PDA

View Full Version : Teringschoften



Sjaak
18-10-2005, 01:13
Ik zou er wat voor over hebben om met zulke schofterige psychopaten even apart te mogen zijn :evil: maar dat die op intensive care wakker word is wel zeker :x Hoe zwaar ziek moet je hier nu niet voor zijn om een weerloos dier zo te mishandelen :x

In het Drentse Echten is afgelopen weekend een drachtige merrie overleden door zware mishandeling. Ze is met een scherp voorwerp toegetakeld, waardoor de foetus ook om het leven kwam.

Toen de politie het dier aantrof, leefde ze nog wel maar was zo ernstig verminkt dat ze kort daarna overleed. Afgelopen jaar gebeurde soortgelijke dingen meerdere malen in Enschede, waardoor de Drentse politie contact opnam met de Twentse politie. Volgens een woordvoerder staan deze twee gevallen echter wel volledig los van elkaar.

MissGG
18-10-2005, 01:38
Sjee!!! Hier word ik altijd even stil van :shock: ZEER ZIEK en ZWAK ws is het gewoon een dikke miet!!

Van mij heb je vrij spel.... Ik heb nog wel leuke ideeen wat je met zo iemand kan doen!


Sjee zeg.... :(

Ossie
18-10-2005, 02:03
Ik snap niet wat de kick ervan is...

Vind het echt zo vreemd dat er werkelijk mensen zijn die dit soort dingen doen, en er gewoon een kick van krijgen. ZIEK!!!

payap
18-10-2005, 09:48
Lashet net op nu.nl. Dit soort zieke gasten moet je diep onder de grond in de mijnen opsluiten de rest van hun leven met een ketting en ijzeren bal aan hun voeten.

Walgelijke zieke #$%%^% :evil:

Jay Hoov
18-10-2005, 10:20
Zieke randdebielen :evil:

A-team
18-10-2005, 10:31
vuile teringleiers

Wheelie
18-10-2005, 10:35
triest :evil:

shaulin zjeke
18-10-2005, 11:22
Misselijke laffe hufters zijn het. Zulke figuren moesten zelf eens gemarteld worden. Als je zo iets doet verspeel je in mijn ogen het recht om te bestaan. Het is alleen jammer dat ze zulke figuren zelden te pakken krijgen en als ze ze te pakken krijgen komen ze er veel te goed van af. Toch maar het stenigen ook in Nederland aanschaffen.

TommySoprano
18-10-2005, 11:30
zonder pardon doodschoppen die types :!:

Sjaak
18-10-2005, 11:31
Het klopt inderdaad dat je eigenlijk nooit hoord dat er zo'n schoft wordt opgepakt, hoe kan dat nou eigenlijk ? Of wordt dit bewuest buiten de publiciteit gehouden ?

En btw wat is de maximale straf voor dit ziekelijke misdrijf ? Wie weet dat ?


Volgens een woordvoerder staan deze twee gevallen echter wel volledig los van elkaar.

Kan iemand mij uitleggen hoe ze dat weten :?

Jay Hoov
18-10-2005, 11:34
In mijn ogen ogen is de maximale straf.....marteling!

Je kan zo'n beest toch niet mishandelen, die kan niks terugdoen..... :cry:

shaulin zjeke
18-10-2005, 11:40
Ik weet het niet zeker maar ik meen dat de straffen voor het doden van een dier valt onder vernieling van eigendom en dat zijn veel te lage straffen.

Luka
18-10-2005, 12:24
voor zulke mensen bestaan ma 2 straffen doodstraf of levenslang maar hier in NL ben je met 10 jaar uit gevangenis als je je goed gedraagt.. Levenslang is Levenslang.. maja die domme lui snappen dat niet..

Straffen hoger geweld minder.. iemand doodslaan moet je ff in de bak en met goed gedrag ben je er ECHT snel uit.. gewoon niet normaal meer

Biiyen
18-10-2005, 12:29
Het klopt inderdaad dat je eigenlijk nooit hoord dat er zo'n schoft wordt opgepakt, hoe kan dat nou eigenlijk ? Of wordt dit bewuest buiten de publiciteit gehouden ?

En btw wat is de maximale straf voor dit ziekelijke misdrijf ? Wie weet dat ?


Volgens een woordvoerder staan deze twee gevallen echter wel volledig los van elkaar.

