PDA

View Full Version : Zaterdag as shooto gala Middelburg...



Pimp-Daddy
20-10-2005, 00:54
Wie komt er kijken??? Zaterdag 22 oktober in Middelburg, prof. Shooto -gala met o.a.:

Jason Jones Vs Nathan Schouteren
en
Xander nel Vs Arno Verbraak...

Mephisto
20-10-2005, 07:54
Zou wel willen maar er is zo weinig bekend. Waar is het? Hoe laat start het... etc. etc. Wie o wie vertelt mij meer?

Marco (scheids)
20-10-2005, 08:13
Ben der ook ... weet alleen dat er 4 pro shooto matches zijn, verder week ik geen line-up.

En dat t begint om 20.00 uur in een party-centrum.

Anonymous
20-10-2005, 08:29
en dat het een pokke eind weg is !! jason vs satan had ik liever op 2h2h gezien

TheSkindo
20-10-2005, 16:33
jason vs satan had ik liever op 2h2h gezien

Tja wie niet....

Arno verbraak
20-10-2005, 23:24
jaja nathan vecht in nederland zie je wel. en we hebben er zin in!

Iwan
21-10-2005, 09:40
Wie komt er kijken??? Zaterdag 22 oktober in Middelburg, prof. Shooto -gala met o.a.:

Jason Jones Vs Nathan Schouteren
en
Xander nel Vs Arno Verbraak...

Dit had inderdaad een 2H2H partij moeten zijn, maar van de andere kant respekt voor deze supermatchmaking door Martijn en Nicky!

Ronald
21-10-2005, 10:39
Wie komt er kijken??? Zaterdag 22 oktober in Middelburg, prof. Shooto -gala met o.a.:

Jason Jones Vs Nathan Schouteren
en
Xander nel Vs Arno Verbraak...
Helaas is Middelburg echt te ver weg, anders was ik graag komen kijken. Zijn ook 2 mooie partijen die hier staan. Succes vanavond en laat ons de uitslagen ff weten :D .

Ben
22-10-2005, 18:43
marc duncan vecht er ook :wink:

TheSkindo
22-10-2005, 19:47
Zijn er al uitslagen???

Anonymous
22-10-2005, 20:13
ja kom op mensen laat is wat weten!!

Ben
22-10-2005, 21:36
sorry was ff wg tegen een brazeliaan zwarte bander :roll:

Ben
22-10-2005, 22:10
marc zn partij ging op het laatst niet door toen hij in middelburg kwam hoorde hij het. er zijn volgens bericht maar 5 partijen

Wheelie
22-10-2005, 22:41
er zijn volgens bericht maar 5 partijen

:shock:

Anonymous
22-10-2005, 23:10
Nathan verloren ??? GnP ronde 1 hoor ik...kan iemand dit bevestigen??

Barang
23-10-2005, 04:07
Jason Jones gewonnen en Xander Nel verloren door opgave

Ben
23-10-2005, 09:59
:lol: ja 3kickboks partijen. en die twee mix fight

Sjaak
23-10-2005, 10:01
marc zn partij ging op het laatst niet door toen hij in middelburg kwam hoorde hij het. er zijn volgens bericht maar 5 partijen

:shock: is dat niet een beetje weinig :?

en wat is de entreeprijs :?:

Anonymous
23-10-2005, 10:46
Het gala begon om 22.30 uur i.p.v. 20.00 uur!!! Het publiek betaalde 20 euro om in de zaal te zitten en 15 euro voor een tribune plaatsje. Van de 4 shooto partijen gingen er maar 2 door, en van de 10 kickboks partijen gingen er maar 3 door. Dus na 3 uur vertraging was het gala met minder dan 30 minuten afgelopen...

En over de wedstrijden kan ik kort zijn. Arno was deze keer sterker en heeft terecht gewonnen. Na een goede controle in de side mount kwam hij in de mount terecht en sloeg me goed aan. Ik kon mezelf niet goed genoeg meer verdedigen, en aangezien de ringarts al naar huis was!!!!! :shock: stopte Marco (scheids) de partij... Arno gefeliciteerd man, en ik hoop dat ik je ooit nog een keertje tegen kom in de ring....

Jason tegen Nathan was een bikkelharde partij waar de bloedspetters van afvlogen. Na een mooie opening van Nathan kwam een schitterende take down van Jason, waar Nathan in een triangle belande. Maar Nathan gaf niet op terwijl zijn hele neus aan puin was geslagen (lees: het bloed stroomde uit 2 neusgaten recht in Jasons ogen en mond!! :shock: ). Nadat Nathan zichzelf uit de triangle vocht was hij zo moe dat hij even zijn bitje uitspuugde om op adem te komen. Terug in dezelfde positie in het midden van de ring (Nathan in Jasons gaurd) waar Jason Nathan draaide en in de mount terecht kwam en een salvo van stoten afvuurde. Hier had Nathan geen verdediging meer voor en Marco (scheids) stopte ook hier de partij...

