PDA

View Full Version : dijkstra in de superleague



Anonymous
19-10-2005, 13:55
Ik las net op sherdog dat dijkstra aankomende zaterdag in de superleague vecht in wenen.weet iemand hier iets van.hoe dan ook.
GOOOOOO DIJKSTRA

Anonymous
19-10-2005, 22:26
Dijkstra gaat dood als hij daar komt,Dijkstra je moet nog lang trainen dat je daar mag komen,als ij ook daar moge komen k zeg je een ding eerlijk je gaat hellemal kapot want die nieva is te hoog voor jou... :lol:

Immortal
19-10-2005, 22:31
Dijkstra gaat dood als hij daar komt,Dijkstra je moet nog lang trainen dat je daar mag komen,als ij ook daar moge komen k zeg je een ding eerlijk je gaat hellemal kapot want die nieva is te hoog voor jou... :lol:

Leer eerst is nederlands prutser voordat je commentaar op anderen levert!!!!!!

Jochem
19-10-2005, 22:33
slotje, al 3 topics over gemaakt ondertussen

Biiyen
19-10-2005, 22:39
Dijkstra gaat dood als hij daar komt,Dijkstra je moet nog lang trainen dat je daar mag komen,als ij ook daar moge komen k zeg je een ding eerlijk je gaat hellemal kapot want die nieva is te hoog voor jou... :lol:

:? Neanderthaler

Anonymous
20-10-2005, 09:14
Dijkstra gaat dood als hij daar komt,Dijkstra je moet nog lang trainen dat je daar mag komen,als ij ook daar moge komen k zeg je een ding eerlijk je gaat hellemal kapot want die nieva is te hoog voor jou... :lol:

haha sjappie
jij gaat leren schrijven als je hier komt je moet nog lang schrijven dat je hier mag schrijven als jij hier ook mag schrijven ik zeg je een ding eerlijk je gaat leren schrijven want het niveau is hier veel te hoog voor jou

Marco (scheids)
20-10-2005, 09:15
Dijkstra gaat dood als hij daar komt,Dijkstra je moet nog lang trainen dat je daar mag komen,als ij ook daar moge komen k zeg je een ding eerlijk je gaat hellemal kapot want die nieva is te hoog voor jou... :lol:

haha sjappie
jij gaat leren schrijven als je hier komt je moet nog lang schrijven dat je hier mag schrijven als jij hier ook mag schrijven ik zeg je een ding eerlijk je gaat leren schrijven want het niveau is hier veel te hoog voor jou

BIG gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Anonymous
20-10-2005, 09:51
t was sarcastisch bedoelt marco...

Anonymous
20-10-2005, 10:16
haha sjappie
jij gaat leren schrijven als je hier komt je moet nog lang schrijven dat je hier mag schrijven als jij hier ook mag schrijven ik zeg je een ding eerlijk je gaat leren schrijven want het niveau is hier veel te hoog voor jou[/quote]


LMAO!!! jeezus!!! ik krijg gewoon de slappe lach van je ! leuk verzonnen :P :D

Marco (scheids)
20-10-2005, 10:17
t was sarcastisch bedoelt marco...

Mijne ook ... lol ... en ik was net wakker ... :wink:

Fightchick
20-10-2005, 10:46
Op de site van Superleague staat niet dat Menno zaterdag meedoet. Volgens de site doen er dit keer geen Nederlanders mee (behalve Lima, onder Kaapverdiaanse vlag).

Anonymous
20-10-2005, 12:52
Dijkstra gaat dood als hij daar komt,Dijkstra je moet nog lang trainen dat je daar mag komen,als ij ook daar moge komen k zeg je een ding eerlijk je gaat hellemal kapot want die nieva is te hoog voor jou... :lol:

Leer eerst is nederlands prutser voordat je commentaar op anderen levert!!!!!!
je begrijpt de moraal van de verhaal toch ?
dus niet zeiken

Mephisto
20-10-2005, 13:42
Gezellig :lol:

B3 lik3 M3
20-10-2005, 13:52
ON topic AUB!!!

Sjaak
20-10-2005, 14:15
Dijkstra gaat dood als hij daar komt,Dijkstra je moet nog lang trainen dat je daar mag komen,als ij ook daar moge komen k zeg je een ding eerlijk je gaat hellemal kapot want die nieva is te hoog voor jou... :lol:

Discussie krijgt door dit ANONIEME reactie's een zeer bedenkelijk niveau.

Stoer hoor om dit anoniem te posten :roll:

Anonymous
20-10-2005, 14:53
menno gaat moeten rennen in de ring.....!! want kom op eeh!! tegen middelmatige vechters heeft hij al moeite want niemand kan mij zeggen dat hij het afgelopen weekend makkelijk had en dat hij overtuigend heeft gewonnen!!

mischien komt hij er wel.....maar NU is hij er nog NIET klaar voor