PDA

View Full Version : Wereldtitelgevecht Jan Oosterbaan 45 +



Sjaak
14-10-2005, 18:26
Begreep van Jan dat het Europees titelgevecht met Peter verschuren definitief van de baan is en dat Jan gaat knokken vs xxxxx op 4 juni om de wereldtitel 45 + binnen de "nieuwe bond"

Succes Jan

osu Sjaak

Marco (scheids)
14-10-2005, 18:33
Begreep van Jan dat het Europees titelgevecht met Peter verschuren definitief van de baan is en dat Jan gaat knokken vs xxxxx op 4 juni om de wereldtitel 45 + binnen de "nieuwe bond"

Succes Jan

osu Sjaak

Das toch die nieuwe bond de "OKDHNSGD" ?

Halfshot
14-10-2005, 19:06
Hoi weer een nieuwe bond.
Weer 12 kampioenen erbij

Remco
14-10-2005, 19:07
Oude knarren die het nog steeds goed doen?

Sjaak
14-10-2005, 21:41
Hoi weer een nieuwe bond.
Weer 12 kampioenen erbij

Wow dat zal een inpact hebben op die 45186 duizend kampioenen die we al rijk zijn :roll:

Halfshot
14-10-2005, 22:32
Hoi weer een nieuwe bond.
Weer 12 kampioenen erbij

Wow dat zal een inpact hebben op die 45186 duizend kampioenen die we al rijk zijn :roll:

Ok daar moet ik je gelijk geven.

Geen gezeik iedereen rijk.

m.v.g.
De tegenpartij

Sjaak
15-10-2005, 01:45
Hoi weer een nieuwe bond.
Weer 12 kampioenen erbij

Wow dat zal een inpact hebben op die 45186 duizend kampioenen die we al rijk zijn :roll:

Ok daar moet ik je gelijk geven.

Geen gezeik iedereen rijk.



Is dat niet de filosofie voor elk gala want als er minimaal geen 5 "titels" te vergeven zijn is het toch helemaal niks :wink: :o

Halfshot
15-10-2005, 02:30
Exact,

Vroeger toen de gulder er nog was, waren 2 wereld titels per gala al meer dan genoeg.
Nu is een beginde b klasse vechter al europees kampioen.

Kampioenschappen verkoop, comercie!!!!

Het gaat niet meer om wie het beste is, maar om hoe je het verkoopt!!

* Zoals je door heb ben ik nu de upcommingman voor de titel oude zeikert (ja ik moet ook mijn brood verdienen)

payap
15-10-2005, 03:00
Het is momenteel wel sinterklaasfeest met de wereldtitelgevechten in Nederland.

Te hopen dat het wel tegen een buitenlander is want momenteel vechten al die Nederlanders al tegen mekaar om de wereldtitels.

sportfan
15-10-2005, 11:54
Begreep van Jan dat het Europees titelgevecht met Peter verschuren definitief van de baan is en dat Jan gaat knokken vs xxxxx op 4 juni om de wereldtitel 45 + binnen de "nieuwe bond"

Succes Jan

osu Sjaak

Wereldtitel 45+ (45+ staatvoor leeftijd denk ik en niet voor het vetgehalte in kaas?). Wat leuk zeg! Dit is super! Betekent dat dat we voor alle gewichtsklassen (stuk of 12) en stijlen (K1, Muay Thai, Fullcontact) weer nieuwe wereldkampioenen krijgen?

Welke bond is dit?

Marco (scheids)
15-10-2005, 12:45
Oude knarren die het nog steeds goed doen?

Tjezus man ... goed gedaan .... ik had

Oude Knokkers Die Het Nog Steeds Goed Doen...lol

Anonymous
15-10-2005, 13:46
Er komt hellemaaal geen nieuwe bond,dit is puur de WFCA waar dit onder valt.

Mee eens zijn of niet,feit is dat er heel veel animo voor is bij de oudere garde.


40 tot 45 jaar 5x2 min met 1.30 min rust

45+ 3x3 min. en 1.30 min rust.

Eigenlijk is dit een leuk initiatief toch,we kunnen wel negatief zitten doen maar als er nu al zoveel oud europees en wereldkampioenen zich gemeld hebben die gewoon 2 of 3x per week zijn blijven doortrainen en de meeste een Sportschool begonnen zijn vindt ik dit prachtig.

Wessels gaat in maart om de Wereldtitel

Oosterbaan in Juni hetzelfde.

De WFCA kan de heren ook in Japan laten vechten en wat centen laten verdienen.
al met al een goed initiatief.

Marco (scheids)
15-10-2005, 14:04
Zeker een goed initiatief ... klasse !!!

Sjaak
15-10-2005, 16:07
Er komt hellemaaal geen nieuwe bond,dit is puur de WFCA waar dit onder valt.

Mee eens zijn of niet,feit is dat er heel veel animo voor is bij de oudere garde.


40 tot 45 jaar 5x2 min met 1.30 min rust

45+ 3x3 min. en 1.30 min rust.

