PDA

View Full Version : The new and improved Albert Kraus



Biiyen
16-10-2005, 19:43
Damn wat ik net allemaal zag... :shock: Kraus in zijn laatste K1 Max pot tegen Akira Ohigashi, 12 Oktober 2005.

Knieƫn, High kicks, Achterwaards gesprongen trap en een salto kick Narantgulang style en hele vele low kicks.... hahaha het moet niet gekker worden met Krausie, me like very much. :lol: SUPER!

Event is trouwens te halen in HQ op de trackert. heeeeeel vet gala!

Immortal
16-10-2005, 22:37
Ja toch denk ik dat ie 18 December tegen Dijkstra bedrogen uitkomt. Ik denk dat het de verrassing van het jaar word, en dat Kraus het zeker gaat afleggen tegen the machinegun. Maar kraus is zeker completer geworden dan daarvoor.

Groeten

a.s.c.
16-10-2005, 23:55
Ja toch denk ik dat ie 18 December tegen Dijkstra bedrogen uitkomt. Ik denk dat het de verrassing van het jaar word, en dat Kraus het zeker gaat afleggen tegen the machinegun. Maar kraus is zeker completer geworden dan daarvoor.

Groeten

ik denk toch dat Albert Kraus net een andere klasse is als Dijkstra, Dijkstra is een superknokker maar Kraus is een K1 max vechter die al tegen de groten der aarde in de -70 heeft gevochten.. als je kijkt hoe hij zijn laatste partij knokt verwacht ik dat er maar weinig zijn die hem kunnen bijbenen...

Sjaak
17-10-2005, 00:04
Albert Kraus gaat winnen van Dijkstra.

a.s.c.
17-10-2005, 00:10
Albert Kraus gaat winnen van Dijkstra.

dat bedoel ik :wink:

SpecialX
17-10-2005, 01:41
Albert Kraus gaat winnen van Dijkstra.

dat moet nog bewezen worden maar ik geef kraus een grote kans! maar wie weet schokt dijkstra de hele zaal weer ;)
suc6 voor de beide knokkers.

Anonymous
17-10-2005, 09:11
Kraus verzorgde zaterdag samen met Kamel el Amrani een training ergens in Belgie in een nieuwe gym.

honingdas
17-10-2005, 10:44
Ben ook van mening dat Kraus toch echt een treetje te hoog is voor Dijkstra... maar ik ben altijd in voor een verassing! Ben in ieder geval van mening dat het een partij wordt om van te smullen...

dus wie er ook wint... wij winnen zowiezo!!!! :twisted:

Deuce
17-10-2005, 10:48
Kraus verzorgde zaterdag samen met Kamel el Amrani een training ergens in Belgie in een nieuwe gym.

Wat heeft dat hier nou weer mee te maken, flikker gewoon op van dit forum mendo als je niks gewoons te vertellen hebt...weet dat je niks meemaakt maar dit is echt overbodige mendo informatie :lol: :wink:

Biiyen
17-10-2005, 10:52
Zeker een partij om naar uit te kijken, beide zijn toppers. Ik zou mijn geld in ieder geval op Kraus verwedden. Denk dat het een puntenoverwinning voor Kraus zal worden.

Ben
17-10-2005, 16:41
kraus gaat op zeker winnen :wink:

Marco
17-10-2005, 19:38
Mendo vs Deuce Showtime Arena 2006 :wink: