PDA

View Full Version : Tattoos Aleksander Emilianenko



}|^-_-^|{
10-10-2005, 18:53
Kan iemand met verstand van Russische gevangenistattoos mij vertellen wat de inkttekeningen op het lichaam van deze gigant betekenen?

micha
10-10-2005, 18:59
ik sla binnen 30 seconden je kop eraf

zjoerd
10-10-2005, 20:13
ging toevallig een topic op sherdog over dus ff ge kopied:

Honestly speaking I don’t know what to say. All tattoos were made at different time and by different people. As for meanings every tattoo has its own location and accordance . I can just say what they denote for those who are unaware. For example, there is a cathedral with five domes on my right hand and each dome denotes one year of imprisonment. The stars on the shoulders symbolize honesty and dignity of a person who lives according to his principles. There is Mother of God on my back

Absolutely nothing. I just liked the picture, originally done. The stars on my knees “say� “I will never kneel�.

Halfshot
10-10-2005, 20:21
“I will never kneel�.

Dat deed die zeker wel :wink:

RedDawn
10-10-2005, 20:57
Die sterren en de kerk zijn alleen voorbehouden aan hooggeplaatste leden van de Russische mafia.

micha
10-10-2005, 21:02
Die sterren en de kerk zijn alleen voorbehouden aan hooggeplaatste leden van de Russische mafia.

correct

Marco
10-10-2005, 21:07
shit, ik dacht dat de gebroeders E. gewoon simpele boerenzonen waren en geen Russische maffia moordmachines. :roll:

RedDawn
10-10-2005, 21:16
shit, ik dacht dat de gebroeders E. gewoon simpele boerenzonen waren en geen Russische maffia moordmachines. :roll:

Veel Russische vechters zijn lid van de mafia of verlenen hand en spandiensten.

Marco
10-10-2005, 21:20
shit, ik dacht dat de gebroeders E. gewoon simpele boerenzonen waren en geen Russische maffia moordmachines. :roll:

Veel Russische vechters zijn lid van de mafia of verlenen hand en spandiensten.

aparte gozers die Russen....

Ton
10-10-2005, 22:14
Die sterren en de kerk zijn alleen voorbehouden aan hooggeplaatste leden van de Russische mafia.

kun je hier wat meer over vertellen?

Halfshot
10-10-2005, 22:27
Die sterren en de kerk zijn alleen voorbehouden aan hooggeplaatste leden van de Russische mafia.

kun je hier wat meer over vertellen?

Nou dat die die russen er niet om liegen.
En dat er ook een paar Nederlanders min af meer al zo tatoe hadden moeten hebben.

Deuce
11-10-2005, 00:12
Ach beter toch dat die alexander nu iets anders heeft gevonden dan weirdo maffia dingen....

Paganstars
11-10-2005, 00:51
Moet er niet aan denken dat die kerel moet innen bij je.... Damn!!

}|^-_-^|{
11-10-2005, 11:22
even een russische vriend geraadpleegd: op zijn rug staat een madonna met een doodshoofd, het teken voor mensen die iemand vermoord hebben.

edit: de sterren (links op de borst) zijn het teken van meesterdieven

Joris
11-10-2005, 11:29
http://img1.sports.krs.yahoo.com/fighter/person/big/personImage_00000783.jpg

http://www.mmaringreport.com/pride/pride_fighter_photo's/emelianenko_aleksander_250.jpg

Jochem
11-10-2005, 11:36
een cowboyverhaal in tekenfilm

Deuce
11-10-2005, 11:39
Ik heb even een papuaanse vriend uit rusland geraadpleegd en die tattoos op zn onderarm met magere hein betekend dat ie vroeger weinig te eten had....

}|^-_-^|{
11-10-2005, 11:40
meesterdief en moordenaar? een man die van alle markten thuis is dus :lol:

Je wil een bron zien bedoel je?
Russian Criminal Tattoo Encyclopaedia, geschreven door mensen die jarenlang in het Russische gevangeniswezen hebben gewerkt. Te bestellen voor weinig op amazon.com

redjuh
11-10-2005, 11:49
hij kan toch ook gewoon van dikke metal houden en gewoon een die hard rocker zijn...?

