PDA

View Full Version : Organisatie Rotterdam Rumble



Fightchick
10-10-2005, 17:22
Ik zie en hoor verschillende reacties van mensen over het feit dat ze kaarten van 70 euro hebben gekocht en dat iedereen die 2e ring zat (voor 50 euro) naar de 1e ring werd gestuurd. Dat kan ik me voorstellen. Ik denk dat dit komt door de organisatie. Iedereen zegt dat Rotterdam Rumble zo goed is georgainseerd en dat ze er zo blij mee zijn, maar ze moeten wel beter naar buiten communiceren. Daardoor zijn er ook maar zo weinig kaarten verkocht. Het was steeds zo onduidelijk wat de matchmaking nou zou zijn. Jammer hoor, als je het doet, doe het dan goed! Simon Rutz weet zijn gala's altijd uitverkocht te krijgen.....

Remco
10-10-2005, 17:33
:shock:

Mickey
10-10-2005, 17:39
:shock:

LMFAO!

Anonymous
11-10-2005, 00:04
Sorry hoor, maar Simon R. en uitverkocht? Ik ben bij 2 Arena evenementen geweest, maar het was niet uitverkocht. De partijen waren over het algemeen goed maar lang niet super! Ook de prijzen zijn vergelijkbaar (onbeschoft) hoog voor een middagje/avondje uit.......

ulysse
11-10-2005, 00:19
Geef mij maar Rings.... :D

Shytown
11-10-2005, 00:58
Sorry hoor, maar Simon R. en uitverkocht? Ik ben bij 2 Arena evenementen geweest, maar het was niet uitverkocht. De partijen waren over het algemeen goed maar lang niet super! Ook de prijzen zijn vergelijkbaar (onbeschoft) hoog voor een middagje/avondje uit.......

Vip tagels lang van tevoren uitverkocht
€70 kaarten uitverkocht
€50 kaarten uitverkocht
je kon alleen noig kaarten van €45 halen an de kassa en dievakken waren ook goed vol. En dat zijn niet de belangrijkste kaarten als er een paar lege plekken zijn...

honingdas
11-10-2005, 01:02
Mee eens... Arena beter geregeld! Ik had ook kaarten van 70,-, maar kon gaan zitten waar ik wilde.. totaal geen controle! Das bij de Arena wel anders... daar kom je alleen met juiste kaartje in het juiste vak!

Ook vind ik dat Simon sneller en duidelijker toegeeft welke vechters er wel en welke er niet kunnen komen... in Ahoy was het echt pas op het laatste moment duidelijk!

Verder heb ik wel genoten hoor... maar het blijft jammer!