PDA

View Full Version : Rooze



Anonymous
10-10-2005, 13:04
iemand info hoe het met hem is ??

Marco (scheids)
10-10-2005, 13:13
Misschien dat Bert meer kan vertellen, volgens mij heeft ie een nacht in het ziekenhuis doorgebracht en heeft een hersenschudding.

Der was wel enige paniek, hij had een behoorlijke hoofdwond.

The Bulldog
10-10-2005, 13:21
Rene...
spoedig herstel man....
next time better....

OUS!!

Marco
10-10-2005, 14:49
waar op zijn hoofd had hij die wond ?
ik hoop dat ie spoedig hersteld en er geen schade aan overhoudt, klinkt toch heftig wat ik ervan begrepen heb....

mama
10-10-2005, 14:54
hij had op de achterkant van zijn hoofd 1 grote snee van zeker 4 cm. maar volgens mij zaten er zelfs 2.

Ja het was heel eng om van dichtbij te zien. Had niet gedacht dat Rene ging staan.
de details vind ik ook niet nodig om ze op het net te knallen.

Hoop dat je snel opknapt Rene. Sterkte!!!
shit man schrok er echt van

Marco (scheids)
10-10-2005, 15:37
shit man schrok er echt van

Zag t aan je .... je had een behoorlijk wit weggetrokken koppie ... twijfelde ook hoor om meteen de ring in te springen, maar toen niemand ging ben ik er maar ingesprongen met Peter Aerts.

Anonymous
10-10-2005, 16:02
Hij is weer thuis en het gaat goed met hem. Hersenschudding en 1 snee in achterhoofd. Voor de rest niets aan de hand

MZN
10-10-2005, 16:05
Hij is weer thuis en het gaat goed met hem. Hersenschudding en 1 snee in achterhoofd. Voor de rest niets aan de hand

Gelukkig maar, sterkte...

mama
10-10-2005, 16:07
pff dat klinkt beter dan dat het er gister uitzag.

Marco (scheids)
10-10-2005, 16:12
Hij is weer thuis en het gaat goed met hem. Hersenschudding en 1 snee in achterhoofd. Voor de rest niets aan de hand

Goed nieuws ..... wens m sterkte .... hij zal nog wel wat pijn in zn hoofd hebben.

Anonymous
10-10-2005, 16:22
Goed om te horen. Hopen dat ie snel herstelt.

honingdas
10-10-2005, 17:05
Zo idd... wat een klappen... broertje van Fedor misschien toch een maatje te groot voor hem... Rene is ook geen lieverdje, maar had nooit verwacht dat zo'n beer van een kerel zo de ring doorgejaagd zou worden... Sterkte Rene! :?

Triker
10-10-2005, 17:34
Rene heel veel sterkte toegewenst.

Ben
10-10-2005, 19:43
STERKTE RENE :cry:

Kimberly
10-10-2005, 20:09
hij had op de achterkant van zijn hoofd 1 grote snee van zeker 4 cm. maar volgens mij zaten er zelfs 2.

Ja het was heel eng om van dichtbij te zien. Had niet gedacht dat Rene ging staan.
de details vind ik ook niet nodig om ze op het net te knallen.

Hoop dat je snel opknapt Rene. Sterkte!!!
shit man schrok er echt van

Ja,het was echt heel erg schrikken allemaal!

marcelt
10-10-2005, 20:20
Wow morsige KO. Schrok echt dat ie zo lang bleef liggen.

Suc6 met de hoofdpijn Rene enne de komende maanden geen klappen vangen!

Boem Boem
10-10-2005, 23:32
ik was er jammer genoeg niet bij in Rotterdam; zo te lezen moet het echt hard zijn gegaan.

Knap snel weer op, sterkte!

Osu

Chris

Halfshot
10-10-2005, 23:57
Ik vind dit wel een beetje hypocriet.
Als Rene nou eens niet de slachtoffer was, maar de dader (ik spreek maar ff in zulke termen), hadden jullie dan steunbetuigingen naar Alexander, of complimenten naar Rene gepost.

