PDA

View Full Version : Results Emmen 15-10-05



Anonymous
16-10-2005, 11:38
De uitslagen nog even in het kort:
(Eerstgenoemde is rode hoek)

1 MTC 3x2 74kg Harwin Nederhoed - Vos Gym vs Barrie Schrik - Sportstudio Emmen (referee John B)
blue w. rsc r2 1:17

2 MTN 2x2 60kg Samantha Middeljans - Garuda Gym vs Akram Zahmatkesh - Team Santing (referee John B)
red w. pt

3 MTB 5x2 66.5kg Alex Kreuger - Vos Gym vs Salah El Jalti - Mousid Gym (referee Marlon J)
red w. pt

4 MF Pro 2x5 90kg Emir Smaljovic - Garuda Gym vs Sjaak Jonker - Team Schreiber (refree Marco B)
blue w. sub tap out armbar r1 4:24

5 MTB 5x2 72kg Anthony Fictorie - Tabonon vs Dennis O'Brien - Ireland (referee John B)
red w. rsc r3 1:45

6 MTA thai rules 5x3 63.5kg Wanchana - Sasiprapagym Thailand vs Redouan Eddady - Mousid Gym (referee Marlon J)
red w.pt unan.

pauze

7 MTC 3x2 74kg Mischa Martirosyan - Kamakura vs Steven Seedorf - Gym Int. (referee Marlon J)
red w. rsc r3 1:01

8 MTN 2x2 71kg Johannes Bosma - Garuda Gym vs Rafael Rafaelian - KB Groningen (referee John B)
draw majority

9 MF Pro 2x5 70kg Furdjel de Windt - Team Schreiber vs Marc Duncan - Team Duncan (referee Marco B)
red w. sub verbal armbar r2 2:27

10. MF Pro 2x5 100kg Samir Bourekba - Garuda Gym vs Martin Tondryk - Viking Team DK (referee Marco B)
blue w. tko g&p strikes in mount r2 3:17

11. MTB 5x2 61kg Shane Cadogan - Ireland vs Danny Nijland - MT Zwolle (referee Marlon J)
draw majority

12. Muay Boran 5x3 68kg Serm - Sasiprapagym Thailand vs Kamal Chabrani - Vos Gym (referee Marco B)
blue w. ko r1 0:33 left hook>head

13. MTA 5x3 78kg Ruben vd Giesen - Gym Int. vs Basam Chahrour - Viking Team DK (referee John B)
red w. ko r1 2:11 kick>head


IMA officials:
Ino Alberga
Marco Broersen
Marlon Jacobs
John Bijl
Huib Ellerkamp
Geert vd Veen

Ringarts
Soeresh Bhatoe

Met dank aan de promoter Marc Hobers die ook deze keer weer alles goed had georganiseerd en dat maken wij niet vaak mee ...

En als laatste dank aan het publiek dat zeer sportief is en ook voor de tegenstander applaudisseert !

Deuce
16-10-2005, 11:47
Iemand wat specifiek info over de match tussen fur en marc duncan??

lijkt me echt een toppartij! Gefeliciteer Furdjel!

The Bulldog
16-10-2005, 12:09
JA ben ook benieuwd zeg...

Schreiber heeft het wederom goed gedaan zo te zien..

Marco (scheids)
16-10-2005, 13:18
Iemand wat specifiek info over de match tussen fur en marc duncan??

lijkt me echt een toppartij! Gefeliciteer Furdjel!

Was ook een toppartij !!!! :wink:

Anonymous
16-10-2005, 14:16
Was zeker een top partij en ik vond Marc Duncan heel erg sterk en heel erg gecontroleerd vechten. Hij had hele mooie takedowns en goeie harde stoten. Het leek er even op dat Marc de partij naar zich toe zou trekken omdat Furdjel toch even last had van de eerste harde klap van marc waardoor gelijk zijn oog dicht zat. Maar zoals iedereen wel weet is Furdjel toch een vechter die tot het einde doorgaat en zeker niet zal opgeven.

Furdjel probeerde in de eerst ronde nog wel twee triangle chokes maar Marc kwam daar uitstekend uit.

De tweede ronde begon ook met een zeer mooie takedown van Marc, maar Furdjel had hem redelijk snel weer in zijn openguard. En toen ging het heel snel..Marc wilde volgens mij een stoot geven en Furdjel draaide gelijk door voor een armklem en die zat zo strak dat Marc niet eens de tijd had om te kloppen maar het moest uitschreeuwen van de pijn en sportief als beide vechters zijn liet Furdjel ook gelijk los.

Denk eerlijk gezegd dat niet veel mensen hebben gezien hoe die armklem ging want hij was zo snel en dus ook de partij redelijk snel afgelopen in de tweede ronde.

Nogmaals respect voor beide heren!!

Denk ook niet meer dat Marc en Furdjel tegen elkaar zullen uitkomen aangezien dit al de tweede keer was dat ze tegen elkaar hebben gevochten. Dus Marc binnenkort zie je ons wel ff op je sportschool kunnen we allemaal een beetje van elkaar leren. Denk ook als Marc en Furdjel een tijdje samen zullen trainen dat ze niet meer te stoppen zijn...Boyz make it happen en nogmaals top partij van beide heren en Fur je hebt me weer eens laten zien dat je een topper bent...je hebt een vechtershart topper!!

Ronald
16-10-2005, 15:24
Bedankt voor het verslag Windy. Ik had de partij graag willen zien. Het zou mooi zijn als iemand er beelden van heeft...

Silat
16-10-2005, 15:51
Ik heb Mark ook nog op Shooto zien vechten in Barneveld.

Ik vond hem daar erg goed. Hij heeft goeie escapes. En vooral mooi was hoe hij knieen uitdeelde toen hij in een arm klem stond (voorover gebukt). :twisted:

Zo te lezen heeft ie weer een toppartij neergezet. En een perfecte techniek van Furdjel zoals Windy beschrijft.

Deuce
16-10-2005, 16:24
Mooi mooi! Furdjel zei al op bushido dat marc erg vooruit was gegaan en dat ie knalde! Maar ben blij dat fur the good old armklem weer s uit de kast heeft gegooid! Nogmaals gefeliciteerd en nu op naar japan naar je volgende partij!

HUNEBED
16-10-2005, 19:55
gezellige avond, zaten 'n paar echt mooie partijen bij, lekker vlak op de ring zitten en het bier smaakte ook weer goed ! perfecte locatie de Giraf, vuuuuuul beter dan Parc Sandur

Justinian
16-10-2005, 20:13
Bedankt GV en Windy!

Ben
19-10-2005, 18:34
het is een mooi verslag windy. Alleen schreeuwde marc niet, hij zij ush en ik vond dat de scheids erg vlug stopte . Maar dat is mijn mening.
Verder vond ik marc erg dominant en was hij zeker de betere vechter,maar won helaas niet .
Verder vind ik het super dat jullie een keer komen trainen en dat marc en furdjel elkaar dan naar een hoger level trekken is zeker.
ik kijk uit naar jullie komst jullie zijn van harte welkom. :lol: