PDA

View Full Version : Hoe dom zijn amerikanen?



n00bstar*
14-10-2005, 15:07
www.wimp.com/invading/

Justinian
14-10-2005, 15:47
LMFAO! geweldig, wat een figuren. Je zult trouwens ook in Nederland versteld staan voor wat betreft het gebrek aan topografie kennis van de mensen hier.

Muay Thai Elite
14-10-2005, 15:50
Goh ik wist niet dat Noord Korea groter was dan Zuid Korea...... Maar hij wist blijkbaar wel dat het op Australie lag :lol:

n00bstar*
14-10-2005, 16:00
LMFAO! geweldig, wat een figuren. Je zult trouwens ook in Nederland versteld staan voor wat betreft het gebrek aan topografie kennis van de mensen hier.

Ik kan me Frits "de vakantieman" Bom nog wel herinneren die Nederlanders liet aanwijzen waar ze op dat moment op vakantie waren....dan ligt Spanje ook ineens in Azie...

cactusdre
14-10-2005, 16:01
Ik denk ook dat meer dan de helft van de autochtone nederlanders zou zakken voor een inburgeringscursus maar Amerikanen zijn wel gemiddeld het domste volk.

Biiyen
14-10-2005, 16:08
LMFAO! geweldig, wat een figuren. Je zult trouwens ook in Nederland versteld staan voor wat betreft het gebrek aan topografie kennis van de mensen hier.

Idd, was jaren geleden eens een programma op en moesten Nederlanders op een werledkaart aanwijzen waar Nederland lag. Mij viel de mond open wat mensen allemaal aanwezen op die kaart.... Dit filmpje is ook erg btw.