PDA

View Full Version : Wat vinden jullie van Royal Rumble ?



Wheelie
13-10-2005, 10:04
Vanaf vandaag is het Royal Rumble Magazine te koop in de winkels dus allemaal even kopen ;)
Wat vinden jullie van het magazine ???


http://img429.imageshack.us/img429/3912/royalrumblemagazine4gz.jpg

HUNTER
13-10-2005, 11:21
Ik vind m top!!!!!

SpecialX
13-10-2005, 11:24
ik vind hem zeker strak! alleen nog ff doorbladeren maar zoals het aan de cover te zien is, ziet hij er super uit met veel infos en verhalen.

Wix
13-10-2005, 13:02
Jaja, dit is gewoon geweldig. Mooi blad voor een mooie prijs.

Pieter mulder
13-10-2005, 13:07
Het blad is echt SUPERRRRR !!!

Idereen moet het direct gaan kopen !!!

Latoel
13-10-2005, 14:06
Super blad met veel info, verslagen en foto's...

Als iedereen dit blad nou zo snel mogelijk koopt, kunnen ze het zelf waarnemen!

4,95 Euro is toch een meeneem prijsje..

De :D Man :D Met :D De :D Gulle :D Lach

Mickey
13-10-2005, 14:21
Super blad met veel info, verslagen en foto's...

Als iedereen dit blad nou zo snel mogelijk koopt, kunnen ze het zelf waarnemen!

4,95 Euro is toch een meeneem prijsje..

De :D Man :D Met :D De :D Gulle :D Lach

Yup Yup!
Ik loop vanmiddag nog naar de Ako!
Hoe zit het trouwens met abbo's?

Lid worden kan neem ik aan.. Hoe staat in het blad?

yas
13-10-2005, 14:48
Super blad met veel info, verslagen en foto's...

Als iedereen dit blad nou zo snel mogelijk koopt, kunnen ze het zelf waarnemen!

4,95 Euro is toch een meeneem prijsje..

De :D Man :D Met :D De :D Gulle :D Lach

Yup Yup!
Ik loop vanmiddag nog naar de Ako!
Hoe zit het trouwens met abbo's?

Lid worden kan neem ik aan.. Hoe staat in het blad?

dmn, ik ben naar 2 ako's geweest, daar was ie nog niet. mijn exemplaar heb ik weggegeven (zie pics :wink: )...heb dus het blad nog steeds niet kunnen lezen....ik kan helaas geen antwoord geven op dit moment hoe je via het blad kan abonneren. maar stuur anders een pm met je gegevens naar mij, dan maak ik het in orde :) prijs: 45 euro voor 9 x RR

kampioenen lezen RR :D
Photos by Cecilia Rosana aka Tenente

http://img433.imageshack.us/img433/5305/bushido0880jv.jpg (http://imageshack.us)

Tyrone Spong en Antoni Hardonck

http://img433.imageshack.us/img433/6927/bushido1394zj.jpg (http://imageshack.us)

Phil Baroni met RR

MrSurf
13-10-2005, 15:04
Ik ga zo s kijken of ik m hier in het hoge noorden(GN) bij de lokale toko al kan kopen, ben benieuwd of ze met de truck de berg ook op konden komen. :lol:

Anonymous
13-10-2005, 16:01
leuk blad....

grappig ...ik sta er ook in :lol: ( in het klein ... heel erg klein ) :P

The Bulldog
13-10-2005, 16:23
mooie lay out

mooi geschreven artikelen

mooie foto`s

en indeaal dat de bladen mat zijn..

Team van Royal Rumble.... hele vette thumbs UP....

Ik ga voor een abbo...

Dragon Tail
13-10-2005, 16:26
Met name pagina's 41 en 104 zijn interessant. :wink:

shaulin zjeke
13-10-2005, 16:30
Leuk blad, heel mooi uitgewerkt en een hele leuke prijs, vooral voor een blad van dat formaat. Complimenten.

Ossie
13-10-2005, 18:52
Prijs is goed...
Lay out is goed

Inhoud vind ik erlijk gezegd 'mwah'. Kan zeker beter. IMO staan er wat zeg maar gedateerde artikelen in. Ook het 'lifestyle' element vind ik wel meevallen. De lifestyle dingen die erin staan, beslaan ook maar enkele pagina's ( ik had dus ook iets meer 'niet vechtsport' verwacht).

Maar ik vind het desalniettemin een goed blad en ga m dan ook zeker elke maand kopen.

Jofeljoh!
13-10-2005, 19:38
Heb hem net ook maar even (blind!) gekocht, en ik moet zeggen dat het echt een mooi blad is! Ik had verwacht dat het zo'n blad zou zijn met meer advertenties dan inhoud, maar dat was totaal niet het geval.

Super strak vormgegeven en qua inhoud denk ik precies wat de doelgroep bezighoudt en wil. Jammer dat er niet zoveel standup in stond (k-1, MT), maar dat ging nog wel goedkomen las ik .... dus dat zullen we dan volgende keer wil zien!

