PDA

View Full Version : dvd rotterdam rumble bij free recordshop?



dtgerald
16-10-2005, 18:49
Weet iemand of ze die al hebben?Je krijgt een dvdmet hoogtepunten als je je entree bewijs laat zien.

jojo
16-10-2005, 21:10
ja die hebben ze al is een heel gaaf cdtje met ook cage fight partijen en ramon dekker enzo

Wheelie
16-10-2005, 21:13
shit, ik heb geen entree bewijs :cry:

Dalgliesh
17-10-2005, 04:18
shit, ik heb geen entree bewijs :cry:
krijg je die van mij, ik had er 2 ;-)

Anonymous
17-10-2005, 07:10
ja die hebben ze al is een heel gaaf cdtje met ook cage fight partijen en ramon dekker enzo


Toevallig dvd in een rood kartonnen hoesje met de tekst Limited edition: Dutch finest & Russion Invasion? Als dat die "highlight dvd "is waarmee ze lopen te adverteren dan mogen zie die houden. Die heb ik tijdens de gala al gekregen.

Wheelie
17-10-2005, 09:19
shit, ik heb geen entree bewijs :cry:
krijg je die van mij, ik had er 2 ;-)

ok dan, thanx dave 8)

dtgerald
17-10-2005, 16:30
ja die hebben ze al is een heel gaaf cdtje met ook cage fight partijen en ramon dekker enzo


Toevallig dvd in een rood kartonnen hoesje met de tekst Limited edition: Dutch finest & Russion Invasion? Als dat die "highlight dvd "is waarmee ze lopen te adverteren dan mogen zie die houden. Die heb ik tijdens de gala al gekregen.Inderdaad en hij is zonder geluid.

Impulse
17-10-2005, 17:36
of je zet je geluid aan :wink: ( sorry was een inkoppertje, moest ff )

Maarre beetje mensen blij maken met een dooie mus. Bezoekers denken dat ze een dvd krijgen met een Hightligts van die dag zelf, krijgen ze een dvd die daar terplekke al wordt uitgedeeld door de mensen van free record shop zelf nota bene :roll:

Maar ik wacht rustig af, morgen worden er 2 vanuit Free Record Shop Zuidplein in rotterdam gestuurd naar vestiging in mijn woonplaats. Kijken of het inderdaad dezelfde is. zo ja dan mag die direct terug naar rotterdam...... tenzij ik er iemand anders mee blij kan maken :)