Al met al was het echt een vreselijk k*t gala, en mede door dit soort gala's/promotors krijgt het kickboksen en MMA een slechte naam in Nederland...

Justinian
23-10-2005, 10:48
Erg jammer, maar zo te lezen was de partij tussen Jason Jones en Nathan Schouteren in ieder geval een toppartij.
@Tarzan: volgende keer beter!

Wheelie
23-10-2005, 10:49
WTF wie heeft dat georganiseerd dan ? :shock:

Nathan vs Jason Jones was dus een brute partij, jammer dat Nathan verloren heeft

mama
23-10-2005, 10:52
geen ring arts meer?
en marco toch in de ring?
slecht hoor. (niet van Marco maar van de organisatie) Eigenlijk had het hele gala niet meer door mogen gaan wat ik zo lees.
jammer Xander. volgende keer beter

Sjaak
23-10-2005, 10:53
Het gala begon om 22.30 uur i.p.v. 20.00 uur!!! Het publiek betaalde 20 euro om in de zaal te zitten en 15 euro voor een tribune plaatsje. Van de 4 shooto partijen gingen er maar 2 door, en van de 10 kickboks partijen gingen er maar 3 door. Dus na 3 uur vertraging was het gala met minder dan 30 minuten afgelopen...



Minder dan 30 minuten :shock:

Sorry maar ik vind echt ongelofelijk, hoe reageerde het publiek hierop want 20 euro is niet niks :shock:

Wie heeft dit georganiseerd, dit kan toch niet :roll:

Jeru
23-10-2005, 10:55
Jason Jones - Nathan had ik wel willen zien :shock:
Maar damn dat klinkt niet goed man..... 5 partijen, geen dokter meer en 2,5 uur te laat beginnen :roll:

Sjaak
23-10-2005, 10:56
Het gala begon om 22.30 uur i.p.v. 20.00 uur!!! Het publiek betaalde 20 euro om in de zaal te zitten en 15 euro voor een tribune plaatsje. Van de 4 shooto partijen gingen er maar 2 door, en van de 10 kickboks partijen gingen er maar 3 door. Dus na 3 uur vertraging was het gala met minder dan 30 minuten afgelopen...



Minder dan 30 minuten :shock:

Sorry maar ik vind echt ongelofelijk, hoe reageerde het publiek hierop want 20 euro is niet niks :shock:

Wie heeft dit georganiseerd, dit kan toch niet :roll:

En de Ringarts was al naar huis :shock: hoe kan dat dan als het gala maar 30 minuten duurde, was die ingehuurd voor 10 minuten of zo
:?

Vraagje voor Marco : "Wist jij dat er geen Ringarts meer was ?"

Fr3ddy
23-10-2005, 11:07
Damn.. dat is echt een afgang.. maar niet meteen afgeven op de organisatie!
Hier in Den Helder moeten we tegenwoordig ook hemel en aarde bewegen om een paar partijen rond te krijgen. De afgelopen 2 gala's waren een ramp m.b.t. het rondkrijgen van partijen. Sportscholen die hun vechters op het laatste moment afzeggen, omdat ze dichterbij kunnen vechten! Sportscholen die gewoon niet op komen dagen zonder af te zeggen!

The Satan
23-10-2005, 11:09
Het gala begon om 22.30 uur i.p.v. 20.00 uur!!! Het publiek betaalde 20 euro om in de zaal te zitten en 15 euro voor een tribune plaatsje. Van de 4 shooto partijen gingen er maar 2 door, en van de 10 kickboks partijen gingen er maar 3 door. Dus na 3 uur vertraging was het gala met minder dan 30 minuten afgelopen...

En over de wedstrijden kan ik kort zijn. Arno was deze keer sterker en heeft terecht gewonnen. Na een goede controle in de side mount kwam hij in de mount terecht en sloeg me goed aan. Ik kon mezelf niet goed genoeg meer verdedigen, en aangezien de ringarts al naar huis was!!!!! :shock: stopte Marco (scheids) de partij... Arno gefeliciteerd man, en ik hoop dat ik je ooit nog een keertje tegen kom in de ring....