Maar zoals gezegd, zeer strakke vormgeving, goede verslagen en artikelen (wat ik echt altijd nog wel erg jammer blijf vinden bij dit soort bladen zijn de spelfoutjes, dat zijn echt hele kleine dingetjes maar net wat het ff echt helemaal professioneel en 'af' maakt!). Maar goed, dat is maar een kwestie van mierenneuken (mijn posts zijn in de haast ook nooit helemaal 100% correct Nederlands :P ).

Top zo'n magazine, houd het zo vol, en als er iets meer in MT/K-1 in komt volgende keer, koop ik hem zeker weer.

PS: wel bizar om ineens je nickname terug te lezen in zo'n blad :P Maarja misschien weer goede reclame voor Aleide hehe.

yas
13-10-2005, 19:49
"Jofeljoh!"

Maar zoals gezegd, zeer strakke vormgeving, goede verslagen en artikelen (wat ik echt altijd nog wel erg jammer blijf vinden bij dit soort bladen zijn de spelfoutjes, dat zijn echt hele kleine dingetjes maar net wat het ff echt helemaal professioneel en 'af' maakt!). Maar goed, dat is maar een kwestie van mierenneuken (mijn posts zijn in de haast ook nooit helemaal 100% correct Nederlands :P ).



we zijn er hard mee bezig, in het 2 nummer zal hier extra controle (spelling&communicatie) voor komen! voor het stuk BJJ was bijv. helaas niet de laatste versie geplaatst :(

Jofeljoh!
13-10-2005, 20:50
Verder niks dan lof hoor!

als er ergens een koppelteken verkeerd staat ofzo, boeit het niet zo. Maar in de hij vorm bijv ' hij betekend' staat, dat is toch net ietsjes tenenkrommender.

Maar voor de rest ga zo door, en het liefst met wat meer MT dus al gezegd. :)

HUNTER
13-10-2005, 21:56
Ik vanmiddag in Beverwijk naar een tabakswinkel om te kijken of de RR er lag... en ja hoor. Maar ja ik had m al dus ik eens kijken wat dat nieuwe Mixfight blad was. Ik dat blad op de toonbank gelegd, zegt die verkoper: "Ik heb vandaag op vechtsportgebied echt iets veel mooiers gekregen. Heb je de Royal Rumble al gezien?" LOL zelfs de sigarenboer in Beverwijk snapt het!!! :mrgreen:

Halfshot
13-10-2005, 22:17
Ik ben benieuwt
93% vind het goed.
Ondanks dat er wel heel erg voor eigen parochie gepredikt word, zal ik hem zo snel mogelijk kopen.
Alleen de Bruna is 1.5 km van mijn huis, en dat met gescheurde kniebanden?

Kimura
13-10-2005, 22:37
Rocket kwam vandaag langs in de winkel waar ik werk, met het tijdschrift...Ik zat helemaal te flippen!!! Supervet!

Jeru
13-10-2005, 23:42
Goed blad, maar helaas staat bij de K-1 Hero's reportage de verkeerde naam van "reporter"... :(
Verder inderdaad wat schoonheidsfoutjes, maar zeker het vetste blad tot nu toe!

HUNTER
13-10-2005, 23:54
Goed blad, maar helaas staat bij de K-1 Hero's reportage de verkeerde naam van "reporter"... :(


het kwam me al niet bekend voor :? :mrgreen:

Jeru
13-10-2005, 23:57
Goed blad, maar helaas staat bij de K-1 Hero's reportage de verkeerde naam van "reporter"... :(


het kwam me al niet bekend voor :? :mrgreen:

Kan ik me gage nog gaan afdragen ook :lol:

HUNTER
13-10-2005, 23:59
LOL

nee ere wie ere toekomt Jeroen..... :wink:

daafit
14-10-2005, 01:14
Echt Superrrrr blad! alleen jammer dat dr geen goede technieken in staat zoals bij grappling bijvoorbeeld.

Demolition Man
14-10-2005, 01:42
Beste forumgangers,

Let wel, deze editie van RR-magazine is in elkaar geflansed in 12 dagen.

Het volgend nr zal gegarandeerd beter zijn dan het eerste.
Excussen als het team iets bij een vermeldingen vergeten is of als bepaalde namen fout gespeld zijn.

Hier zullen wij in de toekomst aan werken!

Voor diegene die RR-magazine nog niet hebben gezien...
Go out there and get it!
Op sommige verkooppunten is RR-magazine pas vanaf morgen verkrijgbaar.

Groetjes,
Alistair

Marco (scheids)
14-10-2005, 09:16
Beste forumgangers,
Let wel, deze editie van RR-magazine is in elkaar geflansed in 12 dagen.

Het volgend nr zal gegarandeerd beter zijn dan het eerste.


Dat is je wel geraden dat t volgende nummer beter wordt :shock:

Ziet er er goed uit man ... en verbaas me over de prijs ... met andere woorden .. SUPER.
En dat zeg ik niet omdat je toevallig Allistair bent....vindt t er goed en strak uitzien en nog inhoud ook ....

