PDA

View Full Version : voorloopige line up van 15 januari 2006 Deventer



team superpiele
16-10-2005, 01:04
Battle @ The River !
Power Fist Promontions

Sporthal Zandweerd Rubensstraat 30 Deventer
Voor vip : 0652381531 / 0618780210
Aan Kassa : 30 euro
Vvk: 25 euro

Dervis Akdeniz zal hier zijn come back doen.
Met de rest van de vechters zijn we nog aan het onderhandelen!

A klasse :

Main Murder (FFC Carbin) Vs ????

Dervis Akdeniz (Team Superpiele) Vs Jan Wessel (Bully's Gym )

Peter Verschuren (Mike's Gym) Vs ????

Clyde van Dams ( Van Dams / Team Superpiele) Vs Ramond Temmink 3x3min k-1 regels

Jorina Baars( Komen) Vs Cindy Venema (Jellema) 5x3min

Clyde Peters (Vos Gym) Vs Youssof (Jellema) 5x3min

H.van Assen (Profighters) Vs ???? 5x3min

MMA Prof:

Ralf (team Superpiele) Vs ???? MMA 2x5min

B klasse:

Melk (Rocky Gym) Vs Robbert Willems (Fuijyama Gym) 5x2min

Jantje Siersma (Koyot Gym) Vs ??? 5x2min

C klasse :

Delgado (City Gym) Vs Frank Kuipers (Fuijyama Gym) 3x2min

Justinian
16-10-2005, 10:48
Ben benieuwd naar deze partijen:

Clyde van Dams ( Van Dams / Team Superpiele) Vs Ramond Temmink 3x3min k-1 regels

Dervis Akdeniz (Team Superpiele) Vs Jan Wessel (Bully's Gym )

Anonymous
16-10-2005, 11:47
Hoi,

Wat weegt Jan Siersma?

Wij hebben maybe nog wel een tje voor hem.

groeten,

Danny

marcelt
16-10-2005, 15:20
Is Imro niks voor jou superpiele? Zou jullie graag tegen elkaar zien vechten ! Of is hij niet je gewicht?

Dennuz
16-10-2005, 15:25
Ben benieuwd naar deze partijen:

Clyde van Dams ( Van Dams / Team Superpiele) Vs Ramond Temmink 3x3min k-1 regels

Dervis Akdeniz (Team Superpiele) Vs Jan Wessel (Bully's Gym )

Ben ook benieuwd naar de partij van Temmink..

Anonymous
16-10-2005, 18:21
peter verschuren vs rodney faverus 2 ????
1ste pot was echt een thriller......

Highline
16-10-2005, 19:39
Hoi,

Wat weegt Jan Siersma?

Wij hebben maybe nog wel een tje voor hem.

groeten,

Danny

jan vecht meestal rond de 86, ik zal het hem eens vragen

Anonymous
18-10-2005, 01:34
Cool..
Als er voor Ralf geen tegenstander is, dan wil ik wel nogmaals tegen hem vechten op MMA-regels. Dat is ook nieuw voor mij.
Zie het als een revanche-partij

Later,
J.J. Gibbs

The Bulldog
18-10-2005, 09:10
Cool..
Als er voor Ralf geen tegenstander is, dan wil ik wel nogmaals tegen hem vechten op MMA-regels. Dat is ook nieuw voor mij.
Zie het als een revanche-partij

Later,
J.J. Gibbs

He Jesse, erg cool..
Die partij komt er nog wel eens zie ik al...
Sportgroeten Ralf.

OUS!!

jojo
21-12-2005, 11:05
ik krijg andere tegenstandster

Justinian
23-12-2005, 17:00
Gaat het gala nog door?

Ton
23-12-2005, 20:49
Er zijn onlangs nog kaarten verloot, dus neem toch aan van wel?!

Nickuraba
23-12-2005, 21:06
geen guys van onze sportschool dus ik besteed me poen er niet aan :P

jojo
24-12-2005, 14:34
Gaat het gala nog door?

naar mijn weten niet meer

Tuigenke
24-12-2005, 14:55
huh? waarom blazen ze het hele gala af???

Anonymous
24-12-2005, 15:22
ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de organisatie wel zeker van plan is om 15 januari een gala in Deventer te organiseren :wink:
dus geen paniek, gewoon even afwachten

The Bulldog
24-12-2005, 17:34
hmmm, en jou betrouwbare bron is?

Gulo gulo
24-12-2005, 17:37
Misschien is het het beste als de organisatie hier zelf een uitspraak over doet "go, no-go"...

maartenjackie
24-12-2005, 18:46
gooo gooo jojo

Dragon Tail
24-12-2005, 20:06
Gaat het gala nog door?

naar mijn weten niet meer

Wat weet jij meer dan wij?
Als ze het mij op tijd melden kan ik mijn vechters nog ergens anders inschrijven.

Dragon Tail
24-12-2005, 20:15
hmmm, en jou betrouwbare bron is?