Jason tegen Nathan was een bikkelharde partij waar de bloedspetters van afvlogen. Na een mooie opening van Nathan kwam een schitterende take down van Jason, waar Nathan in een triangle belande. Maar Nathan gaf niet op terwijl zijn hele neus aan puin was geslagen (lees: het bloed stroomde uit 2 neusgaten recht in Jasons ogen en mond!! :shock: ). Nadat Nathan zichzelf uit de triangle vocht was hij zo moe dat hij even zijn bitje uitspuugde om op adem te komen. Terug in dezelfde positie in het midden van de ring (Nathan in Jasons gaurd) waar Jason Nathan draaide en in de mount terecht kwam en een salvo van stoten afvuurde. Hier had Nathan geen verdediging meer voor en Marco (scheids) stopte ook hier de partij...

Al met al was het echt een vreselijk k*t gala, en mede door dit soort gala's/promotors krijgt het kickboksen en MMA een slechte naam in Nederland...



beste xander t was inderdaad een harde partij en mn neus lag idd aan barrels maar wat mn bitje betreft zit jeeven verkeerd want dat is t laatste wat ik zal doen om een braek te forceren!!!!
en moe was ik ook nog niet echt want als pro vechter zorg je er voor dat je conditie goed is!!!!
en jammer dat de scheids er tussen kwam want ik was nog bezig met esqepen en dan neem ik een stoot voor lief.
en dat ik dan (van de scheids ) krijg te horen dat t alleen was omdat er geen dokter was is best kut!!!!!!
maar toch jasen gefeliciteerd man.

Marco (scheids)
23-10-2005, 11:10
Ik kan me helemaal bij t verhaal van Tazan aansluiten ... wat een KUT avond !!!

Vanaf 1930 uur tot 2230 lopen zoeken, en praten tegen mensen om iedereen zn geld vooraf te geven (vechters/officials), dan blijven er uiteindelijk 3 nieuwelingen partijen MT over voor een compleet WFCA official korps, die hun best hebben gedaan om iig nog 3 partijen rond te krijgen. Er waren partijen gematcht tussen bv een jongen van 15 jaar en een man van 21 jaar, gewichtsverschillen van meer dan 10 kg.
De officials van de WFCA hebben uiteindelijk toch nog 3 partijen klaar gekregen.
Toen ik de eerste Shooto partijen wilde beginnen en rond de ring keek en de ringarts niet meer zag, heb ik gevraagt of ze m wilde halen naar de ring, maar hij bleek na de MT partijen al naar huis te zijn gegaan.

Nu wilde ik eigenlijk een ring uitstappen, maar ga dat maar uitleggen aan 100 a 200 man publiek dat net maar 3 MT partijen heeft gezien, dat ze ook geen Shooto partijen te zien krijgen.
Dus na overleg met de coaches en vechters heb ik besloten om de twee Shooto partijen door te laten gaan, met die verstande dat ik GEEN risico's zou nemen betreffende de partijen omdat er geen arts meer was.

Al met al zoals Tarzan t ook al noemde een KUT avond .. en heb er nu nog een nare smaak van in mn mond.

Sjaak
23-10-2005, 11:12
Ik kan me helemaal bij t verhaal van Tazan aansluiten ... wat een KUT avond !!!

Vanaf 1930 uur tot 2230 lopen zoeken, en praten tegen mensen om iedereen zn geld vooraf te geven (vechters/officials), dan blijven er uiteindelijk 3 nieuwelingen partijen MT over voor een compleet WFCA official korps, die hun best hebben gedaan om iig nog 3 partijen rond te krijgen. Er waren partijen gematcht tussen bv een jongen van 15 jaar en een man van 21 jaar, gewichtsverschillen van meer dan 10 kg.
De officials van de WFCA hebben uiteindelijk toch nog 3 partijen klaar gekregen.
Toen ik de eerste Shooto partijen wilde beginnen en rond de ring keek en de ringarts niet meer zag, heb ik gevraagt of ze m wilde halen naar de ring, maar hij bleek na de MT partijen al naar huis te zijn gegaan.

Nu wilde ik eigenlijk een ring uitstappen, maar ga dat maar uitleggen aan 100 a 200 man publiek dat net maar 3 MT partijen heeft gezien, dat ze ook geen Shooto partijen te zien krijgen.
Dus na overleg met de coaches en vechters heb ik besloten om de twee Shooto partijen door te laten gaan, met die verstande dat ik GEEN risico's zou nemen betreffende de partijen omdat er geen arts meer was.

Al met al zoals Tarzan t ook al noemde een KUT avond .. en heb er nu nog een nare smaak van in mn mond.

Thanks Marco voor je eerlijke reactie.