Kan iemand mij uitleggen hoe ze dat weten :?

Sjaak, hou je je ff vast:

De Maximale straf voor dierenmishandeling is in Nederland 2 jaar. In nomale mensen taal betekent het dat zo iemand een paar maanden gaat brommen of wegkomt met taakstraf.

Daarom zeg ik ook: Uitzoeken wie het is en 's nachts uit zijn bed lichten. En helemaal kapotslaan, de rest van zijn leven eten door een rietje.

jojo
18-10-2005, 12:32
zoooooooooo respect loos is dit !!!!!!
die dieren kunnen niets terug doen man shit hoe zielug kan je zijn ik denk dat als ik zoiets ooit zie gebeuren dat die gast zelf niet meer leeft

Sjaak
18-10-2005, 12:41
Het klopt inderdaad dat je eigenlijk nooit hoord dat er zo'n schoft wordt opgepakt, hoe kan dat nou eigenlijk ? Of wordt dit bewuest buiten de publiciteit gehouden ?

En btw wat is de maximale straf voor dit ziekelijke misdrijf ? Wie weet dat ?


Volgens een woordvoerder staan deze twee gevallen echter wel volledig los van elkaar.

Kan iemand mij uitleggen hoe ze dat weten :?

Sjaak, hou je je ff vast:

De Maximale straf voor dierenmishandeling is in Nederland 2 jaar. In nomale mensen taal betekent het dat zo iemand een paar maanden gaat brommen of wegkomt met taakstraf.

Daarom zeg ik ook: Uitzoeken wie het is en 's nachts uit zijn bed lichten. En helemaal kapotslaan, de rest van zijn leven eten door een rietje.

Jullie zullen me wel weer een barbaar vinden die voor "eigen" rechter wil gaan spelen maar ik ben het hier dus helemaal mee eens en je kan me altijd bellen voor zo'n aktie :evil: Count me in !!!!!

Anonymous
18-10-2005, 13:24
....ZIEKE GEESTEN :evil:

shaulin zjeke
18-10-2005, 14:26
We moesten een geheim genootschap oprichten die zulke mensen straffen. Ik ben normaal tegen geweld maar bij zulke figuren is dat het enige wat werkt. Bij justitie komen ze er veel te licht van af. Het enige probleem blijft het vinden van de daders.

Jochem
18-10-2005, 16:14
tja probleem is van zon geheim genootschap dat je eerst wel achter de daders moet komen, en wie bepaalt of ze echt wel schuldig zijn? Denk niet dat je na elk anoniem bericht van "henk was het" die gozer in elkaar kan gaan beuken.

Johan H
18-10-2005, 22:24
In mijn ogen ogen is de maximale straf.....marteling!

Je kan zo'n beest toch niet mishandelen, die kan niks terugdoen.....



Je bedoelt de minimale straf is marteling,,,,,,,,,,
echt die moet je helemaal kapot maken die mensen,,,,,,,

Johan H
18-10-2005, 22:26
In mijn ogen ogen is de maximale straf.....marteling!

Je kan zo'n beest toch niet mishandelen, die kan niks terugdoen.....



Je bedoelt de minimale straf is marteling,,,,,,,,,,
echt die moet je helemaal kapot maken die mensen,,,,,,,

smike
19-10-2005, 01:44
kkgasten bij weerloze dieren, wat voor mensen zijn dit?!
Als er mensen achterkomen wie het is, wil ik graag met een groepje van hier die persoon verrot beuken!! :evil: :twisted:

MissGG
19-10-2005, 02:16
Het klopt inderdaad dat je eigenlijk nooit hoord dat er zo'n schoft wordt opgepakt, hoe kan dat nou eigenlijk ? Of wordt dit bewuest buiten de publiciteit gehouden ?

En btw wat is de maximale straf voor dit ziekelijke misdrijf ? Wie weet dat ?


Volgens een woordvoerder staan deze twee gevallen echter wel volledig los van elkaar.

Kan iemand mij uitleggen hoe ze dat weten :?


Ik geloof dat er alleen een werkstraf voor is (TBS) en een geldboete. Mss hooguit een paar week de cel in.. Komt omdat dieren in nl worden gezien als voorwerpen en niet als levend iets. Er is nog geen wet aangenomen in nl die het voor de dieren opneemt.