Dat moet jij toch wel weten.
En...ik zag dat je (nog) geen tegenstander had voor jou pro-partij. Ik heb er wel 1 die eigenlijk nog niet klaar is, maar voor een paar duiten wil hij wel de ring instappen en na 15 seconden gaan liggen... :twisted:

Nolimit
24-12-2005, 22:08
Okay,
ik begin nu echt te twijfelen of dit gala nog wel door gaat want zo te zien is Jorina de tweede A klasser die op dat gala zou vechten die laat weten dat het gala niet doorgaat!
is dit echt definitief?

The Bulldog
25-12-2005, 00:21
hmmm, en jou betrouwbare bron is?


Dat moet jij toch wel weten.
En...ik zag dat je (nog) geen tegenstander had voor jou pro-partij. Ik heb er wel 1 die eigenlijk nog niet klaar is, maar voor een paar duiten wil hij wel de ring instappen en na 15 seconden gaan liggen... :twisted:

DT.. ik weet ook niet meer ..
Ik ben alleen vechter en niet betrokken bij de opzet van een gala..
Niet mijn werk en ambitie zal ik maar zeggen..

Ik Train lekker door en vecht wanneer de kans zich aandoet... is die 15 januari vecht ik dan...is die volgende week of pas in februari vecht ik dan...

Dragon Tail
25-12-2005, 11:44
hmmm, en jou betrouwbare bron is?


Dat moet jij toch wel weten.
En...ik zag dat je (nog) geen tegenstander had voor jou pro-partij. Ik heb er wel 1 die eigenlijk nog niet klaar is, maar voor een paar duiten wil hij wel de ring instappen en na 15 seconden gaan liggen... :twisted:

DT.. ik weet ook niet meer ..
Ik ben alleen vechter en niet betrokken bij de opzet van een gala..
Niet mijn werk en ambitie zal ik maar zeggen..

Ik Train lekker door en vecht wanneer de kans zich aandoet... is die 15 januari vecht ik dan...is die volgende week of pas in februari vecht ik dan...

Jouw sporttas staat dus altijd klaar!
That's the spirit Underdog!

Anonymous
25-12-2005, 11:51
dat gaat wel stinken hoor ;)

The Bulldog
25-12-2005, 15:55
dat gaat wel stinken hoor ;)

Klopt...

B3enodig heden...broek,tok,bitje en schoentjes.. dit in een plastick zak en niet laten luchten....

MMMMMMMMMMMmm :lol:

Anonymous
25-12-2005, 21:33
Hi.. Henry Akdeniz ik wil met je zo'n gesprek maar ik weet niet hoe kom ik met je in kontakt want het is wel blangrijke gesprek voor mij en mischin met dit gesprek kan je me dan wel helpen.

The Bulldog
25-12-2005, 22:18
Hi.. Henry Akdeniz ik wil met je zo'n gesprek maar ik weet niet hoe kom ik met je in kontakt want het is wel blangrijke gesprek voor mij en mischin met dit gesprek kan je me dan wel helpen.

www.sportschoolakdeniz.nl

Anonymous
25-12-2005, 23:06
Nogmaals, als er op 15 januari geen gala zou zijn, zou dit alle sportscholen al lang gemeld zijn. Ook via deze site. Zolang dat niet gedaan is vind in het voorbarig te concluderen dat er geen gala zou zijn. Gewoon paniek zaaien. Henry is achter de schermen nog steeds bezig dingen te regelen voor 15 januari. laat die jongen nu eerst gewoon kerst vieren en ga niet onnodig paniek zaaien, nergens voor nodig.

The Bulldog
26-12-2005, 00:34
Lijkt me dus duidelijk...
:)

jojo
26-12-2005, 11:38
Nogmaals, als er op 15 januari geen gala zou zijn, zou dit alle sportscholen al lang gemeld zijn. Ook via deze site. Zolang dat niet gedaan is vind in het voorbarig te concluderen dat er geen gala zou zijn. Gewoon paniek zaaien. Henry is achter de schermen nog steeds bezig dingen te regelen voor 15 januari. laat die jongen nu eerst gewoon kerst vieren en ga niet onnodig paniek zaaien, nergens voor nodig.

daarom krijgen wij een mailtje ?????

Anonymous
26-12-2005, 12:21
daarom krijgen wij een mailtje ?????[/quote]

ik weet waar jij het over hebt :wink: maar even voor de duidelijkheid: de datum 15 januari staat nog. de organisatie is op dit moment druk bezig diverse alternatieven uit te werken. Nogmaals, gun ze de tijd! Dit gaat met veel overleg gepaard met diverse partijen.

Anonymous
27-12-2005, 09:30
daarom krijgen wij een mailtje ?????

ik weet waar jij het over hebt :wink: maar even voor de duidelijkheid: de datum 15 januari staat nog. de organisatie is op dit moment druk bezig diverse alternatieven uit te werken. Nogmaals, gun ze de tijd! Dit gaat met veel overleg gepaard met diverse partijen.[/quote]

>>> ik weet waar jij het over hebt :wink: <<<

Als jij dit zo openlijk stelt op internet dan zorgt dat wel voor onrust. Het is nog maar 3 weken tot het gala en de kandidaatvechters weten nu nog niet waar ze aan toe zijn. Dusss
Gaat die partij van Wessels tegen vader Akdeniz dan wel door?

Anonymous
27-12-2005, 12:08
Gaat die partij van Wessels tegen vader Akdeniz dan wel door?[/quote]


ze zijn beiden volop in training. En zullen elkaar zeker treffen

Anonymous
29-12-2005, 17:31
Team Superpiele heeft besloten dat het grote gala Battle @ The River, 15 januari 2006, voor onbepaalde tijd uitgesteld zal worden. In verband met terugtrekking van een grote sponsor is het onverantwoord dit grootse evenement door te laten gaan. We zijn achter de schermen in gesprek met nieuwe sponsoren en laten jullie zo spoedig mogelijk de nieuwe datum weten.

M.v.g
Team Superpiele

Highline
29-12-2005, 17:55
zelfde sponser als fighting fist in arnhem laatst?

Anonymous
29-12-2005, 18:27
Dat is triest.......organiseren is ook een vak...!!!!

Justinian
29-12-2005, 19:09
Dat is triest.......organiseren is ook een vak...!!!!
Op zich mee eens, maar beter nu de boel afblazen dan op de dag van het gala de vechters niet kunnen betalen!

jojo
29-12-2005, 19:10
ja psies ik vind het netjes hoe ze het regeld hebben want nu vecht ik 3 weken later 5 februari op gala van mike's gym

Anonymous
30-12-2005, 14:36
Goed gala houden is zeker een vak appart.
Veel die denken dat zij het kunnen met een hoop blabla.
ga maar lekker door met in die sportschool gala houden, eerst dat maar eens onder de knie krijgen

kom dan met een echte gala

The Bulldog
30-12-2005, 14:48
hahaha....deze manier van commentaar :)

Anonymous
30-12-2005, 14:55
hahaha....deze manier van commentaar :)

jep. waarheid is bikkelhard :wink:

Anonymous
30-12-2005, 14:58
hahaha....deze manier van commentaar :)

jep. waarheid is bikkelhard :wink:

Klopt! Knokken kan hij wel eerlijk is eerlijk, hij stapt ook tegen alles de boxring in maar laat gala houden met rust. je kan het of je kan het niet

Anonymous
30-12-2005, 18:09
NOU NOU .
WAAROM MOETEN JULLIE deze jonge knul die toch wel hart voor de sport heeft ZO AFZEIKEN,
DIT vind ik nou GEEN RESPECT.

volgende KEER beter . S PIELE.

sportgroeten JURY.

The Bulldog
30-12-2005, 18:51
Ik vind het perfect deze reactie`s...

Kenmerkt de figuren die ze geven..:) P..

Henry en Stephan..jammer, ik weet welke tijd en moeite jullie hebben genomen om het klaar te spelen...

Anonymous
30-12-2005, 19:11
NOU NOU .
WAAROM MOETEN JULLIE deze jonge knul die toch wel hart voor de sport heeft ZO AFZEIKEN,
DIT vind ik nou GEEN RESPECT.

volgende KEER beter . S PIELE.

sportgroeten JURY.

Nou ja zeg .... ik geef juist respect door te zeggen dat het een knokker is en goeie vechter en ben gelijk zo eerlijk om te zegge dat hij niet kan organiseren. JR heeft het van Senior geleerd en die snapt er ook niks van.... kijk maar die galas op eigen sportschool ..... hele slechte lineup waar iedereen maar zonder na te denken tegen elkaar worden gezet... rommelig verloop en als je als sportschool komt met 8 vechters en 1 heeft maar partij dan moeten die ander 7 die wel op de lineup lijst stonden gewoon entree betalen. Nogmaals echte knokker die piele en respect maar gala no way

Anonymous
30-12-2005, 20:30
nou ja zeg.
mischien moet je eens proberen om 8 vechters mee te nemen waar bv, de gewichten en de leeftijd van kloppen ?
of wil je alleen maar in de arena, is wel lekker ruim dan, en goede partijen hé.
stonden ze bij de deur toen je kwam met 8 vechters, en mocht er 1 naar binnen ?
vreemd heel vreemd, je moet eerst naar binnen om te wegen toch ?
of moest je eerst 8 vechters laten betalen ?
ZO IS DE AKDENIZ FAM. NIET
respect voor hardwerkende mensen ja.

sportgroeten jury.

Anonymous
30-12-2005, 21:02
nou ja zeg.
mischien moet je eens proberen om 8 vechters mee te nemen waar bv, de gewichten en de leeftijd van kloppen ?
of wil je alleen maar in de arena, is wel lekker ruim dan, en goede partijen hé.
stonden ze bij de deur toen je kwam met 8 vechters, en mocht er 1 naar binnen ?
vreemd heel vreemd, je moet eerst naar binnen om te wegen toch ?
of moest je eerst 8 vechters laten betalen ?
ZO IS DE AKDENIZ FAM. NIET
respect voor hardwerkende mensen ja.

sportgroeten jury.

Nou ja zeg, mijn trainer die geeft alleen correcte gewichten op en leeftijden, (word niet eens controle op uitgevoerd maar dat terzijde) en als dan sportscholen niet komen opdagen of de andere gewicht klopt nie dan is dat niet de schuld de Senoir Akdenis maar gaat wel als portier ff uitmaken wie wel en niet betalen moeten en hij zegt dan dattie gebeld heeft om die jongens af te melden maar mijn trainer nam niet op... smoesssssss gala van 10x niks. wij komen op ander kleine galas waar wel alles normaal gaat en met mensen omgaan. ik weiger iets goed te vinden wat zeker niet is. sorry jury

The Bulldog
30-12-2005, 23:38
Daarom komen er ook nog steeds gerenomeerde sportscholen langs op de jeugdgala`s die de fam Akdeniz organiseerd..

Mensen a.u.b. laat deze Guest lekker door zeuren..(P)

Gaat nergens meer over..

Anonymous
31-12-2005, 00:37
hallo . the underdog
deze vechter, heeft er nu nog een trauma van , van iets wat een paar jaar geleden is gebeurd. kun je nagaan.

nou fam.akdeniz
vooral doorgaan.

Anonymous
31-12-2005, 02:14
hallo . the underdog
deze vechter, heeft er nu nog een trauma van , van iets wat een paar jaar geleden is gebeurd. kun je nagaan.

nou fam.akdeniz
vooral doorgaan.

nou ja, trauma? nee man vele andere sportscholen komen niet meer, je geeft dus toe dat het gebeurt is, geef dan ook toe dat de lineup altijd niiet klopt en sportscholen voor de gek worden gehouden ermee, weet veel scholen die er nooit meer willen komen want er zijn genoeg galas die beter zijn georganiseerd. de sportscholen die nog komen zijn ook van bedonderen en zo leeftijden kloppen niet ervaring niet en gaat maar door, soepzooitje en die wil een echte gala doen, ga eerst maar goed oefenen in die sportschool

Nolimit
31-12-2005, 09:28
hallo . the underdog
deze vechter, heeft er nu nog een trauma van , van iets wat een paar jaar geleden is gebeurd. kun je nagaan.

nou fam.akdeniz
vooral doorgaan.

nou ja, trauma? nee man vele andere sportscholen komen niet meer, je geeft dus toe dat het gebeurt is, geef dan ook toe dat de lineup altijd niiet klopt en sportscholen voor de gek worden gehouden ermee, weet veel scholen die er nooit meer willen komen want er zijn genoeg galas die beter zijn georganiseerd. de sportscholen die nog komen zijn ook van bedonderen en zo leeftijden kloppen niet ervaring niet en gaat maar door, soepzooitje en die wil een echte gala doen, ga eerst maar goed oefenen in die sportschool

Jammer dat het gala niet doorgaat!
Was wel benieuwd naar de afloop van bepaalde partijen!
maar goed misschien in de toekomst!
Henry en Stefan ga vooral door met waarin jullie goed zijn dan komt het allemaal wel GOED! :wink:

jojo
31-12-2005, 13:36
hallo . the underdog
deze vechter, heeft er nu nog een trauma van , van iets wat een paar jaar geleden is gebeurd. kun je nagaan.

nou fam.akdeniz
vooral doorgaan.

nou ja, trauma? nee man vele andere sportscholen komen niet meer, je geeft dus toe dat het gebeurt is, geef dan ook toe dat de lineup altijd niiet klopt en sportscholen voor de gek worden gehouden ermee, weet veel scholen die er nooit meer willen komen want er zijn genoeg galas die beter zijn georganiseerd. de sportscholen die nog komen zijn ook van bedonderen en zo leeftijden kloppen niet ervaring niet en gaat maar door, soepzooitje en die wil een echte gala doen, ga eerst maar goed oefenen in die sportschool

loop nou niet zo dom te lullen log je eerst ff in wij hebben nog nooit problemen gehad met familie akdeniz!!!! zijn 3x op hun gala geweest om te knokken en ze doen gewoon normaal ik kan zoooo andere gala's opnoemen waar het gewoon KUT geregeld is maar daar hoor je mij/andere vechters toch ook niet over lullen als ze weer een gala organiseren wat niet doorgaat? de orginisatoren van dit gala kunnen toch ook niet helpen dat de sponsor zich terug trekt? of wel soms? eerst ff nadenken voordat je wat loopt te lullen joh en log je in dan weten we wie je bent en van welke sportschool je bent!

Anonymous
31-12-2005, 15:01
OK jojo,
zo is het, en niet anders.

sportgroeten en prettige jaarwisseling.

jury.

Anonymous
31-12-2005, 15:15
nou ja zeg, als ik zeg wat ik vind dan lul ik? Net als die zogenaamde vechtsportblad die zal komen.... waar is dat nu? Als je niet eens kan typen zonder spelfouten dan moet je geen blad beginnen en als je geen oliebol verstand heb van galas blijf dan alsjeblieft gewoon doen wat je wel kan doen en dat is knokken punt. ook die zogenaamde team van vechters is net een kleuterklas.doe ons een lol

Anonymous
31-12-2005, 15:39
nou ja zeg, als ik zeg wat ik vind dan lul ik? Net als die zogenaamde vechtsportblad die zal komen.... waar is dat nu? Als je niet eens kan typen zonder spelfouten dan moet je geen blad beginnen en als je geen oliebol verstand heb van galas blijf dan alsjeblieft gewoon doen wat je wel kan doen en dat is knokken punt. ook die zogenaamde team van vechters is net een kleuterklas.doe ons een lol


hahaha, jaloers? :wink:
i.d.d. slapgelul van je, maar ja, ga vooral zo door, dan kunnen we blijven lachen :lol: :lol: :lol:

Anonymous
31-12-2005, 15:40
nou ja zeg, als ik zeg wat ik vind dan lul ik? Net als die zogenaamde vechtsportblad die zal komen.... waar is dat nu? Als je niet eens kan typen zonder spelfouten dan moet je geen blad beginnen en als je geen oliebol verstand heb van galas blijf dan alsjeblieft gewoon doen wat je wel kan doen en dat is knokken punt. ook die zogenaamde team van vechters is net een kleuterklas.doe ons een lol

je hebt in ieder geval humor! :lol:
goede jaarwisseling iedereen!

