PDA

View Full Version : Nieuwe sportdrank ?



Sjaak
17-10-2005, 22:29
Hebben meer mensen deze uitnodiging gehad ?? :?

GROOT NIEUWS & uitnodiging voor vechtsporters en leraren.

Op 12 november 2005 vindt de Europese introductie plaats van G3, een unieke drank, zo rijk aan voedingsstoffen als nog nooit een drank is geweest. Kijk maar eens op www.fruitfromheaven.com en lees over de 4 soorten fruit die de ongekend hoge voedingswaarde en antioxidatieve werking geven. Maar ook over de wetenschap die hieraan ten grondslag ligt of het feit dat de voedzaamheid is te meten met de unieke gepatenteerde Pharmanex Biophotonic Scanner (R).

De introductie in Europa vindt plaats in een aantal hoofdsteden. Helaas niet in Nederland. Maar daarom nodigen wij u uit GRATIS met ons mee te gaan in onze touringcar die op 12 november 12 uur in de middag vanuit Utrecht vertrekt naar Keulen voor een 3 uur durende show. U kunt kennis maken met het product maar ook met een deel van de 125 wetenschappers van Pharmanex en de reden waarom juist dit fruit zo uniek is.

Reply op deze mail als u mee wilt en geef uw naam en adres zodat wij een plaats voor u reserveren en u een bevestiging kunnen sturen.

Groeten, Hans Leemans,

Here & Now BV, distributeur Pharmanex Nederland

Ronny
18-10-2005, 10:15
doet me denken aan die busreisjes voor bejaarden. Ik zat net op die site te kijken en moet zeggen dat ik de prijs belachelijk hoog vind.

Ronny
18-10-2005, 10:17
ook de zogenaamde wetenschappelijke onderbouwing is zo onduidelijk en ongestructureerd mogelijk weergegeven.

Sjaak
18-10-2005, 10:20
doet me denken aan die busreisjes voor bejaarden. Ik zat net op die site te kijken en moet zeggen dat ik de prijs belachelijk hoog vind.

Yep, precies wat ik dacht.

Pieter mulder
18-10-2005, 10:31
Is niet al te duur..........













Als je na het drinken ervan goud pist !!!

Anonymous
18-10-2005, 10:33
kun je toch beter gewoon fruit eten lijkt me.

Sjaak
18-10-2005, 10:33
Ben ik de enige die deze mail heeft gehad :?

Ralph
18-10-2005, 10:37
Zo! $80,= voor 2 flesjes.... :shock:

Deuce
18-10-2005, 10:54
Laatst was ook zo'n programma waar ze een kijkje namen in de wereld van oplichters en kwakzalvers, waren mensen die dik maar dan ook dik betaald kregen om een fles supersap te verkopen die hielp tegen alles...kanker, etc heel triest hoeveel mensen er nog intrappen ook.

Anonymous
18-10-2005, 11:06
geen geld...

ga meteen een doos bestellen... en als die doos op is ben ik:

















SUPERTOPPERRRRRRRR :lol: :lol: :lol:

Sjaak
18-10-2005, 11:08
Met zo'n sportdrankje loop je de marathon zonder training :lol:

redjuh
18-10-2005, 11:09
ja hiervan schijn je uit stand supersayan 4 te kunnen worden

Deuce
18-10-2005, 11:18
Sjaak, even serieus pm mij dat email adres van die kerel s....thansk

Anonymous
18-10-2005, 11:21
ja hiervan schijn je uit stand supersayan 4 te kunnen worden

dat meen je niet!? ik kom nu niet verder dan 3.

Sjaak
18-10-2005, 11:23
Sjaak, even serieus pm mij dat email adres van die kerel s....thansk

Check je PM !

heb hem net een mailtje terug gestuurd.

Mijnheer Leemans,

helaas ben ik verhinderd op 12 november, zijn er nog andere datums en is het mogelijk op vooraf "monsters" te krijgen om deze drank te testen in de praktijk ? Waarom zijn deze drankjes zo abnormaal duur en is er enige wetenschappelijke onderbouwing voor de beweringen en informatie op uw website ?

Wat zijn de postieve effecten voor vechtsporters en is info beschikbaar in het Nederlands ?

Vriendelijke groet

Sjaak van de Velde
President of the European Kyokushin Organisation

Biiyen
18-10-2005, 11:26
Zo! $80,= voor 2 flesjes.... :shock:

Damn das voor niks :lol:

Anonymous
18-10-2005, 11:30
Met zo'n sportdrankje loop je de marathon zonder training :lol:

je loopt m in 25 minuten... :lol:

Sjaak
18-10-2005, 11:39
Met zo'n sportdrankje loop je de marathon zonder training :lol:

je loopt m in 25 minuten... :lol:

Daar was ik al bang voor :D

redjuh
18-10-2005, 12:20
ja hiervan schijn je uit stand supersayan 4 te kunnen worden

dat meen je niet!? ik kom nu niet verder dan 3.

ja meen ik wel, ook de Ozaru stage sla je over. tenzij je het mixed met een fles wodka... dan word je Ozaru

Anonymous
18-10-2005, 12:57
ja hiervan schijn je uit stand supersayan 4 te kunnen worden

dat meen je niet!? ik kom nu niet verder dan 3.

ja meen ik wel, ook de Ozaru stage sla je over. tenzij je het mixed met een fles wodka... dan word je Ozaru

oh beter dan hoef ik niet naar die klote maan te kijken

Dalgliesh
18-10-2005, 13:14
De introductie in Europa vindt plaats in een aantal hoofdsteden. Helaas niet in Nederland. Maar daarom nodigen wij u uit GRATIS met ons mee te gaan in onze touringcar die op 12 november 12 uur in de middag vanuit Utrecht vertrekt naar Keulen voor een 3 uur durende show.


Ik ga denk ik wel even heen, gezellig toch, sportmensen onder elkaar.

Ronny
18-10-2005, 13:18
De introductie in Europa vindt plaats in een aantal hoofdsteden. Helaas niet in Nederland. Maar daarom nodigen wij u uit GRATIS met ons mee te gaan in onze touringcar die op 12 november 12 uur in de middag vanuit Utrecht vertrekt naar Keulen voor een 3 uur durende show.


Ik ga denk ik wel even heen, gezellig toch, sportmensen onder elkaar.

een 3 uur durende "show" ten behoeve van een drankje...lijkt mij niet echt veel FUN.

Maar misschien is het wel zo doorzichtig dat je er hartelijk om kan lachen.

bquiroga
18-10-2005, 13:20
ik wacht nog steeds op dat eiwit-drankje van DSM die ze aan de olympiers van vorig jaar hebben gegeven, PeptoNogWat...

Anonymous
18-10-2005, 16:08
Dalgliesh, wees behoedzaam dat het geen enkele reis naar Keulen is :lol:

Dragon Tail
18-10-2005, 22:01
Als we nou met allemaal vechtsporters aanmelden voor de busreis.
Kijken of ze ons iets durven op te dringen tijdens de demo....:twisted:
Wij weten toch wel hoe we zulke lieden moeten aanpakken.

Halfshot
18-10-2005, 22:13
En ik maar klagen dat ik mijn maandelijkse order EPO duur vond!!!

Christophe
18-10-2005, 23:32
Heeft er iemand die promofilm gezien?! Ik denk dat Pharmanex vooral een goed Marketingbedrijf is. En kijk eens naar "opportunities", ze zoeken metnsen om het in hun vriendenkring te verdelen. Ruikt naar piramide-praktijken als je het mij vraagt!

Wil het wel eens proeven! :wink:

Jochem
18-10-2005, 23:46
voor 40 euro mag het wel een instant orgasme veroorzaken

redjuh
18-10-2005, 23:51
ja hiervan schijn je uit stand supersayan 4 te kunnen worden

dat meen je niet!? ik kom nu niet verder dan 3.

ja meen ik wel, ook de Ozaru stage sla je over. tenzij je het mixed met een fles wodka... dan word je Ozaru

oh beter dan hoef ik niet naar die klote maan te kijken

inderdaad... je kan beter bulma neuken als ss4

jordamn
19-10-2005, 02:12
ik wacht nog steeds op dat eiwit-drankje van DSM die ze aan de olympiers van vorig jaar hebben gegeven, PeptoNogWat...

Pharmanex is ook hoofdsponsor geweest van de Olympische Spelen, ze hebben echt goede produkten. Wetenschappelijk goed ondersteund, kijk anders ook even op www.vitaalcoach.nl

Anonymous
19-10-2005, 10:25
ik wacht nog steeds op dat eiwit-drankje van DSM die ze aan de olympiers van vorig jaar hebben gegeven, PeptoNogWat...

Pharmanex is ook hoofdsponsor geweest van de Olympische Spelen, ze hebben echt goede produkten. Wetenschappelijk goed ondersteund, kijk anders ook even op www.vitaalcoach.nl

whooooooooo whooooooooooooo whhooooooooooo....

dit lijkt echt op die Pyramideachtige voorstellingen... iedereen klappen en schreeuwen omdat het zo geweldig is.

jordamn
19-10-2005, 11:43
ik wacht nog steeds op dat eiwit-drankje van DSM die ze aan de olympiers van vorig jaar hebben gegeven, PeptoNogWat...

Pharmanex is ook hoofdsponsor geweest van de Olympische Spelen, ze hebben echt goede produkten. Wetenschappelijk goed ondersteund, kijk anders ook even op www.vitaalcoach.nl

whooooooooo whooooooooooooo whhooooooooooo....

dit lijkt echt op die Pyramideachtige voorstellingen... iedereen klappen en schreeuwen omdat het zo geweldig is.

