PDA

View Full Version : Foto's van Jan Oosterbaan en Michael vd Velde



Sjaak
19-10-2005, 13:57
http://www.musashi.nl/multimedia/Fotoreportages/2005-10-04/images/foto's%20259.jpg

Jan heeft in Rotterdam een tijdelijke ruimte waar hij priveles geeft aan een aantal vrienden en sinds kort krijgt Michael dan ook kickboksles van Jan en zijn broertje :wink: (omdat crosstraining natuurlijk heel goed is voor een vechter en omdat Michael nog 1 vrije avond had :lol: )

Hier wat foto's http://www.musashi.nl/multimedia/Fotoreportages/fotoreportage.htm

Marco
19-10-2005, 20:18
heeft Oosterbaan dat blauwe oog van Michael of van jou gekregen Sjaak ?

Sjaak
19-10-2005, 20:24
heeft Oosterbaan dat blauwe oog van Michael of van jou gekregen Sjaak ?

Die heeft die opgelopen tegen die Belg waar die tegen heeft gevochten en van heeft gewonnen.

Marco
19-10-2005, 20:27
dan is het goed :wink:
ik was al even bang dat jullie hem te hard aan pakten :shock: :wink:

Sjaak
20-10-2005, 13:43
dan is het goed :wink:
ik was al even bang dat jullie hem te hard aan pakten :shock: :wink:

Wees niet bang Jan kan redelijk voor zich zorgen :idea:

RisingSun
20-10-2005, 13:57
Gaat michael ook nog een x een kickbokspartij draaien of mixfight ofzo of houdt ie het bij karate/?

Anonymous
20-10-2005, 14:26
Gaat michael ook nog een x een kickbokspartij draaien of mixfight ofzo of houdt ie het bij karate/?


Hij vecht zeer waarschijnlijk een losse partij voor zijn fans op het ringsgala

Sjaak
21-10-2005, 11:25
Gaat michael ook nog een x een kickbokspartij draaien of mixfight ofzo of houdt ie het bij karate/?

Ik zou het niet weten, voorlopig staat alles in het teken van de voorbereiding voor het open NK Kyokushin eind november en daarna zien we wel. Michael is alleen gaan kickboksen omdat hij nog een vrije avond had en omdat een stukje crosstraining natuurlijk nooit kwaad kan. Zijn intresse ligt momenteel puur bij kyokushin knock out knock down wedstrijden maar je weet nooit wat de toekomst gaan brengen.

Maar ik heb door jou vraag wel een vraag voor mensen van kickboksorganisatie's.

Stel dat hij nu een partij kickboksen gaat draaien, ziet een kickboksbond hem dan als een beginner want hij heeft natuurlijk nog nooit een kickbokspartij gevochten, maar heeft wel een stuk of 80 kyokushin partijen achter zijn naam. Hoe is dat geregeld binnen de diverse bonden ?

Is dit eerlijk, is dit verantwoord tegenover een tegenstander die werkelijk nieuw is, graag jullie mening.

Ronald
21-10-2005, 14:32
Stel dat hij nu een partij kickboksen gaat draaien, ziet een kickboksbond hem dan als een beginner want hij heeft natuurlijk nog nooit een kickbokspartij gevochten, maar heeft wel een stuk of 80 kyokushin partijen achter zijn naam. Hoe is dat geregeld binnen de diverse bonden ?

Is dit eerlijk, is dit verantwoord tegenover een tegenstander die werkelijk nieuw is, graag jullie mening.
Als je 80 kyokushin partijen gedraaid hebt lijkt het me dat je in de B-klasse zou moeten beginnen. Dan heb je gewoon teveel bagage om als nieuweling aangemerkt te worden. Zou niet eerlijk zijn naar mijn idee.

RisingSun
21-10-2005, 15:21
Aan de andere kant is het zo dat de vorm van wedstrijden die michael gewend is zonder stoten naar het hoofd is en dit toch een andere dimensie is. Het is idd een goed discussiepunt :lol: Ik zou zelf het antwoord niet weten.

Sjaak
21-10-2005, 17:55
Stel dat hij nu een partij kickboksen gaat draaien, ziet een kickboksbond hem dan als een beginner want hij heeft natuurlijk nog nooit een kickbokspartij gevochten, maar heeft wel een stuk of 80 kyokushin partijen achter zijn naam. Hoe is dat geregeld binnen de diverse bonden ?

Is dit eerlijk, is dit verantwoord tegenover een tegenstander die werkelijk nieuw is, graag jullie mening.
Als je 80 kyokushin partijen gedraaid hebt lijkt het me dat je in de B-klasse zou moeten beginnen. Dan heb je gewoon teveel bagage om als nieuweling aangemerkt te worden. Zou niet eerlijk zijn naar mijn idee.

Denk dat je gelijk hebt Ronald maar dat is puur gevoelsmatig voor jou en mij denk ik, weet niet wat de regels zijn ?


Aan de andere kant is het zo dat de vorm van wedstrijden die michael gewend is zonder stoten naar het hoofd is en dit toch een andere dimensie is. Het is idd een goed discussiepunt Ik zou zelf het antwoord niet weten.

Klopt helemaal, dit is een heel ander spelletje maar stoten en schoppen naar het hoofd blijft hetzelfde, maar ben gewoon benieuwd wat kickboksorganisatie's nu doen.

Open wel even een nieuwe topic hierover, want ik wil dit nu wel is weten !!

Anonymous
21-10-2005, 21:42
Hij zou de C-klasse inkunnen Sjaak.

Maar aangezien dit een heel ander spelletje is en er nog steeds geen Datebase is bij de jeugd,men soms 3 startboekjes heeft waarvan er 3 partijen bij de wfca instaat en 25 bij de asan.
En je zoon staat tegen zo n ventje op een gala met 3 partijtjes volgens het startboekje ,is het gewoon niet leuk meer.

Laat hem lekker rijpen en les krijgen.

Dat jeugd vechten is een grote rommelpartij.

Geloof me maar.

Sjaak
21-10-2005, 23:53
Ik geloof je :wink:

citygym
22-10-2005, 00:11
Is per persoon verschillend denk ik de 1 kan naar de B de ander in de C het is maar net of het kickboxen je ligt.

Neem Sem bv die heeft veel kyokushin ervaring veel freefight ervaring maar die heeft nooit een N, C of B partij gedraaid.

Bennour is vanuit het Saido en Ashihara ook in de B begonnen!

Het is maar net of je de omschakeling kan maken!