MZN
11-10-2005, 00:06
Ik vind dit wel een beetje hypocriet.
Als Rene nou eens niet de slachtoffer was, maar de dader (ik spreek maar ff in zulke termen), hadden jullie dan steunbetuigingen naar Alexander, of complimenten naar Rene gepost.

de titel van de thread is Rene (edit: Rooze ineens) dus als rene de winnaar was dan hadden hier complimenten gestaan.

Was er een thread aleksander in jouw geschetste situatie had iig ik er steunbetuigingen in geschreven

Halfshot
11-10-2005, 00:14
Ik vind dit wel een beetje hypocriet.
Als Rene nou eens niet de slachtoffer was, maar de dader (ik spreek maar ff in zulke termen), hadden jullie dan steunbetuigingen naar Alexander, of complimenten naar Rene gepost.

de titel van de thread is Rene (edit: Rooze ineens) dus als rene de winnaar was dan hadden hier complimenten gestaan.

Was er een thread aleksander in jouw geschetste situatie had iig ik er steunbetuigingen in geschreven

Pizzabakker van beroep?

Anonymous
11-10-2005, 01:26
Wat ik me zit te bedenken is: Ren Rooze is een fantastische technische vechter die daarbij ook nog eens groot is,hoe kan het dat hij weggestompt wordt door een ontechnische straatvechter, ik was ook in Rotterdam, en was echt verbaas dat een topper als Rene verloor van ook een toch wel mindere topper als Alexander.

cactusdre
11-10-2005, 09:34
Wat ik me zit te bedenken is: Ren Rooze is een fantastische technische vechter die daarbij ook nog eens groot is,hoe kan het dat hij weggestompt wordt door een ontechnische straatvechter, ik was ook in Rotterdam, en was echt verbaas dat een topper als Rene verloor van ook een toch wel mindere topper als Alexander.

ontechnische straatvechter? mindere topper? Jij kent Alexander dus echt niet. Deze man sloopt zijn tegenstanders net als zijn broer. En technisch zit het heus wel goed met hem hoor. Als je al zijn partijen had gezien zou je wel anders praten. Hij wordt de toekomst van Pride.

bloody
11-10-2005, 10:04
renee sterkte met het herstel

Ralph
11-10-2005, 10:25
Volgens mij mag je Aleksander geen ontechnische vechter noemen... Hij zal niet voor niks wereldkampioen sambo geworden zijn.

Edit: Oja... bijna vergeten: sterkte Rene!

Fightchick
11-10-2005, 10:35
Wat ik me zit te bedenken is: Ren Rooze is een fantastische technische vechter die daarbij ook nog eens groot is,hoe kan het dat hij weggestompt wordt door een ontechnische straatvechter, ik was ook in Rotterdam, en was echt verbaas dat een topper als Rene verloor van ook een toch wel mindere topper als Alexander.

Het verbaasde mij dat René z'n dekking zo laag had. Ik vond trouwens ook dat de scheidsrechter iets te laat ingreep. Alexander gaf nog wat klappen na, terwijl René allang KO was.

Emilio
11-10-2005, 11:00
alexander ontechnisch? whahaha, schaam je en verdiep je eens wat meer in de pridescene.

als broer van fedor en trainingspartner is hij alles behalve ontechnisch.

Jochem
11-10-2005, 11:05
alexander is wereldkampioen sambo geworden na Fedor. Lijkt me niet dat dat lukt zonder techniek.

Remco
11-10-2005, 11:09
Ik hoop ook dat de schade meevalt. It's all in the game, maar ziekenhuisbezoek is nooit fijn.

Rene is een zeer sterke staande vechter. Het pleit voor Alexander dat ie het staande gevecht gewoon aangaat, terwijl zijn overwicht op de grond waarschijnlijk groter zou zijn. Toch is dat wat de vechter Alexander kenmerkt. Tegen Thompson, Morais en Cro Cop bleef ie staan. De laatste met minder succes maar het is een vechter met een vechtershart!

marcelt
11-10-2005, 18:53
Halfshot mag je nu al niet eens meer medeleven met iemand betuigen. En nee ik had geen steunbetuiging aan Alexander E. geschreven. Hij leest geen Nederlands en is geen Nederlander.

Jay Hoov
11-10-2005, 21:16
Wat ik me zit te bedenken is: Ren Rooze is een fantastische technische vechter die daarbij ook nog eens groot is,hoe kan het dat hij weggestompt wordt door een ontechnische straatvechter, ik was ook in Rotterdam, en was echt verbaas dat een topper als Rene verloor van ook een toch wel mindere topper als Alexander.

Het verbaasde mij dat René z'n dekking zo laag had. Ik vond trouwens ook dat de scheidsrechter iets te laat ingreep. Alexander gaf nog wat klappen na, terwijl René allang KO was.

Jij hebt echt verstand van mma........Doe er wat mee, je hebt talent :roll:

Bert Kops
11-10-2005, 22:56
Rene is sinds gistermiddag alweer thuis en de schade tot nu toe is een zware hersenschudding en een gehechte snee in zijn achterhoofd!

Boem Boem
11-10-2005, 23:38
Rene is sinds gistermiddag alweer thuis en de schade tot nu toe is een zware hersenschudding en een gehechte snee in zijn achterhoofd!

Als hij zich lekker voelt en dat zit er dik in, want Rene is een gewoon bikkel! dan komt ie morgen om 12.00uur op de sportschool om de team Aerts training vanaf de kant te volgen!

De positieve en bezorgde reacties doen hem heel goed en hij wil jullie dan ook bedanken hiervoor!

Top om te horen!!! Wens hem vanaf hier beterschap en dat hij snel weer de training kan hervatten..

Osu

Chris

Fightchick
12-10-2005, 13:08
Wat ik me zit te bedenken is: Ren Rooze is een fantastische technische vechter die daarbij ook nog eens groot is,hoe kan het dat hij weggestompt wordt door een ontechnische straatvechter, ik was ook in Rotterdam, en was echt verbaas dat een topper als Rene verloor van ook een toch wel mindere topper als Alexander.

Het verbaasde mij dat René z'n dekking zo laag had. Ik vond trouwens ook dat de scheidsrechter iets te laat ingreep. Alexander gaf nog wat klappen na, terwijl René allang KO was.

Jij hebt echt verstand van mma........Doe er wat mee, je hebt talent :roll:

Gaan we lullig doen? Ik zeg alleen wat ik vind!

Jay Hoov
12-10-2005, 13:12
Sorry......was niet de bedoeling :cry:

Ik bedoelde alleen te zeggen dat Alexander een wereldtopper, met een hoop techniek!!!!
Daar kan Rooze nog een hoop van leren.

Rooze is nog niet klaar voor het grotere werk zoals Alexander, en aan jouw post te zien kende jij Alexander nog niet.Maar daar denk je nu wel andrs over, denk ik!

Deuce
12-10-2005, 13:18
Denk dat een van de voordelen van Alexander ook wel is dat hij een kin van graniet heeft....Rooze pofte m een paar keer goed erop en dat voelde ie ook echt wel...alexander zn stijl ziet er mischien wat brawlerig uit...maar hij zoekt graag de close distance...(zie thompsonfight etc)...tis een taaie op alle gebied.

Jay Hoov
12-10-2005, 13:20
Denk dat een van de voordelen van Alexander ook wel is dat hij een kin van graniet heeft....Rooze pofte m een paar keer goed erop en dat voelde ie ook echt wel...alexander zn stijl ziet er mischien wat brawlerig uit...maar hij zoekt graag de close distance...(zie thompsonfight etc)...tis een taaie op alle gebied.

jep!