Maar hoe je het ook went of keert, zonder ringarts is zeer overantwoordelijk, want het had ook heel erg mis kunnen gaan en dan ............... :cry:

Wheelie
23-10-2005, 11:32
maar door wie is dit georganiseerd dan ???
de shooto gala's waar ik tot nu toe ben geweest waren altijd top

Anonymous
23-10-2005, 11:48
beste xander t was inderdaad een harde partij en mn neus lag idd aan barrels maar wat mn bitje betreft zit jeeven verkeerd want dat is t laatste wat ik zal doen om een braek te forceren!!!!
en moe was ik ook nog niet echt want als pro vechter zorg je er voor dat je conditie goed is!!!!

No offence Nathan, ik vertel het alleen maar hoe ik het zag. Ik moet wel zeggen dat je een echte bikkel bent, want je kreeg ze aardig en gaf niet op. Respect!!!

Ben
23-10-2005, 12:18
we gaan gewoon vanmiddag naar ede daar is het wel goed ,
georganiseerd. :lol:

Sjaak
23-10-2005, 12:37
maar door wie is dit georganiseerd dan ???
de shooto gala's waar ik tot nu toe ben geweest waren altijd top

Sa 22 Okt.
20.00
B/C.Tournament
Nat.
S.C.de Kruitmolen
Middelburg
H.Samsom

Misschien dat er iemand van de organisatie kan reageren want een verhaal heeft altijd 2 kanten. Misschien zijn er wel sportscholen gewoon weg gebleven (en is het pure overmacht) dus we wachten even op een reactie .... wel zo netjes :idea:

Sjaak
23-10-2005, 22:43
Yoehoe anybody home :?

Wheelie
23-10-2005, 23:09
Yoehoe anybody home :?

nope :wink:

Shooto Holland
24-10-2005, 00:08
Shooto is ingehuurd voor de partijen die onder die regels gevochten werden net zoals de IMA dit bij vele galas heeft. Ik zou het jullie graag vertellen maar wij hadden 0,0 met de organisatie te maken.

The Bulldog
24-10-2005, 00:08
Yoehoe anybody home :?

Sjaak ik denk dat de hele shooto karavaan in ede te vinden is vanavond was..

Marco (scheids)
24-10-2005, 08:27
Yoehoe anybody home :?

Sjaak ik denk dat de hele shooto karavaan in ede te vinden is vanavond was..

Denk ook niet dat de Promotor op internet zit, anders had ie de line-up er al wel eerder opgezet.

Wheelie
24-10-2005, 09:37
Yoehoe anybody home :?

Sjaak ik denk dat de hele shooto karavaan in ede te vinden is vanavond was..

Denk ook niet dat de Promotor op internet zit, anders had ie de line-up er al wel eerder opgezet.

welke line-up :wink:

dokter flinstone
24-10-2005, 10:56
Dit lijkt me een hele lastige beslissing voor Marco. Als ik het zo hoor dan had je liever de wedstrijden niet door laten gaan, maar dan was je waarschijnlijk de pineut geweest als het gala al zo K.U.T was.

Deze ringarts mogen ze van mij verbieden ooit nog in functie bij wedstrijden te zijn. Ik hoop dat iemand van de organisatie dit aankaart. Was de arts verbonden aan die club die ringsrtsen regelt (weet ff de naam niet).

En uit de wedstrijd verslagen begrijp ik dat marco de juiste keus heeft gemaakt.

Anonymous
24-10-2005, 12:04
beste xander t was inderdaad een harde partij en mn neus lag idd aan barrels maar wat mn bitje betreft zit jeeven verkeerd want dat is t laatste wat ik zal doen om een braek te forceren!!!!
en moe was ik ook nog niet echt want als pro vechter zorg je er voor dat je conditie goed is!!!!

No offence Nathan, ik vertel het alleen maar hoe ik het zag. Ik moet wel zeggen dat je een echte bikkel bent, want je kreeg ze aardig en gaf niet op. Respect!!!

nee weet ik wel xander dat doet iedereen en ik ben blij dat ik t ook op mijn manier kan vertellen zo dat er geen mis communicatie bestaad maar ik zeg alleen dat ik door had kunnen gaan en dat t voor mij niet had hoeven stoppen!! gr nathan

Mephisto
24-10-2005, 12:56
Ik was er bij afgelopen zaterdag en je voelt je inderdaad genaaid als je na 5 partijen weer naar huis wordt gestuurd. :twisted:

De wedstrijd van Jason en Nathan was met recht een knaller, jammer dat Marco de wedstrijd om de door hem genoemde redenen eerder afbrak, ik denk dat de belangen in deze wedstrijd te groot waren om hem op deze voorwaarden te laten doorgaan. Ik reken wel een beetje een rematch om dit op een sportieve manier recht te zetten.