Anonymous
31-12-2005, 15:57
nou ja zeg, als ik zeg wat ik vind dan lul ik? Net als die zogenaamde vechtsportblad die zal komen.... waar is dat nu? Als je niet eens kan typen zonder spelfouten dan moet je geen blad beginnen en als je geen oliebol verstand heb van galas blijf dan alsjeblieft gewoon doen wat je wel kan doen en dat is knokken punt. ook die zogenaamde team van vechters is net een kleuterklas.doe ons een lol

.......zegt de grootste kleuter zelf :!:
wat heb jij tegen Akdeniz? als je problemen hebt met ze, maak ze dit kenbaar en praat dit uit. Hier maak je je alleen zelf belachelijk mee! Wat wil je hiermee bereiken?

Het is juist perfect als een promotor tijdig de juiste conclusies trekt om zo de vechters niet te benadelen. Zeer correct gehandeld! Gewoon domme pech dat 15 januari niet haalbaar is. je hebt de zaken netjes afgehandeld! Complimenten! :wink:

Anonymous
31-12-2005, 16:16
nou ja zeg, als ik zeg wat ik vind dan lul ik? Net als die zogenaamde vechtsportblad die zal komen.... waar is dat nu? Als je niet eens kan typen zonder spelfouten dan moet je geen blad beginnen en als je geen oliebol verstand heb van galas blijf dan alsjeblieft gewoon doen wat je wel kan doen en dat is knokken punt. ook die zogenaamde team van vechters is net een kleuterklas.doe ons een lol

.......zegt de grootste kleuter zelf :!:
wat heb jij tegen Akdeniz? als je problemen hebt met ze, maak ze dit kenbaar en praat dit uit. Hier maak je je alleen zelf belachelijk mee! Wat wil je hiermee bereiken?

Het is juist perfect als een promotor tijdig de juiste conclusies trekt om zo de vechters niet te benadelen. Zeer correct gehandeld! Gewoon domme pech dat 15 januari niet haalbaar is. je hebt de zaken netjes afgehandeld! Complimenten! :wink:

nou ja zeg, zeg gewoon de harde feiten en als je daar niks van wil wten prima. Als er een groter gala komt dan weet ik zeker dat het een bende wordt, vips die met elkaar op de vuist gaan en zo net als toen en ga maar door, goed kleine gala doen dan pas groot willen denken.

Voor iedereen ook de fam Akdeniz een gezegend 2006!

USU :wink:

Anonymous
31-12-2005, 16:28
ahhh, nu snap ik het, we hebben met een helderziende te maken die ons wil behoeden voor toekomstige gala's. Omdat het "toch maar een zooitje zal worden.."

dus toch gewoon jaloers!
wanneer kunnen we een door jou georganiseerd gala beoordelen?

Anonymous
31-12-2005, 16:36
ahhh, nu snap ik het, we hebben met een helderziende te maken die ons wil behoeden voor toekomstige gala's. Omdat het "toch maar een zooitje zal worden.."

dus toch gewoon jaloers!
wanneer kunnen we een door jou georganiseerd gala beoordelen?

nou ja zeg, hoe moet iemand nou jaloers worden op iemand anders die geen oliebol heeft gegeten van hoe je een gala moet doen. ik geef eerlijk toe dat ik het denk ik ook niet kan een gala doen maar ik blijf er wel lekker van af. tip akdeniz :wink:
gelukkig zijn er veel andere galas die wel toppie zijn!

happy 2006!

Anonymous
31-12-2005, 16:45
ahhh, nu snap ik het, we hebben met een helderziende te maken die ons wil behoeden voor toekomstige gala's. Omdat het "toch maar een zooitje zal worden.."

dus toch gewoon jaloers!
wanneer kunnen we een door jou georganiseerd gala beoordelen?

nou ja zeg, hoe moet iemand nou jaloers worden op iemand anders die geen oliebol heeft gegeten van hoe je een gala moet doen. ik geef eerlijk toe dat ik het denk ik ook niet kan een gala doen maar ik blijf er wel lekker van af. tip akdeniz :wink:
gelukkig zijn er veel andere galas die wel toppie zijn!

happy 2006!\

nou ja, wil nog even vertellen dat die ?sponser? niks voor niks heeft terug getrokken. zij wisten vast dat het niks zou worden. verbaas mijn niks dat alle sponsers hebben gezegd .... nou ja, hier doen wij niet aan mee :P
lach deze boy maar uit maar jullie gaan dan vast een keer zeggen... nou ja, hij heeft toch gelijk