Hahaha nee het is wel netwerkmarketing dat klopt. Maar het is geen Herbalife-achtige scenes. De produkten zijn erg goed, en pas na veel research op de markt gezet. Aan te bevelen voor sporters.
In onze sportschool gebruiken vooral 30-40+ LifePak en zij voelen zich stukken beter na drie maanden al. We meten het daar namelijk op met een scanner. Mocht je inderdaad toch geen scoreverbetering hebben, tja dan krijg je je geld terug. Welke voedingssuplementen fabrikant, kan de lichamelijke situatie meten en welke fabrikant is zo zelfverzekerd dat ie geld terug geeft na geen scoreverbetering.

Wat betreft g3, tis nog niet te koop pas vanaf begin november, dit kan dan ook via www.vitaalcoach.nl Wij hebben het al gebruikt. Het is inderdaad een vette energybooster, het smaakt ook voortreffelijk. Jammergenoeg kregen wij maar een flesje te proeven.

Sjaak
19-10-2005, 11:59
Krijg net een reactie binnen op mijn vraag van de distributeur Nederland

Beste Sjaak,

er zijn meerdere datums maar de presentaties zijn in Parijs, Stockholm en zuid-Europa. Op die dagen wordt de drank ook geproefd maar natuurlijk heb ik zelf ook altijd mijn G3 in huis.

G3 wordt vanaf november 2005 leverbaar en meer informatie over werking en wetenschap tref je aan in het Nederlands op de www.pharmanex.com website (kies voor Europa en dan voor Netherlands). Daar tref je ook de andere datums aan.

En ik wil met alle plezier eens met je van gedachten wisselen over de mogelijkheden aan extra inkomsten voor jullie organisatie als we jullie leden via de organsiatie laten bestellen. Daarvoor zijn goede mogelijkheden.

Groeten, Hans Leemans, Here & Now BV (distributeur Nederland)

Sjaak
19-10-2005, 12:06
ik wacht nog steeds op dat eiwit-drankje van DSM die ze aan de olympiers van vorig jaar hebben gegeven, PeptoNogWat...

Pharmanex is ook hoofdsponsor geweest van de Olympische Spelen, ze hebben echt goede produkten. Wetenschappelijk goed ondersteund, kijk anders ook even op www.vitaalcoach.nl

whooooooooo whooooooooooooo whhooooooooooo....

dit lijkt echt op die Pyramideachtige voorstellingen... iedereen klappen en schreeuwen omdat het zo geweldig is.

Hahaha nee het is wel netwerkmarketing dat klopt. Maar het is geen Herbalife-achtige scenes. De produkten zijn erg goed, en pas na veel research op de markt gezet. Aan te bevelen voor sporters.
In onze sportschool gebruiken vooral 30-40+ LifePak en zij voelen zich stukken beter na drie maanden al. We meten het daar namelijk op met een scanner. Mocht je inderdaad toch geen scoreverbetering hebben, tja dan krijg je je geld terug. Welke voedingssuplementen fabrikant, kan de lichamelijke situatie meten en welke fabrikant is zo zelfverzekerd dat ie geld terug geeft na geen scoreverbetering.

Wat betreft g3, tis nog niet te koop pas vanaf begin november, dit kan dan ook via www.vitaalcoach.nl Wij hebben het al gebruikt. Het is inderdaad een vette energybooster, het smaakt ook voortreffelijk. Jammergenoeg kregen wij maar een flesje te proeven.

Thanks voor je reactie, nog effe een vraagje, is het echt zo abnormaal duur en drink je 1 flesje op per training ?

sjaak

redjuh
19-10-2005, 12:10
met 1 flesje kun je in princiepe je hele leven doen. maar alleen als je hem in 1 x ad.

net als obelix die in 1 x genoeg voor ze leven van de toverdrank had gedronken

jordamn
19-10-2005, 12:41
Thanks voor je reactie, nog effe een vraagje, is het echt zo abnormaal duur en drink je 1 flesje op per training ?

sjaak

Ik heb het zelf nog niet gehad, we hadden namelijk maar een flesje, maar de prijzen zijn nog niet definitief bekend voor hier in Nederland.

De fles gebruik je gedosseerd, kijk maar op vitaalcoach.nl klik maar op de foto.

cactusdre
19-10-2005, 13:21
Ik geloof allemaal niets hiervan en het klinkt mij teveel als Network Marketing. Als dat zo is kun je beter meteen kappen want dan staat je garagebox straks vol met spullen die je aan de straatstenen niet kwijt raakt of over een paar weken voor 50 eurocent bij de Kruidvat te koop zijn.

Ben
19-10-2005, 18:41
bob sapp drinkt het ook :lol:

cactusdre
20-10-2005, 12:36
bob sapp drinkt het ook :lol:

En Sapuraba ook. :lol:

jordamn
20-10-2005, 15:30
Kijk das nog eens leuk om te lezen. Maar goed je weet hoe je er aan kan komen, gewoon via www.vitaalcoach.nl

Vanaf november via een adp te verkrijgen, oftwel automatisch zo'n flesje of flesjes binnen krijgen.

Veel sportsucces toegewenst.

Halfshot
20-10-2005, 15:46
Hoeveel gaat er naar jouw bankrekening per verkocht flesje?