Jammer dat Jason het boegeroep van de fans van Nathan persoonlijk opvatte, ik weet zeker dat het niet voor hem was bedoeld maar onbegrip over de scheidrechtersbeslissing. Als ik het goed heb, heb ik Jason in 2004 de open Europese Shooto kampioenschappen zien winnen (corrrect me if i'm wrong) en ik vond hem ontzettend gegroeid als vechter ten opzichte van toen.

Xander had achteraf geen kans tegen een ontketende Arno, vond het wel getuigen van leeuwemoed dat hij na het laten opstaan er weer gewoon inknalde. Had daar overigens eerder een "stop don't move " verwacht als dat de partij staand verder moest.

Eigenlijk zonde van de € 15,- deze partijen hadden niet misstaan in Ede, was de waardering zeker te weten beter geweest.

m.g
24-10-2005, 13:05
Inderdaad jammer dat deze parijen dan niet in Ede werden gevochten. Had Nathan zeker wel een keer in actie willen zien!!!

Sjaak
24-10-2005, 13:10
Snap niet dat de organisatie en promotor niet even netjes reageren want ze lezen wel mee :idea:

Een verhaal heeft altijd 2 kanten dus geef jullie visie op dit "gala'. Wat ging er fout, waarom en hoe kan dit in de toekomst worden voorkomen ?

Mickey
24-10-2005, 13:20
Snap niet dat de organisatie en promotor niet even netjes reageren want ze lezen wel mee :idea:

Een verhaal heeft altijd 2 kanten dus geef jullie visie op dit "gala'. Wat ging er fout, waarom en hoe kan dit in de toekomst worden voorkomen ?

Voordat er misverstanden gaan onstaan en geruchten rondzingen:
Dit evenement staat dus los van Shooto Holland als promoter volgens mij. Die lezen hier inderdaad mee, maar kunnen ons er niet veel meer
over vertellen omdat ze niet meer weten.

Btw Sjaak: Hoe weet jij dat de promoter hier mee leest?

Sjaak
24-10-2005, 13:30
Snap niet dat de organisatie en promotor niet even netjes reageren want ze lezen wel mee :idea:

Een verhaal heeft altijd 2 kanten dus geef jullie visie op dit "gala'. Wat ging er fout, waarom en hoe kan dit in de toekomst worden voorkomen ?

Voordat er misverstanden gaan onstaan en geruchten rondzingen:
Dit evenement staat dus los van Shooto Holland als promoter volgens mij.

100 % los van elkaar.

Die lezen hier inderdaad mee, maar kunnen ons er niet veel meer
over vertellen omdat ze niet meer weten.

Klopt

Btw Sjaak: Hoe weet jij dat de promoter hier mee leest?

:wink:

Shooto Holland
24-10-2005, 13:38
Ten eerste, dit is geen officiele reactie van de promoter uit. Ik kan echter wel vertellen wat ik gehoord heb daar ik er zelf niet bij was.

De promoter steekt al reeds jaren zijn nek uit om vechtsporten te promoten in Zeeland (ondanks dat het een zeer moeilijk taak is aan de andere kant van de wereld ;-) ) Hij had gerekend op zo'n 14 partijen die avond. Overmacht heeft die avond toegeslagen. Extreem veel partijen zijn die avond uitgevallen buiten de schuld van de promoter om. Toen de Shooto partijen moesten beginnen bleek dat de ringarts gewoon vertrokken was. Schuld van de promoter? Ik denk van niet of je moet in het vervolg de ringarts aan zijn stoel vastketenen :(

Al met al een hele vervelende avond voor de promoter die weinig tot niets aan het feit kan doen dat zijn avond in duigen viel. Hij had het liever ook anders gewilt. Echter zulke dingen gebeuren nou eenmaal.

De kickboksbond ter plaatste heeft hem heel slecht behandeld en heeft zelfs trainers van vechters op lopen stoken alsof er geen geld zou zijn. Ondanks dat daar helemaal geen reden toe was. Iedereen is netjes betaald.

De promoter heeft aangegeven in de toekomst in ieder geval met Shooto verder te willen gaan maar dat hij over Thaiboxen nog even heel diep moest nadenken.

Wij zullen hem in ieder geval blijven steunen.

Osu,
Martijn

Sjaak
24-10-2005, 13:47
Ten eerste, dit is geen officiele reactie van de promoter uit. Ik kan echter wel vertellen wat ik gehoord heb daar ik er zelf niet bij was.