}|^-_-^|{
11-10-2005, 11:56
meesterdief en moordenaar? een man die van alle markten thuis is dus :lol:

Je wil een bron zien bedoel je?
Russian Criminal Tattoo Encyclopaedia, geschreven door mensen die jarenlang in het Russische gevangeniswezen hebben gewerkt. Te bestellen voor weinig op amazon.com

welke tattoo betekend dan: ik ben gisteren in de douche door 8 man in me reet geneukt? :lol:

een tattoo met een hart erin staat voor homoseksualiteit, als dat je interesse heeft. De spin aan de linkerkant in zijn nek en schouder betekenen dat hij het systeem de baas is.

Weereens iets anders dan onderzoek doen naar politiek :D

Oja en de armband aan een kant van zijn pols betekent dat hij minstens 5 jaar heeft gezeten...

}|^-_-^|{
11-10-2005, 12:17
Russian criminal tattoos have a complex system of symbols which can 'read' to give quite detailed information about the wearer. Not only do the symbols carry meaning but the area of the body on which they are placed may be meaningful too. The initiation tattoo of a new gang member is usually placed on the chest and may incorporate a rose.

In addition to voluntary tattooing, tattoos are used to stigmatise and punish individuals within the criminal society. 'Grins' may be placed on an individual who fails to pay debts in card games and often have very blatant sexual images, embarrassing the wearer.

The four suits:

Spades - the 'suit of thieves' (particularly where the symbol appears upside down)
Clubs - another 'criminal' suit
Diamonds - the 'chummy suit' (i.e. stoolpigeons and informers); this suit is usually forcibly applied
Hearts - a sexual symbol; it may mark the wearer out as a 'passive homosexual' within the prison

Other symbols:

'Grins' (these are ((Middle Ages) one of the four fluids in the body whose balance was believed to determine your emotional and physical state) humorous tattoos usually incorporating a grinning face and are often accompanied by text)
Snakes (snakes have a particular symbolism and are usually worn by high (Relative status) ranking gang members)
Tigers (signifies an 'enforcer')
Cats (the cat is associated with the characteristics needed by a criminal)
Skulls (these are usually worn by high ranking gang members)

Hand tattoos:

'Finger ring' tattoos (there is a complex system with many types of ring tattoo)

Halfshot
11-10-2005, 12:31
http://www.phaseloop.com/foreignprisoners/img-exp/ru-2.jpg

Monasteries, cathedrals, castles, and fortresses are often tattooed on the chest, back, or hand. The number of spires or towers can represent the years a prisoner has been incarcerated, or number of times they have been imprisoned. The phrase, "The Church is the House of God," often inscribed beneath a cathedral, has the metaphorical meaning, "Prison is the Home of the Thief."
A spider or spider's web symbolizes drug addiction.

http://www.phaseloop.com/foreignprisoners/img-exp/ru-9.jpg

http://www.phaseloop.com/foreignprisoners/img-exp/ru-9.5.jpg

The tattoos are painfully applied with needles and electric shavers, using ink made from urine, soot, and shampoo. Infection from the procedure is frequent, and death not uncommon.

Toch maar naar Schifmacher


Each point on the star represents a year in prison.

Shytown
11-10-2005, 12:50
Interesting..

Marco
11-10-2005, 13:13
Fedor heeft geen tattoos toch ?

Nickuraba
11-10-2005, 13:13
hmmzz dus als alles klopt is hij een slechte hond? lijkt mij iig een simpel te trekken conclusie!

doe mij zijn big brother maar, veel beter persoon denk ik zelf!

cactusdre
11-10-2005, 13:22
Ik denk dat je het hem zelf moet vragen. Overigens ken ik genoeg nederlandse vechters die geen tattoo's hebben en ook een tijdje op vakantie zijn geweest. Misschien vind hij het gewoon mooi. Ik zal vanavond aan iedereen op de motorclub die een spinneweb tattoo heeft vragen of hij drugsverslaafd is geweest. Morgen breng ik wel verslag uit. (als ik mijn vingers nog kan gebruiken) Over dat hart en die homo vragen is mij een beetje te link.