Eigenlijk is dit een leuk initiatief toch,we kunnen wel negatief zitten doen maar als er nu al zoveel oud europees en wereldkampioenen zich gemeld hebben die gewoon 2 of 3x per week zijn blijven doortrainen en de meeste een Sportschool begonnen zijn vindt ik dit prachtig.

Wessels gaat in maart om de Wereldtitel

Oosterbaan in Juni hetzelfde.

De WFCA kan de heren ook in Japan laten vechten en wat centen laten verdienen.
al met al een goed initiatief.

Dit is geen goed innitiatief, dit is een super innitiatief :!:

Anonymous
15-10-2005, 16:10
wpkl titel telt alleen vindt ik.

Anonymous
15-10-2005, 16:36
Er komt hellemaaal geen nieuwe bond,dit is puur de WFCA waar dit onder valt.

Mee eens zijn of niet,feit is dat er heel veel animo voor is bij de oudere garde.


40 tot 45 jaar 5x2 min met 1.30 min rust

45+ 3x3 min. en 1.30 min rust.

Eigenlijk is dit een leuk initiatief toch,we kunnen wel negatief zitten doen maar als er nu al zoveel oud europees en wereldkampioenen zich gemeld hebben die gewoon 2 of 3x per week zijn blijven doortrainen en de meeste een Sportschool begonnen zijn vindt ik dit prachtig.

Wessels gaat in maart om de Wereldtitel

Oosterbaan in Juni hetzelfde.

De WFCA kan de heren ook in Japan laten vechten en wat centen laten verdienen.
al met al een goed initiatief.

Dit is geen goed innitiatief, dit is een super innitiatief :!:


Zeker weten ,wat ook een leuk inititief is om v.i.p te zitten in Druten met elkaar Sjaak. :lol:

Sjaak
15-10-2005, 16:38
Kijk er naar uit Ben en dan drinken we samen een sappie en praten effe bij :wink:

btw waar ligt Druten :lol:

Anonymous
15-10-2005, 16:46
Zou het niet weten ik rij met Henk mee dus........

ICON
15-10-2005, 16:52
Kijk er naar uit Ben en dan drinken we samen een sappie en praten effe bij :wink:

btw waar ligt Druten :lol:

niet zon grote mond over druten he sjaak!!!! 8)

Sjaak
15-10-2005, 17:01
Kijk er naar uit Ben en dan drinken we samen een sappie en praten effe bij :wink:

btw waar ligt Druten :lol:

niet zon grote mond over druten he sjaak!!!! 8)

Zou niet durven 8)

Druten - Land van Maas en Waal

Centraal in Nederland gelegen, in het veel bezongen Land van Maas en Waal, leent de omgeving zich bij uitstek voor natuurgerichte recreatie. De aangenaam landelijke sfeer die gemeente Druten uitademt, wordt benadrukt door het natuurschoon rond de dijk en de uiterwaarden van de rivier de Waal. Dit ongerept stukje natuur trekt veel wandelaars, fietsers en vechtsporters.

ICON
15-10-2005, 17:13
Kijk er naar uit Ben en dan drinken we samen een sappie en praten effe bij :wink:

btw waar ligt Druten :lol:

niet zon grote mond over druten he sjaak!!!! 8)

Zou niet durven 8)

Druten - Land van Maas en Waal

Centraal in Nederland gelegen, in het veel bezongen Land van Maas en Waal, leent de omgeving zich bij uitstek voor natuurgerichte recreatie. De aangenaam landelijke sfeer die gemeente Druten uitademt, wordt benadrukt door het natuurschoon rond de dijk en de uiterwaarden van de rivier de Waal. Dit ongerept stukje natuur trekt veel wandelaars, fietsers en vechtsporters.

kijk dat bedoel ik :lol:

sportfan
16-10-2005, 13:56
Er komt hellemaaal geen nieuwe bond,dit is puur de WFCA waar dit onder valt.

Mee eens zijn of niet,feit is dat er heel veel animo voor is bij de oudere garde.


40 tot 45 jaar 5x2 min met 1.30 min rust

45+ 3x3 min. en 1.30 min rust.

Eigenlijk is dit een leuk initiatief toch,we kunnen wel negatief zitten doen maar als er nu al zoveel oud europees en wereldkampioenen zich gemeld hebben die gewoon 2 of 3x per week zijn blijven doortrainen en de meeste een Sportschool begonnen zijn vindt ik dit prachtig.

Wessels gaat in maart om de Wereldtitel

Oosterbaan in Juni hetzelfde.

De WFCA kan de heren ook in Japan laten vechten en wat centen laten verdienen.
al met al een goed initiatief.

Misschien ben ik niet helemaal duidelijk maar ik heb er geen problemen mee dat er een 45+ klasse (of veteranen-klasse) komt. Ik zit er zelf niet op te wachten maar als volksvermaak prima.

BELACHELIJK vind ik alleen dat er direct (dus bij het eerste 'officieel' georganiseerde gevecht) door een NL bond een wereldtitel weggegeven wordt.

En elke nieuwe bond die opgericht wordt in NL heeft dezelfde motivaties in de media; we zijn er voor de vechters, we willen de sport naar een hoger plan trekken internationaal, we willen erkenning... hahahaha