Anonymous
31-12-2005, 16:47
volgens mij organiseert de fam.Akdeniz al jaren vele succesvolle gala's, ook grotere in de Sporthal. Dit is voor het eerst, volgens mij, dat ze besloten hebben dat het verstandiger is een gala uit te stellen, en nu volgen er zulke domme reacties, alsof dit het 1e gala zou worden :? :?:

Anonymous
31-12-2005, 17:24
volgens mij organiseert de fam.Akdeniz al jaren vele succesvolle gala's, ook grotere in de Sporthal. Dit is voor het eerst, volgens mij, dat ze besloten hebben dat het verstandiger is een gala uit te stellen, en nu volgen er zulke domme reacties, alsof dit het 1e gala zou worden :? :?:

nou ja zeg, ik bedoel een echte gala met alles erop en eraan en met A wedstrijden van niveau, niet een sporthal afhuren en boxring midden in de zaal donderen en daan zoon lief laten vechten voor al nep titels. dat doen er al zoveel man

zalige 2006

MMA Davy
01-01-2006, 07:22
volgens mij organiseert de fam.Akdeniz al jaren vele succesvolle gala's, ook grotere in de Sporthal. Dit is voor het eerst, volgens mij, dat ze besloten hebben dat het verstandiger is een gala uit te stellen, en nu volgen er zulke domme reacties, alsof dit het 1e gala zou worden :? :?:

nou ja zeg, ik bedoel een echte gala met alles erop en eraan en met A wedstrijden van niveau, niet een sporthal afhuren en boxring midden in de zaal donderen en daan zoon lief laten vechten voor al nep titels. dat doen er al zoveel man

zalige 2006

beetje respectloos om zo te praten over henry :shock:

MMA Davy
01-01-2006, 07:23
volgens mij organiseert de fam.Akdeniz al jaren vele succesvolle gala's, ook grotere in de Sporthal. Dit is voor het eerst, volgens mij, dat ze besloten hebben dat het verstandiger is een gala uit te stellen, en nu volgen er zulke domme reacties, alsof dit het 1e gala zou worden :? :?:

nou ja zeg, ik bedoel een echte gala met alles erop en eraan en met A wedstrijden van niveau, niet een sporthal afhuren en boxring midden in de zaal donderen en daan zoon lief laten vechten voor al nep titels. dat doen er al zoveel man

zalige 2006

ik bedoel....heb JIJ al een europese title gewonnen? :wink:

Anonymous
01-01-2006, 14:41
volgens mij organiseert de fam.Akdeniz al jaren vele succesvolle gala's, ook grotere in de Sporthal. Dit is voor het eerst, volgens mij, dat ze besloten hebben dat het verstandiger is een gala uit te stellen, en nu volgen er zulke domme reacties, alsof dit het 1e gala zou worden :? :?:

nou ja zeg, ik bedoel een echte gala met alles erop en eraan en met A wedstrijden van niveau, niet een sporthal afhuren en boxring midden in de zaal donderen en daan zoon lief laten vechten voor al nep titels. dat doen er al zoveel man

zalige 2006

ik bedoel....heb JIJ al een europese title gewonnen? :wink:

nou ja zeg, wie niet tegenwoordig met zoveel neptitels die worden uitgedeeld :!:

jojo
01-01-2006, 15:03
hey guest log je nou is in man met je grote bek

The Bulldog
01-01-2006, 15:10
JOJO ... lekker laten gaan....

Anonymous
01-01-2006, 15:58
hey guest log je nou is in man met je grote bek

nou ja zeg, jojo ook toevalig een micky mouse titel?

Anonymous
01-01-2006, 17:46
hoi jojo.
inderdaad laat ze maar, dit zijn van die (figuren) die alleen maar lopen te zeiken als ze ergens niet lukt om met ze allen voor nop naar binnen te komen, ze willen,moeten, zullen, naar binnen, voor NOPPES.
en hier laat ik het maar bij .

sportgroeten, de beste wensen, jury.

Anonymous
01-01-2006, 19:14
hoi jojo.
inderdaad laat ze maar, dit zijn van die (figuren) die alleen maar lopen te zeiken als ze ergens niet lukt om met ze allen voor nop naar binnen te komen, ze willen,moeten, zullen, naar binnen, voor NOPPES.
en hier laat ik het maar bij .

sportgroeten, de beste wensen, jury.

nou ja zeg, eerst zeg je dat er vroeger zoiets is voorgekomen en nu kom je met zoiets? jury is vast dikke maatjes met akdeniz en wil de waareheid niet onder ogen zien...erg jammer. super piemel denk dat hij het al helemaal gemaalt heeft met zijn team en zogenaamde galas. gewoon knokken moet hij en niet met van alles bezig zijn wat hij niet kan

jojo
01-01-2006, 19:47
hoi jojo.
inderdaad laat ze maar, dit zijn van die (figuren) die alleen maar lopen te zeiken als ze ergens niet lukt om met ze allen voor nop naar binnen te komen, ze willen,moeten, zullen, naar binnen, voor NOPPES.
en hier laat ik het maar bij .

sportgroeten, de beste wensen, jury.

nou ja zeg, eerst zeg je dat er vroeger zoiets is voorgekomen en nu kom je met zoiets? jury is vast dikke maatjes met akdeniz en wil de waareheid niet onder ogen zien...erg jammer. super piemel denk dat hij het al helemaal gemaalt heeft met zijn team en zogenaamde galas. gewoon knokken moet hij en niet met van alles bezig zijn wat hij niet kan

maar leuke galatjes organiseren kan hij wel dus waarom zou hij daarmee stoppen? :lol:

Dragon Tail
01-01-2006, 19:55
RESPECT hoort bij onze sport. Ook als het even niet mee zit.
Je kunt een ander beter ondersteunen dan afbreken. Daar leert degene ook van.