Paganstars
11-10-2005, 13:30
Ik denk dat je het hem zelf moet vragen. Overigens ken ik genoeg nederlandse vechters die geen tattoo's hebben en ook een tijdje op vakantie zijn geweest. Misschien vind hij het gewoon mooi. Ik zal vanavond aan iedereen op de motorclub die een spinneweb tattoo heeft vragen of hij drugsverslaafd is geweest. Morgen breng ik wel verslag uit. (als ik mijn vingers nog kan gebruiken) Over dat hart en die homo vragen is mij een beetje te link.

LMAO.... Maar ff serieus, motorclubs *niet alle ik weet iig bij nomads* dat tatoo's gedragen worden als jij volledig lid bent! en die tattoo's laten ook zien tot welke chapter je hoort, wat je status is etc. etc.

Deuce
11-10-2005, 13:32
Ja maar heb je het dan over een moterclub met een criminele insteek zoals angels etc...of jan met zn tomosclub met lederen leernichten die een beetje ruig kijken...

}|^-_-^|{
11-10-2005, 13:34
Ik denk dat je het hem zelf moet vragen. Overigens ken ik genoeg nederlandse vechters die geen tattoo's hebben en ook een tijdje op vakantie zijn geweest. Misschien vind hij het gewoon mooi. Ik zal vanavond aan iedereen op de motorclub die een spinneweb tattoo heeft vragen of hij drugsverslaafd is geweest. Morgen breng ik wel verslag uit. (als ik mijn vingers nog kan gebruiken) Over dat hart en die homo vragen is mij een beetje te link.

Mag ik je wijzen op het verschil tussen Russische gevangenistattoos zoals gedragen door de vor v zakone en de reguliere Nederlandse tattoeagemarkt waar iedereen natuurlijk gewoon op zijn lichaam laat zetten wat hij mooi vindt.

Daarnaast is er nog de kanttekening te plaatsen dat de onderwereld in de Russische samenleving veel meer geintegreerd is. Een minister onder Boris Jeltsin, als ik me niet vergis Vladimir Podatev, was lid van de Vory v Zakone, hoewel hij in het verleden veroordeeld is voor onder andere moord en verkrachting.

cactusdre
11-10-2005, 13:38
Ik denk dat je het hem zelf moet vragen. Overigens ken ik genoeg nederlandse vechters die geen tattoo's hebben en ook een tijdje op vakantie zijn geweest. Misschien vind hij het gewoon mooi. Ik zal vanavond aan iedereen op de motorclub die een spinneweb tattoo heeft vragen of hij drugsverslaafd is geweest. Morgen breng ik wel verslag uit. (als ik mijn vingers nog kan gebruiken) Over dat hart en die homo vragen is mij een beetje te link.

Mag ik je wijzen op het verschil tussen Russische gevangenistattoos zoals gedragen door de vor v zakone en de reguliere Nederlandse tattoeagemarkt waar iedereen natuurlijk gewoon op zijn lichaam laat zetten wat hij mooi vindt.

Daarnaast is er nog de kanttekening te plaatsen dat de onderwereld in de Russische samenleving veel meer geintegreerd is. Een minister onder Boris Jeltsin, als ik me niet vergis Vladimir Podatev, was lid van de Vory v Zakone, hoewel hij in het verleden veroordeeld is voor onder andere moord en verkrachting.

Oké maar volgens jouw research staat het aantal punten van een getatoeerde ster voor het aantal jaren in de gevangenis. Aleksander is 24 en al sinds zijn twintigste actief in het MMA. Hij is na zijn twintigste nooit op "vakantie" geweest. Hij heeft twee sterren getatoeerd en daar zitten aardig wat punten aan. Zou hij vanaf zijn geboorte vast hebben gezeten? :wink:

Paganstars
11-10-2005, 13:42
ooit gehoord van jeugdcriminaliteit?