De promoter steekt al reeds jaren zijn nek uit om vechtsporten te promoten in Zeeland (ondanks dat het een zeer moeilijk taak is aan de andere kant van de wereld ;-) ) Hij had gerekend op zo'n 14 partijen die avond. Overmacht heeft die avond toegeslagen. Extreem veel partijen zijn die avond uitgevallen buiten de schuld van de promoter om. Toen de Shooto partijen moesten beginnen bleek dat de ringarts gewoon vertrokken was. Schuld van de promoter? Ik denk van niet of je moet in het vervolg de ringarts aan zijn stoel vastketenen :(

Al met al een hele vervelende avond voor de promoter die weinig tot niets aan het feit kan doen dat zijn avond in duigen viel. Hij had het liever ook anders gewilt. Echter zulke dingen gebeuren nou eenmaal.

De kickboksbond ter plaatste heeft hem heel slecht behandeld en heeft zelfs trainers van vechters op lopen stoken alsof er geen geld zou zijn. Ondanks dat daar helemaal geen reden toe was. Iedereen is netjes betaald.

De promoter heeft aangegeven in de toekomst in ieder geval met Shooto verder te willen gaan maar dat hij over Thaiboxen nog even heel diep moest nadenken.

Wij zullen hem in ieder geval blijven steunen.

Osu,
Martijn

Martijn bedankt voor je reactie en zo zie je maar weer dat een verhaal altijd 2 kanten heeft en deze reactie schijnt een nieuw licht op de gebeurtenissen.

En wat je nu verteld over die kickboksbond ter plaatste is wel heel erg triest zeg :roll:

Hoewel ik er bij blijf dat een gala zonder een ringarts nooit doorgang mag vinden ongeacht de excusus want er kunnen hele nare dingen gebeuren voor vechters en organisatie en wat dan .............

In ieder geval bedankt dat je even reageerde

osu Sjaak

Anonymous
24-10-2005, 17:12
het was echt een zware kloteavond. des te blijer ben ik dat ik t publiek nog wat vuurwerk kon geven. grt Arno

Anonymous
24-10-2005, 18:24
het was echt een zware kloteavond. des te blijer ben ik dat ik t publiek nog wat vuurwerk kon geven. grt Arno

Thats our BOY,,,,,,,,,,,maar ben het wel met Sjaak eens...een trotse maar toch bezorgde ouders :wink: ........

Mephisto
25-10-2005, 12:32
Niet alles was klote hoor, ik zag één van mijn maatjes toch mooi een fijne pot Shooto winnend afsluiten :wink:

Anonymous
26-10-2005, 01:27
jaja nathan vecht in nederland zie je wel. en we hebben er zin in!

Had er anders wel meer verwacht,van Nathan dan bedoel ik.
Iwan 666 heeft hem behoorlijk gehyped hier en eerlijk gezegd ging ik nog in hem geloven ook.
ikwas aanwezig op het gala met nog 22 mensen om te kijken,zo slecht was de publieke belangstellind, terwijl ik dacht dat nathan wel veel mensen zou trekken dus niet :?

Gerard Veenstra
Roelofarendsveen

Iwan
26-10-2005, 08:47
jaja nathan vecht in nederland zie je wel. en we hebben er zin in!

Had er anders wel meer verwacht,van Nathan dan bedoel ik.
Iwan 666 heeft hem behoorlijk gehyped hier en eerlijk gezegd ging ik nog in hem geloven ook.
ikwas aanwezig op het gala met nog 22 mensen om te kijken,zo slecht was de publieke belangstellind, terwijl ik dacht dat nathan wel veel mensen zou trekken dus niet :?

Gerard Veenstra
Roelofarendsveen

Check z'n Sherdog record, die zegt genoeg denk ik.

Mephisto
26-10-2005, 12:43
Ik zat op de tribune te wachten op Nathan zijn opkomst toen ik naast me wat mensen hoorde zeggen; "dat is die gozer die op Rings tegen Knaap vocht, hihihi dat zal wel wat worden", ik weet natuurlijk niet of dat die goeie meneer uit Roelofarendsveen is, maar toch. Het is sport, en in sport heb je altijd een winnaar en een verliezer, zonder excuses. Afgaand op één wedstrijd en hetgeen wat op dit forum wordt gezegd kan ik me de conclusie van Roelofarendsveen voorstellen, maar Nathan verdient meer krediet, zijn record op Sherdog is dan nog maar het begin.

Anonymous
28-10-2005, 13:13
Ik kan me helemaal bij t verhaal van Tazan aansluiten ... wat een KUT avond !!!

