PDA

View Full Version : No more Fedor in GP?



Judas
17-10-2005, 18:59
http://www.subfighter.com/ftopicp-262608.html

Biiyen
17-10-2005, 19:07
http://www.subfighter.com/ftopicp-262608.html

man je liet me schrikken, hij vecht gewoon geen voorronde toernooien meer.. en das terecht, Bonjasky hoeft dat ook niet.

Q: What can we expect from your fight on october ninth?
A: The dutch are quite spoiled I think, they've seen it all. The ring sports fans over there are more critical than anywhere else. If you are popular in Holland you can be popular anywhere. So I willshock them and demonstrate what a Russian free-fighter can do in the ring! Somewhere in the fight with Crocop I broke 2 fingers, but I will fight on Rotterdam Rumble anyway.

hahaha wij zijn verwend en kritisch, jammer dat hij toch niet heeft gevochten.

Ossie
17-10-2005, 19:12
The dutch are quite spoiled I think, they've seen it all. The ring sports fans over there are more critical than anywhere else. If you are popular in Holland you can be popular anywhere. So I willshock them and demonstrate what a Russian free-fighter can do in the ring!

Blablabla.....Been there, done that :lol: :lol:

Kerel is echt cool.
Doet me ook wel een beetje denken aan Ivan Drago van Rocky 'If he dies, he dies' :lol:

ICON
17-10-2005, 19:21
http://www.subfighter.com/ftopicp-262608.html

man je liet me schrikken, hij vecht gewoon geen voorronde toernooien meer.. en das terecht, Bonjasky hoeft dat ook niet.

Q: What can we expect from your fight on october ninth?
A: The dutch are quite spoiled I think, they've seen it all. The ring sports fans over there are more critical than anywhere else. If you are popular in Holland you can be popular anywhere. So I willshock them and demonstrate what a Russian free-fighter can do in the ring! Somewhere in the fight with Crocop I broke 2 fingers, but I will fight on Rotterdam Rumble anyway.

hahaha wij zijn verwend en kritisch, jammer dat hij toch niet heeft gevochten.

schrik dan nog maar n keer want zoals het daar staat zegt hij dat hij niet meer in de GP vecht en alleen nog zn titel verdedigt. dus niet meer de GP titel

Ronald
17-10-2005, 19:34
schrik dan nog maar n keer want zoals het daar staat zegt hij dat hij niet meer in de GP vecht en alleen nog zn titel verdedigt. dus niet meer de GP titel
Zou goed kunnen hoor, ik weet het niet... maar zoals het daar staat had ik 'm ondertussen ook in Rotterdam moeten zien knokken :wink: .

ICON
17-10-2005, 19:46
schrik dan nog maar n keer want zoals het daar staat zegt hij dat hij niet meer in de GP vecht en alleen nog zn titel verdedigt. dus niet meer de GP titel
Zou goed kunnen hoor, ik weet het niet... maar zoals het daar staat had ik 'm ondertussen ook in Rotterdam moeten zien knokken :wink: .

haha ja daarom zeg ik zoals t daar staat!. :lol:

honingdas
18-10-2005, 17:06
Fedor kreeg toch 1.500.000 voor de partij tegen Cro-cop... joh, die hoeft helemaal niet meer te vechten... hij pakt nu alleen nog maar de jackpot steeds!!!

8)

The Bulldog
18-10-2005, 17:16
Geef hem eens ongelijk...

Op deze manier verzekerd hij zichzelf weer zo`n match..

Want de GP winner is contender no1 toch..>?

Shytown
18-10-2005, 17:30
schrik dan nog maar n keer want zoals het daar staat zegt hij dat hij niet meer in de GP vecht en alleen nog zn titel verdedigt. dus niet meer de GP titel

Ach, dan heeft CroCop eindelijk een GP titel voor op de schoorsteen..

Disney
18-10-2005, 18:10
schrik dan nog maar n keer want zoals het daar staat zegt hij dat hij niet meer in de GP vecht en alleen nog zn titel verdedigt. dus niet meer de GP titel

Ach, dan heeft CroCop eindelijk een GP titel voor op de schoorsteen..

Kan me toch niet herinneren dat Mirko vorig jaar in de finale stond, of halve finale, of kwartfinale zelfs ;)

Shytown
18-10-2005, 18:47
schrik dan nog maar n keer want zoals het daar staat zegt hij dat hij niet meer in de GP vecht en alleen nog zn titel verdedigt. dus niet meer de GP titel

Ach, dan heeft CroCop eindelijk een GP titel voor op de schoorsteen..

Kan me toch niet herinneren dat Mirko vorig jaar in de finale stond, of halve finale, of kwartfinale zelfs ;)

Nee dat klopt, maar toen had ie Werdum nog niet aangetrokken om zijn grondwerk te verbeteren.

Disney
18-10-2005, 18:52
schrik dan nog maar n keer want zoals het daar staat zegt hij dat hij niet meer in de GP vecht en alleen nog zn titel verdedigt. dus niet meer de GP titel

Ach, dan heeft CroCop eindelijk een GP titel voor op de schoorsteen..

Kan me toch niet herinneren dat Mirko vorig jaar in de finale stond, of halve finale, of kwartfinale zelfs ;)

Nee dat klopt, maar toen had ie Werdum nog niet aangetrokken om zijn grondwerk te verbeteren.

Verloor ie op grondwerk dan?

;)

Shytown
18-10-2005, 20:04
schrik dan nog maar n keer want zoals het daar staat zegt hij dat hij niet meer in de GP vecht en alleen nog zn titel verdedigt. dus niet meer de GP titel

Ach, dan heeft CroCop eindelijk een GP titel voor op de schoorsteen..

Kan me toch niet herinneren dat Mirko vorig jaar in de finale stond, of halve finale, of kwartfinale zelfs ;)

Nee dat klopt, maar toen had ie Werdum nog niet aangetrokken om zijn grondwerk te verbeteren.

Verloor ie op grondwerk dan?

;)

Nee maar hij verloor het wel op de grond. Werdum heeft zijn takedown defense ook verbeterd. Trouwens, ik heb niets met CroCop.