Wij hebben nooit problemen ondervonden bij wedstrijden van Akdeniz. Je moet ook een beetje flexibel met de omstandigheden mee gaan. Je kunt niet altijd als een VIP worden ontvangen met eigen kleedkamer en zo.
Echte vechters vechten altijd en overal hoe erg de omstandigheden ook zijn.

Ben
01-01-2006, 20:28
betr een slotje dat gelul verder beste wensen iedereen :wink:

Anonymous
01-01-2006, 22:03
Nou ja zeg, de akdenisjes hebben het helemaal gemaakt in zijn de beste in vechten, gala doen, vechtsportbladeren en teams zo goed? Gooi maar slotje op want dit schiet niet op als ze denken dat ze helemaal top zijn met alles.

zallige 2006! :wink:

jojo
01-01-2006, 22:21
dat denken ze heus niet hoor
maar het is toch ook wel eens leuk om een gala te organiseren in een sporthal i.p.v. hun sportschool?
ik ga je echt uitlachen als het gala zijn nieuwe datum heeft en het is me toch een groot succes geworden hahah

Anonymous
01-01-2006, 22:37
dat denken ze heus niet hoor
maar het is toch ook wel eens leuk om een gala te organiseren in een sporthal i.p.v. hun sportschool?
ik ga je echt uitlachen als het gala zijn nieuwe datum heeft en het is me toch een groot succes geworden hahah

nou ja zeg, lachen is toch gezond jojotje. ik vrees eerder janken omdat een bij groot gala moet je kwaliteiten hebben om goed te doen en die ontbreekt jammerlijk jojotje. Ik kan ook allemaal a vechters benaderen en mooie poster maken maar die A vechters moeten ook betaald worden :? . 2 weken van te voren gewoon weer aflassen want dan krijg je vast te horen goed gedaan man want je hebt het geprobeert :P die gala den haag ook net zo, geen verstand van toch willen doen, misschien hebben de akdenisjes en die van den haag op dezelfde cursus gezeten "galas voor beginners" :P :P :P

nou ja zeg, beetje flauw van je jojotje als slotje erop is jij weer slotje open moet maken....beetje jammer jojotje

jojo
01-01-2006, 23:17
dat denken ze heus niet hoor
maar het is toch ook wel eens leuk om een gala te organiseren in een sporthal i.p.v. hun sportschool?
ik ga je echt uitlachen als het gala zijn nieuwe datum heeft en het is me toch een groot succes geworden hahah

nou ja zeg, lachen is toch gezond jojotje. ik vrees eerder janken omdat een bij groot gala moet je kwaliteiten hebben om goed te doen en die ontbreekt jammerlijk jojotje. Ik kan ook allemaal a vechters benaderen en mooie poster maken maar die A vechters moeten ook betaald worden :? . 2 weken van te voren gewoon weer aflassen want dan krijg je vast te horen goed gedaan man want je hebt het geprobeert :P die gala den haag ook net zo, geen verstand van toch willen doen, misschien hebben de akdenisjes en die van den haag op dezelfde cursus gezeten "galas voor beginners" :P :P :P

nou ja zeg, beetje flauw van je jojotje als slotje erop is jij weer slotje open moet maken....beetje jammer jojotje

jammer dat er nog geen slotje op zat want dat kan ik niet eens open maken kun je nagaan wat voor verstand je er van hebt als je zoveel praatjes hebt waarom zeg je niet gewoon wie je bent?

Anonymous
02-01-2006, 00:20
dat denken ze heus niet hoor
maar het is toch ook wel eens leuk om een gala te organiseren in een sporthal i.p.v. hun sportschool?
ik ga je echt uitlachen als het gala zijn nieuwe datum heeft en het is me toch een groot succes geworden hahah

nou ja zeg, lachen is toch gezond jojotje. ik vrees eerder janken omdat een bij groot gala moet je kwaliteiten hebben om goed te doen en die ontbreekt jammerlijk jojotje. Ik kan ook allemaal a vechters benaderen en mooie poster maken maar die A vechters moeten ook betaald worden :? . 2 weken van te voren gewoon weer aflassen want dan krijg je vast te horen goed gedaan man want je hebt het geprobeert :P die gala den haag ook net zo, geen verstand van toch willen doen, misschien hebben de akdenisjes en die van den haag op dezelfde cursus gezeten "galas voor beginners" :P :P :P

nou ja zeg, beetje flauw van je jojotje als slotje erop is jij weer slotje open moet maken....beetje jammer jojotje

jammer dat er nog geen slotje op zat want dat kan ik niet eens open maken kun je nagaan wat voor verstand je er van hebt als je zoveel praatjes hebt waarom zeg je niet gewoon wie je bent?