Halfshot
11-10-2005, 13:51
Hmm voor zijn 20 heeft die dus 32 jaar (als 16 per ster als ik goed geteld heb) in de cel gezeten.

Knap :D

RNLMC
11-10-2005, 13:51
in rusland doen ze er niet zo moeilijk over om je op jonge leeftijd al voor een langere tijd weg te zetten,maar ik zie er bij hem 4 grote op elke ster en meerdere(veel) kleinere, het lijkt mij bij aleksander iig onwaarschijnlijk dat hij voor elk puntje een jaar heeft gedaan

cactusdre
11-10-2005, 14:08
ooit gehoord van jeugdcriminaliteit?

Ja maar niet van prenatale jeugdcriminaliteit. :lol:

cactusdre
11-10-2005, 14:09
Hmm voor zijn 20 heeft die dus 32 jaar (als 16 per ster als ik goed geteld heb) in de cel gezeten.

Knap :D

My point exactly! Of hij verwacht nog 32 jaar de bak in te gaan en heeft ze vast laten zetten. :lol:

Paganstars
11-10-2005, 14:13
ooit gehoord van jeugdcriminaliteit?

Ja maar niet van prenatale jeugdcriminaliteit. :lol:

:lol:

Biiyen
11-10-2005, 14:18
BS, die 2 sterren op zijn schouders is een oude traditie van een of ander volk in de rimboe. Is iets tegen boze geesten of zowat. Schijnt modern te zijn tegenwoordig want ik zie steeds meer mensen met die sterren rondklatsen.

Deuce
11-10-2005, 14:22
Die sterren komen ook in bloemenvorm voor bij de koppensnellers in borneo, maar die zijn in bloemvorm en no way iets met deze te maken.

Anonymous
11-10-2005, 14:29
Hij heeft toch zelf aangegeven dat hij 5 jaar in de bak heeft gezeten??
Dus ik denk dat musashi correct is

Deuce
11-10-2005, 14:34
http://www.mgia.org/assets/pdf/RUSSIAN1.PDF

http://www.mgia.org/assets/pdf/RUSSIAN2.PDF

Here ya go.....puzzelse

Deuce
11-10-2005, 14:43
Dat spinneweb heeft dus geen ruk te maken met drugs, mits het bij de hand getattood is...bij de nek betekend t meerder malen gestraft voor illegale feiten

Nicky
11-10-2005, 14:49
interessant allemaal :)

}|^-_-^|{
11-10-2005, 15:39
Ik denk dat je het hem zelf moet vragen. Overigens ken ik genoeg nederlandse vechters die geen tattoo's hebben en ook een tijdje op vakantie zijn geweest. Misschien vind hij het gewoon mooi. Ik zal vanavond aan iedereen op de motorclub die een spinneweb tattoo heeft vragen of hij drugsverslaafd is geweest. Morgen breng ik wel verslag uit. (als ik mijn vingers nog kan gebruiken) Over dat hart en die homo vragen is mij een beetje te link.

Mag ik je wijzen op het verschil tussen Russische gevangenistattoos zoals gedragen door de vor v zakone en de reguliere Nederlandse tattoeagemarkt waar iedereen natuurlijk gewoon op zijn lichaam laat zetten wat hij mooi vindt.

Daarnaast is er nog de kanttekening te plaatsen dat de onderwereld in de Russische samenleving veel meer geintegreerd is. Een minister onder Boris Jeltsin, als ik me niet vergis Vladimir Podatev, was lid van de Vory v Zakone, hoewel hij in het verleden veroordeeld is voor onder andere moord en verkrachting.