Vanaf 1930 uur tot 2230 lopen zoeken, en praten tegen mensen om iedereen zn geld vooraf te geven (vechters/officials), dan blijven er uiteindelijk 3 nieuwelingen partijen MT over voor een compleet WFCA official korps, die hun best hebben gedaan om iig nog 3 partijen rond te krijgen. Er waren partijen gematcht tussen bv een jongen van 15 jaar en een man van 21 jaar, gewichtsverschillen van meer dan 10 kg.
De officials van de WFCA hebben uiteindelijk toch nog 3 partijen klaar gekregen.
Toen ik de eerste Shooto partijen wilde beginnen en rond de ring keek en de ringarts niet meer zag, heb ik gevraagt of ze m wilde halen naar de ring, maar hij bleek na de MT partijen al naar huis te zijn gegaan.

Nu wilde ik eigenlijk een ring uitstappen, maar ga dat maar uitleggen aan 100 a 200 man publiek dat net maar 3 MT partijen heeft gezien, dat ze ook geen Shooto partijen te zien krijgen.
Dus na overleg met de coaches en vechters heb ik besloten om de twee Shooto partijen door te laten gaan, met die verstande dat ik GEEN risico's zou nemen betreffende de partijen omdat er geen arts meer was.

Al met al zoals Tarzan t ook al noemde een KUT avond .. en heb er nu nog een nare smaak van in mn mond.

Hele goeie beslissing van Marco om het op deze wijze op te lossen ( bij risico stoppen),mijn complimenten voor hem...verder ben ik blij dat ik er niet geweest ben!

Sjaak
28-10-2005, 13:39
Ik kan me helemaal bij t verhaal van Tazan aansluiten ... wat een KUT avond !!!

Vanaf 1930 uur tot 2230 lopen zoeken, en praten tegen mensen om iedereen zn geld vooraf te geven (vechters/officials), dan blijven er uiteindelijk 3 nieuwelingen partijen MT over voor een compleet WFCA official korps, die hun best hebben gedaan om iig nog 3 partijen rond te krijgen. Er waren partijen gematcht tussen bv een jongen van 15 jaar en een man van 21 jaar, gewichtsverschillen van meer dan 10 kg.
De officials van de WFCA hebben uiteindelijk toch nog 3 partijen klaar gekregen.
Toen ik de eerste Shooto partijen wilde beginnen en rond de ring keek en de ringarts niet meer zag, heb ik gevraagt of ze m wilde halen naar de ring, maar hij bleek na de MT partijen al naar huis te zijn gegaan.

Nu wilde ik eigenlijk een ring uitstappen, maar ga dat maar uitleggen aan 100 a 200 man publiek dat net maar 3 MT partijen heeft gezien, dat ze ook geen Shooto partijen te zien krijgen.
Dus na overleg met de coaches en vechters heb ik besloten om de twee Shooto partijen door te laten gaan, met die verstande dat ik GEEN risico's zou nemen betreffende de partijen omdat er geen arts meer was.

Al met al zoals Tarzan t ook al noemde een KUT avond .. en heb er nu nog een nare smaak van in mn mond.

Hele goeie beslissing van Marco om het op deze wijze op te lossen ( bij risico stoppen),mijn complimenten voor hem...verder ben ik blij dat ik er niet geweest ben!

Je moet je is goed afvragen of deze "beslissing" wel bij Marco neergelegd had moeten worden :? Je plaatst hem zo wel in een bijna onmogelijke situatie en ik denk dat de organisatie hier hele zware steken heeft laten vallen want partijen draaien zonder een ringarts is mijn inziens ontoelaatbaar en zeer onverantwoordelijk. Stel dat er iets heel ergs fout had gegaan dan had iedereen over Marco heen getuimeld terwijl hij alleen maar de scheids is. De eindverantwoording voor deze beslissing om toch onder voorwaardes door te gaan had niet hij maar de organisatie moeten nemen. En mijn inziens had het gala gestaakt moeten worden want geen ringarts geen partijen.

Iwan
28-10-2005, 14:05
Weet je wanneer er ontdekt werd dat er geen ringarts was?
Toen de jongens al in de ring stonden, klaar om los te gaan.
In 1 woord absurd!

Sjaak
28-10-2005, 14:09
Weet je wanneer er ontdekt werd dat er geen ringarts was?
Toen de jongens al in de ring stonden, klaar om los te gaan.
In 1 woord absurd!

Wat heb jij er van gezegd Iwan want ik neem aan dat jij dit ook te gek voor woorden hebt gevonden.

Iwan
28-10-2005, 14:22
Weet je wanneer er ontdekt werd dat er geen ringarts was?
Toen de jongens al in de ring stonden, klaar om los te gaan.
In 1 woord absurd!