nou ja zeg, jojotje lief.... waarom wil jij graag weten wie ik ben? begin je me stiekum een beetje leuk te vinden of sow? deze intressante site laat het toe dat je niet hoeft in te loggen met een naam en als ik echt me eige niet gedraag hebben de heren van de site vast de macht op mij te bannen toch jojotje?
volgens mij vinden ze het veel te leuk allemaal en lachen zij zich de blubber lieve jojotje anders hadden zij wel een vette slot op gedaan

ook voor jou een succes vol 2006 jojotje :wink:

jojo
02-01-2006, 01:13
dat denken ze heus niet hoor
maar het is toch ook wel eens leuk om een gala te organiseren in een sporthal i.p.v. hun sportschool?
ik ga je echt uitlachen als het gala zijn nieuwe datum heeft en het is me toch een groot succes geworden hahah

nou ja zeg, lachen is toch gezond jojotje. ik vrees eerder janken omdat een bij groot gala moet je kwaliteiten hebben om goed te doen en die ontbreekt jammerlijk jojotje. Ik kan ook allemaal a vechters benaderen en mooie poster maken maar die A vechters moeten ook betaald worden :? . 2 weken van te voren gewoon weer aflassen want dan krijg je vast te horen goed gedaan man want je hebt het geprobeert :P die gala den haag ook net zo, geen verstand van toch willen doen, misschien hebben de akdenisjes en die van den haag op dezelfde cursus gezeten "galas voor beginners" :P :P :P

nou ja zeg, beetje flauw van je jojotje als slotje erop is jij weer slotje open moet maken....beetje jammer jojotje

jammer dat er nog geen slotje op zat want dat kan ik niet eens open maken kun je nagaan wat voor verstand je er van hebt als je zoveel praatjes hebt waarom zeg je niet gewoon wie je bent?

nou ja zeg, jojotje lief.... waarom wil jij graag weten wie ik ben? begin je me stiekum een beetje leuk te vinden of sow? deze intressante site laat het toe dat je niet hoeft in te loggen met een naam en als ik echt me eige niet gedraag hebben de heren van de site vast de macht op mij te bannen toch jojotje?
volgens mij vinden ze het veel te leuk allemaal en lachen zij zich de blubber lieve jojotje anders hadden zij wel een vette slot op gedaan

ook voor jou een succes vol 2006 jojotje :wink:

ja man ik geil op je nou goed :shock: :? NEVER!!!
ja tuurlijk ik vind alles best ik lul wel tegen je in hoor maak mijn postst wel hoe meer hoe beter hahaen daarvoor gebruik ik jou :wink: maja dat heb je zelf niet echt door

Anonymous
02-01-2006, 02:47
dat denken ze heus niet hoor
maar het is toch ook wel eens leuk om een gala te organiseren in een sporthal i.p.v. hun sportschool?
ik ga je echt uitlachen als het gala zijn nieuwe datum heeft en het is me toch een groot succes geworden hahah

nou ja zeg, lachen is toch gezond jojotje. ik vrees eerder janken omdat een bij groot gala moet je kwaliteiten hebben om goed te doen en die ontbreekt jammerlijk jojotje. Ik kan ook allemaal a vechters benaderen en mooie poster maken maar die A vechters moeten ook betaald worden :? . 2 weken van te voren gewoon weer aflassen want dan krijg je vast te horen goed gedaan man want je hebt het geprobeert :P die gala den haag ook net zo, geen verstand van toch willen doen, misschien hebben de akdenisjes en die van den haag op dezelfde cursus gezeten "galas voor beginners" :P :P :P

nou ja zeg, beetje flauw van je jojotje als slotje erop is jij weer slotje open moet maken....beetje jammer jojotje

jammer dat er nog geen slotje op zat want dat kan ik niet eens open maken kun je nagaan wat voor verstand je er van hebt als je zoveel praatjes hebt waarom zeg je niet gewoon wie je bent?

nou ja zeg, jojotje lief.... waarom wil jij graag weten wie ik ben? begin je me stiekum een beetje leuk te vinden of sow? deze intressante site laat het toe dat je niet hoeft in te loggen met een naam en als ik echt me eige niet gedraag hebben de heren van de site vast de macht op mij te bannen toch jojotje?
volgens mij vinden ze het veel te leuk allemaal en lachen zij zich de blubber lieve jojotje anders hadden zij wel een vette slot op gedaan

ook voor jou een succes vol 2006 jojotje :wink:

ja man ik geil op je nou goed :shock: :? NEVER!!!
ja tuurlijk ik vind alles best ik lul wel tegen je in hoor maak mijn postst wel hoe meer hoe beter hahaen daarvoor gebruik ik jou :wink: maja dat heb je zelf niet echt door

nou ja zeg jojotje, is de liefde nu al over? vind het helemaal niet erg dat je me gebruikt schat.... maak me gek :twisted:

B3 lik3 M3
02-01-2006, 08:08
Wat een zinloos topic.

Slotje ;)