PDA

View Full Version : Coleman vs Yvel



Halfshot
14-10-2005, 01:57
Hoorde ik net een uitdaging, op Eurosport? :D

The Bulldog
14-10-2005, 01:58
Dat zou toch de orginele partij zijn.

Hij zei volgens mij ...Dat als Gilbert hersteld zouy zijn hij graag alsnog zou willen...

Wat een kop had ie he :lol:

Halfshot
14-10-2005, 02:00
En ik had niet het idee dat hij niet meer wou vechten in Nederland

Deuce
14-10-2005, 02:02
Leuke show.......ik zie er goed uit op tv al zeg ik het zelf 8) :lol:

En was net ook al bij jensen op tv :lol:

2x op 1 avond...geweldig

HUNTER
14-10-2005, 02:06
come on....

yvel is, met alle respect, echt geen partij voor Coleman.

Halfshot
14-10-2005, 02:10
come on....

yvel is, met alle respect, echt geen partij voor Coleman.

He wie daagt wie nou uit?

Paganstars
14-10-2005, 02:39
Lijkt me zeker mooie match!! Maar damn Nederland moet echt serieus meer gaan werken aan groundskills!! We werden zwaar geowned door die amerikanen :o :o

MZN
14-10-2005, 02:48
En ik had niet het idee dat hij niet meer wou vechten in Nederland

Coleman zei anders iets heel anders in dat interview...

mossad
14-10-2005, 03:10
En ik had niet het idee dat hij niet meer wou vechten in Nederland

Coleman zei anders iets heel anders in dat interview...

Namelijk?

mossad
14-10-2005, 03:12
come on....

yvel is, met alle respect, echt geen partij voor Coleman.

Yvel kan als hij goed getraind is Coleman een lang slaapje laten doen. Geen partij voor Coleman... wat een onzin.

MA-CHICK
14-10-2005, 04:30
Waar kan ik geld inzetten? Verdien ik eindelijk ook eens wat.

Marco (scheids)
14-10-2005, 09:09
Vindt een fitte Yvel tegen Coleman zeker geen mismatch hoor !!

Marco
14-10-2005, 09:38
mijn naamgenoot scheids is correct, zet Yvel maar tegen Coleman mooie pot.

honingdas
14-10-2005, 10:55
Denk dat Yvel zeker kan presteren mits hij fit is... maar dat dacht ik van Milco ook... en viel dat even tegen!

Johan H
14-10-2005, 12:58
Ik denk dat Yvel zijn sterke punt toch is dat hij staand beter is en dat hij zow wel een kans heeft tegen .coleman. maar het zal erom spannen ,ook omdat yvel nooit echt goede conditie heeft is dat een minpuntje voor hem ,maar ik zou wel hopen dat yvel het wint

Anonymous
14-10-2005, 13:05
De oude "Gilbert the hurricane" zie ik Coleman zeker verslaan.

Gilbert "de grondvechter" zoals hij zich de laatste tijd profileert, heeft naar mijn mening weinig kans.

flip
14-10-2005, 13:48
Bushido Europe heeft maar een duidelijk gemaakt dat de Nederlandse top op MMA gebied weinig voorstelt. Die jongens van Hammerhouse zijn zo sterk, zo getraind en de Nederlanders hebben totaal geen verdediging tegen hun takedowns. Gilbert is staand een goeie vechter, maar Coleman heeft hem binnen no time keihard op zn rug liggen en dan is het echt wel over met Gilbert......

Dan zie ik liever Gilbert tegen Phil Baroni. Lekker een potje schelden vooraf en dan een mega slugfest.

Anonymous
14-10-2005, 13:54
nee gilbert tegen coleman overeem tegen randleman dan moeten we alleen nog iemand vinden voor baroni !! die vocht laatst toch nog tot 85 in japan? hebben we nog goeie 85 ers in de aanbieding?

The Bulldog
14-10-2005, 14:09
De oude "Gilbert the hurricane" zie ik Coleman zeker verslaan.

Gilbert "de grondvechter" zoals hij zich de laatste tijd profileert, heeft naar mijn mening weinig kans.

Is het misschien zo dat de öude"gilbert aanvullingen heeft waardoor het de "nieuwe"Gilbert is...

Dus een breder scala aan techniek en dergelijke..

Moet eerlijk zeggen dat ik denk dat er maar heel weinig mensen tegen een Coleman op kunnen...hij is wereld top in Pride...

Dutch Dynamite
14-10-2005, 14:42
come on....

yvel is, met alle respect, echt geen partij voor Coleman.

:?:
Huh? Coleman is echt niet meer de oude (tis wel een ouwe), maar als Yvel de eerste 2 minuten overleeft (en Coleman geen knie eet) dan is het een geklaard klusje want dan is de tank leeg bij Coleman en dan is het prijs schieten…zie het eerder zo lopen als tegen CroCop en bijv. Pete Williams. Denk dat als Yvel meer uitgaat van zijn staande kwaliteiten en persé niet naar de grond wil dat hij beter tot zijn recht komt. Op de grond kan ie nu veel meer, maar dat mag niet ten koste gaan van zijn explosieve standup.

Anonymous
14-10-2005, 15:52
Denk dat als Yvel meer uitgaat van zijn staande kwaliteiten en persé niet naar de grond wil dat hij beter tot zijn recht komt. Op de grond kan ie nu veel meer, maar dat mag niet ten koste gaan van zijn explosieve standup.

Precies! En hoewel zijn staande kwaliteiten natuurlijk goed blijven, is er de laatste tijd weinig sprake meer van een "hurricane"!

SpecialX
14-10-2005, 16:00
come on....

yvel is, met alle respect, echt geen partij voor Coleman.