Oké maar volgens jouw research staat het aantal punten van een getatoeerde ster voor het aantal jaren in de gevangenis. Aleksander is 24 en al sinds zijn twintigste actief in het MMA. Hij is na zijn twintigste nooit op "vakantie" geweest. Hij heeft twee sterren getatoeerd en daar zitten aardig wat punten aan. Zou hij vanaf zijn geboorte vast hebben gezeten? :wink:

de info over die sterren komt van halfshot ;)

Halfshot
11-10-2005, 15:54
Jep, En ik vond het meteen al vreemd.

Marco
11-10-2005, 15:55
idd interessante topic dat moet ik toegeven.
en zo als ik al eerder zei: rare jongens die russen....ik vindt ze een beetje eng maar ik ben dan ook een beetje een schijtbak natuurlijk.

Halfshot
11-10-2005, 16:05
From interview:

My next question may appear tactless but still our forum is overloaded with questions as for when and where you made your tattoos and if they correspond to fact. Can you tell us about it?

- Honestly speaking I don’t know what to say. All tattoos were made at different time and by different people. As for meanings every tattoo has its own location and accordance . I can just say what they denote for those who are unaware. For example, there is a cathedral with five domes on my right hand and each dome denotes one year of imprisonment. The stars on the shoulders symbolize honesty and dignity of a person who lives according to his principles. There is Mother of God on my back.

- What does it denote?

- Absolutely nothing. I just liked the picture, originally done. The stars on my knees “say� “I will never kneel�. The tattoo “Pirate� denotes an article from criminal code concerning robbery. I hope the sign in Latin � Good luck follows the brave“ doesn’t need any comments. There are words in German “God with us� on my back. For me it is a symbol of revival so to say. There is a inscription on my left shoulder in Russian, those who are interested may examine it on the photos. Below my elbow there is half a head of a cat, half scull. It may be interpreted as “Homo homini lupus est�. This saying is one of life principles. On my shoulder there is a net.

- Speaking about this net. There are questions in the forum if it denotes your connection with mafia, maybe your victories are unfair.

- No, this net has another meaning. It has nothing in common with mafia. My achievements and victories are result of hard work, not only mine but also of my coaches. As I’ve already mentioned they are Vladimir Voronov and Alexander Michkov. And my brother surely contributed to it.


- Is it painful to make a tattoo?

- Endurable. But there are some part of a body where it is more painful. The most unpleasant feeling is when one’s knees and feet are tattooed.

- Are there any tattoos on your feet as well?

-Yes. Some aphorisms.

It wasn’t the end of our talk with Alexander. I wondered what kind of person he is, his temper, what for him is of interest in life. Black color appeared to be his favorite. He also answered that of all dishes he, as anyone of us, prefers festive menu with lots of stuff, but nevertheless he is undemanding about food. He only doesn’t like rich food.
Sport is mostly all his life. He appreciates watching real professionals. For example, he eagerly watches basketball World Championships, sometimes football. As for his nature he considers himself to be obstinate and hot-tempered - he is surely the best one to judge. I can only add he possesses some really desirable qualities such as courage, self-assurance. Speaking about human relations he said: �I meet a lot of people and appreciate mostly decent, honest and open-hearted people. I’d like less pathos, lie, envy.�

We thank Alexander for the interview and wish him good luck!

Marco
11-10-2005, 17:28
gelukkig het valt mee, een aardige gozer.

Joris
11-10-2005, 18:34
desalnietemin is mijn intresse gewekt...

Biiyen
11-10-2005, 18:49
http://www.mgia.org/assets/pdf/RUSSIAN1.PDF

http://www.mgia.org/assets/pdf/RUSSIAN2.PDF

Here ya go.....puzzelse

cool thanx!

Paganstars
11-10-2005, 21:13
Tattoo zijn gaaf.... Maakt niet uit of het gewoon sier, maffia of wat dan ook is... tattoo zijn gewoon gaaf!

Peacey
05-10-2012, 15:20
Leuk topic dit

ICON
05-10-2012, 17:21
oud ook

FOCUS
05-10-2012, 18:48
http://www.craigboyce.com/w/wp-content/uploads/2011/10/Ernie_Facepalm1.jpg