Succes ... Marco

Chico
14-10-2005, 14:57
mooi blad.. heel strak in elkaar gezet... hoeft voor mij niet meer muay thai... vind een (bijna) strickly mma blad veel leuker... :mrgreen: muay thai heeft al zijn eigen blad(en)...

mijn complimenten

makavelli
14-10-2005, 15:21
Ik vind het ook een erg goed blad met meer inhoud dan bij de concurrenten!

Wheelie
24-10-2005, 14:43
TTT

Wheelie
24-10-2005, 14:43
Trouwens, RR was nu verkrijgbaar tegen een introductieprijs. Wat wordt de prijs vanaf de volgende editie?

5,95 euro als ik me niet vergis

m.g
24-10-2005, 14:49
iets anders, namelijk........Vind het er allemaal goed uitzien , maar moet nog wel heel erg wennen aan het stukje 'lifestyle' Misteryland?!?! Hmmmm..... Vind het wel een goed idee maar moet er nog erg aan wennen.....

Roob
24-10-2005, 15:12
Mooi blad! Ziet er zeker erg strak uit! Inhoud is ook goed! 8)

Ben
24-10-2005, 19:58
Het is zeker een goed blad en dat dan in 12dagen .
Dan kan ik niet wachten op nummer2 die is dan echt super super

}|^-_-^|{
24-10-2005, 20:53
qua info niet veel meer dan er op het internet te vinden is, interview met manhoef hebben we al een keer of 20 gelezen.
tamelijk veel reclame, maar ik kan me voorstellen dat het een tamelijk duur blad is (glossy).
qua spelfouten werd het ringsportsaantal net niet gehaald, dat mag volgende keer wel wat beter.
mooie foto's, heldere stukjes.

stel een goede eindredacteur aan, dat onderscheidt de betere bladen van de liefdewerk-oud papierjournalistiek.

Justinian
24-10-2005, 21:10
stel een goede eindredacteur aan, dat onderscheidt de betere bladen van de liefdewerk-oud papierjournalistiek.
... ouwe sollicitant ;)

}|^-_-^|{
24-10-2005, 23:05
stel een goede eindredacteur aan, dat onderscheidt de betere bladen van de liefdewerk-oud papierjournalistiek.
... ouwe sollicitant ;)

ik heb op dit moment 5 bijbanen naast mn studie politicologie, maar inderdaad: als je een doctorandus in de Nederlandse taal en letterkunde nodig hebt ;)

Chico
25-10-2005, 15:52
waar studeer je politicologie??

}|^-_-^|{
26-10-2005, 15:17
waar studeer je politicologie??

Leiden

Anonymous
26-10-2005, 15:47
Ik moet voor een deel met paul mee gaan, te veel stukken die we al op internet al hebben gelezen.

Het artikel over water sloeg in de praktijk weinig tot nergens op. Afval methodes door vochtverlies worden aan de kant gegooit :?
Het feit is de elke top vechter met een dag van te voren wegen nog water aftraint. Mits juiste bijvulling is er niks mis mee. Teven klopt de tabel ook niet echt. meer dan 6 procent zou dus super gevaarlijk wezen.. dan had ik al menig maal in coma moeten liggen..

Fotos uit japan vond ik heel erg leuk.
Papier, druk etc was veruit veel beter dan elk ander blad inloop

Wat ik graag zou willen zien:
Verslagen van galas, die neit op internet staan of door iemand anders geschreven..
Meer info over de training van de vechters/trainers etc
Diepte interviews etc

Jase
26-10-2005, 16:50
Zeer mooi blad.

Meer info over de training van de vechters/trainers en diepte interviews zie ik ook graag in volgende uitgaven.

}|^-_-^|{
26-10-2005, 16:59
Zeer mooi blad.

Meer info over de training van de vechters/trainers en diepte interviews zie ik ook graag in volgende uitgaven.

heb je weleens een Vrij Nederland of Elsevier in handen gehad?

Diepteinterviews, :lol:

royalrumble
26-10-2005, 17:13
Beste forumleden,

Leuk om al jullie reacties te horen.
Opbouwend kritiek is altijd goed om te horen en ik moet zeggen dat wij deze zeker serieus nemen.

Ik kan al een beetje verklappen dat veel kritische opmerkingen in het 2 nummer al zullen worden getackeld.

Zo zullen wij altijd op zoek gaan naar verbeteringen.

Met sportieve groet,

Royal Rumble

Biiyen
29-10-2005, 19:09
Wat een hoop bekende namen daar achter in dat blad :lol: Goed blad mensen, beetje laat maar ja, hier komt alles wat later door.....

Anonymous
30-10-2005, 17:22
Wat ik me afvroeg ok in een eerdere stukje over RR is of de medewerkers net zo professioneel zijn als het blad er uitziet.

Of doet men dit op vrijwillige basis.