Yvel kan als hij goed getraind is Coleman een lang slaapje laten doen. Geen partij voor Coleman... wat een onzin.

x2


ik vind yvel toch wel een van de beste NL`se mma vechter! Hij heeft genoeg ervaring en zoals anderen ook al zeggen, staand is hij gevaarlijk
maar grondwerk is hij ook super goed in.
Coleman zag er echt nog fit uit, explosief.... maar tegen yvel?? Kwil die partij voor geen cent missen :D

MZN
14-10-2005, 16:03
En ik had niet het idee dat hij niet meer wou vechten in Nederland

Coleman zei anders iets heel anders in dat interview...

Namelijk?

I'm a fuckin Horse!~ I want to smash people! I'm here to entertain en nog wat adrenaline gebraak :).

Alle gekheid op 't welbekende stokje, er tussendoor zei hij ook dat ie graag terug zou komen om echt tegen Yvel te gaan vechten....

Anonymous
14-10-2005, 16:06
nee gilbert tegen coleman overeem tegen randleman dan moeten we alleen nog iemand vinden voor baroni !! die vocht laatst toch nog tot 85 in japan? hebben we nog goeie 85 ers in de aanbieding?

als manhoef wat lichter zou vechten, ko ronde 1(manhoef wint uiteraard, en baroni gaat slapen) allistair vs randleman(allistair guillotine ronde 1,als crocop het kan dan allistair zeker) coleman vs ............hmmmmmmmm moeilijk.......rooze(rooze pakt hem staand ko ronde 1, dan wil ik die amerikanen wel eens horen!!!)

Justinian
14-10-2005, 16:43
I'm a fuckin Horse!~ I want to smash people! I'm here to entertain en nog wat adrenaline gebraak :).
LMFAO!!! :lol: :lol: ik kwam niet meer bij toen hij dat zei hahahaha. "What can I say..." en dan, alsof hij een geniale ingeving heeft: "...I'm a fucking horse!!".

Paganstars
14-10-2005, 18:11
tja.... dan vraag ik me toch echt af waar hij dat horse op doelde??!!

Ben
15-10-2005, 11:21
yvel maakt zeker een kans maar dan moet hij de eerste shoot kunnen blokken en staande hem te pompen en knieen :wink:

Christophe
15-10-2005, 20:04
tja.... dan vraag ik me toch echt af waar hij dat horse op doelde??!!

Misschien op de soort "supplementen" die hij neemt! :wink:

marcelt
16-10-2005, 15:29
Coleman wordt graag bereden :wink:

Anonymous
16-10-2005, 15:52
Ik zou Yvel eerst wel tegen Manhoef willen zien. En dan de winnaar daarvan (Manhoef) tegen Coleman.

interessant.... klinkt erg interessant

zou volgens mij echt een zware GnP partij worden

Anonymous
17-10-2005, 12:42
als vovchanchin Yvel op de grond krijgt is het koekie qua takedown voor Coleman.
Yvel heeft misschien getraind sindsdien en is beter geworden maar ik denk niet dat coleman stil is blijven zitten.
Ik denk dat Coleman met neit al te veel moeite kan winnen van Gilbert.
Maar da's mijn mening, lijkt me wel een leuke partij.

Bassie
17-10-2005, 13:12
Don Frye kreeg Gilbert ook niet zo makkelijk op de grond en daar kon hij overigens ook geen grote schade aanrichten. Hij is dus zeker niet kansloos tegen Cooleman, zeker niet nu hij nog beter op de grond is geworden. Manhoef zal het niet redden tegen Gilbert vanwege het grondgevecht. Daar zal Gilbert hem zeker afmaken.

Anonymous
17-10-2005, 13:20
Don Frye kreeg Gilbert ook niet zo makkelijk op de grond en daar kon hij overigens ook geen grote schade aanrichten. Hij is dus zeker niet kansloos tegen Cooleman, zeker niet nu hij nog beter op de grond is geworden. Manhoef zal het niet redden tegen Gilbert vanwege het grondgevecht. Daar zal Gilbert hem zeker afmaken.

als je in iemand zn ogen prikken een takedown defense noemt.... :roll:

Anonymous
17-10-2005, 13:22
Don Frye kreeg Gilbert ook niet zo makkelijk op de grond en daar kon hij overigens ook geen grote schade aanrichten. Hij is dus zeker niet kansloos tegen Cooleman, zeker niet nu hij nog beter op de grond is geworden. Manhoef zal het niet redden tegen Gilbert vanwege het grondgevecht. Daar zal Gilbert hem zeker afmaken.

als je in iemand zn ogen prikken een takedown defense noemt.... :roll:

en met beide handen de touwen vasthouden

Paganstars
17-10-2005, 14:22
Don Frye kreeg Gilbert ook niet zo makkelijk op de grond en daar kon hij overigens ook geen grote schade aanrichten. Hij is dus zeker niet kansloos tegen Cooleman, zeker niet nu hij nog beter op de grond is geworden. Manhoef zal het niet redden tegen Gilbert vanwege het grondgevecht. Daar zal Gilbert hem zeker afmaken.

als je in iemand zn ogen prikken een takedown defense noemt.... :roll:

mag dat dan niet?? :P

@ Christophe... :roll:

dtgerald
17-10-2005, 17:28
Don Frye kreeg Gilbert ook niet zo makkelijk op de grond en daar kon hij overigens ook geen grote schade aanrichten. Hij is dus zeker niet kansloos tegen Cooleman, zeker niet nu hij nog beter op de grond is geworden. Manhoef zal het niet redden tegen Gilbert vanwege het grondgevecht. Daar zal Gilbert hem zeker afmaken.

als je in iemand zn ogen prikken een takedown defense noemt.... :roll:Ik denk dat hij die partij had gewonnen als hij niet DQ was.