 1 waarheid.

Lex
07-11-2005, 09:57
Ik denk dat er toch het een en ander niet klopt aan het verhaal. Na de bel kreeg beuk een kopstoot van Oktay. En deze liep daarna gelijk terug naar de hoek. Beuk die hierop helemaal door het dolle raakte liep hem achter na en gaf op zijn beurt een eleboog terug. En Beuk heeft ook een scheurtje opgelopen door die kopstoot. Dus je verhaal klopte toch niet zo Lex.

Laten we gewoon de beelden en de beslissingen van de bond afwachten, in ieder geval is het zwaar klote voor de sport.

Lex

Anonymous
07-11-2005, 12:19
Beide vechters zijn gedwiskwaliceerd voor onsportiefgedrag sloegen na de bel elkaar na de eerste ronde in de ring . karatas was door het dolle heen niet voor reden vatbaar . maar waar 2 zijn zijn 2 schuld dus alle 2 gediskwaliceerd

osu

Na de bel in de eerste ronde gaf Oktay zijn tegenstander een kus, terwijl hij naar zijn hoek terugliep kwam zijn tegenstander achter hem aan en toen Oktay zich omdraaide en hem de hand wilde geven kreeg Oktay van zijn tegenstander een elleboogstoot boven zijn wenkbrauw wat als gevolg had dat er een snee van 4 cm bij 1 cm onstond.

Oktay was inderdaad heel boos, misschien zullen er mensen zijn die hier niet boos over worden maar dat is vooreen ieder zelf in te vullen.

Als het goed is komt de dvd volgende week uit en kan men het zelf zien wat er gebeurt is.

In elk geval gaat de bond op mijn verzoek hier verder op door, hopende dat er in de toekomst misschien dan geen oren worden afgebeten of zoiets dergelijks.

Lex Osu Lex alle respect ! het recht zal zegevieren wij zullen de uitslag vande bond afwachten

jan sensei kyokushin
07-11-2005, 12:31
Beide vechters zijn gedwiskwaliceerd voor onsportiefgedrag sloegen na de bel elkaar na de eerste ronde in de ring . karatas was door het dolle heen niet voor reden vatbaar . maar waar 2 zijn zijn 2 schuld dus alle 2 gediskwaliceerd

osu

Is niet zo gek dat Oktay gek werd. Hij kreeg na de bel een opzettelijke elleboog vol op zijn hoofd en heeft een diepe snee. Hij wilde zo graag een mooie partij neerzetten en voelde zich superlekker!

Azad en Arman, gefeliciteerd met jullie overwinning! Jullie hebben het super gedaan!!!

Oktay was ook erg goed bezig, won netjes zn eerste partij, maar helaas werd de laatste partij afgebroken. Osu OKtay was zeker goed bezig heb genoten van zen eerste party was echt top , wij zullen de beelden afwachten, het recht zal zege vieren na zien van de beelden en kopstoot of kus zit en hoop verschil in

Max
08-11-2005, 05:04
De boy's van KB-Groningen waren weer lekker bezig.
Alle twee op KO gewonnen.gefeliciteerd Martin en Rafael :lol:
ga vooral zo door.

Anonymous
08-11-2005, 14:50
wanneer komt de dvd uit?????

citygym
09-11-2005, 16:32
http://img429.imageshack.us/img429/4191/a0qz.th.jpg (http://img429.imageshack.us/my.php?image=a0qz.jpg)

RisingSun
09-11-2005, 16:42
http://img429.imageshack.us/img429/4191/a0qz.th.jpg (http://img429.imageshack.us/my.php?image=a0qz.jpg)
Leuke positief stukje!

jan sensei kyokushin
09-11-2005, 18:34
http://img429.imageshack.us/img429/4191/a0qz.th.jpg (http://img429.imageshack.us/my.php?image=a0qz.jpg)Osu mooie reclame dennis in de krant osu

Ton
09-11-2005, 19:31
Ralf/Underdog staat toch ook op de poster als ik het goed heb? Hoe zat dat, wat heb ik gemist dat hij niet vocht? Of kijk ik nu gewoon helemaal verkeerd :lol: