PDA

View Full Version : Michael Knaap



Anonymous
18-10-2005, 08:40
Weet iemand of Michael Knaap nog bij Bob Schreiber in training is??
Zie hem daar nooit meer namelijk...... :cry:

Halfshot
18-10-2005, 08:53
De volgende keer als hem daar niet ziet, kan je het beste daar vragen!

Had je allang moeten doen eigenlijk, dan had je niet zo'n suggestieve vraag hier op het forum gezet!!!!

The Bulldog
18-10-2005, 09:07
Halfshot...het is zover ...we zijn het een keer eens.. :wink:

Marco (scheids)
18-10-2005, 09:09
De volgende keer als hem daar niet ziet, kan je het beste daar vragen!

Had je allang moeten doen eigenlijk, dan had je niet zo'n suggestieve vraag hier op het forum gezet!!!!

Lijkt me een gewone vraag toch ... of niet ???

Ik sprak Michael afgelopen weekend, hij woont nu in de omgeving van Emmen samen met zn vriendin en dacht ik 4 honden in een huis met een stuk gron eromheen, en heeft t naar zn zin.

Hij gaat binnenkort lesgeven in Emmen, en hij zal zal ook de ring weer instappen om te knokken.

Halfshot
18-10-2005, 09:34
Mijn achterdoch op deze topic, komt voort uit een topic ongeveer een week geleden.
Waarbij guest ook de naam Joep en Berry hanteerde ( wat uiteindelijk een en dezelfde persoon was)
Met ook zo'n type vraag.

Wheelie
18-10-2005, 10:26
Ik hoop Knaap snel weer in de ring te zien

}|^-_-^|{
18-10-2005, 12:40
Michael hoopt in februari/maart weer in de ring te staan

Thomas
18-10-2005, 13:40
Hij had lang een vervelende blessure. Hij gaat zelf lesgeven en daarnaast met Sem Schilt trainen.

honingdas
18-10-2005, 15:08
das mooi... Knaap was altijd wel goed voor spektakel... zit zijn gebit weer een btj recht... schrik nog steeds asl ik die partij tegen Peter Verschuren zie... :shock:

Anonymous
18-10-2005, 15:16
das mooi... Knaap was altijd wel goed voor spektakel... zit zijn gebit weer een btj recht... schrik nog steeds asl ik die partij tegen Peter Verschuren zie... :shock:

wat gebeurde er dan?

honingdas
18-10-2005, 15:22
die gaf een hak in zijn gezicht... Knaap zijn tanden lagen eruit...

}|^-_-^|{
18-10-2005, 18:23
die gaf een hak in zijn gezicht... Knaap zijn tanden lagen eruit...

even volledig: nadat verschuren afgetikt had en de partij dus officieel over was.

HUNEBED
18-10-2005, 19:37
aardige gast trouwens 'sprak hem zaterdag even (nadat we al wat contact hadden gehad op 'n ander forum) Knaap is druk bezig met verbouwen aan z'n huissie (Jipsingboertange heet dat plaatsje waar-ie gaat wonen) hij gaat omstreeks Febr/ maart weer knokken zoals ook al hierboven ergens stond aangegeven, we worden collega's > gaan op dezelfde sport-fitnesscentrum werken (zoals het eruit ziet)

honingdas
18-10-2005, 19:56
die gaf een hak in zijn gezicht... Knaap zijn tanden lagen eruit...

even volledig: nadat verschuren afgetikt had en de partij dus officieel over was.

}|^-_-^|{ is absolutely right...

Anonymous
21-10-2005, 11:59
De volgende keer als hem daar niet ziet, kan je het beste daar vragen!

Had je allang moeten doen eigenlijk, dan had je niet zo'n suggestieve vraag hier op het forum gezet!!!!

Lijkt me een gewone vraag toch ... of niet ???

Ik sprak Michael afgelopen weekend, hij woont nu in de omgeving van Emmen samen met zn vriendin en dacht ik 4 honden in een huis met een stuk gron eromheen, en heeft t naar zn zin.

Hij gaat binnenkort lesgeven in Emmen, en hij zal zal ook de ring weer instappen om te knokken.

Dank je voor de info :D

Anonymous
21-10-2005, 13:11
}|^-_-^|{ wrote:
honingdas wrote:
die gaf een hak in zijn gezicht... Knaap zijn tanden lagen eruit...


even volledig: nadat verschuren afgetikt had en de partij dus officieel over was.


}|^-_-^|{ is absolutely right...

Nou, niet helemaal.
Het klopt dat er werd afgetikt, maar de scheidsrechter liet doorgaan.

}|^-_-^|{
21-10-2005, 13:48
}|^-_-^|{ wrote:
honingdas wrote:
die gaf een hak in zijn gezicht... Knaap zijn tanden lagen eruit...


even volledig: nadat verschuren afgetikt had en de partij dus officieel over was.


}|^-_-^|{ is absolutely right...

Nou, niet helemaal.
Het klopt dat er werd afgetikt, maar de scheidsrechter liet doorgaan.

en dan is het erg sportief om niet je verlies te erkennen, maar gewoon iemands aangezicht aan puin te trappen.

Jay Hoov
21-10-2005, 14:06
Heeft iemand deze partij niet toevallig?

chief108
21-10-2005, 15:57
Jipsingboertange
da's nog steeds niet helemaal in het veen verzakt dan???


we worden collega's > gaan op dezelfde sport-fitnesscentrum werken (zoals het eruit ziet)
in emmen?

Chief108

PigDog
22-10-2005, 14:43
Laatste wat ik hoorde dat hij bij Hans Vos traint in Almere...

micha
22-10-2005, 18:11
[quNou, niet helemaal.
Het klopt dat er werd afgetikt, maar de scheidsrechter liet doorgaan.[/quote]

vreemd :roll: