PDA

View Full Version : TUF S02E09 ** SPOILER **



MrSurf
18-10-2005, 19:36
Kan maar een ding zeggen: MATT HUGHES :D :wink:

Ton
18-10-2005, 19:43
Kan maar 1 ding zeggen: SPOILER :evil:

Virus
18-10-2005, 19:43
Idd lullig voor Hughes ja!

Mike, z`n (beste) HW kwijt en door wie dan wel? Rashad de uitslover! :lol:

Nooit gedacht!

Jammer dat we Seth nog steeds niet aan het werk hebben gezien en ik ben benieuwd welke afvaller volgende week weer terugkomt...

ashi76
18-10-2005, 19:56
Kan maar 1 ding zeggen: SPOILER :evil:

aangepast.

InspectorPaco
18-10-2005, 23:27
hahaha. wat een aanfluiting zeg. elke keer hoop je dat de aflevering eindelijk voor wat spektakel gaat zorgen en elke keer valt het weer tegen, helemaal met serie 1 in je achterhoofd... nouja, volgende week weer een kans...

makavelli
18-10-2005, 23:51
hahaha. wat een aanfluiting zeg. elke keer hoop je dat de aflevering eindelijk voor wat spektakel gaat zorgen en elke keer valt het weer tegen, helemaal met serie 1 in je achterhoofd... nouja, volgende week weer een kans...

de vorige aflevering met luke cummo vond ik wel echt spektakel

InspectorPaco
19-10-2005, 01:11
de vorige aflevering met luke cummo vond ik wel echt spektakel

inderdaad, ben ik het helemaal over eens. maar dat is bij serie 2 helaas eerder uitzondering dan regelmaat... hopelijk gaat die grote kale met sik die nog niet gevochten heeft voor wat spektakel zorgen... we blijven hopen ;)

Wheelie
19-10-2005, 10:29
Heerlijk om Matt Hughes zo gefrustreerd te zien

Ronald
19-10-2005, 10:47
Heerlijk om Matt Hughes zo gefrustreerd te zien
Hahaha... Wheelie = correct. Eigenlijk zou je 't hem er nog ff in moeten wrijven: "Zoooo, met 6-2 voor staan in battles is niet niks hé. Goed van jou man. Maar ja, gelukkig hebben wij weer jou nr. 1 man naar huis gestuurd hé" :lol:

Btw. bij die 6 battles die hij gewonnen heeft rekent hij ook vast die battle waar je bij elkaar op het lichaam moest klimmen. Die mag hij dan officieel gewonnen hebben maar iedereen weet dat die ronde voor Franklin was 8) .

Virus
19-10-2005, 11:53
Die mag hij dan officieel gewonnen hebben maar iedereen weet dat die ronde voor Franklin was 8)

Mijn idee :lol:

Wandfc
19-10-2005, 14:45
Als Mike de topstudent is van Matt, die op elk onderdeel beter is als Rashad, dan vraag ik mij af over welke onderdelen hij het dan had. :? :? :? :?

Deuce
19-10-2005, 14:48
Mooi om Hughes zo te zien falen met zn beste leerling...arrogant fuck...maargoed...ik verwacht volgende week nog een leuke uitbrander als afsluiter :lol:

Jay Hoov
19-10-2005, 14:50
Heerlijk dat die Rashad won.....Mmmmm, ik geniet er nog van!!!!!

Anonymous
19-10-2005, 15:24
Ik weet wat die Mike Whitehead voelde want heb dat ooit ook eens gehad. Je lichaam wil niet en je bent mentaal van de kaart en waarom???? god knows hahaha maar het was wel grappig dat je er dan zo uit wordt geknikkerd en Matt zo gefrustreerd ziet hahahaha heerlijk
Ik vond de aflevering wel leuk hoor. Hoe meer gekloot hoe leuker het is. Goede of slechte aflevering I don't care. Beter dan GTST kijken :)

Emilio
19-10-2005, 20:00
Vorige x met die Luke was ook top! Deze aflevering vond ik ook cool! Ik vond dat Rashad hem er wel lekker van langs gaf!! Die gast deed echt geen ruk terug.!! Heerlijk voor Hughes!

Mike
20-10-2005, 02:54
wat een nerd die mike whitehead. Niet eens de laatste seconden uitvechten. :lol:

die dana zal ook wel denken

toch blijf ik het een vet prograMMA vinden!

m.g
20-10-2005, 03:14
Inderdaad dikke vette tegenvaller!! Had véél meer van die Whitehead verwacht..... Nu maar hopen dat Keith wel aan de verwachtingen voldoet. And die Luke is een rare maar een vette vechter.

Anonymous
20-10-2005, 09:03
is het iemand opgevallen dat bij het ontronr opeen eli er weer bij staat er dan eraf is?? de allerlaatste vechter die je ziet, in het introfilmpje. check 2 afleveringen geleden dan staat dan er nog gewoon.
dus.. komt eli terug?? hoop t niet.