Wat heb jij er van gezegd Iwan want ik neem aan dat jij dit ook te gek voor woorden hebt gevonden.

Ik heb geen zin om op details in te gaan, want m'n maatje Marco Broersen en ik hebben daar een flink meningsverschil gehad, en het ligt allemaal nogal gevoelig. De volgende dag was het alweer koek en ei trouwens tussen Marco en mij. Het was gewoon een rotsituatie waarin uiteindelijk iedereen de verliezer was, de organisator, het publiek, de vechters, en de scheids.

Sjaak
28-10-2005, 14:27
Weet je wanneer er ontdekt werd dat er geen ringarts was?
Toen de jongens al in de ring stonden, klaar om los te gaan.
In 1 woord absurd!

Wat heb jij er van gezegd Iwan want ik neem aan dat jij dit ook te gek voor woorden hebt gevonden.

Ik heb geen zin om op details in te gaan, want m'n maatje Marco Broersen en ik hebben daar een flink meningsverschil gehad, en het ligt allemaal nogal gevoelig. De volgende dag was het alweer koek en ei trouwens tussen Marco en mij. Het was gewoon een rotsituatie waarin uiteindelijk iedereen de verliezer was, de organisator, het publiek, de vechters, en de scheids.

Ok Iwan, maar snap effe niet dat de organisator een "verliezer" was volgens mij heeft hij juist gewonnen omdat het gala is doorgegaan.

Iwan
28-10-2005, 14:35
Weet je wanneer er ontdekt werd dat er geen ringarts was?
Toen de jongens al in de ring stonden, klaar om los te gaan.
In 1 woord absurd!

Wat heb jij er van gezegd Iwan want ik neem aan dat jij dit ook te gek voor woorden hebt gevonden.

Ik heb geen zin om op details in te gaan, want m'n maatje Marco Broersen en ik hebben daar een flink meningsverschil gehad, en het ligt allemaal nogal gevoelig. De volgende dag was het alweer koek en ei trouwens tussen Marco en mij. Het was gewoon een rotsituatie waarin uiteindelijk iedereen de verliezer was, de organisator, het publiek, de vechters, en de scheids.

Ok Iwan, maar snap effe niet dat de organisator een "verliezer" was volgens mij heeft hij juist gewonnen omdat het gala is doorgegaan.

Tja, het is maar net hoe je het bekijkt denk ik. Ik denk dat hij het ook liever anders had zien lopen.

Sjaak
28-10-2005, 14:40
Weet je wanneer er ontdekt werd dat er geen ringarts was?
Toen de jongens al in de ring stonden, klaar om los te gaan.
In 1 woord absurd!

Wat heb jij er van gezegd Iwan want ik neem aan dat jij dit ook te gek voor woorden hebt gevonden.

Ik heb geen zin om op details in te gaan, want m'n maatje Marco Broersen en ik hebben daar een flink meningsverschil gehad, en het ligt allemaal nogal gevoelig. De volgende dag was het alweer koek en ei trouwens tussen Marco en mij. Het was gewoon een rotsituatie waarin uiteindelijk iedereen de verliezer was, de organisator, het publiek, de vechters, en de scheids.

Ok Iwan, maar snap effe niet dat de organisator een "verliezer" was volgens mij heeft hij juist gewonnen omdat het gala is doorgegaan.

Tja, het is maar net hoe je het bekijkt denk ik. Ik denk dat hij het ook liever anders had zien lopen.

Dat is veel te makkelijk voor mij, als organisator heb je vele verantwoordelijkheden en 1 daarvan is ten alle tijden de veiligheid en gezondheid van de vechters garanderen en als je dat niet goed doet om wat voor reden dan ook dan kan je niet zeggen ik had het liever anders gezien :shock:

Maar nogmaals Marco is in een onmogelijk situate geplaatst waar hij nooit had mogen komen !!

Ronald
28-10-2005, 20:25
Het was gewoon een rotsituatie waarin uiteindelijk iedereen de verliezer was, de organisator, het publiek, de vechters, en de scheids.
Mooi verwoord Iwan :thumbs:

Anonymous
28-10-2005, 20:31
sjaak is correct

Anonymous
29-10-2005, 10:54
Weet je wanneer er ontdekt werd dat er geen ringarts was?
Toen de jongens al in de ring stonden, klaar om los te gaan.
In 1 woord absurd!

Idd, we stonden zeker 10 min in de ring te wachten tot de arts weer aan de ring plaats zou nemen, helemaal opgefokt en vol met adrenaline, . Denk maar niet dat we dan zonder te vechten nog de ring uit zouden gaan... Met of zonder ringarts...